Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2022, 10:20
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
και φυσικα ειχα δικιο, απο την πρωτη ως την τελευταια λεξη.Gherschaagk έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:49Κι εδώ που λέει πως πρέπει να τιμωρηθεί ο συντάκτης της άσκησης.Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 18:31 λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.
εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια.![]()
![]()
ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.
ο δικος μου λεει 3/12, η 1/4 των φρουτων.
η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο.![]()
γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι μικρότεροι.
Για αυτό σου λέω να πας να ξεχέσεις την δασκάλα.Ασέβαστος έγραψε: 12 Δεκ 2022, 10:11ναι.ΓΑΛΗ έγραψε: 11 Δεκ 2022, 14:53Όσο πάει γίνεται και καλύτερο.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 14:14 Αλλά είμαι και ο πρώτος που θα γράψει την άποψή του όταν διαβάζω την αντίδραση ενός bully, κακοήθους, ανάγωγου, ημιμαθούς χοντρόπετσου "γονιού" απέναντι σε θέματα διδασκαλίας πριν καν γνωρίσει τα δεδομένα της υπόθεσης.
![]()
![]()
![]()
ολοι οι ζαβοι νομιζουν οτι αμα υψωσουν τους τονους, θα εχουν δικιο.
Όχι είχες άδικο.Ασέβαστος έγραψε: 12 Δεκ 2022, 10:20και φυσικα ειχα δικιο, απο την πρωτη ως την τελευταια λεξη.Gherschaagk έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:49Κι εδώ που λέει πως πρέπει να τιμωρηθεί ο συντάκτης της άσκησης.Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 18:31 λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.
εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια.![]()
![]()
ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.
ο δικος μου λεει 3/12, η 1/4 των φρουτων.
η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο.![]()
γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι μικρότεροι.![]()
καλωσηρθατε στο κλαμπ των κατα γκερ αμορφωτων.John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57 Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
για να μην γκρινίαζεις.

επειδη αποπανω η γκερ εβαλε τις αρχικες μου τοποθετησεις, τελικα δεν προτεινα παλουκωμα της δασκαλας, ουτε στα αστεια ουτε στα σοβαρα.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:44
Κανείς δεν είπε πώς ό,τι γράφουν τα βιβλία είναι πάντα σωστά.
Ειδικά, ο Αρχέλαος αναφέρθηκε εκτενέστατα σε κακογραμμένα παραδείγματα.
Εδώ όμως, ξεκινήσαμε με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ παραδείγματα, για τα οποία κάποιος ήταν έτοιμος, με χαρακτηριστικές αναρτήσεις, να ανασκωλοπήσει τη δασκάλα.
Ας μας πει καθένας, λοιπόν, πώς πιστεύει ότι έπρεπε να διατυπωθούν οι απαντήσεις στα θέματα αυτά.
Κατηγορούμε τους συντάκτες των βιβλίων για κακή χρήση γλώσσας αλλά δεν δείχνουμε λακωνικά, εύληπτα και με εμφανή κανόνα πώς θα έπρεπε να διατυπωθεί η έννοια του κλάσματος στα 3 αυτά παραδείγματα.
κανουν πως δεν καταλαβαινουν. καποια εμπαθεια μαλλον, αλλα δεν πειραζει, εχει πλακαST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:53
Εδώ όμως αυτός ο χρήστης έχει μερικές χιλιάδες αναρτήσεις. Τον ξέρετε τόσο που δεν μπορεί να υποθέτετε ότι μιλάει κυριολεκτικά. Επίσης είναι από τους χρήστες που δεν καταφεύγουν σε προσβολές. Πως είναι δυνατόν να φαντάζεστε ότι θα πήγαινε στο σχολείο και θα έβριζε ή ό,τι άλλο τη δασκάλα;
ποιο νημα;John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:20 Πάντως ρίξτε και μια ματιά στο νήμα με τις μπάρες δημητριακών να δείτε πόσο λάθος είναι διατυπωμένη η άσκηση και πόσο μπορεί να κάνει τα παιδιά να μισούν τις ασκήσεις. Μιλάμε για κάτι απλό όπως ήταν πάντα το ΕΚΠ και ο ΜΚΔ που πήγαιναν πάντα πακέτο.
να λυσω εγω;ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 17:48 Διατύπωσα μια ερώτηση διαγωνίσματος με την γενική πληθυντικού που χρησιμοποιεί το βιβλίο και αποδέχεστε ως σωστή
ethereal, Gherschaagk και Αρχέλαος παρακαλώ δοκιμάστε να την λύσετε.
![]()
θα μας πει μετα που θα μπει, κανε λιγη υπομονή.
οχι, δεν ηταν σαφες στο δικο μου παιδι, ουτε στα αλλα που στο διαλλειμα του ειπαν οτι εχει δικιο.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 22:06Και επαναλαμβάνω κάτι που δεν μπορείτε να αντιληφθείτε ο ουρανός να γυρίσει ανάποδα.ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 21:55 Μπορεί να είναι πιο βολικό αφού είναι πιο σύντομο και λιγότερο γλωσσοδέτης για το μικρό παιδί αλλά ποτέ δεν θα ήξερα όταν το ακούω εδώ κι εκεί τι εννοεί ο καθένας. Παραδείγματα σας έδωσα πολλά.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΣ ΕΔΩ ΚΙ ΕΚΕΙ !!
Κι εγώ αν άκουγα στο δρόμο 3/8 των σοκολατών θα είχα και 2 και 3 απορίες.
Στον τόπο, τον χρόνο και με τον τρόπο που ακούγεται είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ σαφές στα παιδιά !
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 23:25Εδώ δεν αναφέρομαι στο ζήτημα της διατύπωσης. Αλλά στο ότι προσθέτει διαφορετικά φρούτα.ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 23:17 Γιατί αν ήταν ίδια (όπως τα 6 μήλα για τα 5 παιδιά) δεν θα είχες πρόβλημα;
Το νούμερο πάλι τι σχέση έχει με τον ενικό και τον πληθυντικό; Ποιος λέει ότι δεν μπορείς να κάνεις περαιτέρω πράξεις;
Το τι καλλιεργεί στα παιδιά το συμπεραίνετε εσείς, υπ' όψιν.
Δεν υπάρχει 4/3 από κάτι. Γίνεται η παραδοχή ότι όλα τα φρούτα είναι ίδια. Αλλά γιατί να χρησιμοποιηθούν διαφορετικά φρούτα αν είναι να γίνει αυτή η παραδοχή;
φυσικα και εχει διαφορα.ethereal έγραψε: 12 Δεκ 2022, 01:37Από τη στιγμή που το πλήθος προς μοίρασμα είναι 3 έχει διαφορά αν γράφει κάθε φορά τον αριθμητικό προσδιορισμό ή απλώς χρησιμοποιεί πληθυντικό; Θα μπορούσε να αναφέρεται στις 2 π.χ.;nik_killthemall έγραψε: 12 Δεκ 2022, 01:23
Θυμίζω πως το βιβλίο γράφει "τα 3/8 των ΤΡΙΩΝ σοκολατών" και όχι απλά των σοκολατών !
Και στα άλλα παραδείγματα που λέει των φρούτων και δεν λέει των τριών φρούτων έιναι κάτι άλλο;
Και με τέτοιου είδους παρατηρήσεις άλλοι είναι οι "φιλολογούντες κολλημένοι";
εριξα μια γρηγορη ματια χτες, και δεν τη βρηκα την ασκησηGherschaagk έγραψε: 12 Δεκ 2022, 09:35
Δες όμως τι έγραψε στο τετράδιο εργασιών τελικά γιατί μου φαίνεται πως το 3/12 αντικαταστάθηκε με το 3/4 και ρώτα τον κιόλας γιατί το έγραψε έτσι αφού δεν είναι σωστό; Μήπως του το εξήγησε η δασκάλα και τελικά ο μόνος μπερδεμένος είσαι εσύ.