Σελίδα 5 από 5

Re: Ελληνικές παραγωγές στη διεθνή αγορά

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2020, 19:17
από Λίνο Βεντούρα
hellegennes έγραψε: 06 Φεβ 2020, 18:56 Ναι, τι θες να πεις μ' αυτό;
60% του μπάτζετ βγήκε από την αμερικανική αγορά, και διεθνώς τα τριπλάσια. Πρεπει να είναι στα ίσα. Αν βάλουμε και το αφτερμαρκετ έβγαλε κανα φράγκο. Γιατί λες ότι μπήκε μέσα;

Re: Ελληνικές παραγωγές στη διεθνή αγορά

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2020, 19:20
από hellegennes
Γιατί μέσο όρο να έβγαλε 40% πάνω στα μεικτά κέρδη, που είναι γενναιόδωρο για μικρή παραγωγή, πάμε στα 2 εκατομμύρια. Αν αφαιρέσεις προώθηση (μάρκετινγκ) και κόστος διανομής, σίγουρα μπήκε μέσα. Εμπόρευμα (merchandising) δεν είχε, άντε να έβγαλε και κάνα ψιλό από bluray. Στην μέγιστα καλή περίπτωση ισοφάρισε τα έξοδα και έχασαν μόνο χρόνο. Αλλά δεν το νομίζω.

Re: Ελληνικές παραγωγές στη διεθνή αγορά

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2020, 20:30
από under
Και ο Λανθιμος και ο Οικονομιδης ειναι γτπ.
Απορω δε πως προταθηκε για τοσα οσκαρ η Ευνοουμενη.Μια πιπα ηταν η ταινια.Μονο τα κοστουμια αξιζαν.

Re: Ελληνικές παραγωγές στη διεθνή αγορά

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2020, 20:39
από Cavaliere
under έγραψε: 06 Φεβ 2020, 20:30 Και ο Λανθιμος και ο Οικονομιδης ειναι γτπ.
Απορω δε πως προταθηκε για τοσα οσκαρ η Ευνοουμενη.Μια πιπα ηταν η ταινια.Μονο τα κοστουμια αξιζαν.
Πέθανε ο τιτανοτιτάνας Ντάγκλας, αδερφέ.

Re: Ελληνικές παραγωγές στη διεθνή αγορά

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2020, 20:51
από Παρταλι
hellegennes έγραψε: 06 Φεβ 2020, 19:20 Γιατί μέσο όρο να έβγαλε 40% πάνω στα μεικτά κέρδη, που είναι γενναιόδωρο για μικρή παραγωγή, πάμε στα 2 εκατομμύρια. Αν αφαιρέσεις προώθηση (μάρκετινγκ) και κόστος διανομής, σίγουρα μπήκε μέσα. Εμπόρευμα (merchandising) δεν είχε, άντε να έβγαλε και κάνα ψιλό από bluray. Στην μέγιστα καλή περίπτωση ισοφάρισε τα έξοδα και έχασαν μόνο χρόνο. Αλλά δεν το νομίζω.
το ποσο για την προωθηση ειναι μεσα στο αρχικο ποσο της παραγωγης (υποθετω)
εκτος κι αν πρεπει να πιστεψουμε οτι μια ταινια οπως το BWP κοστισε 16κ μονο για τα γυρισματα/ μισθα ηθοποιων
μια ταινια που το πολυ πολυ να πηρε μια βδομαδα γυρισματων

το Paranormal (πατατα btw) ειχε μια ετοιμη κληρονομια απο πισω σε οτι εχει να κανει την προωθηση και ενα ολοκληρο (νεο) genre

Re: Ελληνικές παραγωγές στη διεθνή αγορά

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2020, 20:54
από under
Cavaliere έγραψε: 06 Φεβ 2020, 20:39
under έγραψε: 06 Φεβ 2020, 20:30 Και ο Λανθιμος και ο Οικονομιδης ειναι γτπ.
Απορω δε πως προταθηκε για τοσα οσκαρ η Ευνοουμενη.Μια πιπα ηταν η ταινια.Μονο τα κοστουμια αξιζαν.
Πέθανε ο τιτανοτιτάνας Ντάγκλας, αδερφέ.
Το ξερω.Μεγαλη μορφη.
Σημερα διαβασα μια δηλωση του : τα παιδια μου δεν ειχαν το αβανταζ που ειχα εγω.Γεννηθηκα φτωχος.

Re: Ελληνικές παραγωγές στη διεθνή αγορά

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2020, 22:30
από Namrail
ΓΑΛΗ έγραψε: 06 Φεβ 2020, 16:58
Στις περισσότερες ελληνικές ταινίες υπάρχουν άμεσες ή πλάγιες πολιτικές αναφορές αλλά αυτή η "δραματοποίηση" που αναφέρεις, εμένα με κουράζει πολύ ακριβώς επειδή αφαιρεί όλη τη φυσικότητα από τις φερόμενες ως "αυθεντικές" αντιδράσεις, που ήδη είναι υπερβολικές.
Εσύ λες αφαιρεί τη φυσικότητα. Άλλοι θεωρούν (μαζί με το σκηνοθέτη) ότι βυθίζουν και εισαγουν το θεατή περισσότερο στη μαυρίλα του σκηνικού.

ΓΑΛΗ έγραψε: 06 Φεβ 2020, 16:58
Στην τελική, όσο βρίζουν οι φυλακόβιοι και οι "άνθρωποι της νύχτας" σ' αυτές τις ταινίες, τόσο βρίζουν και τα μικροαστικά λαμόγια ή νοικοκυρέοι.
Δεν υπάρχει κάποιο ψέμα σε αυτό. Το λαμόγιο μικροϊδιοκτήτησ που χέζει πατοκορφα τον εργαζόμενο γιατί μπορεί, υπάρχει, όπως υπάρχει και η γυναίκα που ψήνει το ψάρι στα χείλη του αντρα της και του κάνει τη ζωή κόλαση.

Δεν είναι κάτι ψέμα ή εκτός πραγματικότητας.
ΓΑΛΗ έγραψε: 06 Φεβ 2020, 16:58
Και όλως τυχαίως, μόνον οι μικροαστοί νομότυποι είναι υποκριτές ενώ οι παραβατικοί έχουν τους δικούς τους ηθικούς κώδικες κλπ κλπ
Δεν είναι έτσι. Ο Στρατος (πρωταγωνιστής) έχει κανόνες, όχι όλοι. Οι υπόλοιποι μαφιόζοι στη σειρά παρουσιάζονται με τα πιο μελανά χρώματα.
ΓΑΛΗ έγραψε: 06 Φεβ 2020, 16:58
Αυτή ακριβώς η επαναλαμβανόμενη εικόνα, αυτό το επαναλαμβανόμενο μήνυμα ότι τα φαινόμενα απατούν και ότι τα κακά παιδιά είναι πιο ηθικά από τους υποκριτές κυρπαντελήδες, έχει καταντήσει ένα κουραστικό μελό.

Δεν περνάει τέτοια μηνύματα ο Οικονομίδης. Δεν είναι σκοπός του να ωραιοποιησει το έγκλημα αλλά να το παρουσιάσει μεσα από το δικό του πρίσμα.

Re: Ελληνικές παραγωγές στη διεθνή αγορά

Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2020, 23:10
από hellegennes
Παρταλι έγραψε: 06 Φεβ 2020, 20:51
hellegennes έγραψε: 06 Φεβ 2020, 19:20 Γιατί μέσο όρο να έβγαλε 40% πάνω στα μεικτά κέρδη, που είναι γενναιόδωρο για μικρή παραγωγή, πάμε στα 2 εκατομμύρια. Αν αφαιρέσεις προώθηση (μάρκετινγκ) και κόστος διανομής, σίγουρα μπήκε μέσα. Εμπόρευμα (merchandising) δεν είχε, άντε να έβγαλε και κάνα ψιλό από bluray. Στην μέγιστα καλή περίπτωση ισοφάρισε τα έξοδα και έχασαν μόνο χρόνο. Αλλά δεν το νομίζω.
το ποσο για την προωθηση ειναι μεσα στο αρχικο ποσο της παραγωγης (υποθετω)
εκτος κι αν πρεπει να πιστεψουμε οτι μια ταινια οπως το BWP κοστισε 16κ μονο για τα γυρισματα/ μισθα ηθοποιων
μια ταινια που το πολυ πολυ να πηρε μια βδομαδα γυρισματων

το Paranormal (πατατα btw) ειχε μια ετοιμη κληρονομια απο πισω σε οτι εχει να κανει την προωθηση και ενα ολοκληρο (νεο) genre
Όχι, η προώθηση καθώς και η διανομή είναι ξεχωριστό κόστος. Αυτό που βλέπεις να αναφέρεται στο IMDB και στην Wiki είναι καθαρά το κόστος παραγωγής.

Το BWP κόστισε συνολικά 60 χιλιάρικα. Το κύριο κόστος ήταν η ενοικίαση του εξοπλισμού.

Το μάρκετινγκ κοστίζει πάρα πολλά. Σκέψου ότι οι τοπ ταινίες μπορεί να ξοδεύουν ως και 300 εκατομμύρια για προώθηση. Εδώ το Call of Duty: Modern Warfare 2, κόστισε 200 εκατομμύρια σε προώθηση.

Re: Ελληνικές παραγωγές στη διεθνή αγορά

Δημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2020, 21:47
από Παρταλι
hellegennes έγραψε: 06 Φεβ 2020, 23:10
Παρταλι έγραψε: 06 Φεβ 2020, 20:51
hellegennes έγραψε: 06 Φεβ 2020, 19:20 Γιατί μέσο όρο να έβγαλε 40% πάνω στα μεικτά κέρδη, που είναι γενναιόδωρο για μικρή παραγωγή, πάμε στα 2 εκατομμύρια. Αν αφαιρέσεις προώθηση (μάρκετινγκ) και κόστος διανομής, σίγουρα μπήκε μέσα. Εμπόρευμα (merchandising) δεν είχε, άντε να έβγαλε και κάνα ψιλό από bluray. Στην μέγιστα καλή περίπτωση ισοφάρισε τα έξοδα και έχασαν μόνο χρόνο. Αλλά δεν το νομίζω.
το ποσο για την προωθηση ειναι μεσα στο αρχικο ποσο της παραγωγης (υποθετω)
εκτος κι αν πρεπει να πιστεψουμε οτι μια ταινια οπως το BWP κοστισε 16κ μονο για τα γυρισματα/ μισθα ηθοποιων
μια ταινια που το πολυ πολυ να πηρε μια βδομαδα γυρισματων

το Paranormal (πατατα btw) ειχε μια ετοιμη κληρονομια απο πισω σε οτι εχει να κανει την προωθηση και ενα ολοκληρο (νεο) genre
Όχι, η προώθηση καθώς και η διανομή είναι ξεχωριστό κόστος. Αυτό που βλέπεις να αναφέρεται στο IMDB και στην Wiki είναι καθαρά το κόστος παραγωγής.

Το BWP κόστισε συνολικά 60 χιλιάρικα. Το κύριο κόστος ήταν η ενοικίαση του εξοπλισμού.

Το μάρκετινγκ κοστίζει πάρα πολλά. Σκέψου ότι οι τοπ ταινίες μπορεί να ξοδεύουν ως και 300 εκατομμύρια για προώθηση. Εδώ το Call of Duty: Modern Warfare 2, κόστισε 200 εκατομμύρια σε προώθηση.
δε το ηξερα αυτο, πασο