Όχι όχι και όχι.Parrot έγραψε: 05 Μαρ 2023, 15:58 Η άλλη λύση είναι να καταργηθεί εντελώς το επιβατικό τρένο και τα λεφτά να δοθούν για την ανάπτυξη καλού οδικού δικτύου..
Τα σταθερής τροχιας είναι μονοδρομος.-
Αλλα πρέπει να γίνουν
Όχι όχι και όχι.Parrot έγραψε: 05 Μαρ 2023, 15:58 Η άλλη λύση είναι να καταργηθεί εντελώς το επιβατικό τρένο και τα λεφτά να δοθούν για την ανάπτυξη καλού οδικού δικτύου..
[γκρησ 2.0 intensifies]
Το σύστημα έχει σαφέστατη γνώση και εμπειρία εδώ και χρόνια και ΔΥΣΤΥΧΩΣ κατέστη σαφές ότι είναι πολύ πιο σημαντική η ασφάλεια (σε όλα τα επίπεδα) του κάθε εργαζόμενου που μπαίνει στο κρατικό τραίνο από τις παράπλευρες απώλειες των υπολοίπων, ακόμη και αν μετράνε σε ζωές.Parrot έγραψε: 05 Μαρ 2023, 15:38Άλλο να το ξέρουν και άλλο να έχουν συνειδητοποιήσει.. Ίσως ετσι να λειτουργούσε αλλιώς και το σύστημα, ίσως και να υπήρχε και κάποιος κεντρικός έλεγχος από αθήνα, από κάποιον που βλέπει live όλη την κίνηση σε κάποια μεγάλη οθόνη..ΓΑΛΗ έγραψε: 05 Μαρ 2023, 15:35Σόρυ, αλλά αν είναι ΤΟΣΟ ηλίθιοι που να πρέπει κάποιος να τους ζωγραφίσει την ευθύνη που φέρουν, όσο λυπάμαι το πατημένο γκαζόν λυπάμαι και τους ίδιους.Parrot έγραψε: 05 Μαρ 2023, 15:32
Να πούμε εδώ τη μαύρη αλήθεια, ότι οι σιδηροδρομικοί δεν έχουν την λεγόμενη "προηγούμενη εμπειρία" ότι το επάγγελμα τους μπορεί να αποβεί μοιραίο.. Το προηγούμενο πολύνεκρο ήταν το 1972.. Δηλαδή, στην εκπαίδευση των σταθμαρχών πόσο τους εφιστούν την προσοχή ότι το κλικ που κάνουν στον πίνακα μπορεί να στείλει ανθρώπους στο θάνατο..
Το σύστημα δεν είχε γνώση και εμπειρία, περαν τις προσωπικές ευθύνες του σταθμάρχη Λάρισας.
Επιμένω σ' αυτό που λέω γιατί το προηγούμενο ανάλογο δυστύχημα είχε γίνει το 1972, 50 χρόνια πριν, δλδ, δυο γενιές σταθμαρχών πίσω, και σε μια εποχή που δεν υπήρχαν τα τεχνολογικά περιθώρια για βελτίωση της κατάστασης..ΓΑΛΗ έγραψε: 05 Μαρ 2023, 17:41Το σύστημα έχει σαφέστατη γνώση και εμπειρία εδώ και χρόνια και ΔΥΣΤΥΧΩΣ κατέστη σαφές ότι είναι πολύ πιο σημαντική η ασφάλεια (σε όλα τα επίπεδα) του κάθε εργαζόμενου που μπαίνει στο κρατικό τραίνο από τις παράπλευρες απώλειες των υπολοίπων, ακόμη και αν μετράνε σε ζωές.Parrot έγραψε: 05 Μαρ 2023, 15:38Άλλο να το ξέρουν και άλλο να έχουν συνειδητοποιήσει.. Ίσως ετσι να λειτουργούσε αλλιώς και το σύστημα, ίσως και να υπήρχε και κάποιος κεντρικός έλεγχος από αθήνα, από κάποιον που βλέπει live όλη την κίνηση σε κάποια μεγάλη οθόνη..ΓΑΛΗ έγραψε: 05 Μαρ 2023, 15:35
Σόρυ, αλλά αν είναι ΤΟΣΟ ηλίθιοι που να πρέπει κάποιος να τους ζωγραφίσει την ευθύνη που φέρουν, όσο λυπάμαι το πατημένο γκαζόν λυπάμαι και τους ίδιους.
Το σύστημα δεν είχε γνώση και εμπειρία, περαν τις προσωπικές ευθύνες του σταθμάρχη Λάρισας.
Και αυτό είναι πλέον ξεκάθαρο από το γεγονός ότι όλοι οι επίτιμοι κυβερνητικοί, αντιπολιτευόμενοι και συνδικαλιστικοί φορείς ήταν παρόντες και συναινούντες στα σχετικά έγγραφα και ότι όλες οι διαμαρτυρίες των μεν και των δεν ήταν παρά γενικότητες και κουμπουριές στο γάμο του Καραγκιόζη.
Δημιούργησε κάποια ιδιαίτερη έκπληξη αυτό; Σαφώς όχι. Αλλά δεν είναι κακό να πέφτουν έστω και μετά το καρναβάλι οι μάσκες.
Θα αλλάξει κάτι; Σαφώς όχι.
Τι να μάθεις?Otto Weininger έγραψε: 05 Μαρ 2023, 17:01Συγγνώμη. Βάλε μου λίγο Καρυπογλου τώρα για να μαθω
Ναι, όντωστ φαντάζει τεράστιος αν βαράς φρήμπα απευθείας μέσα στην κόρη του ματιού με αγελαδινό σέο.stergiosbik έγραψε: 05 Μαρ 2023, 12:16Εκει ακριβως ειναι το προβλημα.
Οτι ο Μητσοτακης ειναι λιγος αλλα οταν κοιταζεις τις εναλλακτικες φανταζει τεραστιος.
εαν δεν κανουν κατι με το σιδηροδρομικο δικτυο μεχρι τον Αυγουστο τοτε θα πεσει πεινα στην Λαρισα...
Γιατί?killzone έγραψε: 05 Μαρ 2023, 18:12εαν δεν κανουν κατι με το σιδηροδρομικο δικτυο μεχρι τον Αυγουστο τοτε θα πεσει πεινα στην Λαρισα...
Αυτά δεν είναι αποδείξεις. Γιατί εκ των πραγμάτων είναι παράλογο να συγκρίνεις μια εποχή που δεν υπήρχε τεχνολογία πρόληψης με τη σημερινή. Και εκτός από παράλογο είναι και εγκληματικό/ακραία ανεύθυνο να βάζεις σε θέσεις ευθύνης ανθρώπους που δεν έχουν σκιλς μέχρι να μάθουν, ενώ υπάρχουν και άνθρωποι και συστήματα αναξιοποίητα.Parrot έγραψε: 05 Μαρ 2023, 17:54Επιμένω σ' αυτό που λέω γιατί το προηγούμενο ανάλογο δυστύχημα είχε γίνει το 1972, 50 χρόνια πριν, δλδ, δυο γενιές σταθμαρχών πίσω, και σε μια εποχή που δεν υπήρχαν τα τεχνολογικά περιθώρια για βελτίωση της κατάστασης..ΓΑΛΗ έγραψε: 05 Μαρ 2023, 17:41Το σύστημα έχει σαφέστατη γνώση και εμπειρία εδώ και χρόνια και ΔΥΣΤΥΧΩΣ κατέστη σαφές ότι είναι πολύ πιο σημαντική η ασφάλεια (σε όλα τα επίπεδα) του κάθε εργαζόμενου που μπαίνει στο κρατικό τραίνο από τις παράπλευρες απώλειες των υπολοίπων, ακόμη και αν μετράνε σε ζωές.Parrot έγραψε: 05 Μαρ 2023, 15:38
Άλλο να το ξέρουν και άλλο να έχουν συνειδητοποιήσει.. Ίσως ετσι να λειτουργούσε αλλιώς και το σύστημα, ίσως και να υπήρχε και κάποιος κεντρικός έλεγχος από αθήνα, από κάποιον που βλέπει live όλη την κίνηση σε κάποια μεγάλη οθόνη..
Το σύστημα δεν είχε γνώση και εμπειρία, περαν τις προσωπικές ευθύνες του σταθμάρχη Λάρισας.
Και αυτό είναι πλέον ξεκάθαρο από το γεγονός ότι όλοι οι επίτιμοι κυβερνητικοί, αντιπολιτευόμενοι και συνδικαλιστικοί φορείς ήταν παρόντες και συναινούντες στα σχετικά έγγραφα και ότι όλες οι διαμαρτυρίες των μεν και των δεν ήταν παρά γενικότητες και κουμπουριές στο γάμο του Καραγκιόζη.
Δημιούργησε κάποια ιδιαίτερη έκπληξη αυτό; Σαφώς όχι. Αλλά δεν είναι κακό να πέφτουν έστω και μετά το καρναβάλι οι μάσκες.
Θα αλλάξει κάτι; Σαφώς όχι.
Το σύστημα δεν είχε την εμπειρία μέχρι τώρα.. μια απόδειξη γι' αυτό που λέω είναι ο νόμος που άλλαξε για τα φορτηγά αμέσως μετά το δυστύχημα των Τεμπών το 2003, που σημαίνει ότι το σύστημα δεν είχε την εμπειρία ότι ένα φορτηγό που κυκλοφορεί ακατάλληλες ώρες μπορεί να προκαλέσει ένα τέτοιο φρικτό δυστύχημα.. Άλλη μια απόδειξη είναι ότι ο νόμος για την οδήγηση σε κατάσταση μέθης έχει αυστηροποιηθεί αρκετά (άλλο που η αστυνομία και τα δικαστήρια είναι χαλαρά, το σύστημα όμως γνωρίζει ότι ο μεθυσμένος θα προκαλέσει δυστύχημα ενώ πριν από 25 χρόνια έλειπε η αυτή η εμπειρία..)..
Δυστυχώς όλα είναι trial & error, απ' το πώς δουλεύει και αντιμετωπίζει τις ασθένειες ο ανθρώπινος οργανισμός, το πώς μαθαίνει ο άνθρωπος και αποκτά skills μέχρι και το πώς μια κρατική μηχανή προλαμβάνει δυστυχήματα.. Μακάρι να μην ήταν έτσι..
τι γραφεις παλι ρε φιλε ...killzone έγραψε: 05 Μαρ 2023, 18:12εαν δεν κανουν κατι με το σιδηροδρομικο δικτυο μεχρι τον Αυγουστο τοτε θα πεσει πεινα στην Λαρισα...