Σελίδα 3 από 3

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 17:19
από klg
Parrot έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:08
klg έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:04
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:01
Και στο Μανχάταν και στο Τόκυο που γίνεται της τρελής από κίνηση και μποτιλιάρισμα κάθε μέρα, βλ@χοι και κει;;
Πάντως στη Νέα Υόρκη δεν έχουμε ο καθένας 3 αυτοκίνητα να πηγαίνουμε τα μουνιά στα μπουζούκια μπρο. Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν που να δουλεύει κέντρο ΝΥ και να έχει αυτοκίνητο.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 17:20
από klg
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:17
klg έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:04
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:01 Οι βλάχοι του Χάρβαρντ και του Ταφτς που λέμε.
Σωστά, γιατί όλοι οι μαλάκες που παρατάνε τα jaguar και τα volvo στην δοξαπατρή είναι harvard-educated lawyers.

Τι απάντηση θες να σου δώσω ακριβώς ρε μαν, προφανώς και θα υπάρχουν και βλάχοι στην κυβέρνηση/βουλή και προφανώς η νοοτροπία του παίρνω το αυτοκινητό μου σε πόλη 5 εκατομμυρίων ανθρώπων είναι ο ορισμός του βλαχαντερού.
Άρα το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι και εμείς δείχνουμε την ουρά. Και μιας και πιάσαμε το θέμα ας ξαναπροσθέσω άλλη μία παράμετρο από πρόσφατη έρευνα.
Αποκαλυπτικό εσωτερικό έγγραφο της ΕΛ.ΑΣ. που προειδοποιεί για ασυνείδητους αστυνομικούς που προχωρούν σε σειρά παραβάσεων και σκορπούν τον θάνατο στους ελληνικούς δρόμους παρουσίασε η εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ».

Όπως προκύπτει από το εν λόγω έγγραφο, λοιπόν, όργανα της τάξης όχι μόνο παραβιάζουν σηματοδότες με κίνδυνο να προκληθούν φονικά ατυχήματα αλλά αλλοιώνουν ή και κρύβουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους. Μάλιστα, αναδεικνύεται ότι το τελευταίο οκτάμηνο έχουν σκοτωθεί τρεις αστυνομικοί, έχουν τραυματισθεί βαριά πέντε και ελαφρά άλλοι 461 (!) από ατυχήματα με πρωταγωνιστές ενστόλους – τις περισσότερες φορές με τα ιδιωτικά οχήματά τους.

Επιπλέον, έχουν σημειωθεί 137 ατυχήματα με υλικές ζημιές πάλι από παραβάσεις αστυνομικών. Το έγγραφο, άλλωστε, αποτελεί συνέχεια προηγούμενου που είχε συνταχθεί από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. μία εβδομάδα νωρίτερα, για παραβάσεις ένστολων ακόμη και μέσα στους χώρους του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, του αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. και έδρα της ΕΥΠ στη Λεωφόρο Κατεχάκη.

Καταγγελίες
Το νέο έγγραφο που παρουσιάζεται σήμερα συντάχθηκε στις 27 Σεπτεμβρίου από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. και έχει τίτλο «Παραβατικότητα προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας – Παραβίαση διατάξεων ΚΟΚ». Οπως επισημαίνεται σε αυτό, «η Διεύθυνση Τροχαίας Αστυνόμευσης του αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας γίνεται αποδέκτης παραπόνων και καταγγελιών ιδιωτών σχετικά με καταστρατήγηση των διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας από οδηγούς αστυνομικούς». Στη συνέχεια παρουσιάζονται και αναλύονται οι παραβάσεις αρκετών αστυνομικών που, όπως φαίνεται, έχουν την αίσθηση της ατιμωρησίας, αφού ίσως εκτιμούν ότι «εκείνοι εκπροσωπούν τον νόμο» και ουδείς μπορεί να τους ελέγξει. Οπως σημειώνεται, επιπλέον, «οι καταγγελίες αυτές αναφέρονται συνήθως σε οδηγούς που οδηγούν επικίνδυνα και δεν συμμορφώνονται με τις ενδείξεις φωτεινών σηματοδοτών, παραβιάζουν πινακίδες STOP, δεν φορούν ζώνη ασφαλείας ή προστατευτικό κράνος». Ακολουθούν λεπτομερώς οι εντυπωσιακές και πρωτοφανείς μεθοδεύσεις ορισμένων ενστόλων για να μην ελέγχονται, που θυμίζουν κοινούς κακοποιούς ή καμικάζι της ασφάλτου. Οπως προσδιορίζεται, οι καταγγελίες αυτές αφορούν «αστυνομικούς οδηγούς ιδιωτικών δικύκλων μοτοσικλετών που κινούνται χωρίς να φέρουν και τις δύο πινακίδες του αριθμού κυκλοφορίας ή τοποθετούν αυτές με τέτοιο τρόπο που τις καθιστούν δυσδιάκριτες».

Εντολή συμμόρφωσης
Ομως και η συνέχεια των εντολών της ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ. προς τους αστυνομικούς είναι χαρακτηριστική: «Επειδή η εν γένει συμπεριφορά των αστυνομικών όλων των βαθμών αποτελούν πρότυπο μίμησης και αίτια δημιουργίας κλίματος ομαδικής πειθαρχίας από όλους τους πολίτες κρίνεται επιβεβλημένη η αυστηρή τήρηση των διατάξεων του ΚΟΚ από το σύνολο του αστυνομικού προσωπικού η οποία δεν πρέπει να περιορίζεται αποκλειστικά κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας τους».
Εικόνα
Μάλιστα, ζητείται η πλήρης και απροσχημάτιστη συμμόρφωση προς τις διατάξεις του ΚΟΚ για την αυτοπροστασία τους αλλά και για να είναι θετικά πρότυπα οδηγικής συμπεριφοράς στους πολίτες. Ακόμη, δίνεται η διαταγή «οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. να προβούν άμεσα στην επιβολή των προβλεπόμενων κυρώσεων καθώς και στον προβλεπόμενο πειθαρχικό έλεγχο όλων των αστυνομικών».

Σημειώνεται ότι κάθε χρόνο χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο περίπου 700 άτομα, άλλα τόσα τραυματίζονται βαριά, ενώ οι ελαφρά τραυματίες αγγίζουν τους 12.000. Δηλαδή, υπολογίζεται ότι κάθε οκτάμηνο σκοτώνονται περίπου 550 άτομα, τραυματίζονται βαριά άλλα τόσα και οι ελαφρά τραυματίες είναι περίπου 9.000.

Με το δεδομένο ότι οι αστυνομικοί στην Ελλάδα είναι περίπου 50.000 (το 0,5% του πληθυσμού) ο αριθμός φερ’ ειπείν των πέντε βαριά τραυματιών και κυρίως των 461 ελαφρά τραυματιών είναι κατ’ αναλογία πολλαπλάσια του μέσου όρου του υπόλοιπου πληθυσμού.
https://www.in.gr/2021/10/08/greece/tha ... ynomikous/
και μην ξεχάσω
Εικόνα

Με απλά λόγια σε αυτή τη χώρα αποδεδειγμένα παραβιάζουν βαρύτατα τον ΚΟΚ οι άρχοντες του τόπου και η αστυνομία αλλά μας φταίνε μόνο κάτι βλάχοι...
Τώρα πήγαμε στο ποιός παραβιάζει τον ΚΟΚ, οκ.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 17:24
από Εμπεδοκλής
klg έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:20 Τώρα πήγαμε στο ποιός παραβιάζει τον ΚΟΚ, οκ.
Μισό λεπτό. Από εκεί δεν ξεκίνησε η συζήτηση; :smt017

Το παρκάρω όπου βρω δεν αφορά τον ΚΟΚ; Ή πιστεύεις κάποιος που δεν βάζει τη ζώνη του, παραβιάζει στοπ και φανάρια και κυκλοφορεί με δυσδιάκριτες πινακίδες στο θέμα του πάρκινγκ είναι άψογος; :102:

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 17:25
από Εμπεδοκλής
Parrot έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:08
klg έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:04
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:01
Και στο Μανχάταν και στο Τόκυο που γίνεται της τρελής από κίνηση και μποτιλιάρισμα κάθε μέρα, βλ@χοι και κει;;
Δεν έχω πάει ρε τύπε. Και δε με νοιάζει κιόλας.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2021, 15:54
από Εμπεδοκλής
Έχουν σχέδιο, όχι αρχίδια...
«Μέχρι σήμερα υπάρχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα τα οποία εξαιρούνται από το δακτύλιο. Αυτό θα λήξει. Ο μόνος τύπος αυτοκινήτων που θα εξαιρούνται θα είναι τα ηλεκτρικά, για αυτό θα το ονομάσουμε "καθαρός δακτύλιος"» ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

"Κάποιοι θα έχουν προνόμια." 

Μεταξύ των προνομίων που εξετάζονται -σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ- είναι όσοι έχουν 3 άτομα και πάνω στο όχημα να μπορούν να οδηγούν και στις λωρίδες λεωφορείων ενώ κίνητρα θα δοθούν και σε όσους μοιράζονται το όχημα τους με άλλους οδηγούς για τις μετακινήσεις

Σημαντική μείωση των ρύπων στο κέντρο αναμένουν οι περιβαλλοντολόγοι. 

Παράλληλα πρόταση των συγκοινωνιολόγων είναι η δημιουργία ένός Ενιαίου Παρατηρητήριου Μεταφορών στην Αττική που θα διαχειρίζεται τα θέματα του κυκλοφοριακού στην πρωτεύουσα. 

Πηγή: https://www.skai.gr/news/greece/reporta ... pronomia-1
Τί είναι αυτοί ρε; :102:

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2021, 19:55
από Feindflug
klg έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:19
Parrot έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:08
klg έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:04
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:01
Και στο Μανχάταν και στο Τόκυο που γίνεται της τρελής από κίνηση και μποτιλιάρισμα κάθε μέρα, βλ@χοι και κει;;
Πάντως στη Νέα Υόρκη δεν έχουμε ο καθένας 3 αυτοκίνητα να πηγαίνουμε τα μουνιά στα μπουζούκια μπρο. Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν που να δουλεύει κέντρο ΝΥ και να έχει αυτοκίνητο.
Αφού δεν έχετε μπουζούκια ρε τύπε.

Φτιάξτε εκεί πέρα καμμιά γειτονιά Old Oil Stores να διασκεδάζει ο κόσμος...

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2021, 19:58
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
vatraxos έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:11
Dwarven Blacksmith έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:07 Νομίζω ότι οφείλεται στο ότι οι μπούμερς είναι χεσμενοι και σταμάτησαν να παίρνουν ΜΜΜ.
Λόγω πανδημίας περισσότερος κόσμος κινείται με ΙΧ
Λόγω πανδημίας δεν ισχύει ο δακτύλιος (τυπικά διπλάσια κίνηση)
Πειραματισμοί γόνου σε οδικές αρτηρίες του κέντρου
:+1: :bravo:

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2021, 19:59
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
είναι ο μεγάλος περίγελος, ηλίθιε*


σε συνδυασμό με την αύξηση χρήσης ΙΧ λόγω κόβιντ