Re: πως αντιδράτε στην ομοφυλοφιλία των αρχαίων ;
Δημοσιεύτηκε: 15 Μάιος 2018, 20:18
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Το να αρνείσαι αυτό που έχεις μπρος τα μάτια σου πάει πολύΒινόσαυρος έγραψε: 11 Μάιος 2018, 14:14Καλώς
πλουταρχος στους παραλληλους βίους περι πελοπίδα
τα 18άρια 1,2,3
[18.1] Τὸν δ' ἱερὸν λόχον ὥς φασι συνετάξατο Γοργίδας πρῶτος ἐξ ἀνδρῶν ἐπιλέκτων τριακοσίων, οἷς ἡ πόλις ἄσκησιν καὶ δίαιταν ἐν τῇ Καδμείᾳ στρατοπεδευομένοις παρεῖχε. καὶ διὰ τοῦθ' ὁ ἐκ πόλεως λόχος ἐκαλοῦντο· τὰς γὰρ ἀκροπόλεις ἐπιεικῶς οἱ τότε πόλεις ὠνόμαζον· [18.2] ἔνιοι δέ φασιν ἐξ ἐραστῶν καὶ ἐρωμένων γενέσθαι τὸ σύστημα τοῦτο, καὶ Παμμένους ἀπομνημονεύεταί τι μετὰ παιδιᾶς εἰρημένον· οὐ γὰρ ἔφη τακτικὸν εἶναι τὸν Ὁμήρου Νέστορα, κελεύοντα κατὰ φῦλα καὶ φρήτρας συλλοχίζεσθαι τοὺς Ἕλληνας,
ὡς φρήτρη φρήτρηφιν ἀρήγῃ, φῦλα δὲ φύλοις,(Ιλιάς Β' 363)
[18.3] δέον ἐραστὴν παρ' ἐρώμενον τάττειν. φυλέτας μὲν γὰρ φυλετῶν καὶ φρατόρων <φράτορας> οὐ πολὺν λόγον ἔχειν ἐν τοῖς δεινοῖς, τὸ δ' ἐξ ἐρωτικῆς φιλίας συνηρμοσμένον στῖφος ἀδιάλυτον εἶναι καὶ ἄῤῥηκτον, ὅταν οἱ μὲν ἀγαπῶντες τοὺς ἐρωμένους, οἱ δ' αἰσχυνόμενοι τοὺς ἐρῶντας,
Στις υγείες σαςJuno έγραψε: 09 Μάιος 2018, 23:35Ότι η ερωτική σχέση ήταν κίνητρο για την μάχη; Ναι, το αρνούμαι μέχρι να δω πηγές. Όχι αυτές με το νερό.
ετσι ερωτοτροπούσαν πλατωνικώςmoiraios olos έγραψε: 15 Μάιος 2018, 20:29
τι να σου πω
ελεγε για το οτι ο αλκιβιαδης ξεμοναχιασε τον σωκρατη σε ενα δωματιο για υπνο και οτι δεν ηταν κανενας τριγυρω να τους ακουσει
Περίεργο γιατί εγώ ξέρω ότι ο Σωκράτης, τον απέρριψε σαν διεστραμμένο.moiraios olos έγραψε: 15 Μάιος 2018, 20:29
τι να σου πω
ελεγε για το οτι ο αλκιβιαδης ξεμοναχιασε τον σωκρατη σε ενα δωματιο για υπνο και οτι δεν ηταν κανενας τριγυρω να τους ακουσει
Αυτό, να υποθέσω ότι δεν το είδες.Βινόσαυρος έγραψε: 15 Μάιος 2018, 20:28Το να αρνείσαι αυτό που έχεις μπρος τα μάτια σου πάει πολύΒινόσαυρος έγραψε: 11 Μάιος 2018, 14:14Καλώς
πλουταρχος στους παραλληλους βίους περι πελοπίδα
τα 18άρια 1,2,3
[18.1] Τὸν δ' ἱερὸν λόχον ὥς φασι συνετάξατο Γοργίδας πρῶτος ἐξ ἀνδρῶν ἐπιλέκτων τριακοσίων, οἷς ἡ πόλις ἄσκησιν καὶ δίαιταν ἐν τῇ Καδμείᾳ στρατοπεδευομένοις παρεῖχε. καὶ διὰ τοῦθ' ὁ ἐκ πόλεως λόχος ἐκαλοῦντο· τὰς γὰρ ἀκροπόλεις ἐπιεικῶς οἱ τότε πόλεις ὠνόμαζον· [18.2] ἔνιοι δέ φασιν ἐξ ἐραστῶν καὶ ἐρωμένων γενέσθαι τὸ σύστημα τοῦτο, καὶ Παμμένους ἀπομνημονεύεταί τι μετὰ παιδιᾶς εἰρημένον· οὐ γὰρ ἔφη τακτικὸν εἶναι τὸν Ὁμήρου Νέστορα, κελεύοντα κατὰ φῦλα καὶ φρήτρας συλλοχίζεσθαι τοὺς Ἕλληνας,
ὡς φρήτρη φρήτρηφιν ἀρήγῃ, φῦλα δὲ φύλοις,(Ιλιάς Β' 363)
[18.3] δέον ἐραστὴν παρ' ἐρώμενον τάττειν. φυλέτας μὲν γὰρ φυλετῶν καὶ φρατόρων <φράτορας> οὐ πολὺν λόγον ἔχειν ἐν τοῖς δεινοῖς, τὸ δ' ἐξ ἐρωτικῆς φιλίας συνηρμοσμένον στῖφος ἀδιάλυτον εἶναι καὶ ἄῤῥηκτον, ὅταν οἱ μὲν ἀγαπῶντες τοὺς ἐρωμένους, οἱ δ' αἰσχυνόμενοι τοὺς ἐρῶντας,
Στις υγείες σαςJuno έγραψε: 09 Μάιος 2018, 23:35
Ότι η ερωτική σχέση ήταν κίνητρο για την μάχη; Ναι, το αρνούμαι μέχρι να δω πηγές. Όχι αυτές με το νερό.
όμως ποιος έχασε την τσίπα για να την βρεις εσυ;
Maspoli έγραψε: 11 Μάιος 2018, 18:22Αν έχεις ολόκληρο το πρωτότυπο και τη μετάφραση (και τα παραπάνω που δίνεις δεν είναι απλά το αποσπάσματα που δίνει η wikipedia) θα ήταν χρήσιμο (για το αν έχει κάνει μια ακόμη παπαριά η wikipedia) γιατί βρίσκω μια μετάφραση σε scribd του Ραγκαβή (χωρίς όμως το πρωτότυπο) στο οποίο η απόδοση των περί του Ιερού Λόχου είναι με το "λένε", "λέγεται". Αν ισχύει η μετάφραση του Ραγκαβή (άσχετα από την ερμηνεία που δίνει ο ίδιος) τότε ακόμα κι ο -μειωμένης αξιοπιστίας- Πλούταρχος δεν τα αναφέρει ως τεκμηριωμένα αλλά ως φημολογίαΒινόσαυρος έγραψε: 11 Μάιος 2018, 14:14Καλώς
πλουταρχος στους παραλληλους βίους περι πελοπίδα
τα 18άρια 1,2,3
[18.1] Τὸν δ' ἱερὸν λόχον ὥς φασι συνετάξατο Γοργίδας πρῶτος ἐξ ἀνδρῶν ἐπιλέκτων τριακοσίων, οἷς ἡ πόλις ἄσκησιν καὶ δίαιταν ἐν τῇ Καδμείᾳ στρατοπεδευομένοις παρεῖχε. καὶ διὰ τοῦθ' ὁ ἐκ πόλεως λόχος ἐκαλοῦντο· τὰς γὰρ ἀκροπόλεις ἐπιεικῶς οἱ τότε πόλεις ὠνόμαζον· [18.2] ἔνιοι δέ φασιν ἐξ ἐραστῶν καὶ ἐρωμένων γενέσθαι τὸ σύστημα τοῦτο, καὶ Παμμένους ἀπομνημονεύεταί τι μετὰ παιδιᾶς εἰρημένον· οὐ γὰρ ἔφη τακτικὸν εἶναι τὸν Ὁμήρου Νέστορα, κελεύοντα κατὰ φῦλα καὶ φρήτρας συλλοχίζεσθαι τοὺς Ἕλληνας,
ὡς φρήτρη φρήτρηφιν ἀρήγῃ, φῦλα δὲ φύλοις,(Ιλιάς Β' 363)
[18.3] δέον ἐραστὴν παρ' ἐρώμενον τάττειν. φυλέτας μὲν γὰρ φυλετῶν καὶ φρατόρων <φράτορας> οὐ πολὺν λόγον ἔχειν ἐν τοῖς δεινοῖς, τὸ δ' ἐξ ἐρωτικῆς φιλίας συνηρμοσμένον στῖφος ἀδιάλυτον εἶναι καὶ ἄῤῥηκτον, ὅταν οἱ μὲν ἀγαπῶντες τοὺς ἐρωμένους, οἱ δ' αἰσχυνόμενοι τοὺς ἐρῶντας,
Στις υγείες σαςJuno έγραψε: 09 Μάιος 2018, 23:35
Ότι η ερωτική σχέση ήταν κίνητρο για την μάχη; Ναι, το αρνούμαι μέχρι να δω πηγές. Όχι αυτές με το νερό.
Το παράλληλο και φρέσκο ονομάζεται: πως αντιδράτε στην ομοφυλοφιλία των αρχαίων;moiraios olos έγραψε: 15 Μάιος 2018, 20:27το ενδεχομενο να ειστε και οι δυο για δεσιμο
το αποκλειεται;
Λαθος ο συγχρονος εργατης του αδαμαντορυχειου ειναι ελευθερος να διαπραγματευτει την εργατικη του δυναμη ενω ο δουλος σε Αρχαια Ελλαδα η σε Αρχαια Αιγυπτο δεν εχει κανενα δικαιωμα ουτε στην ζωη ουτε στον θανατο.Αλλα το δουλοκτητικο συστημα ειναι φυσιολογικο στην Αρχαια Ελλαδα λογω της εξελικτικης θεσης που εχει η ανθρωποτητα.Υπαρχει μια εξελικτικη πορεια απο τον δουλο της αρχαιοτητας στον δουλοπαροικο του μεσσαιωνα στον εργαζομενο σημερα.wooded glade έγραψε: 15 Μάιος 2018, 20:00Φυσιολογικά είναι αλλά ο δούλος δεν ήταν σκλάβος.zteo έγραψε: 15 Μάιος 2018, 19:54Δουλος θα πει σκλαβος και αυτοι ηταν η ((κινητηριος)) δυναμη της οικονομιας στην Αρχαια Ελλαδα.Οσο για τις γυναικες ειχαν την ελευθερια που εχουν σημερα οι γυναικες στο Ισλαμ κοινως καμια.Μην το ψαχνεται παραπερα τοτε η ανθρωποτητα εξελικτικα ηταν σε νηπιακο σταδιο οποτε ειναι ((φυσιολογικα)) τα παραπανω.
Ή μάλλον ήταν τόσο σκλάβος όσο και ένας σύγχρονος εργάτης των αδαμαντορυχείων.
Άλλη μία λέξη που υπέστη παραφθορά.
Στην Αίγυπτο με τις πυραμίδες δεν ξέρω τι ήταν.
Ούτε και συ γνωρίζεις για τους άλλους αρχαίους πολιτισμούς;moiraios olos έγραψε: 15 Μάιος 2018, 20:30να υποθεσεις οτι οι ελ των επερναν συμφωνα με τον πλατωνα και τον σωκρατηNandros έγραψε: 15 Μάιος 2018, 18:28Υποθέτω ότι έψαξες και για άλλους αρχαίους πολιτισμούς. Δεν θα μας πεις τί βρήκες;δίκαιος Αριστείδης έγραψε: 15 Μάιος 2018, 16:31δεν είναι κουτσομπολιό η εξέταση των πολιτισμικών χαρακτηριστικών παλαιότερων πολιτισμών,πόσο μάλιστα για τον δικό μας μέγιστο πολιτισμό
moiraios olos έγραψε: 15 Μάιος 2018, 20:27 το ενδεχομενο να ειστε και οι δυο για δεσιμο
το αποκλειεται;
moiraios olos έγραψε: 15 Μάιος 2018, 20:30 να υποθεσεις οτι οι ελ των επερναν συμφωνα με τον πλατωνα και τον σωκρατη

Τι πηγή μωρέ;Βινόσαυρος έγραψε: 15 Μάιος 2018, 20:46 @Juno το είδα, δεν έχει να κάνει εκ των υστέρων η αμφισβήτηση της αξιοπιστίας της πηγής
εσύ δεν ήξερες καν ότι υπάρχει μέσα σε αρχαίο κείμενο, το αρνήθηκες. Ως εκτούτου στερείσαι
γνώσεων βασικών για διάλογο. Σου το είχα πει η εμονική ζήτηση από τους συνομιλητές σου
πηγών είναι δείγμα αμηχανίας και υποψιαζόμουν ημιμάθειας. Τώρα αλλάζεις τροπάρι και συνεχίζεις
μια μάταια προσπάθεια υποτίμησης που ενω έφερα την πηγή που δεν γνώριζες, αλλα με περίσσο
θράσος και σιγουρια για την ανυπαρξία της ζητούσες, βάζεις την φωτο του καταράχτη.
Σύνελθε και τουλάχιστον παραδέξου το μπας και περισώσεις όση τιμή σου απομένει σαν συνομιλητή.
Maspoli έγραψε: 11 Μάιος 2018, 18:22
Αν έχεις ολόκληρο το πρωτότυπο και τη μετάφραση (και τα παραπάνω που δίνεις δεν είναι απλά το αποσπάσματα που δίνει η wikipedia) θα ήταν χρήσιμο (για το αν έχει κάνει μια ακόμη παπαριά η wikipedia) γιατί βρίσκω μια μετάφραση σε scribd του Ραγκαβή (χωρίς όμως το πρωτότυπο) στο οποίο η απόδοση των περί του Ιερού Λόχου είναι με το "λένε", "λέγεται". Αν ισχύει η μετάφραση του Ραγκαβή (άσχετα από την ερμηνεία που δίνει ο ίδιος) τότε ακόμα κι ο -μειωμένης αξιοπιστίας- Πλούταρχος δεν τα αναφέρει ως τεκμηριωμένα αλλά ως φημολογία
συμφωνωΒινόσαυρος έγραψε: 15 Μάιος 2018, 20:46 @Juno το είδα, δεν έχει να κάνει εκ των υστέρων η αμφισβήτηση της αξιοπιστίας της πηγής
εσύ δεν ήξερες καν ότι υπάρχει μέσα σε αρχαίο κείμενο, το αρνήθηκες. Ως εκτούτου στερείσαι
γνώσεων βασικών για διάλογο. Σου το είχα πει η εμονική ζήτηση από τους συνομιλητές σου
πηγών είναι δείγμα αμηχανίας και υποψιαζόμουν ημιμάθειας. Τώρα αλλάζεις τροπάρι και συνεχίζεις
μια μάταια προσπάθεια υποτίμησης που ενω έφερα την πηγή που δεν γνώριζες, αλλα με περίσσο
θράσος και σιγουρια για την ανυπαρξία της ζητούσες, βάζεις την φωτο του καταράχτη.
Σύνελθε και τουλάχιστον παραδέξου το μπας και περισώσεις όση τιμή σου απομένει σαν συνομιλητή.
για ποια τιμή μιλάτε? Αυτα εδώ τα γράφει στο αρχικό ποστ...blackpaint έγραψε: 15 Μάιος 2018, 23:43συμφωνωΒινόσαυρος έγραψε: 15 Μάιος 2018, 20:46 @Juno το είδα, δεν έχει να κάνει εκ των υστέρων η αμφισβήτηση της αξιοπιστίας της πηγής
εσύ δεν ήξερες καν ότι υπάρχει μέσα σε αρχαίο κείμενο, το αρνήθηκες. Ως εκτούτου στερείσαι
γνώσεων βασικών για διάλογο. Σου το είχα πει η εμονική ζήτηση από τους συνομιλητές σου
πηγών είναι δείγμα αμηχανίας και υποψιαζόμουν ημιμάθειας. Τώρα αλλάζεις τροπάρι και συνεχίζεις
μια μάταια προσπάθεια υποτίμησης που ενω έφερα την πηγή που δεν γνώριζες, αλλα με περίσσο
θράσος και σιγουρια για την ανυπαρξία της ζητούσες, βάζεις την φωτο του καταράχτη.
Σύνελθε και τουλάχιστον παραδέξου το μπας και περισώσεις όση τιμή σου απομένει σαν συνομιλητή.
όλοι ξέρουμε το γνωστό μπλα-μπλα κυρίως από χαριτωμένες λόγιες (κυρίως Αγγλίδες ίσως και Γερμανίδες) που με δικαιολογία τις περγαμηνές τους, κάπου χάθηκαν ή μάλλον κρύφτηκαν στην μετάφραση για να περάσουν κουδούνια στους προγόνους μας.