Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Parrot έγραψε: 05 Μαρ 2023, 17:54
Άλλη μια απόδειξη είναι ότι ο νόμος για την οδήγηση σε κατάσταση μέθης έχει αυστηροποιηθεί αρκετά (άλλο που η αστυνομία και τα δικαστήρια είναι χαλαρά, το σύστημα όμως γνωρίζει ότι ο μεθυσμένος θα προκαλέσει δυστύχημα ενώ πριν από 25 χρόνια έλειπε η αυτή η εμπειρία..)..
Πώς άλλο ρε φίλε;
Αυτο είναι που λέμε τόσα χρόνια, ότι λείπει ο νόμος που θα επιβάλει την εφαρμογή των νόμων.
Αν το βρεις κέρδισες (δηλ. θα χάνεις μια ζωή τις εκλογές, αφού κανείς δεν το θέλει για πάρτη του).
Τι είναι το σύστημα που το γνωρίζει; Λειτουργικό σύστημα, όπως το Λίνουξ;
talaipwros έγραψε: 05 Μαρ 2023, 16:05
Καλο οδικο δικτυο σημαινει παντου καμερες και προστιμα/βαθμο ποινης σε οποιον παει πανω απο 120 χιλιομετρα την ωρα.
Χαμος θα γινει, ολοι θα βριζουν τους δικτατορες που το κανανε
Και πολλά είναι 120 γι'αυτούς τους δρόμους, εδώ στην Οτοστράντα το είχανε κατεβάσει στα 130 τελευταία φορά που πέρασα.
Δε μπορεί πάντα να σκεφτόμαστε μόνο τον εαυτό μας, είναι η ίδιοι δρόμοι που πρέπει να οδηγήσει και ο παπούς και ο άπειρος που μόλις έβγαλε δίπλωμα.
Μήπως να γυρίσουμε στα άλογα; 20 χλμ. θα τα κάνουν, δεν κάνουν;
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 18:45
από nik_killthemall
Ολα αυτα που γίνανε ειναι φονος εξ αμελείας με θύματα τα παιδιά του ελληνικού κράτους και θύτη το ίδιο το ελληνικό κράτος [...] δεν είναι ότι φταίει ένας σταθμάρχης μα δεν υπάρχουν αξιοκρατικά μέτρα πρόσληψης, ο άνθρωπος είχε ελλειπη εκπαίδευση, σίγουρα έχει την ευθύνη αλλά είναι κάτι που σήμερα αύριο θα γινότανε. όλα αυτά που βγαίνουνε και λένε και μαλώνουν ποιο ήταν χειρότερο του τσίπρα ή του μητσοτάκη, όλα αυτά μου φαίνονται ψεύτικα, το μόνο αληθινό είναι το κλάμα της μητέρας που δεν θα γυρίσει το παιδί της σπίτι
talaipwros έγραψε: 05 Μαρ 2023, 16:05
Καλο οδικο δικτυο σημαινει παντου καμερες και προστιμα/βαθμο ποινης σε οποιον παει πανω απο 120 χιλιομετρα την ωρα.
Χαμος θα γινει, ολοι θα βριζουν τους δικτατορες που το κανανε
Και πολλά είναι 120 γι'αυτούς τους δρόμους, εδώ στην Οτοστράντα το είχανε κατεβάσει στα 130 τελευταία φορά που πέρασα.
Δε μπορεί πάντα να σκεφτόμαστε μόνο τον εαυτό μας, είναι η ίδιοι δρόμοι που πρέπει να οδηγήσει και ο παπούς και ο άπειρος που μόλις έβγαλε δίπλωμα.
Μήπως να γυρίσουμε στα άλογα; 20 χλμ. θα τα κάνουν, δεν κάνουν;
Αναλογα. Τον 1ο αιωνα ενα αλογο μπορουσε να διανυσε 50 χλμ σε μια μερα κατα μεσο ορο (και δεν μιλαω για τα αλογα του ταχυδρομειου που μπορουσαν να καλυψουν μεγαλυτερες αποστάσεις μεχρι να σκάσουν και να αλλαξει ο ταχυδρομος αλογο σε καθε σταθμο).
Parrot έγραψε: 05 Μαρ 2023, 17:54
Άλλη μια απόδειξη είναι ότι ο νόμος για την οδήγηση σε κατάσταση μέθης έχει αυστηροποιηθεί αρκετά (άλλο που η αστυνομία και τα δικαστήρια είναι χαλαρά, το σύστημα όμως γνωρίζει ότι ο μεθυσμένος θα προκαλέσει δυστύχημα ενώ πριν από 25 χρόνια έλειπε η αυτή η εμπειρία..)..
Πώς άλλο ρε φίλε;
Αυτο είναι που λέμε τόσα χρόνια, ότι λείπει ο νόμος που θα επιβάλει την εφαρμογή των νόμων.
Αν το βρεις κέρδισες (δηλ. θα χάνεις μια ζωή τις εκλογές, αφού κανείς δεν το θέλει για πάρτη του).
Τι είναι το σύστημα που το γνωρίζει; Λειτουργικό σύστημα, όπως το Λίνουξ;
Το 1980 θα ήταν αδιανόητο να αφαιρέσεις δίπλωμα οδήγησης, αν κάποιος βρισκόταν με λίγα ποτηράκια να οδηγάει (αν γινόντουσαν κιόλας αλκοτεστ και τέτοια).. Γιατί απλούστατα το σύστημα δεν είχε την εμπειρία.. Τώρα το σύστημα γνωρίζει ότι όποιος οδηγάει μεθυσμένος είναι επικίνδυνος, λόγω εμπειρίας πια..
Άλλη μια απόδειξη αυτών που λέω, είναι ο,τι έχει να κάνει με την ασφάλεια των αεροπλάνων η οποία βελτιώνεται κάθε φορά απ' τα πορίσματα επιτροπών εμπειρογνωμόνων που μελετούν τα αεροπορικά δυστυχήματα..
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 18:57
από Lugozzi
Ο επιθεωρητής του οσε που τέθηκε σε αργία, λέει ότι είχε τοποθετήσει 3 σταθμαρχες εκείνο το βράδυ.
Ο ένας είχε βάρδια μέχρι τις 23:00, και οι άλλοι 2 μέχρι τις 7 το πρωί.
Ο ένας απο τους 2, ο παλιός, την κοπανησε, με αποτέλεσμα να μείνει ο άσχετος μόνος του.
Parrot έγραψε: 05 Μαρ 2023, 17:54
Άλλη μια απόδειξη είναι ότι ο νόμος για την οδήγηση σε κατάσταση μέθης έχει αυστηροποιηθεί αρκετά (άλλο που η αστυνομία και τα δικαστήρια είναι χαλαρά, το σύστημα όμως γνωρίζει ότι ο μεθυσμένος θα προκαλέσει δυστύχημα ενώ πριν από 25 χρόνια έλειπε η αυτή η εμπειρία..)..
Πώς άλλο ρε φίλε;
Αυτο είναι που λέμε τόσα χρόνια, ότι λείπει ο νόμος που θα επιβάλει την εφαρμογή των νόμων.
Αν το βρεις κέρδισες (δηλ. θα χάνεις μια ζωή τις εκλογές, αφού κανείς δεν το θέλει για πάρτη του).
Τι είναι το σύστημα που το γνωρίζει; Λειτουργικό σύστημα, όπως το Λίνουξ;
Το 1980 θα ήταν αδιανόητο να αφαιρέσεις δίπλωμα οδήγησης, αν κάποιος βρισκόταν με λίγα ποτηράκια να οδηγάει (αν γινόντουσαν κιόλας αλκοτεστ και τέτοια).. Γιατί απλούστατα το σύστημα δεν είχε την εμπειρία.. Τώρα το σύστημα γνωρίζει ότι όποιος οδηγάει μεθυσμένος είναι επικίνδυνος, λόγω εμπειρίας πια..
Άλλη μια απόδειξη αυτών που λέω, είναι ο,τι έχει να κάνει με την ασφάλεια των αεροπλάνων η οποία βελτιώνεται κάθε φορά απ' τα πορίσματα επιτροπών εμπειρογνωμόνων που μελετούν τα αεροπορικά δυστυχήματα..
Δεν διαφωνώ, αλλά πρέπει να του παίρνεις και το δίπλωμα, δεν αρκεί να τού λες "πρόσεξε, γιατί έχω δικαίωμα να στο πάρω". Επίσης να μην μπορεί να βάλει μέσο και να το πάρει πίσω νωρίτερα, πολύ σημαντικό.
Αυτο είναι που λέμε τόσα χρόνια, ότι λείπει ο νόμος που θα επιβάλει την εφαρμογή των νόμων.
Αν το βρεις κέρδισες (δηλ. θα χάνεις μια ζωή τις εκλογές, αφού κανείς δεν το θέλει για πάρτη του).
Τι είναι το σύστημα που το γνωρίζει; Λειτουργικό σύστημα, όπως το Λίνουξ;
Το 1980 θα ήταν αδιανόητο να αφαιρέσεις δίπλωμα οδήγησης, αν κάποιος βρισκόταν με λίγα ποτηράκια να οδηγάει (αν γινόντουσαν κιόλας αλκοτεστ και τέτοια).. Γιατί απλούστατα το σύστημα δεν είχε την εμπειρία.. Τώρα το σύστημα γνωρίζει ότι όποιος οδηγάει μεθυσμένος είναι επικίνδυνος, λόγω εμπειρίας πια..
Άλλη μια απόδειξη αυτών που λέω, είναι ο,τι έχει να κάνει με την ασφάλεια των αεροπλάνων η οποία βελτιώνεται κάθε φορά απ' τα πορίσματα επιτροπών εμπειρογνωμόνων που μελετούν τα αεροπορικά δυστυχήματα..
Δεν διαφωνώ, αλλά πρέπει να του παίρνεις και το δίπλωμα, δεν αρκεί να τού λες "πρόσεξε, γιατί έχω δικαίωμα να στο πάρω". Επίσης να μην μπορεί να βάλει μέσο και να το πάρει πίσω νωρίτερα, πολύ σημαντικό.
Δεν διαφωνούμε..
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 19:20
από Juno
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 19:22
από mao mao
Lugozzi έγραψε: 05 Μαρ 2023, 18:57
Ο επιθεωρητής του οσε που τέθηκε σε αργία, λέει ότι είχε τοποθετήσει 3 σταθμαρχες εκείνο το βράδυ.
Ο ένας είχε βάρδια μέχρι τις 23:00, και οι άλλοι 2 μέχρι τις 7 το πρωί.
Ο ένας απο τους 2, ο παλιός, την κοπανησε, με αποτέλεσμα να μείνει ο άσχετος μόνος του.
Κλασική πρακτική ελληνικού δημοσίου.
αν είναι έτσι μεγαλύτερη ευθύνη έχει αυτός που την κοπάνησε.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 19:33
από lonelyrider
Στο εξωτερικό έχουν τα τραίνα ένδειξη οτι αλλο τραινο ερχεται αντιθετα στην ιδια γραμμη ωστε να το δει ο μηχανοδηγος?
Ντάξει καλά τα είπε ή καλά του τα γράψανε, γουατέβερ δε με νοιάζει. Καλά πάντως.
Άσχετα από αυτό, για να μη με κυνηγάει κανας ταμένος, ΛΕΩ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ:
Η ερώτηση μου είναι αν είναι να φτιάξουμε κάτι, δεν πρέπει να πάρουνε προτεραιότητα οι δρόμοι; Δρόμους δεν εννοώ τις λακκούβες, εννοώ όλο το σύστημα, τα πρόστιμα, τη σηματοδότηση, το φωτισμό, όλα. Γιατί το τρένο σκότωσε μεν 50 (ή 100) αλλά το αυτοκίνητο στην Ελλάδα σκοτώνει 50 κάθε μήνα. Κυριολεκτικά.
Να σημειώσω εδώ ότι η οικογένειά μου στην Ελλάδα μπαίνει και στα δύο συνέχεια.
Πολύ σωστή η δήλωση αλλά επαναλαμβάνω θα είχε νόημα να την έκανε στην αρχή,
Το οτι έγινε σήμερα, τυχαίως μια μέρα μετά από αυτό https://www.tovima.gr/print/politics/oi ... oniologou/
άλλο πράγμα δείχνει. τεσπα
Για τους δρόμους που λες και έχεις απόλυτο δίκιο. => Το όλο "σύστημα".
δες εδώ παράδειγμα
αριστερά στο βιντεάκι ο δρόμος που υπήρχε και δεξια ο μετά τις "παρεμβάσεις ασφαλείας"
Το αριστερά ήταν καρμανιόλα, κυριολεκτικά δεκάδες νεκρούς κάθε χρόνο.
Ξεκινούν πέρσι και φτιάχνουν αυτο που βλέπεις δεξια = τρείς λωρίδες κυκλοφορίας -χωρίς βοηθητικές** - με κολωνάκια να αλλάζουν την πρόσβαση στην μεσαία (για προσπεράσεις πχ) ανά κάποια χλμ.
Κάποιοι αποφάσισαν πως αυτό το πράγμα λειτουργεί (στην θεωρία) και θα το υλοποιήσουν για να δουμε και την αναβάθμιση της ασφάλειας στην πράξη.
Αυτό που έγινε ήταν οτι στις πρώτες δύο εβδομάδες κόπηκαν τα κολωνάκια σε συγκεκριμένα σημεία της διαδρομής με αποτέλεσμα νταλίκες τρακτέρ και ό,τι άλλο φανταστείς να κόβουν κάθετα στο αντίθετο ρεύμα για αν μπούν στον απέναντι παράδρομο... Spoiler
Για ποια τροχαία και τι πρόστιμα να συζητήσουμε..
**δεν μιλάμε για κλειστό αυτοκινητόδρομο που σπάνια βλέπεις ζώο, αλλά για επαρχιακό με αγροτικές εκτάσεις εκατέρωθεν το οποίο σημαίνει μεγάλος αριθμός αδέσποτων/αλεπούδων κ.ο.κ/αλλά και εποχιακών ή μη εργατών οι οποιοί τον χρησιμοποιούν πεζοί...