Εγω λεω οτι οφειλεται στο ότι η Αθήνα είναι μπουρδέλο και ποτε καμια κυβερνηση εκ δημιουργιας του ελληνικου κρατους δεν ειχε σχεδιο παρα να μονο μπατε εργολαβοι χτιστε και χτιστικα μην δωσετε.Κίνηση στους δρόμους -Συγκοινωνιολόγος εξηγεί πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Σύμφωνα με τον κ. Παπαντωνίου μία ακόμη αιτία είναι ότι οδικό δίκτυο της Αττικής είναι πεπερασμένο
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
- Freelancer
- Δημοσιεύσεις: 895
- Εγγραφή: 29 Μαρ 2021, 09:34
Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Αυτα λενε οι ειδικοι..
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Νομίζω ότι οφείλεται στο ότι οι μπούμερς είναι χεσμενοι και σταμάτησαν να παίρνουν ΜΜΜ.
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Λόγω πανδημίας περισσότερος κόσμος κινείται με ΙΧDwarven Blacksmith έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:07 Νομίζω ότι οφείλεται στο ότι οι μπούμερς είναι χεσμενοι και σταμάτησαν να παίρνουν ΜΜΜ.
Λόγω πανδημίας δεν ισχύει ο δακτύλιος (τυπικά διπλάσια κίνηση)
Πειραματισμοί γόνου σε οδικές αρτηρίες του κέντρου
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει
- έργο_μακέτο
- Δημοσιεύσεις: 4674
- Εγγραφή: 22 Σεπ 2021, 23:19
- Phorum.gr user: έργο μακέτο
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
όταν κολλήσω κορωνοιό θα μπω σε ένα ΜΜΜ γεμάτο με boomersDwarven Blacksmith έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:07 Νομίζω ότι οφείλεται στο ότι οι μπούμερς είναι χεσμενοι και σταμάτησαν να παίρνουν ΜΜΜ.
το ξέρω ότι είμαι καλός άνθρωπος
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
1. Μη ελκυστικά μέσα μαζικής μεταφοράς για διαφόρους λόγους,
2. Αύξηση του πληθυσμού της Αττικής,
3. Αύξηση των οχημάτων της Αττικής,
4. Αναζήτηση των προσφερόμενων θέσεων εργασίας μακριά από την κατοικία του,
5. Χειροτέρευση της οδηγικής συμπεριφοράς,
6. Κακή αστυνόμευση των παραβάσεων,
7. Κακή συντήρηση των οχημάτων με αποτέλεσμα να μένουν καμιά δεκαριά στη μέση του δρόμου καθημερινά,
8. Διακοπή ροής κεντρικών οδών κάθε φορά που κάποιος επίσημος έρχεται ή θέλει να πάει βόλτα,
9. Κορονοϊός και παρατεταμένα lockdowns,
10. Στην Περιφέρεια και στο Υπουργείο Μεταφορών παίζουν με τα στραπόν αντί να κάνουν μελέτες διαχείρησης του προβλήματος,
11. Στον κεντρικό Δήμο της Αθήνας ψάχνουν τρόπους να κάνουν απευθείας αναθέσεις έχοντας γαμήσει με ή χωρίς στραπόν όλες τις κεντρικές αρτηρίες.
2. Αύξηση του πληθυσμού της Αττικής,
3. Αύξηση των οχημάτων της Αττικής,
4. Αναζήτηση των προσφερόμενων θέσεων εργασίας μακριά από την κατοικία του,
5. Χειροτέρευση της οδηγικής συμπεριφοράς,
6. Κακή αστυνόμευση των παραβάσεων,
7. Κακή συντήρηση των οχημάτων με αποτέλεσμα να μένουν καμιά δεκαριά στη μέση του δρόμου καθημερινά,
8. Διακοπή ροής κεντρικών οδών κάθε φορά που κάποιος επίσημος έρχεται ή θέλει να πάει βόλτα,
9. Κορονοϊός και παρατεταμένα lockdowns,
10. Στην Περιφέρεια και στο Υπουργείο Μεταφορών παίζουν με τα στραπόν αντί να κάνουν μελέτες διαχείρησης του προβλήματος,
11. Στον κεντρικό Δήμο της Αθήνας ψάχνουν τρόπους να κάνουν απευθείας αναθέσεις έχοντας γαμήσει με ή χωρίς στραπόν όλες τις κεντρικές αρτηρίες.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Και τα στραπόν που λέγαμε στο Υπουργείο Μεταφορών.
https://www.in.gr/2021/10/08/greece/dak ... a-eisodou/
Ανακοινώνεται η επαναφορά του δακτυλίου 2,5 εβδομάδες αλλά όχι τα όρια του και οι εξαιρέσεις που θα ισχύουν.
Ο κύριος υπουργός και το επιτελείο του καλό είναι να αφήσουν για λίγο τα στραπόν και να παρουσίασουν μία ολοκληρωμένη ανακοίνωση αντί για βλακείες.
https://www.in.gr/2021/10/08/greece/dak ... a-eisodou/
Ανακοινώνεται η επαναφορά του δακτυλίου 2,5 εβδομάδες αλλά όχι τα όρια του και οι εξαιρέσεις που θα ισχύουν.
Ο κύριος υπουργός και το επιτελείο του καλό είναι να αφήσουν για λίγο τα στραπόν και να παρουσίασουν μία ολοκληρωμένη ανακοίνωση αντί για βλακείες.
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Πολύ σωστά όλα αυτά, να προσθέσω και την απουσία μεγάλων δομών/χώρων στάθμευσης.Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:18 1. Μη ελκυστικά μέσα μαζικής μεταφοράς για διαφόρους λόγους,
2. Αύξηση του πληθυσμού της Αττικής,
3. Αύξηση των οχημάτων της Αττικής,
4. Αναζήτηση των προσφερόμενων θέσεων εργασίας μακριά από την κατοικία του,
5. Χειροτέρευση της οδηγικής συμπεριφοράς,
6. Κακή αστυνόμευση των παραβάσεων,
7. Κακή συντήρηση των οχημάτων με αποτέλεσμα να μένουν καμιά δεκαριά στη μέση του δρόμου καθημερινά,
8. Διακοπή ροής κεντρικών οδών κάθε φορά που κάποιος επίσημος έρχεται ή θέλει να πάει βόλτα,
9. Κορονοϊός και παρατεταμένα lockdowns,
10. Στην Περιφέρεια και στο Υπουργείο Μεταφορών παίζουν με τα στραπόν αντί να κάνουν μελέτες διαχείρησης του προβλήματος,
11. Στον κεντρικό Δήμο της Αθήνας ψάχνουν τρόπους να κάνουν απευθείας αναθέσεις έχοντας γαμήσει με ή χωρίς στραπόν όλες τις κεντρικές αρτηρίες.
- έργο_μακέτο
- Δημοσιεύσεις: 4674
- Εγγραφή: 22 Σεπ 2021, 23:19
- Phorum.gr user: έργο μακέτο
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
πάντως, έχεις ένα κόλλημα με τα στραπόνΕμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:18 1. Μη ελκυστικά μέσα μαζικής μεταφοράς για διαφόρους λόγους,
2. Αύξηση του πληθυσμού της Αττικής,
3. Αύξηση των οχημάτων της Αττικής,
4. Αναζήτηση των προσφερόμενων θέσεων εργασίας μακριά από την κατοικία του,
5. Χειροτέρευση της οδηγικής συμπεριφοράς,
6. Κακή αστυνόμευση των παραβάσεων,
7. Κακή συντήρηση των οχημάτων με αποτέλεσμα να μένουν καμιά δεκαριά στη μέση του δρόμου καθημερινά,
8. Διακοπή ροής κεντρικών οδών κάθε φορά που κάποιος επίσημος έρχεται ή θέλει να πάει βόλτα,
9. Κορονοϊός και παρατεταμένα lockdowns,
10. Στην Περιφέρεια και στο Υπουργείο Μεταφορών παίζουν με τα στραπόν αντί να κάνουν μελέτες διαχείρησης του προβλήματος,
11. Στον κεντρικό Δήμο της Αθήνας ψάχνουν τρόπους να κάνουν απευθείας αναθέσεις έχοντας γαμήσει με ή χωρίς στραπόν όλες τις κεντρικές αρτηρίες.
- Have you been to Samos ?
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
- Yes, I was one of the first.
- No, you have not been to Samos!
- Yes I have!
- Look, you are not here today to insult me.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Όχι εγώ. Ο κύριος Περιφερειάρχης και ο κύριος Υπουργός. Απόδειξη αυτού τα έργα τους αλλά και κάτι οικογενειακά προβλήματα που έχουν τελευταία.έργο_μακέτο έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:50πάντως, έχεις ένα κόλλημα με τα στραπόνΕμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:18 1. Μη ελκυστικά μέσα μαζικής μεταφοράς για διαφόρους λόγους,
2. Αύξηση του πληθυσμού της Αττικής,
3. Αύξηση των οχημάτων της Αττικής,
4. Αναζήτηση των προσφερόμενων θέσεων εργασίας μακριά από την κατοικία του,
5. Χειροτέρευση της οδηγικής συμπεριφοράς,
6. Κακή αστυνόμευση των παραβάσεων,
7. Κακή συντήρηση των οχημάτων με αποτέλεσμα να μένουν καμιά δεκαριά στη μέση του δρόμου καθημερινά,
8. Διακοπή ροής κεντρικών οδών κάθε φορά που κάποιος επίσημος έρχεται ή θέλει να πάει βόλτα,
9. Κορονοϊός και παρατεταμένα lockdowns,
10. Στην Περιφέρεια και στο Υπουργείο Μεταφορών παίζουν με τα στραπόν αντί να κάνουν μελέτες διαχείρησης του προβλήματος,
11. Στον κεντρικό Δήμο της Αθήνας ψάχνουν τρόπους να κάνουν απευθείας αναθέσεις έχοντας γαμήσει με ή χωρίς στραπόν όλες τις κεντρικές αρτηρίες.
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
*:happy micro orgasm Dwarven sounds:έργο_μακέτο έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:15όταν κολλήσω κορωνοιό θα μπω σε ένα ΜΜΜ γεμάτο με boomersDwarven Blacksmith έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:07 Νομίζω ότι οφείλεται στο ότι οι μπούμερς είναι χεσμενοι και σταμάτησαν να παίρνουν ΜΜΜ.
το ξέρω ότι είμαι καλός άνθρωπος
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Dwarven Blacksmith έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:07 Νομίζω ότι οφείλεται στο ότι οι μπούμερς είναι χεσμενοι και σταμάτησαν να παίρνουν ΜΜΜ.
Ποιος δεν θέλει να μετακινείται με λεωφορεία που πλησιάζουν την 20ετία αγκαλιά με 50 λαθρομετανάστες, 10 πορτοφολάδες, 5 πρεζάκια και 2 γερόντια που βήχουν. Θα πρέπει να είναι πολύ μπούμερ για να προτιμά την κίνηση αλλά καθιστός, με το κλιματιστικό του, το ραδιόφωνο του και και το τσιγάρο στο χέρι για τους καπνιστές, αντί να χρησιμοποιεί αυτά τα λεωφορεία...Στα τέλη του 2019, η ΟΣΥ διέθετε στόλο (ονομαστική δύναμη) 1.707 θερμικών οχημάτων, μέσης ηλικίας 16,4 ετών και 286 ηλεκτροκίνητων οχημάτων, μέσης ηλικίας 18 ετών.
Στα οχήματα αυτά περιλαμβάνονται τα παροπλισμένα, τα οχήματα με βλάβες (μακροχρόνιες, μεγάλες, μικρές) και τα διαθέσιμα οχήματα, τα οποία είναι προς δρομολόγηση.
Από τα συνολικά 1.260 διαθέσιμα οχήματα, τα 821 είναι πετρελαίου, τα 197 φυσικού αερίου και 242 ηλεκτροκίνητα τρόλεϊ, με μέσο όρο ηλικίας τα 18,8 έτη για τα λεωφορεία πετρελαίου, τα 16 έτη για τα λεωφορεία φυσικού αερίου και τα 18,8 έτη για τα ηλεκτροκίνητα τρόλεϊ.
https://www.metaforespress.gr/mesa-mazi ... %B9%CE%B1/
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
https://www.parkaround.gr/parking/athens/syntagmaParrot έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:44Πολύ σωστά όλα αυτά, να προσθέσω και την απουσία μεγάλων δομών/χώρων στάθμευσης.Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:18 1. Μη ελκυστικά μέσα μαζικής μεταφοράς για διαφόρους λόγους,
2. Αύξηση του πληθυσμού της Αττικής,
3. Αύξηση των οχημάτων της Αττικής,
4. Αναζήτηση των προσφερόμενων θέσεων εργασίας μακριά από την κατοικία του,
5. Χειροτέρευση της οδηγικής συμπεριφοράς,
6. Κακή αστυνόμευση των παραβάσεων,
7. Κακή συντήρηση των οχημάτων με αποτέλεσμα να μένουν καμιά δεκαριά στη μέση του δρόμου καθημερινά,
8. Διακοπή ροής κεντρικών οδών κάθε φορά που κάποιος επίσημος έρχεται ή θέλει να πάει βόλτα,
9. Κορονοϊός και παρατεταμένα lockdowns,
10. Στην Περιφέρεια και στο Υπουργείο Μεταφορών παίζουν με τα στραπόν αντί να κάνουν μελέτες διαχείρησης του προβλήματος,
11. Στον κεντρικό Δήμο της Αθήνας ψάχνουν τρόπους να κάνουν απευθείας αναθέσεις έχοντας γαμήσει με ή χωρίς στραπόν όλες τις κεντρικές αρτηρίες.
Όταν η τιμή του πάρκινγκ στο κέντρο της Αθήνας φτάνει τα 10 ευρώ, στα αρχίδια σου κιόλας αν το διπλοπαρκάρεις γαμώντας όλους τους άλλους με κίνδυνο τα 20 ή 40 ευρώ πρόστιμο έτσι και πέσει καρφωτή στη δημοτική αστυνομία...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 76 Απαντήσεις
- 1720 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος
-
- 43 Απαντήσεις
- 1438 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από λαθρολάγνο κουρκουμπίνι
-
- 1 Απαντήσεις
- 312 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
-
- 3 Απαντήσεις
- 183 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nyxtovios

