Re: Κιμούλης - μπούλινκ
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2021, 23:52
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
κλαίωΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 27 Ιαν 2021, 23:50 Λολ αυτός ο πομπώδης καραμαλάκας μπάρμπαμυτούσης είναι ο κιμούλης που μας ζαλίζουν τόσα χρόνια;![]()
![]()
πάντα ήταν αλλά ταυτόχρονα ήταν και βαθυκούλτουρο αριστερό τοτεμ, όπως θα ήθελαν να γίνουν και τα μπρατς που φέρεται να τραμπούκιζε ο θεατράνθρωποςenaon έγραψε: 28 Ιαν 2021, 00:01κλαίωΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 27 Ιαν 2021, 23:50 Λολ αυτός ο πομπώδης καραμαλάκας μπάρμπαμυτούσης είναι ο κιμούλης που μας ζαλίζουν τόσα χρόνια;![]()
![]()
![]()
απο το 2:05 και μετά ειναι ωραίο.
Μα εγώ δεν κατηγόρησα την ηθοποιό επειδή δεν κατέφυγε σε θεσμικά όργανα.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 27 Ιαν 2021, 22:26ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Ιαν 2021, 22:11Έχω αναφερθεί δεκάδες φορές σ' αυτή τη σχέση, οπότε δεν χρειάζομαι περαιτέρω επεξηγήσεις.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 27 Ιαν 2021, 20:46
Πρόκειται για 2 διαφορετικές καταστάσεις, αλλά με κοινή συνισταμένη τη σχέση εξουσίας.
Όπως έχω αναφερθεί και στην εθιμική ανοχή των ευαισθητοποιημένων για τις τόσες δα παρασπονδίες των καλλιτεχνών παντός τύπου.
Και έχω γράψει πολύ πριν κάνει η Δούκα την καταγγελία, ότι οι "επώνυμοι" δεν είναι πάντα οι ισχυροί σ' αυτά τα θέματα. Ενίοτε, είναι και απολύτως ευάλωτοι στην οποιαδήποτε καταγγελία, απλώς γιατί είναι δεδομένο ότι είναι μαγνήτες για τα μμε και τα σοσιαλμίντια. Και φυσικά, όλες οι κατηγορίες κατά των ισχυρών επώνυμων, γίνονται πάντα όλως τυχαίως, όταν υπάρχει μία επίσης ισχυρή ομάδα πολιτικής υποστήριξης, ένα ισχυρό πολιτικό ρεύμα.
Αλήθεια, έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί ποτέ δεν κάλεσαν σε κάποιο πρωϊνάδικο ή σε κάποιο σοβαροφανές δελτίο ειδήσεων, έστω και ένα από τα "ανώνυμα" θύματα βιασμού, τα οποία είχαν κάνει επώνυμη καταγγελία και τελικώς ο δράστης καταδικάστηκε;
Έχετε αναρωτηθεί, πόσο παράλογο είναι να γίνεται από κάποιον επώνυμο μια καταγγελία για κάποιον άλλον επώνυμο, σε μια πρωϊνάδικη εκπομπή, έτσι στο άσχετο, χωρίς να έχει προηγηθεί έστω και μία προηγούμενη αναφορά σε κάποιον άλλο φορέα με αντικείμενο την εργασιακή βία ή τα γυναικεία δικαιώματα;
Αντιλαμβάνεστε πόσο γελοίο είναι αυτό;
Και κυρίως αντιλαμβάνεστε ότι κάτι τέτοιες αφελείς ενέργειες (καλής ή κακής πρόθεσης) εκπέμπουν το σήμα "Μιλήστε, αλλά μόνον αν έχετε κάποιο κολλητό σε μμε που ψάχνει ακροαματικότητα" ή "Κάντε κι εσείς μια δήλωση στήριξης, αποτροπιασμού, για να τσιμπήσετε λάικς και να δηλώσετε ευαισθητοποιημένη φεμινίστρια".
Στα πρωϊνάδικα αδελφές μου, στα πρωϊνάδικα.
Τα κάστρα του αντισεξισμού.![]()
Δυστυχώς έτσι λειτουργεί η κακούργα κενωνία και ειδικά η τριτοκοσμική αλλά γουοναμπί κοσμική Ελ κοινωνία.
Σε όλα τα επίπεδα.
Παράδειγμα: παγκόσμια πανδημία και η μόνη διαχείριση είναι η επικοινωνιακή.
Το νοσοκομείο έχει ελλείψεις προσωπικού , δεν έχει επαρκές δίκτυο παροχής οξυγόνου και κυριολεκτικά πεθαίνει κόσμος.
Θεσμικά δε μπορεί να γίνει τίποτα: ανεβαίνοντας προς τα πάνω, ο διευθυντής ιατρικής υπηρεσίας, οι τομεάρχες του νοσηλευτικού, ο Διοικητής του Νοσοκομείου, ο διοικητής της ΥΠΕ, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου και ο Υπουργός είναι ΟΛΟΙ γρανάζια της ίδιας μηχανής- Κομματικά στελέχη.
Ο μόνος μοχλός πίεσης είναι το "θα σας βγάλω στα κανάλια" .
Να κατηγορήσω μετά την ηθοποιό που δεν κατέφυγε σε θεσμικά όργανα να κάνει καταγγελία για μπούλινγκ; σοβαρά τώρα;
Σε κάθε περίπτωση, η όντως βιασθείσα κόρη σ' αυτήν την περίπτωση, είναι η Ομοσπονδία.
Και όλοι γνωρίζουμε ότι ειδικώς όταν πρόκειται για θεσμικούς παπάρες, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να τους δικαιώσει για ιδεολογικούς λόγους.
Μα από τη στιγμή που είναι καταγεγραμμένοι οι συνοδοί τον κατονόμασε. Πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε;
Το ότι η ομοσπονδία πετάει αητό για τα καταγεγραμμένα ονόματα, είναι ξεφτίλα της ομοσπονδίας.
Η ανοχή στις παρασπονδίες των ομοσπονδιών -και τα μικρά, γλυκά και κυρίως δικαιολογημένα ατοπήματα των μελών τους- δεν είναι ακριβώς μακιαβελικές κινήσεις αλλά μια απολύτως συνηθισμένη και πληκτική καθημερινότητα.
Μάθε συντεχνιακή τέχνη κι άστηνε. Από ιδεολογικές παρθενοραφές για το καλό του λαού, άλλο τίποτα.
Περιμένω κι άλλες επισημάνσεις, που θα με βοηθήσουν να δω πιο καθαρά τα πράγματα.Πρόκειται δηλαδή για κατάχρηση θεσμικής εξουσίας, πράγμα που -κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον- έχει πολύ μεγαλύτερη ηθική απαξία.
Μπορεί τις συγκεκριμένες να τις γούσταρε και να μην ήθελε να τις συμπεριφερθεί άσχημα.Jack Shephard έγραψε: 28 Ιαν 2021, 00:30 Και η Δαρμουσλή βγήκε και είπε ότι είχε εξαιρετική συνεργασία με τον Κιμούλη. Παροτρύνοντας παράλληλα όσους είχαν αντίθετη εμπειρία να την καταθέσουν.
Οπότε κάποια στοιχεία έκαναν trigger την κακή συμπεριφορά του Κιμούλη. Αυτό δε σημαίνει ότι είχε δίκιο. Ότι κάποια πράγματα τον ερέθιζαν και φερόταν έτσι δε σημαίνει απαραίτητα ούτε ότι καλώς τον ερέθιζαν ούτε ότι έπρεπε να φέρεται έτσι.
Ελπίζω να μην τους γυρίσει σε μπούμερανγκ.Mitharadir έγραψε: 28 Ιαν 2021, 01:07 Τώρα βγαίνουν πολλές και μιλάνε.Θετικό αυτό αλλά δεν ξέρω αν ανάμεσα τους υπάρχουν και γυναίκες που βρήκαν ευκαιρία με την Μπακατωρου να λασπωσουν την φήμη αντρών που για κάποιο λόγο δεν συμπαθούν.
καληνύχτα κεμάλΥδράργυρος έγραψε: 28 Ιαν 2021, 01:21 Μια καλη ευκαιρια να τραβηχτει το καζανακι και να ξεβρωμισει ο τοπος απο παντοδυναμους παραγοντες και μανδαρινους που δυναστευαν τα παντα
ουφ
Όταν τα έγραφα εδώ, ανάβατε καντήλια. Είμαι ο πρώτος που το είπα, ψάξε βρες. Φυσικά υπάρχει και πρέπει να πάψει. ΕΓΩ το πρωτοείπα στον συγκεκριμένο χώρο στεναχωρώντας τους ρομαντικούς ρακομελόφρονες.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 27 Ιαν 2021, 19:52ναι, και τι; θα γίνομε ισαποστάκηδες; το πρόβλημα είναι πως υπάρχει εκφοβισμός και παρενόχληση σε χώρους εργασίας ή ότι κάποιοι το ανέχτηκαν;Cavaliere έγραψε: 27 Ιαν 2021, 19:37 Παιδιά, δεν είναι τυχαίο που βγήκαν οι γκιλοτίνες όταν τα θέατρα έκλεισαν. Αν τώρα ήταν όλα μάλι-γάλα, πάλι θυσίες για την Τέχνη θα είχαμε. Αλλά σου λέει, Τελείωσε τώρα, θα ξανανοίξουν του χρόνου και όπως ανοίξουν, στο μεταξύ καταστράφηκαν ούλα, θα ξανανοίξουν με μηδενικά μέσα. Μπουμπούνα τον, τον μπούστη, να μάθει. Τη χρυσή εποχή του θεάτρου στην Αθήνα, των 500 παραστάσεων "κάθε μίρλας και μια ομάδα, κάθε βλαξ κι ένας θίασος," κανείς δεν μιλούσε, τότε ο χαρακτήρας μας εσφυρηλατήτο στον ιδρώτα και το παλκοσένικο, είναι καημός πολύ πικρός και στεναγμός πολύ μικρός.