Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Νon4me έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:36
Και τα ηλεκτροειδή ποτε θα προλαβαινουν να φορτιζουν ? τα οχηματα αυτα ειναι ωρες και ωρες συνεχομενες στους δρομους τα ποδηλατα απ την αλλη ειναι πιο επικίνδυνα λογω ογκου φωτων κλπ κλπ . ( συν το λογο που αναφερε ο αιλουρας ) ρε μαλακες εχετε βγει ποτε εξω απ το σπιτι ?
Υπάρχουν μπαταρίες με αρκετή αυτονομία. Οι μπαταρίες επιπλέον είναι στη μεγάλη πλειοψηφία των ποδηλάτων αποσπώμενες. Μπορεί μία να είναι στο ποδήλατο και μια άλλη στο ποδήλατο.
Οικονομικά συμφέρει; Γιατί βλέπω να το επιμερίζονται οι ντελιβεραδες όπως ήδη γίνεται σε κάποια μαγαζιά με τις βενζινες
dtri2020 έγραψε: 23 Οκτ 2021, 22:56
Ενώ, ας πούμε στα άλλα κόμματα αυτό σπανίζει.
- Casper - έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:01
Αν είναι μια φορά επικίνδυνο στην μικρή μου πόλη να κυκλοφορεί κάποιος στον δρόμο με ποδήλατο, στην Αθήνα φαντάζομαι θα είναι 10 φορές περισσότερο. Δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι. Αμάξι οδηγείτε ή μια στο τόσο; Γιατί όποιος υποστηρίζει πως το ποδήλατο είναι πιο ακίνδυνο από το μηχανάκι, το μόνο που μπορώ να συμπεράνω είναι πως δεν οδηγεί και δεν έχει ιδέα τι συμβαίνει στους (ελληνικούς/κυπριακούς) δρόμους.
Mε ποια λογική το ποδήλατο μπορεί/πρέπει να κινείται αποκλειστικά σε ποδηλατόδρομο;
Με ποια λογική ένα δίκυκλο που κινείται με πολύ χαμηλότερη ταχύτητα είναι πιο επικίνδυνο από κάποιο που κινείται και ελίσσεται πολύ πιο γρήγορα;
Δε βλέπω κάποια λογική που να τα δικαιολογεί αυτά.
- Casper - έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:01
Αν είναι μια φορά επικίνδυνο στην μικρή μου πόλη να κυκλοφορεί κάποιος στον δρόμο με ποδήλατο, στην Αθήνα φαντάζομαι θα είναι 10 φορές περισσότερο. Δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι. Αμάξι οδηγείτε ή μια στο τόσο; Γιατί όποιος υποστηρίζει πως το ποδήλατο είναι πιο ακίνδυνο από το μηχανάκι, το μόνο που μπορώ να συμπεράνω είναι πως δεν οδηγεί και δεν έχει ιδέα τι συμβαίνει στους (ελληνικούς/κυπριακούς) δρόμους.
Mε ποια λογική το ποδήλατο μπορεί/πρέπει να κινείται αποκλειστικά σε ποδηλατόδρομο;
Με ποια λογική ένα δίκυκλο που κινείται με πολύ χαμηλότερη ταχύτητα είναι πιο επικίνδυνο από κάποιο που κινείται και ελίσσεται πολύ πιο γρήγορα;
Δε βλέπω κάποια λογική που να τα δικαιολογεί αυτά.
- Casper - έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:01
Αν είναι μια φορά επικίνδυνο στην μικρή μου πόλη να κυκλοφορεί κάποιος στον δρόμο με ποδήλατο, στην Αθήνα φαντάζομαι θα είναι 10 φορές περισσότερο. Δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι. Αμάξι οδηγείτε ή μια στο τόσο; Γιατί όποιος υποστηρίζει πως το ποδήλατο είναι πιο ακίνδυνο από το μηχανάκι, το μόνο που μπορώ να συμπεράνω είναι πως δεν οδηγεί και δεν έχει ιδέα τι συμβαίνει στους (ελληνικούς/κυπριακούς) δρόμους.
Mε ποια λογική το ποδήλατο μπορεί/πρέπει να κινείται αποκλειστικά σε ποδηλατόδρομο;
Με ποια λογική ένα δίκυκλο που κινείται με πολύ χαμηλότερη ταχύτητα είναι πιο επικίνδυνο από κάποιο που κινείται και ελίσσεται πολύ πιο γρήγορα;
Δε βλέπω κάποια λογική που να τα δικαιολογεί αυτά.
Νon4me έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:36
Και τα ηλεκτροειδή ποτε θα προλαβαινουν να φορτιζουν ? τα οχηματα αυτα ειναι ωρες και ωρες συνεχομενες στους δρομους τα ποδηλατα απ την αλλη ειναι πιο επικίνδυνα λογω ογκου φωτων κλπ κλπ . ( συν το λογο που αναφερε ο αιλουρας ) ρε μαλακες εχετε βγει ποτε εξω απ το σπιτι ?
Υπάρχουν μπαταρίες με αρκετή αυτονομία. Οι μπαταρίες επιπλέον είναι στη μεγάλη πλειοψηφία των ποδηλάτων αποσπώμενες. Μπορεί μία να είναι στο ποδήλατο και μια άλλη στο ποδήλατο.
Οικονομικά συμφέρει; Γιατί βλέπω να το επιμερίζονται οι ντελιβεραδες όπως ήδη γίνεται σε κάποια μαγαζιά με τις βενζινες
Το κόστος του ρεύματος είναι πολύ χαμηλότερο της βενζίνης. Η απόσταση που θα διανύουν, η ίδια θα είναι.
Αν γίνει υποχρεωτικό θα βρεθεί η ισορροπία.
Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:08
Mε ποια λογική το ποδήλατο μπορεί/πρέπει να κινείται αποκλειστικά σε ποδηλατόδρομο;
Με ποια λογική ένα δίκυκλο που κινείται με πολύ χαμηλότερη ταχύτητα είναι πιο επικίνδυνο από κάποιο που κινείται και ελίσσεται πολύ πιο γρήγορα;
Δε βλέπω κάποια λογική που να τα δικαιολογεί αυτά.
Οδηγείς;
Ναι.
Άνθρωπέ μου σε δρόμο με όριο τα 50 km θεωρείς πως είναι safe να κυκλοφορεί κανείς με ποδήλατο (που δεν μπορεί καν να φτάσει στο όριο); Αν γίνει ατύχημα με ποδήλατο ο άνθρωπος είναι φουλ εκτεθειμένος. Είναι επικίνδυνο ακόμα και με το μηχανάκι, αλλά τουλάχιστον αυτό μπορεί να τρέξει περισσότερο και να μην σταματάει τόσο την κυκλοφορία.
Προσωπικά δεν παραγγέλνω και όοταν το κάνω παίρνουμε μόνο από όσους στέλνουν delivery με αμάξι.
Για τους ντελιβεράδες που τώρα σακατεύονται τι κάνετε; Αγοράζετε τα κόλυβα; Σηκώνετε αδιάφορα τους ώμους;
Προσωπικά όταν βρέχει δεν παραγγέλνω. Κ όταν παραγγέλνω αφήνω τιπ.
Ούτε εγώ παραγγέλνω αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Υπάρχει γύρω μας μια κατάσταση κατά την οποία πολλοί είναι αυτοί που παραγγέλνουν και ο κλάδος των ντελιβεράδων υφίσταται σακατέματα και θανάτους.
Λοιπόν, για να μην το κουράζουμε, το δοκίμασε πελάτης μου (ο Μαμαλάκης για την ακρίβεια) και το σταμάτησε άρον άρον γιατί δεν άντεχαν οι delivery να ανεβαίνουν τις ανηφόρες της πλάτης του Παλαιού Ψυχικού και της Φιλοθέης. Είναι μη βιώσιμο.
Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:43
Την κυρία ευθύνη για τα ατυχήματα ή δυστυχήματα που παθαίνουν οι ντελιβεράδες φέρει η προσπάθειά τους υπό την πίεση του εργοδότη (και του πελάτη) να πάνε όσο πιο γρήγορα με το μηχανάκι. Με το e-bike δε θα έχουν αυτή τη δυνατότητα και επομένως η διανομή θα γίνεται με ασφαλέστερο τρόπο.
Η πίεση θα σταματήσει να υπάρχει; Θα σταματήσουν να περνάνε κόκκινα; Να μπαίνουν ανάποδα σε μονόδρομους; Να κάνουν σφήνες;
Λόγω της μικρότερης ταχύτητας μήπως αυτά γίνουν και πιο συχνά για να βγουν οι παραγγελίες;
Απλά θα είναι σε ένα όχημα που θα το προσέχεις ακόμα λιγότερο (αθόρυβο) και θα είναι πιο κουρασμένοι (και άρα πιο απρόσεκτοι και επιπόλαιοι) και οι ίδιοι αν πρέπει να κάνουν κάτι μερικές δεκάδες χιλιόμετρα ποδήλατο κάθε μέρα.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Πάρταλος έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:18
Να μαγειρεύουμε στο σπίτι. Αν δεν πιάνουν τα χεράκια μας, σηκωνόμαστε από τον καναπέ και πάμε να τα πάρουμε.
Μην είστε παράλογοι. Καλύτερα να πεινάσουμε αν πρέπει να σηκωθούμε και για αυτό.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:09
Για τους ντελιβεράδες που τώρα σακατεύονται τι κάνετε; Αγοράζετε τα κόλυβα; Σηκώνετε αδιάφορα τους ώμους;
Προσωπικά όταν βρέχει δεν παραγγέλνω. Κ όταν παραγγέλνω αφήνω τιπ.
Ούτε εγώ παραγγέλνω αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Υπάρχει γύρω μας μια κατάσταση κατά την οποία πολλοί είναι αυτοί που παραγγέλνουν και ο κλάδος των ντελιβεράδων υφίσταται σακατέματα και θανάτους.
Σύμφωνοι.
Δεν βλέπω πώς τα ποδήλατα θα ήταν λύση όμως. Ο καφρος Ελ οδηγός ιχ δεν αλλάζει.