Πάντως στη Νέα Υόρκη δεν έχουμε ο καθένας 3 αυτοκίνητα να πηγαίνουμε τα μουνιά στα μπουζούκια μπρο. Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν που να δουλεύει κέντρο ΝΥ και να έχει αυτοκίνητο.Parrot έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:08Και στο Μανχάταν και στο Τόκυο που γίνεται της τρελής από κίνηση και μποτιλιάρισμα κάθε μέρα, βλ@χοι και κει;;
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Τώρα πήγαμε στο ποιός παραβιάζει τον ΚΟΚ, οκ.Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:17Άρα το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι και εμείς δείχνουμε την ουρά. Και μιας και πιάσαμε το θέμα ας ξαναπροσθέσω άλλη μία παράμετρο από πρόσφατη έρευνα.klg έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:04Σωστά, γιατί όλοι οι μαλάκες που παρατάνε τα jaguar και τα volvo στην δοξαπατρή είναι harvard-educated lawyers.
Τι απάντηση θες να σου δώσω ακριβώς ρε μαν, προφανώς και θα υπάρχουν και βλάχοι στην κυβέρνηση/βουλή και προφανώς η νοοτροπία του παίρνω το αυτοκινητό μου σε πόλη 5 εκατομμυρίων ανθρώπων είναι ο ορισμός του βλαχαντερού.
και μην ξεχάσωΑποκαλυπτικό εσωτερικό έγγραφο της ΕΛ.ΑΣ. που προειδοποιεί για ασυνείδητους αστυνομικούς που προχωρούν σε σειρά παραβάσεων και σκορπούν τον θάνατο στους ελληνικούς δρόμους παρουσίασε η εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ».
Όπως προκύπτει από το εν λόγω έγγραφο, λοιπόν, όργανα της τάξης όχι μόνο παραβιάζουν σηματοδότες με κίνδυνο να προκληθούν φονικά ατυχήματα αλλά αλλοιώνουν ή και κρύβουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους. Μάλιστα, αναδεικνύεται ότι το τελευταίο οκτάμηνο έχουν σκοτωθεί τρεις αστυνομικοί, έχουν τραυματισθεί βαριά πέντε και ελαφρά άλλοι 461 (!) από ατυχήματα με πρωταγωνιστές ενστόλους – τις περισσότερες φορές με τα ιδιωτικά οχήματά τους.
Επιπλέον, έχουν σημειωθεί 137 ατυχήματα με υλικές ζημιές πάλι από παραβάσεις αστυνομικών. Το έγγραφο, άλλωστε, αποτελεί συνέχεια προηγούμενου που είχε συνταχθεί από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. μία εβδομάδα νωρίτερα, για παραβάσεις ένστολων ακόμη και μέσα στους χώρους του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, του αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. και έδρα της ΕΥΠ στη Λεωφόρο Κατεχάκη.
Καταγγελίες
Το νέο έγγραφο που παρουσιάζεται σήμερα συντάχθηκε στις 27 Σεπτεμβρίου από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. και έχει τίτλο «Παραβατικότητα προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας – Παραβίαση διατάξεων ΚΟΚ». Οπως επισημαίνεται σε αυτό, «η Διεύθυνση Τροχαίας Αστυνόμευσης του αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας γίνεται αποδέκτης παραπόνων και καταγγελιών ιδιωτών σχετικά με καταστρατήγηση των διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας από οδηγούς αστυνομικούς». Στη συνέχεια παρουσιάζονται και αναλύονται οι παραβάσεις αρκετών αστυνομικών που, όπως φαίνεται, έχουν την αίσθηση της ατιμωρησίας, αφού ίσως εκτιμούν ότι «εκείνοι εκπροσωπούν τον νόμο» και ουδείς μπορεί να τους ελέγξει. Οπως σημειώνεται, επιπλέον, «οι καταγγελίες αυτές αναφέρονται συνήθως σε οδηγούς που οδηγούν επικίνδυνα και δεν συμμορφώνονται με τις ενδείξεις φωτεινών σηματοδοτών, παραβιάζουν πινακίδες STOP, δεν φορούν ζώνη ασφαλείας ή προστατευτικό κράνος». Ακολουθούν λεπτομερώς οι εντυπωσιακές και πρωτοφανείς μεθοδεύσεις ορισμένων ενστόλων για να μην ελέγχονται, που θυμίζουν κοινούς κακοποιούς ή καμικάζι της ασφάλτου. Οπως προσδιορίζεται, οι καταγγελίες αυτές αφορούν «αστυνομικούς οδηγούς ιδιωτικών δικύκλων μοτοσικλετών που κινούνται χωρίς να φέρουν και τις δύο πινακίδες του αριθμού κυκλοφορίας ή τοποθετούν αυτές με τέτοιο τρόπο που τις καθιστούν δυσδιάκριτες».
Εντολή συμμόρφωσης
Ομως και η συνέχεια των εντολών της ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ. προς τους αστυνομικούς είναι χαρακτηριστική: «Επειδή η εν γένει συμπεριφορά των αστυνομικών όλων των βαθμών αποτελούν πρότυπο μίμησης και αίτια δημιουργίας κλίματος ομαδικής πειθαρχίας από όλους τους πολίτες κρίνεται επιβεβλημένη η αυστηρή τήρηση των διατάξεων του ΚΟΚ από το σύνολο του αστυνομικού προσωπικού η οποία δεν πρέπει να περιορίζεται αποκλειστικά κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας τους».
Μάλιστα, ζητείται η πλήρης και απροσχημάτιστη συμμόρφωση προς τις διατάξεις του ΚΟΚ για την αυτοπροστασία τους αλλά και για να είναι θετικά πρότυπα οδηγικής συμπεριφοράς στους πολίτες. Ακόμη, δίνεται η διαταγή «οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. να προβούν άμεσα στην επιβολή των προβλεπόμενων κυρώσεων καθώς και στον προβλεπόμενο πειθαρχικό έλεγχο όλων των αστυνομικών».
Σημειώνεται ότι κάθε χρόνο χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο περίπου 700 άτομα, άλλα τόσα τραυματίζονται βαριά, ενώ οι ελαφρά τραυματίες αγγίζουν τους 12.000. Δηλαδή, υπολογίζεται ότι κάθε οκτάμηνο σκοτώνονται περίπου 550 άτομα, τραυματίζονται βαριά άλλα τόσα και οι ελαφρά τραυματίες είναι περίπου 9.000.
Με το δεδομένο ότι οι αστυνομικοί στην Ελλάδα είναι περίπου 50.000 (το 0,5% του πληθυσμού) ο αριθμός φερ’ ειπείν των πέντε βαριά τραυματιών και κυρίως των 461 ελαφρά τραυματιών είναι κατ’ αναλογία πολλαπλάσια του μέσου όρου του υπόλοιπου πληθυσμού.
https://www.in.gr/2021/10/08/greece/tha ... ynomikous/
Με απλά λόγια σε αυτή τη χώρα αποδεδειγμένα παραβιάζουν βαρύτατα τον ΚΟΚ οι άρχοντες του τόπου και η αστυνομία αλλά μας φταίνε μόνο κάτι βλάχοι...
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Μισό λεπτό. Από εκεί δεν ξεκίνησε η συζήτηση;
Το παρκάρω όπου βρω δεν αφορά τον ΚΟΚ; Ή πιστεύεις κάποιος που δεν βάζει τη ζώνη του, παραβιάζει στοπ και φανάρια και κυκλοφορεί με δυσδιάκριτες πινακίδες στο θέμα του πάρκινγκ είναι άψογος;
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Δεν έχω πάει ρε τύπε. Και δε με νοιάζει κιόλας.Parrot έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:08Και στο Μανχάταν και στο Τόκυο που γίνεται της τρελής από κίνηση και μποτιλιάρισμα κάθε μέρα, βλ@χοι και κει;;
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Έχουν σχέδιο, όχι αρχίδια...

Τί είναι αυτοί ρε;«Μέχρι σήμερα υπάρχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα τα οποία εξαιρούνται από το δακτύλιο. Αυτό θα λήξει. Ο μόνος τύπος αυτοκινήτων που θα εξαιρούνται θα είναι τα ηλεκτρικά, για αυτό θα το ονομάσουμε "καθαρός δακτύλιος"» ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.
"Κάποιοι θα έχουν προνόμια."
Μεταξύ των προνομίων που εξετάζονται -σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ- είναι όσοι έχουν 3 άτομα και πάνω στο όχημα να μπορούν να οδηγούν και στις λωρίδες λεωφορείων ενώ κίνητρα θα δοθούν και σε όσους μοιράζονται το όχημα τους με άλλους οδηγούς για τις μετακινήσεις
Σημαντική μείωση των ρύπων στο κέντρο αναμένουν οι περιβαλλοντολόγοι.
Παράλληλα πρόταση των συγκοινωνιολόγων είναι η δημιουργία ένός Ενιαίου Παρατηρητήριου Μεταφορών στην Αττική που θα διαχειρίζεται τα θέματα του κυκλοφοριακού στην πρωτεύουσα.
Πηγή: https://www.skai.gr/news/greece/reporta ... pronomia-1
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
Αφού δεν έχετε μπουζούκια ρε τύπε.klg έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:19Πάντως στη Νέα Υόρκη δεν έχουμε ο καθένας 3 αυτοκίνητα να πηγαίνουμε τα μουνιά στα μπουζούκια μπρο. Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν που να δουλεύει κέντρο ΝΥ και να έχει αυτοκίνητο.Parrot έγραψε: 08 Οκτ 2021, 17:08Και στο Μανχάταν και στο Τόκυο που γίνεται της τρελής από κίνηση και μποτιλιάρισμα κάθε μέρα, βλ@χοι και κει;;
Φτιάξτε εκεί πέρα καμμιά γειτονιά Old Oil Stores να διασκεδάζει ο κόσμος...
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
vatraxos έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:11Λόγω πανδημίας περισσότερος κόσμος κινείται με ΙΧDwarven Blacksmith έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:07 Νομίζω ότι οφείλεται στο ότι οι μπούμερς είναι χεσμενοι και σταμάτησαν να παίρνουν ΜΜΜ.
Λόγω πανδημίας δεν ισχύει ο δακτύλιος (τυπικά διπλάσια κίνηση)
Πειραματισμοί γόνου σε οδικές αρτηρίες του κέντρου
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας
είναι ο μεγάλος περίγελος, ηλίθιε*
σε συνδυασμό με την αύξηση χρήσης ΙΧ λόγω κόβιντ
σε συνδυασμό με την αύξηση χρήσης ΙΧ λόγω κόβιντ
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 76 Απαντήσεις
- 1720 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος
-
- 43 Απαντήσεις
- 1438 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από λαθρολάγνο κουρκουμπίνι
-
- 1 Απαντήσεις
- 312 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
-
- 3 Απαντήσεις
- 183 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nyxtovios

