Γκουερινο 4 έγραψε: 15 Νοέμ 2021, 01:41
Μιας και το θέμα είναι οι θρακες εγώ θα πω κάποια πράγματα που πιστεύω για αυτούς για όποιον ενδιαφέρεται
Σαφέστατα οι θρακες του Ομήρου με τους θρακες της κλασικής αρχαιότητας δεν έχουν καμία σχέση
Σήμερα όταν διαβάζουμε την περιπέτεια του Οδυσσέα στους κικονες όλοι νομίζουμε ότι αυτοί ήταν θρακες
Ο όμηρος όμως τους θεωρεί ξεχωριστό λαό.
Όπως φυσικά και τους μυσους και τους φρυγες, τους παίονες κτλ
Αιώνες μετά όλοι αυτοί θεωρουταν θρακες ,όπως και οι γετες οι δακες και ποιος ξέρει και πόσοι άλλοι λαοί που ζούσαν από την ανατολική βόρεια Ελλάδα ως τον Δούναβη
Αυτή η τεράστια περιοχή θα πρέπει να ήταν όπως η μικρά Ασία, όπου ζούσαν ένα σωρό λαοί, συγγενικοι κάποιοι μεταξύ τους βεβαια αλλά ως εκεί
Μετά τον τρωικο πόλεμο οι θρακες κατακτηθηκαν από τους μυσους, από τους Πέρσες για τουλάχιστον μισό αιώνα,για περίπου 80 χρόνια βρισκόταν στην περιοχή τους οι Κέλτες που επιτέθηκαν και στην Ελλάδα, και φυσικά κατακτηθηκαν από τους Ρωμαίους
Τα πραγματικά ονόματα των θρακών και των θεών τους είναι αυτα που ξέρουμε από την προϊστορία και είναι ακριβώς όπως και τα δικά μας τα αρχαία
Κάποια είναι ελληνικά και κάποια δεν έχουν ξεκάθαρη ετυμολογία
Ορφέας ρησος,διομηδης,λυκουργος,αρης,διονυσος,σεμελη,κυβελη,καβειροι κτλ
Κείμενα δεν άφησαν άρα ποτέ δεν θα μάθουμε ποια γλώσσα μιλούσαν, ούτε την προϊστορία, ούτε αργότερα που η σάρα και η μάρα ήταν κατ όνομα μόνο θρακες
γιατι να μην ειναι οι ιδιοι;
Εκτος των οποιων εισβολων που δεχτηκαν συνεχομενα απο κελτες και απο περσες επειτα.
Οι περσες μπηκαν στους Βησσους;
Τρωσὶ μὲν ἡγεμόνευε μέγας κορυθαίολος Ἕκτωρ
Πριαμίδης· ἅμα τῷ γε πολὺ πλεῖστοι καὶ ἄριστοι
λαοὶ θωρήσσοντο μεμαότες ἐγχείῃσι.
Δαρδανίων αὖτ᾽ ἦρχεν ἐῢς πάϊς Ἀγχίσαο,
820 Αἰνείας, τὸν ὑπ᾽ Ἀγχίσῃ τέκε δῖ᾽ Ἀφροδίτη,
...Οἳ δ᾽ ἄρα Περκώτην καὶ Πράκτιον ἀμφενέμοντο,
καὶ Σηστὸν καὶ Ἄβυδον ἔχον καὶ δῖαν Ἀρίσβην,
τῶν αὖθ᾽ Ὑρτακίδης ἦρχ᾽ Ἄσιος, ὄρχαμος ἀνδρῶν,
Ἄσιος Ὑρτακίδης, ὃν Ἀρίσβηθεν φέρον ἵπποι
αἴθωνες μεγάλοι ,ποταμοῦ ἄπο Σελλήεντος.
840Ἱππόθοος δ᾽ ἄγε φῦλα Πελασγῶν ἐγχεσιμώρων,
τῶν οἳ Λάρισαν ἐριβώλακα ναιετάασκον·
τῶν ἦρχ᾽ Ἱππόθοός τε Πύλαιός τ᾽, ὄζος Ἄρηος,
υἷε δύω Λήθοιο Πελασγοῦ Τευταμίδαο.
Αὐτὰρ Θρήϊκας ἦγ᾽ Ἀκάμας καὶ Πείροος ἥρως,
845 ὅσσους Ἑλλήσποντος ἀγάρροος ἐντὸς ἐέργει.
Εὔφημος δ᾽ ἀρχὸς Κικόνων ἦν αἰχμητάων
υἱὸς Τροιζήνοιο διοτρεφέος Κεάδαο.
Αὐτὰρ Πυραίχμης ἄγε Παίονας ἀγκυλοτόξους,
τηλόθεν ἐξ Ἀμυδῶνος, ἀπ᾽ Ἀξιοῦ εὐρὺ ῥέοντος,
850 Ἀξιοῦ, οὗ κάλλιστον ὕδωρ ἐπικίδναται αἶαν.
Παφλαγόνων δ᾽ ἡγεῖτο Πυλαιμένεος λάσιον κῆρ
ἐξ Ἐνετῶν, ὅθεν ἡμιόνων γένος ἀγροτεράων,
οἵ ῥα Κύτωρον ἔχον καὶ Σήσαμον ἀμφενέμοντο
ἀμφί τε Παρθένιον ποταμὸν κλυτὰ δώματα ναῖον
855 Κρῶμνάν τ᾽ Αἰγιαλόν τε καὶ ὑψηλοὺς Ἐρυθίνους.
Αὐτὰρ Ἁλιζώνων Ὀδίος καὶ Ἐπίστροφος ἦρχον
τηλόθεν ἐξ Ἀλύβης, ὅθεν ἀργύρου ἐστὶ γενέθλη.
Μυσῶν δὲ Χρόμις ἦρχε καὶ Ἔννομος οἰωνιστής·
ἀλλ᾽ οὐκ οἰωνοῖσιν ἐρύσατο κῆρα μέλαιναν,
860 ἀλλ᾽ ἐδάμη ὑπὸ χερσὶ ποδώκεος Αἰακίδαο
ἐν ποταμῷ, ὅθι περ Τρῶας κεράϊζε καὶ ἄλλους.
Φόρκυς αὖ Φρύγας ἦγε καὶ Ἀσκάνιος θεοειδὴς
τῆλ᾽ ἐξ Ἀσκανίης· μέμασαν δ᾽ ὑσμῖνι μάχεσθαι.
Μῄοσιν αὖ Μέσθλης τε καὶ Ἄντιφος ἡγησάσθην,
865 υἷε Ταλαιμένεος, τὼ Γυγαίη τέκε λίμνη,
οἳ καὶ Μῄονας ἦγον ὑπὸ Τμώλῳ γεγαῶτας.
Νάστης αὖ Καρῶν ἡγήσατο βαρβαροφώνων,
οἳ Μίλητον ἔχον Φθιρῶν τ᾽ ὄρος ἀκριτόφυλλον
Μαιάνδρου τε ῥοὰς Μυκάλης τ᾽ αἰπεινὰ κάρηνα·
870 τῶν μὲν ἄρ᾽ Ἀμφίμαχος καὶ Νάστης ἡγησάσθην,
Νάστης Ἀμφίμαχός τε, Νομίονος ἀγλαὰ τέκνα,
ὃς καὶ χρυσὸν ἔχων πόλεμόνδ᾽ ἴεν ἠΰτε κούρη,
νήπιος, οὐδέ τί οἱ τό γ᾽ ἐπήρκεσε λυγρὸν ὄλεθρον,
ἀλλ᾽ ἐδάμη ὑπὸ χερσὶ ποδώκεος Αἰακίδαο
875 ἐν ποταμῷ, χρυσὸν δ᾽ Ἀχιλεὺς ἐκόμισσε δαΐφρων.
Σαρπηδὼν δ᾽ ἦρχεν Λυκίων καὶ Γλαῦκος ἀμύμων
τηλόθεν ἐκ Λυκίης, Ξάνθου ἄπο δινήεντος