Re: Τη θυμάστε αυτή που τσιριζε στην Θεσσαλονίκη για τον ιό;
Δημοσιεύτηκε: 17 Μάιος 2020, 08:33
Είτε στημένο, είτε τυχαίο, εκείνην εξυπηρετεί όλο αυτό το μίσος και η αρνητική δημοσιότητα.
Συνεχίστε λοιπόν...
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Είτε στημένο, είτε τυχαίο, εκείνην εξυπηρετεί όλο αυτό το μίσος και η αρνητική δημοσιότητα.
Ολες ετσι ειναι.Αγις έγραψε: 12 Μάιος 2020, 17:32 προφανως προκειται για μια κυρια που ανηκει σε μια πολυ μικρη- σχεδον αμελητεα στατιστικα - μειοψηφια συγχρονων Ελληνιδων της οποιας τα καμωματα δινουν ευκαιρια σε πατριαρχικους τυπους ανδρων να υποστηριζουν πως ετσι ειναι ολες .
παρακαλω να μην πεσετε στην παγιδα κ γενικευσετε - θυμηθειτε δεν πετανε ολα τα πτηνα
το νημα αναφερθηκε σαν σεξιστικο - προβοκατορικο - αντιπροοδευτικο
Δεν είναι περίεργο ότι αυτή έχει την επιμέλεια του παιδιού.Αγις έγραψε: 16 Μάιος 2020, 21:08 μεχρι τωρα δεν εχω παρατηρησει κατι ασυνηθιστο η πρωτοφανες - σε ολα τα βινδεο στα οποια πρωταγωνιστει .
γιατι γινεται τοση συζητηση ;
ο κανονισμος ξενοδοχειων λεει οτι μπορεις να αρνηθεις σε πελατη μεθυσμενο ,αρρωστο η ρυπαρο.hellegennes έγραψε: 16 Μάιος 2020, 23:31Άντε πάλι ψέματα. Δεν ισχύει καθόλου. Του απαγορεύεις την είσοδο.-stavmanr έγραψε: 16 Μάιος 2020, 16:27 Αν υποπτευθείς ή αντιληφθείς ότι κάποιος εισέρχεται στο κατάστημα μεθυσμένος ή με σοβαρό υγειονομικό πρόβλημα, καλείς άμεσα την αστυνομία πριν προβείς σε οποιαδήποτε αυθαίρετη ενέργεια.
Αυτός αν θέλει μπορεί να καλέσει την αστυνομία, η οποία θα τον μαζέψει το δίχως άλλο.
Γενικά μπορείς να αρνηθείς την είσοδο σε οποιονδήποτε θεωρείς ότι απειλεί την ασφάλεια και την υγιεινή χώρου, πελατών και προσωπικού. Η μόνη περίπτωση να σου κάνει αγωγή και να κερδίσει ο υποτιθέμενος πελάτης που έδιωξες είναι αν αποδειχτεί ότι δεν είχες βάσιμο λόγο να θεωρείς ότι προέκυπτε απειλή και ως εκ τούτου η απαγόρευση εισόδου είναι αποτέλεσμα διάκρισης, επειδή δεν σ' αρέσουν τα μούτρα του πελάτη κι όχι επειδή στ' αλήθεια πίστευες ότι υπήρχε θέμα.
Δεν διαφωνούμε καθόλου.perseus έγραψε: 17 Μάιος 2020, 10:23 stavmanr
Απλα πραγματα τι δεν καταλαβαινεις?
O ΓENIKOΣ ΓPAMMATEAΣ TOY E.O.T.
Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:
1. Tου άρθρου 4 του Δ/τος της 1ης Nοεμβρίου 1938 "περί προσόντων Ξενοδόχων και Ξενοδοχείων".
2. Tου A.N. 1565/1950 όπως αυτός κυρώθηκε με το N. 1624/1951 και συνεπληρώθηκε με τα N.Δ. 3430/1955, N.Δ. 4109/1960 και N.Δ. 201/1974.
3. Tη με αριθ. 156/29-1-1976 απόφαση του Δ.Σ. E.O.T., αποφασίζομε:
Eγκρίνομε τον Kανονισμό που αφορά στις σχέσεις των Ξενοδόχων και πελατών αυτών, και έχει ως εξής:
Άρθρο 1
O ξενοδόχος υποχρεούται να ενοικιάζει τα κενά δωμάτια του ξενοδοχείου του σε κάθε πελάτη, να διαθέτει και να παρέχει πράγματι όσες ανέσεις διαφημίζει για το ξενοδοχείο του (π.χ. κολυμβητική δεξαμενή, αθλοπαιδιές, νυκτ. κέντρο, ομβρέλλες, ανάκλιντρα, αμμώδη ακτή κλπ).
O ξενοδόχος μπορεί να αρνηθεί την ενοικίαση, αν ο πελάτης: α) Eίναι ολοφάνερα ασθενής β) Bρίσκεται σε μέθη γ) Eίναι ρυπαρός
Aπαγορεύεται στον ξενοδόχο να μισθώνει ένα μέρος των δωματίων του ξενοδοχείου του με παράλληλη ανάληψη της υποχρέωσης να μη ενοικιάσει τις υπολοιπόμενες κλίνες σε άλλα συγκεκριμένα πρόσωπα ή Tαξειδιωτικούς Oργανισμούς ή Tουριστικά Γραφεία (αποκλειστικότητα).
Λογω εμπειριας συνηθως σε αυτες τις περιπτωσεις ερχεται η αστυνομια.stavmanr έγραψε: 17 Μάιος 2020, 10:28Δεν διαφωνούμε καθόλου.perseus έγραψε: 17 Μάιος 2020, 10:23 stavmanr
Απλα πραγματα τι δεν καταλαβαινεις?
O ΓENIKOΣ ΓPAMMATEAΣ TOY E.O.T.
Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:
1. Tου άρθρου 4 του Δ/τος της 1ης Nοεμβρίου 1938 "περί προσόντων Ξενοδόχων και Ξενοδοχείων".
2. Tου A.N. 1565/1950 όπως αυτός κυρώθηκε με το N. 1624/1951 και συνεπληρώθηκε με τα N.Δ. 3430/1955, N.Δ. 4109/1960 και N.Δ. 201/1974.
3. Tη με αριθ. 156/29-1-1976 απόφαση του Δ.Σ. E.O.T., αποφασίζομε:
Eγκρίνομε τον Kανονισμό που αφορά στις σχέσεις των Ξενοδόχων και πελατών αυτών, και έχει ως εξής:
Άρθρο 1
O ξενοδόχος υποχρεούται να ενοικιάζει τα κενά δωμάτια του ξενοδοχείου του σε κάθε πελάτη, να διαθέτει και να παρέχει πράγματι όσες ανέσεις διαφημίζει για το ξενοδοχείο του (π.χ. κολυμβητική δεξαμενή, αθλοπαιδιές, νυκτ. κέντρο, ομβρέλλες, ανάκλιντρα, αμμώδη ακτή κλπ).
O ξενοδόχος μπορεί να αρνηθεί την ενοικίαση, αν ο πελάτης: α) Eίναι ολοφάνερα ασθενής β) Bρίσκεται σε μέθη γ) Eίναι ρυπαρός
Aπαγορεύεται στον ξενοδόχο να μισθώνει ένα μέρος των δωματίων του ξενοδοχείου του με παράλληλη ανάληψη της υποχρέωσης να μη ενοικιάσει τις υπολοιπόμενες κλίνες σε άλλα συγκεκριμένα πρόσωπα ή Tαξειδιωτικούς Oργανισμούς ή Tουριστικά Γραφεία (αποκλειστικότητα).
Σε περίπτωση καταγγελίας, ο ξενοδόχος θα πρέπει να αποδείξει την αντικειμενική υπόσταση του κινδύνου που προκαλείται από την ρυπαρότητα ή τη μέθη του πελάτη.
Η ύπαρξη του ασαφούς κανονισμού (πχ. πώς μετράς την ρυπαρότητα ενός πελάτη, υπάρχει ...βρωμόμετρο; Ή μήπως κάνεις αλκοτέστ σε όλους τους πελάτες σου για να διαπιστώσεις χρήση αλκοόλ; ) δεν εξασφαλίζει τον επιχειρηματία.
Διατηρείς πάντοτε το δικαίωμα να λειτουργήσεις κατά τη δική σου εκτίμηση, η οποία θα κριθεί αργότερα, αν τυχόν βρεθείς εναγόμενος. Αυτό ισχύει σε κάθε περίπτωση, ούτως ή άλλως.
Ξαναγράφω ότι ειδικά αν πέσεις σε πελάτη ειδικής ομάδας (πχ. ΑΜΕΑ, ομοφυλόφιλο κλπ) θα πρέπει ταυτόχρονα να υπερκεράσεις την κατηγορία ρατσιστικής διάκρισης υπό την πρόφαση ρυπαρότητας, μέθης κλπ.
Εγώ δεν χρειάζεται να αποδείξω τίποτα. Ο ενάγων αποδεικνύει.stavmanr έγραψε: 17 Μάιος 2020, 08:07Αυτό είναι δικό της προβλημα, και δικό του.hellegennes έγραψε: 16 Μάιος 2020, 23:31Αυτός αν θέλει μπορεί να καλέσει την αστυνομία, η οποία θα τον μαζέψει το δίχως άλλο.stavmanr έγραψε: 16 Μάιος 2020, 16:27 Αν υποπτευθείς ή αντιληφθείς ότι κάποιος εισέρχεται στο κατάστημα μεθυσμένος ή με σοβαρό υγειονομικό πρόβλημα, καλείς άμεσα την αστυνομία πριν προβείς σε οποιαδήποτε αυθαίρετη ενέργεια.
Εδώ συζητάμε πώς δεν θα γίνει δικό σου.
Όχι "μπορείς". Προχωρείς αυθαίρετα σε τέτοια ενέργεια, η οποία αν δεν βασίζεται σε αντικειμενικά στοιχεία και καταγγελθεί, πληρώνεται αδρά.Γενικά μπορείς να αρνηθείς την είσοδο σε οποιονδήποτε θεωρείς ότι απειλεί την ασφάλεια και την υγιεινή χώρου, πελατών και προσωπικού.
Το πόσο πιωμένος ήταν ο άλλος και πόσο δεν καταλάβαινε ή πόσο τον επηρέαζε το ποτό, δεν είσαι αλκοτεστόμετρο για να αποδείξεις.
Δεν διαφωνούμε καθόλου. Το πρόβλημα είναι ότι εσύ καλείσαι να αποδείξεις ότι ο άλλος ήταν απειλή για εσένα, τους εργαζόμενους ή άλλους πελάτες.Η μόνη περίπτωση να σου κάνει αγωγή και να κερδίσει ο υποτιθέμενος πελάτης που έδιωξες είναι αν αποδειχτεί ότι δεν είχες βάσιμο λόγο να θεωρείς ότι προέκυπτε απειλή και ως εκ τούτου η απαγόρευση εισόδου είναι αποτέλεσμα διάκρισης, επειδή δεν σ' αρέσουν τα μούτρα του πελάτη κι όχι επειδή στ' αλήθεια πίστευες ότι υπήρχε θέμα.
Όπως έγραψα από την αρχή, μόνο αντικειμενικές συνθήκες ασφάλειας και υγιεινής μπορούν να συνηγορήσουν σε μία τέτοια αυθαίρετη ενέργειά σου.
Επομένως, σε αντίθεση με όσα γράφεις στο νήμα: δεν μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις στο μαγαζί σου και να βάλεις ό,τι κανόνες σου καρφώνονται.
Οι μόνοι κανόνες που βάζεις είναι στο προσωπικό σου για την ασφάλεια και υγιεινή, και τους βάζεις σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία ασφάλειας και υγιεινής στην εργασία, σεβόμενος απόλυτα την αυτοδιάθεση του πελάτη.
για να χασει επιμελεια παιδιου μανα πρεπει να ειναι βαρια ναρκωμανης η η μεγαλυτερη πουτανα του κοσμου.
hellegennes έγραψε: 17 Μάιος 2020, 11:19Εγώ δεν χρειάζεται να αποδείξω τίποτα. Ο ενάγων αποδεικνύει.stavmanr έγραψε: 17 Μάιος 2020, 08:07Αυτό είναι δικό της προβλημα, και δικό του.hellegennes έγραψε: 16 Μάιος 2020, 23:31
Αυτός αν θέλει μπορεί να καλέσει την αστυνομία, η οποία θα τον μαζέψει το δίχως άλλο.
Εδώ συζητάμε πώς δεν θα γίνει δικό σου.
Όχι "μπορείς". Προχωρείς αυθαίρετα σε τέτοια ενέργεια, η οποία αν δεν βασίζεται σε αντικειμενικά στοιχεία και καταγγελθεί, πληρώνεται αδρά.Γενικά μπορείς να αρνηθείς την είσοδο σε οποιονδήποτε θεωρείς ότι απειλεί την ασφάλεια και την υγιεινή χώρου, πελατών και προσωπικού.
Το πόσο πιωμένος ήταν ο άλλος και πόσο δεν καταλάβαινε ή πόσο τον επηρέαζε το ποτό, δεν είσαι αλκοτεστόμετρο για να αποδείξεις.
Δεν διαφωνούμε καθόλου. Το πρόβλημα είναι ότι εσύ καλείσαι να αποδείξεις ότι ο άλλος ήταν απειλή για εσένα, τους εργαζόμενους ή άλλους πελάτες.Η μόνη περίπτωση να σου κάνει αγωγή και να κερδίσει ο υποτιθέμενος πελάτης που έδιωξες είναι αν αποδειχτεί ότι δεν είχες βάσιμο λόγο να θεωρείς ότι προέκυπτε απειλή και ως εκ τούτου η απαγόρευση εισόδου είναι αποτέλεσμα διάκρισης, επειδή δεν σ' αρέσουν τα μούτρα του πελάτη κι όχι επειδή στ' αλήθεια πίστευες ότι υπήρχε θέμα.
Όπως έγραψα από την αρχή, μόνο αντικειμενικές συνθήκες ασφάλειας και υγιεινής μπορούν να συνηγορήσουν σε μία τέτοια αυθαίρετη ενέργειά σου.
Επομένως, σε αντίθεση με όσα γράφεις στο νήμα: δεν μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις στο μαγαζί σου και να βάλεις ό,τι κανόνες σου καρφώνονται.
Οι μόνοι κανόνες που βάζεις είναι στο προσωπικό σου για την ασφάλεια και υγιεινή, και τους βάζεις σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία ασφάλειας και υγιεινής στην εργασία, σεβόμενος απόλυτα την αυτοδιάθεση του πελάτη.
Εδώ είναι που μπερδεύεσαι. Δεν είναι δικαίωμά σου να απαγορεύεις την είσοδο εκεί που εσύ θεωρείς, φαντάζεσαι, υποπτεύεσαι ή ονειρεύεσαι ότι συντρέχουν λόγοι. Οι λόγοι ασφάλειας και υγείας οφείλουν να αποδεικνύονται αντικειμενικά.100% είναι δικαίωμά μου να μην αφήσω κάποιον να μπει αν θεωρώ ότι είναι απειλή.
Το κατάστημα ορίζει τους κανόνες ασφαλείας για το προσωπικό του επί του οποίου φέρει ευθύνη.100% το κατάστημα ορίζει τους κανόνες, επίσης.
Πρόβλημά της.Δεν υπάρχει κανένας λόγος καταγγελίας. Δεν είναι υποχρεωμένη η επιχείρηση να κάνει καταγγελία.
Έχεις δουλέψει πόρτα, τύπε;perseus έγραψε: 17 Μάιος 2020, 10:33Λογω εμπειριας συνηθως σε αυτες τις περιπτωσεις ερχεται η αστυνομια.stavmanr έγραψε: 17 Μάιος 2020, 10:28Δεν διαφωνούμε καθόλου.perseus έγραψε: 17 Μάιος 2020, 10:23 stavmanr
Απλα πραγματα τι δεν καταλαβαινεις?
O ΓENIKOΣ ΓPAMMATEAΣ TOY E.O.T.
Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:
1. Tου άρθρου 4 του Δ/τος της 1ης Nοεμβρίου 1938 "περί προσόντων Ξενοδόχων και Ξενοδοχείων".
2. Tου A.N. 1565/1950 όπως αυτός κυρώθηκε με το N. 1624/1951 και συνεπληρώθηκε με τα N.Δ. 3430/1955, N.Δ. 4109/1960 και N.Δ. 201/1974.
3. Tη με αριθ. 156/29-1-1976 απόφαση του Δ.Σ. E.O.T., αποφασίζομε:
Eγκρίνομε τον Kανονισμό που αφορά στις σχέσεις των Ξενοδόχων και πελατών αυτών, και έχει ως εξής:
Άρθρο 1
O ξενοδόχος υποχρεούται να ενοικιάζει τα κενά δωμάτια του ξενοδοχείου του σε κάθε πελάτη, να διαθέτει και να παρέχει πράγματι όσες ανέσεις διαφημίζει για το ξενοδοχείο του (π.χ. κολυμβητική δεξαμενή, αθλοπαιδιές, νυκτ. κέντρο, ομβρέλλες, ανάκλιντρα, αμμώδη ακτή κλπ).
O ξενοδόχος μπορεί να αρνηθεί την ενοικίαση, αν ο πελάτης: α) Eίναι ολοφάνερα ασθενής β) Bρίσκεται σε μέθη γ) Eίναι ρυπαρός
Aπαγορεύεται στον ξενοδόχο να μισθώνει ένα μέρος των δωματίων του ξενοδοχείου του με παράλληλη ανάληψη της υποχρέωσης να μη ενοικιάσει τις υπολοιπόμενες κλίνες σε άλλα συγκεκριμένα πρόσωπα ή Tαξειδιωτικούς Oργανισμούς ή Tουριστικά Γραφεία (αποκλειστικότητα).
Σε περίπτωση καταγγελίας, ο ξενοδόχος θα πρέπει να αποδείξει την αντικειμενική υπόσταση του κινδύνου που προκαλείται από την ρυπαρότητα ή τη μέθη του πελάτη.
Η ύπαρξη του ασαφούς κανονισμού (πχ. πώς μετράς την ρυπαρότητα ενός πελάτη, υπάρχει ...βρωμόμετρο; Ή μήπως κάνεις αλκοτέστ σε όλους τους πελάτες σου για να διαπιστώσεις χρήση αλκοόλ; ) δεν εξασφαλίζει τον επιχειρηματία.
Διατηρείς πάντοτε το δικαίωμα να λειτουργήσεις κατά τη δική σου εκτίμηση, η οποία θα κριθεί αργότερα, αν τυχόν βρεθείς εναγόμενος. Αυτό ισχύει σε κάθε περίπτωση, ούτως ή άλλως.
Ξαναγράφω ότι ειδικά αν πέσεις σε πελάτη ειδικής ομάδας (πχ. ΑΜΕΑ, ομοφυλόφιλο κλπ) θα πρέπει ταυτόχρονα να υπερκεράσεις την κατηγορία ρατσιστικής διάκρισης υπό την πρόφαση ρυπαρότητας, μέθης κλπ.