Off topic!Μηχανικός έγραψε: 10 Μάιος 2018, 21:07 Ακόμη δεν μου έχει λυθεί η απορία.
Υπάρχει περίπτωση ένας πισωγλέντης να έχει αιμορροΐδες, όπως έχουν πολλοί άνθρωποι;![]()
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
How are Albanians distorting history
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!Leporello έγραψε: 24 Ιαν 2019, 18:07 Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
- Νταρνάκας
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 15:41
- Phorum.gr user: Νταρνάκας
- Τοποθεσία: Εμμανουήλ Παπάς Σερρών
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Aυτά τα περί εικασιών είναι άποψη του αρθογράφου της μηχανής. Ο Διόδωρος ο οποίος είναι η αυθεντική πηγή της ιστορίας αυτής δεν αναφέρει τίποτα για εικασίες, είναι κατηγορηματικός:
viewtopic.php?p=59325#p59325
Πολλοί αρχαίοι ιστορικοί έγραψαν για γεγονότα που συνέβησαν κάποιους αιώνες πριν από την εποχή τους, στηριζόμενοι ασφαλώς σε πηγές και έργα προγενέστερων ιστορικών τα οποία θα ήταν διαθέσιμα στην εποχή τους και χάθηκαν μετέπειτα. Κι ο Διόδωρος σίγουρα σε κάποιες τέτοιες πηγές θα βασίστηκε για να τα γράψει αυτά, ασχέτως του αν δεν τις κατονομάζει. Δε νομίζω να τα έβγαλε απ' το κεφάλι του.
Μοιρίδιοι κλωστῆρες, πανάφυκτον ἀνάγκῃ ζεῦγμ’ ἐπὶ δυστήνοις παισὶ βροτῶν θέμενοι, ἠγάγετο με ποτέ ἱμερτοῦ πρὸς φάος ἠελίου.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Off topic:Νταρνάκας έγραψε: 10 Μάιος 2018, 15:37
αυτός εδώ ο σκληρός τύπος, θιασώτης του κώδικα τιμής των σαμουράι που αυτοκτόνησε με δημόσιο χαρακίρι ως ένδειξη διαμαρτυρία για την παρακμή των παραδοσιακών γιαπωνέζικων αξιών
Έναν Πεφωτισμένο Αυτοκράτορα χρειαζόμαστε και στο Πχώρουμ.
Spoiler

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Έχω αναφέρει και πιο πριν με αφορμή τον Πλούταρχο ότι η χρήση του στη συζήτηση (κι από τη μια και από την άλλη πλευρά) είναι πολύ προβληματική. Το ίδιο ισχύει και για τον Διόδωρο. Το υπογραμμισμένο είναι εικασία. Η ποιότητα της δουλειάς του Διόδωρου συγκρινόμενη με του Θουκυδίδη είναι αστείαΝταρνάκας έγραψε: 10 Μάιος 2018, 21:11
Πολλοί αρχαίοι ιστορικοί έγραψαν για γεγονότα που συνέβησαν κάποιους αιώνες πριν από την εποχή τους, στηριζόμενοι ασφαλώς σε πηγές και έργα προγενέστερων ιστορικών τα οποία θα ήταν διαθέσιμα στην εποχή τους και χάθηκαν μετέπειτα. Κι ο Διόδωρος σίγουρα σε κάποιες τέτοιες πηγές θα βασίστηκε για να τα γράψει αυτά, ασχέτως του αν δεν τις κατονομάζει. Δε νομίζω να τα έβγαλε απ' το κεφάλι του.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Ο Παυσανίας 1 είπε τον Παυσανία 2 ανδρόγυνο, ότι ο ίδιος (ο 1) ας πουμε τον έπαιρνε (τον Φιλιππο) αντρικά?Νταρνάκας έγραψε: 10 Μάιος 2018, 21:11
Τρόλλαρε-ξετρόλλαρε, ο Διόδωρος λέει ξεκάθαρα πως ο Φίλιππος κουτούπωνε και τους δύο Παυσανίες.Ο Παυσανίας ήταν Μακεδόνας από την Ορεστίδα κι έγινε βασιλικός σωματοφύλακας αλλά και "φίλος" του Φιλίππου λόγω της ομορφιάς του. Όταν όμως είδε πως ο βασιλιάς αγαπούσε άλλον Παυσανία, συνονόματό του, τον εξύβρισε με ντροπιαστικά λόγια αποκαλώντας τον ανδρόγυνο και πρόθυμο να ενδώσει στον έρωτα οποιουδήποτε τον επιθυμούσε. Ο.
μπερδεματα
Νήφε και μέμνησο απιστείν
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Πάντως άλλο θιασώτης του bushido κι άλλο σαμουράι ο ίδιος.Dies Irae έγραψε: 10 Μάιος 2018, 21:16Off topic:Νταρνάκας έγραψε: 10 Μάιος 2018, 15:37
αυτός εδώ ο σκληρός τύπος, θιασώτης του κώδικα τιμής των σαμουράι που αυτοκτόνησε με δημόσιο χαρακίρι ως ένδειξη διαμαρτυρία για την παρακμή των παραδοσιακών γιαπωνέζικων αξιών
Έναν Πεφωτισμένο Αυτοκράτορα χρειαζόμαστε και στο Πχώρουμ.
Spoiler
Αλλιώς να πάμε και σε αυτόν

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
ΚΑΤΑ ΚΗΝΣΟΡΩΝ!Maspoli έγραψε: 10 Μάιος 2018, 21:25Πάντως άλλο θιασώτης του bushido κι άλλο σαμουράι ο ίδιος.Dies Irae έγραψε: 10 Μάιος 2018, 21:16Off topic:Νταρνάκας έγραψε: 10 Μάιος 2018, 15:37
αυτός εδώ ο σκληρός τύπος, θιασώτης του κώδικα τιμής των σαμουράι που αυτοκτόνησε με δημόσιο χαρακίρι ως ένδειξη διαμαρτυρία για την παρακμή των παραδοσιακών γιαπωνέζικων αξιών
Έναν Πεφωτισμένο Αυτοκράτορα χρειαζόμαστε και στο Πχώρουμ.
Spoiler
Αλλιώς να πάμε και σε αυτόν
![]()
Τον Σύνδρομο εννοώ (τον είχε άβαταρ, όχι τον Βύρωνα)
(και δεν υπονοώ τίποτα άλλο, δυστυχώς δεν τον πρόλαβα, και είπαμε, off topic)
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Φυσικα αυτο γινεται. Ομως εαν εγραψαν τοσο μετα και δεν διαθετουν πηγες, η αν δεν μπορουμε να διασταυρωσουμε με αλλους που εγραψαν εκεινη την εποχη η τις προηγουμενες, η εστω να ερμηνευουν σωστα μια κατασταση, αυτα που παραθετουν δεν μπορουν να θεωρηθουν αποδειξη. Ο Διοδωρος δεν θεωρειται αντικειμενικος ενω οπως εχει δειξει η ερευνα, στην συγκεκριμενη ιστορια των μακεδονων εχει κανει λαθηΝταρνάκας έγραψε: 10 Μάιος 2018, 21:11
Πολλοί αρχαίοι ιστορικοί έγραψαν για γεγονότα που συνέβησαν κάποιους αιώνες πριν από την εποχή τους, στηριζόμενοι ασφαλώς σε πηγές και έργα προγενέστερων ιστορικών τα οποία θα ήταν διαθέσιμα στην εποχή τους και χάθηκαν μετέπειτα. Κι ο Διόδωρος σίγουρα σε κάποιες τέτοιες πηγές θα βασίστηκε για να τα γράψει αυτά, ασχέτως του αν δεν τις κατονομάζει. Δε νομίζω να τα έβγαλε απ' το κεφάλι του.
Σε γενικες γραμμες ισχυει αυτο που λενε για τα δικαστηρια. Ενας μαρτυρας ισον κανενας μαρτυρας
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
οκ δεν προσπαθω αλλο
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Αστικός μύθος.name έγραψε: 10 Μάιος 2018, 21:38 Σε γενικες γραμμες ισχυει αυτο που λενε για τα δικαστηρια. Ενας μαρτυρας ισον κανενας μαρτυρας
Άσε ότι σε μερικές αστικές δίκες, μόνο με έναν μάρτυρα σου επιτρέπει το δικαστήριο να πας.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δεν εχω σχεση με την νομικη, αλλα το φανταστηκα οτι θα ναι μυθος. Για αυτο ειπα και "λενε"
- Νταρνάκας
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 15:41
- Phorum.gr user: Νταρνάκας
- Τοποθεσία: Εμμανουήλ Παπάς Σερρών
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Ωραία, ας υποθέσουμε ότι ο Διόδωρος για τον α ή β λόγο την έπλασε από το κεφάλι του αυτή την ιστορία. Ωστόσο, απευθυνόταν σε κοινό του οποίου ήξερε πολύ καλά τις κοσμοαντιλήψεις, τα ήθη, την κουλτούρα κ.τ.λ Πράγμα που σημαίνει ότι πολύ δύσκολα θα έγραφε μια ιστορία η οποία θα ήταν προφανέστατα ψευδής καθώς δε θα μπορούσε να δικαιολογηθεί από κανέναν από τους ανωτέρω παράγοντες. Εννοώ δηλαδή ότι αν ήθελε να γράψει ψέματα, θα έγραφε τέτοια τα οποία θα στηριζόταν στο πολιτισμικό υπόβαθρο της κοινωνίας στην οποία ζούσε και γι' αυτό θα μπορούσαν να γίνουν εύκολα πιστευτά κι όχι κάτι το εντελώς ξεκάρφωτο.name έγραψε: 10 Μάιος 2018, 21:38Φυσικα αυτο γινεται. Ομως εαν εγραψαν τοσο μετα και δεν διαθετουν πηγες, η αν δεν μπορουμε να διασταυρωσουμε με αλλους που εγραψαν εκεινη την εποχη η τις προηγουμενες, η εστω να ερμηνευουν σωστα μια κατασταση, αυτα που παραθετουν δεν μπορουν να θεωρηθουν αποδειξη. Ο Διοδωρος δεν θεωρειται αντικειμενικος ενω οπως εχει δειξει η ερευνα, στην συγκεκριμενη ιστορια των μακεδονων εχει κανει λαθηΝταρνάκας έγραψε: 10 Μάιος 2018, 21:11
Πολλοί αρχαίοι ιστορικοί έγραψαν για γεγονότα που συνέβησαν κάποιους αιώνες πριν από την εποχή τους, στηριζόμενοι ασφαλώς σε πηγές και έργα προγενέστερων ιστορικών τα οποία θα ήταν διαθέσιμα στην εποχή τους και χάθηκαν μετέπειτα. Κι ο Διόδωρος σίγουρα σε κάποιες τέτοιες πηγές θα βασίστηκε για να τα γράψει αυτά, ασχέτως του αν δεν τις κατονομάζει. Δε νομίζω να τα έβγαλε απ' το κεφάλι του.
Σε γενικες γραμμες ισχυει αυτο που λενε για τα δικαστηρια. Ενας μαρτυρας ισον κανενας μαρτυρας
Πρόσεξε πώς αυτό που λέω αποτυπώνεται στο γνωστό χωρίο περί ομοφυλοφιλίας του Πλάτωνα, όπου ο ίδιος μεν καταδικάζει απερίφραστα ως "παρά φύσιν" τέτοιες πρακτικές, αναφέρει όμως την διαδεδομένη στην εποχή του αντίληψη ότι ο μύθος του Γανυμήδη επινοήθηκε από τους Κρήτες για να δικαιολογήσουν την έφεσή τους στην παιδεραστία η οποία ως γνωστόν ανθούσε τότε στην Κρήτη:
ἐννοητέον ὅτι τῇ θηλείᾳ καὶ τῇ τῶν ἀρρένων φύσει εἰς κοινωνίαν ἰούσῃ τῆς γεννήσεως ἡ περὶ ταῦτα ἡδονὴ κατὰ φύσιν ἀποδεδόσθαι δοκεῖ, ἀρρένων δὲ πρὸς ἄρρενας ἢ θηλειῶν πρὸς θηλείας παρὰ φύσιν καὶ τῶν πρώτων τὸ τόλμημ᾽ εἶναι δι᾽ ἀκράτειαν ἡδονῆς. πάντες δὲ δὴ Κρητῶν τὸν περὶ Γανυμήδη μῦθον [636δ] κατηγοροῦμεν ὡς λογοποιησάντων τούτων: ἐπειδὴ παρὰ Διὸς αὐτοῖς οἱ νόμοι πεπιστευμένοι ἦσαν γεγονέναι, τοῦτον τὸν μῦθον προστεθηκέναι κατὰ τοῦ Διός, ἵνα ἑπόμενοι δὴ τῷ θεῷ καρπῶνται καὶ ταύτην τὴν ἡδονήν.
Πρέπει να έχουμε υπόψιν ότι όταν το θηλυκό έρχεται σε επαφή με το αρσενικό για τεκνοποίηση, η ηδονή που αποκομίζουν θεωρείται κατά φύσιν, ενώ όταν έρχονται σε επαφή τα αρσενικά με τα αρσενικά και τα θηλυκά με τα θηλυκά είναι παρά φύσιν και οι πρώτοι που αποτόλμησαν κάτι τέτοιο το έκαναν επειδή ήταν παραδομένοι στις ηδονές. Όλοι λοιπόν κατηγορούμε τους Κρήτες ότι επινόησαν τον μύθο του Γανυμήδη για τον εξής λόγο: επειδή πιστεύεται ότι οι νόμοι τους δόθηκαν σ' αυτούς από τον Δία, προσέθεσαν αυτόν τον μύθο για τον Δία ώστε να απολαμβάνουν κι αυτή την ηδονή έχοντας ως παράδειγμα τον θεό.
Πλάτων, Νόμοι 1.636
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/tex ... page%3D636
http://www.greek-language.gr/digitalRes ... tml#toc065
Μ' άλλα λόγια, ο Πλάτωνας λέει ότι οι σύγχρονοί του θεωρούσαν ότι ο μύθος του Γανυμήδη είχε ξεκάθαρο παιδεραστικό χαρακτήρα και μάλιστα πίστευαν ότι τον επινόησαν οι Κρήτες, ακριβώς επειδή ανταποκρινόταν στην παιδεραστική κουλτούρα τους.
Μοιρίδιοι κλωστῆρες, πανάφυκτον ἀνάγκῃ ζεῦγμ’ ἐπὶ δυστήνοις παισὶ βροτῶν θέμενοι, ἠγάγετο με ποτέ ἱμερτοῦ πρὸς φάος ἠελίου.
- Βινόσαυρος
- Δημοσιεύσεις: 6335
- Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Νταρνάκα, μπορείς σε παρακαλώ πολύ να παραθέσεις;Βινόσαυρος έγραψε: 09 Μάιος 2018, 23:47@Νταρνάκα έχεις την καλή διάθεση να το παραθέσεις; ή να το κάνω εγώ;Juno έγραψε: 09 Μάιος 2018, 23:35Ότι η ερωτική σχέση ήταν κίνητρο για την μάχη; Ναι, το αρνούμαι μέχρι να δω πηγές. Όχι αυτές με το νερό.
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
- Νταρνάκας
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 15:41
- Phorum.gr user: Νταρνάκας
- Τοποθεσία: Εμμανουήλ Παπάς Σερρών
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δεν μπορώ να θυμηθώ ποιος το έγραψε.Βινόσαυρος έγραψε: 10 Μάιος 2018, 23:13Νταρνάκα, μπορείς σε παρακαλώ πολύ να παραθέσεις;Βινόσαυρος έγραψε: 09 Μάιος 2018, 23:47@Νταρνάκα έχεις την καλή διάθεση να το παραθέσεις; ή να το κάνω εγώ;Juno έγραψε: 09 Μάιος 2018, 23:35
Ότι η ερωτική σχέση ήταν κίνητρο για την μάχη; Ναι, το αρνούμαι μέχρι να δω πηγές. Όχι αυτές με το νερό.
Μοιρίδιοι κλωστῆρες, πανάφυκτον ἀνάγκῃ ζεῦγμ’ ἐπὶ δυστήνοις παισὶ βροτῶν θέμενοι, ἠγάγετο με ποτέ ἱμερτοῦ πρὸς φάος ἠελίου.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 8 Απαντήσεις
- 543 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αρίστος
-
- 49 Απαντήσεις
- 1314 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Libre arbitre
-
- 1 Απαντήσεις
- 488 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μπίστης