Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Οκτ 2023, 19:58
Ξεκινάς από μια νεοφιλελεύθερη άποψη που κάνει κάποια άλματα εκτός πραγματικότητας. Ας πούμε, τα πολλά λεφτά τα έδωσαν οι τράπεζες, με εγγύηση του δημοσίου, το ελληνικό δημόσιο και κοινοτικά πακέτα.
Έπειτα, προφανώς και το κόστος διέλευσης σε ένα δρόμο στην Αττική επιρρεάζει και τον κάτοικο στη Σαμοθράκη και το Καστελόριζο αφού διακινούνται εμπορεύματα. Επιπλέον, το μη νεοφιλελεύθερο κράτος επιδοτεί τα δρομολόγια πλοίων και αεροσκαφών προς αυτά τα νησιά. Δε βρίσκεις λίγο οξύμωρο και αστείο να έρθει κάποιος και να πει γιατί να επιδοτώ τα ακριτικά δρομολόγια;
Γενικά, πίστεψε με, αν αυτοί οι παραχωρησιούχοι και λοιποί εργολάβοι είχαν απέναντι τους το ΚΚΕ να είσαι σίγουρος ότι θα έκαναν πραξικόπημα. Ξέρεις πόσοι πήραν αυτοκινηταρες, τα έφαγαν στις βίζιτες, πήγαν ταξίδια και τα έφαγαν στα σκυλάδικα επειδή πήραν μπόνους επειδή πούλησαν ζαρντινιέρες των 200 ευρώ 5,5 χιλιάρικα; Ίδια φάση και με τους αυτοκινητόδρομους. Το κέρδος δεν επενδύεται στις επισκευές αλλά τρωγεται από τους λίγους και μεταφέρεται στην Ελβετία. Αυτά με το ΚΚΕ θα ήταν κομμένα και πολλοί θα δυσαρεστούνταν...
Αν το κρατος δεν παρει τα εσοδα απο τα διοδια, θα τα παρει απο αλλου
Δε θα εχουμε διόδια, αλλα θα λεμε μετα οτι εχουμε μεγαλη εμμεση ή αμεση φορολογια
Δωρεαν δεν υπαρχει τιποτα
Και μετα εχεις μεινει στους παραχωρησιουχους, που και αγγελοι να ηταν, παλι θα υπηρχαν διοδια.
Τα διοδια υπαρχουν για πολλους λογους.
Κυριως γιατι υπαρχει η ταση να φορολογειται και να αποθαρρύνεται στην Ευρωπη η χρηση του αυτοκινήτου και με αυτον τον τροπο.
Οχι μονο σε αυτοκινητοδρομους, αλλα και στα κεντρα πολεων πλεον. Αυτο πιο πολυ στη Βορεια Ευρωπη. Καλως ή κακως αυτο ισχυει.
Ή γιατι καποιες υποδομες που πρεπει να λειτουργουν με ταχυτητες 100+ χλμ, εχουν συγκεκριμενη χωρητικότητα σε αυτοκίνητα.
Οπως η Αττικη Οδός.
Αν καταργησεις τα διόδια θα γινει δρομος που θα πηγαινεις για πολλες ωρες με πρωτη-δευτέρα
Στην Ελλαδα ισχυει επιπλέον σε μεγεθυνση αυτο που εγινε και στην Πορτογαλια οπου δεν ειχαν ποτε διοδια.
Ηρθε το 2011 η τροικα και τους ειπε φερτε εσοδα.
Και εβαλαν διοδια στους αυτοκινητόδρομους.
Εμεις ειχαμε και τα αυξησαμε κιολας
Οι παραχωρησιουχοι, με ολα τους τα προβληματα, εχουν ακομα δρομους με μεγάλη ποιοτικη διαφορα και συντηρηση σε σχεση με οτι εχει μεινει στην ευθυνη του Υπ. Υποδομων ή των Περιφερειών. Φευγεις απο την Ολυμπια οδο στην Ελευσίνα και νομιζεις οτι ταξίδεψες 20 χρονια πισω στο χρονο.
Και τελος παντων οι δρομοι εγιναν και για να μη σκοτωνεται ο κοσμος. Η Ελλαδα πριν φτιαχτουν οι καινουργιοι δρομοι ηταν στον πατο της ΕΕ σε θανατηφορα τροχαια. Τωρα ειναι κοντα στη μεση. Στους περισσοτερους αλλους δεικτες ειμαστε πολυ χειροτερα ως χωρα.
Οσον αφορα τη ρεμουλα των εργολαβων, δε γινεται τοσο εκει
Σε αυτα τα εργα με ξενους εταιρους γινεται κανονικος διαγωνισμος και τα χτυπανε με μεγαλες εκπτωσεις
Το φαγοποτι γινεται στα μικροτερα εργα οπου τα μοιραζουν, πανε μιλημενοι με εικονικες προσφορες και γελοιες εκπτωσεις
Με το καταλληλο ''ποσοστο'' ενιοτε σε Υπουργο/Περιφερειαρχη/Δημαρχο
7% ειναι η ταριφα για τον πολιτικο