Awesomatic έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:17Η πίεση θα σταματήσει να υπάρχει; Θα σταματήσουν να περνάνε κόκκινα; Να μπαίνουν ανάποδα σε μονόδρομους; Να κάνουν σφήνες;Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:43 Την κυρία ευθύνη για τα ατυχήματα ή δυστυχήματα που παθαίνουν οι ντελιβεράδες φέρει η προσπάθειά τους υπό την πίεση του εργοδότη (και του πελάτη) να πάνε όσο πιο γρήγορα με το μηχανάκι. Με το e-bike δε θα έχουν αυτή τη δυνατότητα και επομένως η διανομή θα γίνεται με ασφαλέστερο τρόπο.
Λόγω της μικρότερης ταχύτητας μήπως αυτά γίνουν και πιο συχνά για να βγουν οι παραγγελίες;
Απλά θα είναι σε ένα όχημα που θα το προσέχεις ακόμα λιγότερο (αθόρυβο) και θα είναι πιο κουρασμένοι (και άρα πιο απρόσεκτοι και επιπόλαιοι) και οι ίδιοι αν πρέπει να κάνουν κάτι μερικές δεκάδες χιλιόμετρα ποδήλατο κάθε μέρα.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
-
- Casper -
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Για τους καφέδες συμφωνώ 100%. Είναι πραγματικά γελοίο να παραγγέλνεις καφέ, που να χρειάζεται διαδρομή με μηχανή. Τα μαγαζιά της γειτονιάς ή κάποια τύπου κυλικείου σε πολυκατοικίες με γραφεία είναι άλλη φάση.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:54 Ρε παίδες έχει παραγίνει το θέμα. Εδώ παραγγέλνουν μέρα μεσημέρι στο κέντρο της αθήνας καφέδες και πρέπει να καβαλήσει ο άλλος το μοτοσακό να τους τους πάει; Και μιλάμε για δύο-τρεις καφέδες όχι τίποτε ποσότητες, αφού έχουν μίνιμουμ παραγγελία κάτω από πέντε ευρώ. Από τις πιο σιχαμερές νεοέλ συνήθειες το ντελίβερι
Για το ντελίβερυ φαγητού, δεν συμφωνώ. Για κάποιους, είναι ανάγκη.
Στην τελική, ποια η διαφορά από το να φας κάτι σε ένα μαγαζί από το να φας το ίδιο στο σπίτι;
Αυτά που έγραψες για σκαρμογυφτιές, ειλικρινά δεν τα καταλαβαίνω.
Για μένα σκαρμογυφτιά είναι να μη δίνεις φιλοδώρημα στον ντελιβερά.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Με βάση αυτη τη λογική, πρέπει να έχω μεγάλη πούτσα γιατί γυμνάζομαι μόνος μου, βάφω μόνος μου κτλ κτλEKPLIKTIKOS έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:21Κ οι ντελιβεραδες πουτσα σου; άνεργοι θα μείνουν;Πάρταλος έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:18 Να μαγειρεύουμε στο σπίτι. Αν δεν πιάνουν τα χεράκια μας, σηκωνόμαστε από τον καναπέ και πάμε να τα πάρουμε.![]()
- Άμμες ποκ΄ ήμες άλκιμοι νεανίαι.
- Άμμες δε γ΄ ειμέν, αι δε λης πείραν λάβε.
- Άμμες δε γ΄ εσσόμεθα πολλώ κάρρονες.
- Άμμες δε γ΄ ειμέν, αι δε λης πείραν λάβε.
- Άμμες δε γ΄ εσσόμεθα πολλώ κάρρονες.
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Οδηγούσα ποδήλατο καθημερινά στην Αγγλία σε τέτοιους δρόμους που δεν είχαν ποδηλατόδρομο. 17 έτη. Εγώ συνηθισμένος από την Ελλάδα πήγαινα πάρα πολύ στην άκρη του δρόμου ώστε να μπορεί εύκολα να με προσπεράσει από δίπλα το αυτοκίνητο ακόμα κι αν από το άλλο ρεύμα έρχονταν αμάξι. Υπήρχαν όμως Άγγλοι ποδηλάτες που ακόμα και σε ώρες αιχμής στην άκρη μεν, όχι όμως τόσο στην άκρη. Μπορούσα να μετρήσω ακόμα και 15 αυτοκίνητα να πάνε πίσω από ένα ποδήλατο. Ουδείς κόρναρε. Και φυσικά κανείς ποδηλάτης δεν κινδύνευε.- Casper - έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:15
Άνθρωπέ μου σε δρόμο με όριο τα 50 km θεωρείς πως είναι safe να κυκλοφορεί κανείς με ποδήλατο (που δεν μπορεί καν να φτάσει στο όριο); Αν γίνει ατύχημα με ποδήλατο ο άνθρωπος είναι φουλ εκτεθειμένος. Είναι επικίνδυνο ακόμα και με το μηχανάκι, αλλά τουλάχιστον αυτό μπορεί να τρέξει περισσότερο και να μην σταματάει τόσο την κυκλοφορία.
Προσωπικά δεν παραγγέλνω και όοταν το κάνω παίρνουμε μόνο από όσους στέλνουν delivery με αμάξι.
Στο παράδειγμα που φέρνεις τίποτα δεν στοιχειοθετεί την υπόθεση ότι ένα δίκυκλο που πάει με χαμηλή ταχύτητα κινδυνεύει περισσότερο από κάποιο που πάει με πολύ υψηλότερη και έχει τη δυνατότητα να ελίσσεται πολύ επικίνδυνα.
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Δε νομίζω να ήταν e-bikes κατά πρώτο (αν ήταν, προφανως η δικαιολογία ήταν ψέμα) και κατά δεύτερο δε μιλάμε για μια μεμονωμένη κίνηση που θα έχει να ανταγωνιστεί άλλους με συντομότερο χρόνο παράδοσης αλλά για ένα υποχρεωτικό μέτρο.Green Dragon έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:17 Λοιπόν, για να μην το κουράζουμε, το δοκίμασε πελάτης μου (ο Μαμαλάκης για την ακρίβεια) και το σταμάτησε άρον άρον γιατί δεν άντεχαν οι delivery να ανεβαίνουν τις ανηφόρες της πλάτης του Παλαιού Ψυχικού και της Φιλοθέης. Είναι μη βιώσιμο.
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Και βάσει ποιου σκεπτικού θα μειωθούν τα σακατέματα και οι θάνατοι με αυτό που προτείνεις;Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:15Ούτε εγώ παραγγέλνω αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Υπάρχει γύρω μας μια κατάσταση κατά την οποία πολλοί είναι αυτοί που παραγγέλνουν και ο κλάδος των ντελιβεράδων υφίσταται σακατέματα και θανάτους.
Πέρα από τη μεγαλύτερη καταπόνηση των οδηγών.
Ψήφισα όχι.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Γιατί όχι, λίγα λεπτά περπάτημα καλό κάνουν. Άσε που έτσι εκτιμάς το φαγητό και είσαι και πιο πεινασμένος όταν γυρίσεις πίσωAwesomatic έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:21Μην είστε παράλογοι. Καλύτερα να πεινάσουμε αν πρέπει να σηκωθούμε και για αυτό.Πάρταλος έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:18 Να μαγειρεύουμε στο σπίτι. Αν δεν πιάνουν τα χεράκια μας, σηκωνόμαστε από τον καναπέ και πάμε να τα πάρουμε.
- Άμμες ποκ΄ ήμες άλκιμοι νεανίαι.
- Άμμες δε γ΄ ειμέν, αι δε λης πείραν λάβε.
- Άμμες δε γ΄ εσσόμεθα πολλώ κάρρονες.
- Άμμες δε γ΄ ειμέν, αι δε λης πείραν λάβε.
- Άμμες δε γ΄ εσσόμεθα πολλώ κάρρονες.
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Όσο πιο σύντομος είναι ο χρόνος παράδοσης, τόσο η αναμονή στο κόκκινο φανάρι είναι αναλογικά μεγαλύτερη και ως εκ τούτου η πίεση να την συντομεύσεις για την εντατικοποίηση της δουλειάς εντονότερη.Awesomatic έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:17Η πίεση θα σταματήσει να υπάρχει; Θα σταματήσουν να περνάνε κόκκινα; Να μπαίνουν ανάποδα σε μονόδρομους; Να κάνουν σφήνες;Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:43 Την κυρία ευθύνη για τα ατυχήματα ή δυστυχήματα που παθαίνουν οι ντελιβεράδες φέρει η προσπάθειά τους υπό την πίεση του εργοδότη (και του πελάτη) να πάνε όσο πιο γρήγορα με το μηχανάκι. Με το e-bike δε θα έχουν αυτή τη δυνατότητα και επομένως η διανομή θα γίνεται με ασφαλέστερο τρόπο.
Λόγω της μικρότερης ταχύτητας μήπως αυτά γίνουν και πιο συχνά για να βγουν οι παραγγελίες;
-
- Casper -
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Υπόψην οτι ακόμα και με αμάξι αν το όριο είναι στα 50 και εσύ κινείσαι με 30, είσαι παράνομος και τρως πρόστιμο. Το βρίσκεις παράλογο; Γιατί μ' αυτή την έννοια το λέω. Σταματάς την κυκλοφορία και είναι επικίνδυνο, πόσο μάλλον με μεταφορικό μέσο που αν γίνει το παραμικρό δεν έχεις σίδερα για προστασία. Μην μιλήσουμε και για το νεκρό σημείο. Αν εσύ δεν το βρίσκεις επικίνδυνο ένα ποδήλατο να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο χωρίς ποδηλατόδρομο, δικό σου θέμα.Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:28Οδηγούσα ποδήλατο καθημερινά στην Αγγλία σε τέτοιους δρόμους που δεν είχαν ποδηλατόδρομο. 17 έτη. Εγώ συνηθισμένος από την Ελλάδα πήγαινα πάρα πολύ στην άκρη του δρόμου ώστε να μπορεί εύκολα να με προσπεράσει από δίπλα το αυτοκίνητο ακόμα κι αν από το άλλο ρεύμα έρχονταν αμάξι. Υπήρχαν όμως Άγγλοι ποδηλάτες που ακόμα και σε ώρες αιχμής στην άκρη μεν, όχι όμως τόσο στην άκρη. Μπορούσα να μετρήσω ακόμα και 15 αυτοκίνητα να πάνε πίσω από ένα ποδήλατο. Ουδείς κόρναρε. Και φυσικά κανείς ποδηλάτης δεν κινδύνευε.- Casper - έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:15
Άνθρωπέ μου σε δρόμο με όριο τα 50 km θεωρείς πως είναι safe να κυκλοφορεί κανείς με ποδήλατο (που δεν μπορεί καν να φτάσει στο όριο); Αν γίνει ατύχημα με ποδήλατο ο άνθρωπος είναι φουλ εκτεθειμένος. Είναι επικίνδυνο ακόμα και με το μηχανάκι, αλλά τουλάχιστον αυτό μπορεί να τρέξει περισσότερο και να μην σταματάει τόσο την κυκλοφορία.
Προσωπικά δεν παραγγέλνω και όοταν το κάνω παίρνουμε μόνο από όσους στέλνουν delivery με αμάξι.
Στο παράδειγμα που φέρνεις τίποτα δεν στοιχειοθετεί την υπόθεση ότι ένα δίκυκλο που πάει με χαμηλή ταχύτητα κινδυνεύει περισσότερο από κάποιο που πάει με πολύ υψηλότερη και έχει τη δυνατότητα να ελίσσεται πολύ επικίνδυνα.
Α και μιας και αναφέρεις Αγγλία, επειδή συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια τώρα. Έχω συγγενείς εκεί. Επειδή έχουν ψηλά πρόστιμα (όπως μου λένε), όλοι συμμορφώνονται, κανείς δεν τρέχει και είναι πολύ πιο προσεκτικοί από Έλληνες οδηγούς. Εγώ μιλάω για δεδομένα Ελλάδας και Κύπρου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος - Casper - την 10 Οκτ 2020, 23:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Την εξήγησα. Χαμηλότερη ταχύτητα και χαμηλότερη ικανότητα επικίνδυνων ελιγμων κάνουν την επικινδυνότητα μικρότερη.ΓΑΛΗ έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:32
Και βάσει ποιου σκεπτικού θα μειωθούν τα σακατέματα και οι θάνατοι με αυτό που προτείνεις;
Πέρα από τη μεγαλύτερη καταπόνηση των οδηγών.
Ψήφισα όχι.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Εξαρτάται από τον δρόμο. Αν κινείσαι σε στενά, ή οταν η κίνηση είναι αυξημένη, δεν υπάρχει θέμα. Σε δρόμους όπως η Βουλιαγμένης, η Ποσειδώνος, η Συγγρού, η δυνατότητα να κινείσαι πιο γρήγορα είναι θέμα ενεργητικής ασφάλειας. Όταν η ροή του δρόμου είναι πχ 90-100, πρέπει να έχεις ένα όχημα που να μπορεί να κινηθεί σε αυτές τις ταχύτητες. Αν βγεις Βουλιαγμένης κ θες να πιάσεις αριστερή για να στρίψεις αριστερά στο φανάρι, θα έχεις οχήματα που έρχονται από πίσω σου νόμιμα με ταχύτητες κοντα στα 100 χλμ. Αν είσαι με όχημα με τελική τα 40 γίνεσαι επικίνδυνος για τους αλλους κ για τον εαυτό σου.Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:28
Στο παράδειγμα που φέρνεις τίποτα δεν στοιχειοθετεί την υπόθεση ότι ένα δίκυκλο που πάει με χαμηλή ταχύτητα κινδυνεύει περισσότερο από κάποιο που πάει με πολύ υψηλότερη και έχει τη δυνατότητα να ελίσσεται πολύ επικίνδυνα.
Συμμερίζομαι όμως τις οικολογικές σου ανησυχίες κ γενικά συμφωνώ ότι πρέπει να γίνει σοβαρός προγραμματισμός για μικροκινητικοτητα με ηλεκτρικά οχήματα όπως πατίνια και ποδήλατα
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Ενοουσα για ηλεκτρικο ποδηλατο ... τα ξερω ολα αυτα τα ζιρο πανε στο 10ρικο παντως ( βρες μου τωρα εργοδοτη με ντελιβεραδικο να δωσει 10 χηνεςsys3x έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:04ΝτουντΝon4me έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:36 Και τα ηλεκτροειδή ποτε θα προλαβαινουν να φορτιζουν ? τα οχηματα αυτα ειναι ωρες και ωρες συνεχομενες στους δρομους τα ποδηλατα απ την αλλη ειναι πιο επικίνδυνα λογω ογκου φωτων κλπ κλπ . ( συν το λογο που αναφερε ο αιλουρας ) ρε μαλακες εχετε βγει ποτε εξω απ το σπιτι ?![]()
Υπάρχουν και τέτοια
Ενω ενα χαρλευ με ενα χιλιαρικο ειναι καλυτερο και πιο ασφαλες απο ΠΟΔΗΛΑΤΟ .

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Ένα σένιο ebike είναι αρκετά πιο ακριβό από ένα σαράβαλο μηχανάκι που κάνει την ίδια ή και καλύτερη δουλειά.
Θα το δεχόμουνα σαν υποχρεωτικό ΜΟΝΟ αν επωμιζόταν υποχρεωτικά και το κόστος το μαγαζί.
Για σκέτα ποδήλατα, ναι, σιουρ, χρειαζόμαστε μια καλύτερη τάξη σκλάβων ερμ, ουπς, εργολάβων, πιο γυμνασμένων...
Θα το δεχόμουνα σαν υποχρεωτικό ΜΟΝΟ αν επωμιζόταν υποχρεωτικά και το κόστος το μαγαζί.
Για σκέτα ποδήλατα, ναι, σιουρ, χρειαζόμαστε μια καλύτερη τάξη σκλάβων ερμ, ουπς, εργολάβων, πιο γυμνασμένων...
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Έχεις κάποια παραπομπή ότι σε δρόμο με ανώτατο όριο τα 50km/h αν πας με 30 τρως κλήση; Έχεις κάποια παραπομπή ότι στους δρόμους μιας πόλης της Ελλάδος τα ποδήλατα πρέπει να κινούνται μόνο σε ποδηλατοδρομο ακόμα κι όταν δεν υπάρχει τέτοιος;- Casper - έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:37
Υπόψην οτι ακόμα και με αμάξι αν το όριο είναι στα 50 και εσύ κινείσαι με 30, είσαι παράνομος και τρως πρόστιμο. Το βρίσκεις παράλογο; Γιατί μ' αυτή την έννοια το λέω. Σταματάς την κυκλοφορία και είναι επικίνδυνο, πόσο μάλλον με μεταφορικό μέσο που αν γίνει το παραμικρό δεν έχεις σίδερα για προστασία. Μην μιλήσουμε και για το νεκρό σημείο. Αν εσύ δεν το βρίσκεις επικίνδυνο ένα ποδήλατο να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο χωρίς ποδηλατόδρομο, δικό σου θέμα.
Εχεις την ιδέα ότι ο νόμος δεν καθιστά υποχρεωτικό το κράνος στους ποδηλάτες επειδή η οδήγηση ποδηλάτου στην πόλη είναι πιο επικίνδυνη από το να οδηγείς μηχανάκι;
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Το απολυτως συντριπτικό ποσοστό των μετακινήσεων των ντελιβεραδων στις πόλεις της Ελλάδος δεν γίνεται σε δρόμους όπως η Συγγρού, η Βουλιαγμένης ή πχ ο περιφερειακό στα Γιάννινα.EKPLIKTIKOS έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:39Εξαρτάται από τον δρόμο. Αν κινείσαι σε στενά, ή οταν η κίνηση είναι αυξημένη, δεν υπάρχει θέμα. Σε δρόμους όπως η Βουλιαγμένης, η Ποσειδώνος, η Συγγρού, η δυνατότητα να κινείσαι πιο γρήγορα είναι θέμα ενεργητικής ασφάλειας. Όταν η ροή του δρόμου είναι πχ 90-100, πρέπει να έχεις ένα όχημα που να μπορεί να κινηθεί σε αυτές τις ταχύτητες. Αν βγεις Βουλιαγμένης κ θες να πιάσεις αριστερή για να στρίψεις αριστερά στο φανάρι, θα έχεις οχήματα που έρχονται από πίσω σου νόμιμα με ταχύτητες κοντα στα 100 χλμ. Αν είσαι με όχημα με τελική τα 40 γίνεσαι επικίνδυνος για τους αλλους κ για τον εαυτό σου.Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:28
Στο παράδειγμα που φέρνεις τίποτα δεν στοιχειοθετεί την υπόθεση ότι ένα δίκυκλο που πάει με χαμηλή ταχύτητα κινδυνεύει περισσότερο από κάποιο που πάει με πολύ υψηλότερη και έχει τη δυνατότητα να ελίσσεται πολύ επικίνδυνα.
Συμμερίζομαι όμως τις οικολογικές σου ανησυχίες κ γενικά συμφωνώ ότι πρέπει να γίνει σοβαρός προγραμματισμός για μικροκινητικοτητα με ηλεκτρικά οχήματα όπως πατίνια και ποδήλατα
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 76 Απαντήσεις
- 1720 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος