Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2021, 12:35
Μπορεί να τα είχε δει κάπου αλλού και να τα μπέρδεψε.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Μπορεί να τα είχε δει κάπου αλλού και να τα μπέρδεψε.
Citroenakias έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:17 Ωχ τι καλά.. Νδ δεν ψηφίζει όλη η Βόρεια Ελλάδα;; Πλερωνετε τώρα και μοκο
Δεν ισχύει, σε συγκεκριμένα τμήματα έχει λεύθερο όριο ταχύτητας, το οποίο ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες κ.α. μπορεί και να ρυθμίζεται. Οι Αρχές συνιστούν να μην πας πάνω από 130 χλμ την ώρα, και σε περίπτωση ατυχήματος λαμβάνεται υπόψη αυτό.Σέλευκας έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:31ναι δεν έχει και τρέχεις και όσο θες χωρίς οριο ταχύτηταςCavaliere έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:30Η Γερμανία δεν έχει διόδια.πατησιωτης έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:24 Εγώ δηλαδή μεγάλωσα σε μια χώρα όπου άκουσα για πρώτη φορά τον θείο μου που μας πήγαινε εκδρομή γιατί η οικογένειά μου δεν είχε αυτοκίνητο να λέει ξέρετε στη Γερμανία δεν είναι όπως εδώ,έχουν κάθε λίγο και λιγάκι διόδια και πληρώνεις ενώ εδώ είναι αραιά και που.Αυτό όμως ήταν ΠΡΙΝ την Αλλαγή.
Μετά ήλθε κάποιος που υποσχέθηκε ότι θα έχουμε επίπεδο Γερμανίας επειδή έχει την "πολιτική βούληση" να μας το δώσει αυτός και θα συνεχίσουμε να μην πληρώνουμε ακριβά διόδια.Αυτό κράτησε δέκα χρόνια.Ο πατέρας του σημερινού ακολούθησε που είπε πάμε για χρεωκοπία και να κόψουμε μισθούς και να βάλουμε διόδια και τον έδιωξαν και ξανάρθε αυτός που είχε υποσχεθεί την Αλλαγή.ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ όμως δεν έκανε τα ίδια.Άρχισε και αυτός να βάζει διόδια.Τα υπόλοιπα τα ξέρετε και οι πιο νέοι.
Στη Γαλλία όταν μπαίνει παίρνεις ένα χαρτάκι και οταν βγαίνεις έχει υπάλληλο που σου χρεώνει ανάλογα με την απόσταση που έκανες.
Παντού όμως όπου έχει διόδια έχει και ένα δρόμο εναλλακτικό για ναμ η πληρώσεις που βέβαια είναι πολύ μικρότερος και χωρίς παροχές. Στη Γαλλία κάθα τέσο στον μεγάλο δρόμο έχει στάσεις με παιδικές χαρές τουαλέτες μπάρμπεκιου κλπ
Αυτά όμως είναι απλώς το προοίμιο της σημερινής κατάστασης.Μπορεί να τα εκλάβει κανείς και ως αντιπολίτευση και fake news.Το σημείο στροφής είναι το σημείο που σταμάτησε το κράτος να έχει τη δυνατότητα να κάνει έργα από τα πλεονάσματα του προυπολογισμού.Αυτό προφανώς σταμάτησε από τη στιγμή που το χρέος πέρασε το 100% και ο προυπολογισμός πήγαινε όλος σε μισθούς,συνταξεις και αποπληρωμή παλιών χρεών.Orion22 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:34 Κακώς σταμάτησες στο 93.
Θέλω να ακούσω λίγο για τάπερμαν,για δρόμους που τους εξαφάνιζαν οι πρώτες βροχές επείδη έπρεπε να παραδοθούν πριν τις εκλογές, για δρόμους που αγνοούνταν οι μελέτες, για συμβάσεις με κρατικές εγγυήσεις για τα κέρδη του μπομπ κ.ο.κ.
Φόρα την περικεφαλαία και πλήρωνεΛόρδος Ταντρίδης έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:04 Δεν υποστηρίζω τον ΣΥΡΙΖΑ , ποτέ δεν θα υποστήριζα εθνικομηδενιστικό κόμμα , αλλά στην προκειμένη περίπτωση η κυβέρνηση ετοιμάζεται ( αν δεν το έχει ήδη κάνει ) να πουλήσει ένα από τα σημαντικότερα έργα στην Βόρεια Ελλάδα που εξυπηρετεί εκατομμύρια κόσμου καθημερινά !!! Έχουν σκεφτεί τις συνέπειες του διπλασμού των διοδίων που ανήγγειλαν οι εγκληματίες - δολοφόνοι της ΤΕΡΝΑ ; Έχουν σκεφτεί πόσοι δεν μπορούν να πληρώνουν τέτοια υπέρογκα ποσά και θα χρησιμοποιούν ακόμα περισσότερο τις παλαιές οδούς με τραγικό αποτέλεσμα την αύξηση των τροχαίων και των ήδη πολλών θανάτων σην άσφαλτο ;
Η Ελλάδα χρειάζεται ακόμα περισσότερους αυτοκινητόδρομους με προσιτά διόδια στον κόσμο . Όχι μείωση της χρήσης και των υπάρχοντων .
Οι παλαιές οδοί στην Βόρεια Ελλάδα είναι στην πλειοψηφία τους καρμανιόλες γεμάτες στροφές και γκρεμούς και έχουν χαθεί πολλές ζωές .
Πρέπει όλοι οι κάτοικοι των περιφερειών που διατρέχει η Εγνατία να αντισταθούμε με νύχια και με δόντια . Πρέπει να πάμε να κλείσουμε την Εγνατία . Να μην πάρουν ούτε ένα ευρώ οι εγκληματίες μέχρι να ακυρώσουν την συμφωνία ή να σκεφτούν μία λογική λύση για όλους .
Δεν πιστεύω ποτέ ταξιδιωτικές αφηγήσεις. Παλιά πηγαινοερχόμουνα με φέρι από Ιταλία στην Ελλάδα και καθόμουν κι άκουγα ιστορίες φορτηγατζήδων. Μόνο υπερβολές και ψέμματα. Το ίδιο όπως και το ότι οι Γάλλοι δεν σου μιλούν στα αγγλικά. Ή πως στη Γερμανία όλα κλείνουν στις 22.00.
Έχεις χάσει επεισόδια. Όταν όλη η Ευρώπη καρατικοποιεί και οι κρατικές της εταιρείες εξαγοράζουν ιδιωτικές αυτοί εδώ ιδιωτικοποιούν και μάλιστα με συμβάσεις προς το συμφέρον του ιδιώτη. Αυτά δεν γίνονται στην κεντρική Ευρώπη αλλά στις χώρες που έχω προανάφερει με ένα διεφθαρμένο σύστημα ολιγαρχών...πατησιωτης έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:33Εμπεδοκλής έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:28Ότι και καλά παλιά είχαμε φθηνά διόδια...πατησιωτης έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:24 Εγώ δηλαδή μεγάλωσα σε μια χώρα όπου άκουσα για πρώτη φορά τον θείο μου που μας πήγαινε εκδρομή γιατί η οικογένειά μου δεν είχε αυτοκίνητο να λέει ξέρετε στη Γερμανία δεν είναι όπως εδώ,έχουν κάθε λίγο και λιγάκι διόδια και πληρώνεις ενώ εδώ είναι αραιά και που.Αυτό όμως ήταν ΠΡΙΝ την Αλλαγή.
Μετά ήλθε κάποιος που υποσχέθηκε ότι θα έχουμε επίπεδο Γερμανίας επειδή έχει την "πολιτική βούληση" να μας το δώσει αυτός και θα συνεχίσουμε να μην πληρώνουμε ακριβά διόδια.Αυτό κράτησε δέκα χρόνια.Ο πατέρας του σημερινού ακολούθησε που είπε πάμε για χρεωκοπία και να κόψουμε μισθούς και να βάλουμε διόδια και τον έδιωξαν και ξανάρθε αυτός που είχε υποσχεθεί την Αλλαγή.ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ όμως δεν έκανε τα ίδια.Άρχισε και αυτός να βάζει διόδια.Τα υπόλοιπα τα ξέρετε και οι πιο νέοι.![]()
Και κατσικόδρομους σαν αυτόν π.χ. τον παλιό Αθηνών Πατρών που όμως έγινε με χρήματα του προυπολογισμού τότε.
Τώρα γίνεται αλλιώς.Να κάθεσαι να είσαι σήμερα "αντιμνημονιακός" είναι ανοησία ή μάλλον μπορείς να γινει μόνο πραγματικά αντιμνημονιακός που πλέον είναι Βαλκάνια προ του 1990 για την περίπτωση της Ελλάδος.
Για να εξαγοράσεις πρέπει να έχεις λεφτά.Εμείς δεν έχουμε και έχουμε χρέος 200% και για άλλη μια φορά θα πω ότι το ΤΑΙΠΕΔ έχει την υποχρέωση να πουλήσει τα περιουσιακά του στοιχεία.Εμπεδοκλής έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:46 Όταν όλη η Ευρώπη καρατικοποιεί και οι κρατικές της εταιρείες εξαγοράζουν ιδιωτικές
Μόνο που τελικά κερδισμένοι είναι αυτοί που εισπράττουν τα νοίκια ενώ αυτοί που τα παραχωρούν καταλήγουν με την αύξηση φόρου και μείωση σύνταξης και παροχών.foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:53 Yep. Όποιος προτιμάει μεγαλύτερη αύξηση φόρου ή μείωση σύνταξης ή παροχών δεν έχει παρά να το πει.
Μικρότερη κατά 2 δισεκατομμύρια ντούκου και καμιά τριανταριά εκατομμύρια το χρόνο παρατηρώ. Και εντάξει δεν πειράζει ας πληρώνουν κάτι παραπάνω πηγαίνοντας στο εξοχικό όπου έχουν αποθηκευτεί τα δανεικά για όλα αυτά.Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:02Μόνο που τελικά κερδισμένοι είναι αυτοί που εισπράττουν τα νοίκια ενώ αυτοί που τα παραχωρούν καταλήγουν με την αύξηση φόρου και μείωση σύνταξης και παροχών.foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:53 Yep. Όποιος προτιμάει μεγαλύτερη αύξηση φόρου ή μείωση σύνταξης ή παροχών δεν έχει παρά να το πει.
100 χιλιάδες διελεύσεις την ημέρα; Εδώ στις μεγάλες εξόδους που βγαίνουν περίπου 40 χιλιάδες αυτοκίνητα οι δρόμοι κυριολέκτικά "πήζουν".axilmar έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:54 Πως βγαινουν τα 200 εκατομμυρια;
Με 100 χιλιαδες διελευσεις την ημερα και μεσο ορο 20 ευρω, εχουμε 100.000 επι 20 επι 365 = 730.000.000.
'Η ειναι υπερβολικο το νουμερο των 100 χιλιαδων διελευσεων την ημερα; ή το 20 ευρω ειναι μεγαλο;
Η αττικη οδος μπορει να εχει και 500,000 διελευσεις την ημερα για παραδειγμα, αλλα βεβαια αλλες οι συνθηκες εκει.