hellegennes έγραψε: 16 Μάιος 2020, 23:31
stavmanr έγραψε: 16 Μάιος 2020, 16:27
Αν υποπτευθείς ή αντιληφθείς ότι κάποιος εισέρχεται στο κατάστημα μεθυσμένος ή με σοβαρό υγειονομικό πρόβλημα, καλείς άμεσα την αστυνομία πριν προβείς σε οποιαδήποτε αυθαίρετη ενέργεια.
Αυτός αν θέλει μπορεί να καλέσει την αστυνομία, η οποία θα τον μαζέψει το δίχως άλλο.
Αυτό είναι δικό της προβλημα, και δικό του.
Εδώ συζητάμε πώς δεν θα γίνει δικό σου.
Γενικά μπορείς να αρνηθείς την είσοδο σε οποιονδήποτε θεωρείς ότι απειλεί την ασφάλεια και την υγιεινή χώρου, πελατών και προσωπικού.
Όχι "μπορείς". Προχωρείς αυθαίρετα σε τέτοια ενέργεια, η οποία αν δεν βασίζεται σε αντικειμενικά στοιχεία και καταγγελθεί, πληρώνεται αδρά.
Το πόσο πιωμένος ήταν ο άλλος και πόσο δεν καταλάβαινε ή πόσο τον επηρέαζε το ποτό, δεν είσαι αλκοτεστόμετρο για να αποδείξεις.
Η μόνη περίπτωση να σου κάνει αγωγή και να κερδίσει ο υποτιθέμενος πελάτης που έδιωξες είναι αν αποδειχτεί ότι δεν είχες βάσιμο λόγο να θεωρείς ότι προέκυπτε απειλή και ως εκ τούτου η απαγόρευση εισόδου είναι αποτέλεσμα διάκρισης, επειδή δεν σ' αρέσουν τα μούτρα του πελάτη κι όχι επειδή στ' αλήθεια πίστευες ότι υπήρχε θέμα.
Δεν διαφωνούμε καθόλου. Το πρόβλημα είναι ότι εσύ καλείσαι να αποδείξεις ότι ο άλλος ήταν απειλή για εσένα, τους εργαζόμενους ή άλλους πελάτες.
Όπως έγραψα από την αρχή, μόνο αντικειμενικές συνθήκες ασφάλειας και υγιεινής μπορούν να συνηγορήσουν σε μία τέτοια αυθαίρετη ενέργειά σου.
Επομένως, σε αντίθεση με όσα γράφεις στο νήμα: δεν μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις στο μαγαζί σου και να βάλεις ό,τι κανόνες σου καρφώνονται.
Οι μόνοι κανόνες που βάζεις είναι στο προσωπικό σου για την ασφάλεια και υγιεινή, και τους βάζεις σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία ασφάλειας και υγιεινής στην εργασία, σεβόμενος απόλυτα την αυτοδιάθεση του πελάτη.