Σελίδα 12 από 20
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2024, 16:32
από Εμπεδοκλής
OANNHSEA έγραψε: 13 Οκτ 2024, 13:41
Για τα πλοία τι κανονισμοί έχουν βγει τα καυσαέρια τους και την κατανάλωση τους;
Ναι έχουν βγεί. Το ETS εφαρμόζεται ήδη στον εμπορικό στόλο. Είμαστε τυχεροί προς ώρας ότι έχουν εξαιρεθεί από την ακτοπλοΐα τα πλοία που εξυπηρετούν μικρά νησιά. Όπως όχι για πολύ. Οι Έλληνες ακτοπλόοι τον παίζουν και δεν κάνουν καμία σοβαρή προσπάθεια στην ναυπήγηση, αγορά ή μετατροπή των πλοίων τους σε πιο πράσινα. Κάποια στιγμή η ΕΕ θα πει τέλος για όλους και τότε το αγγούρι θα μπει απότομα στον κώλο μας.
Δεν είναι μαλάκας ο Γκριμάλντι που ναυπηγεί νέα πλοία που καίνε πράσινο καύσιμο την ώρα που οι εν Ελλάδι εφοπλιστές αγοράζουν σκραπ από Ιαπωνία και Σκανδιναβία...
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2024, 16:34
από Eθνικοκοινωνιστης
micmic έγραψε: 12 Οκτ 2024, 22:25
Το έγραψα και παραπάνω, δεν παίζει κανένα ρόλο το περιβάλλον και τα αυτοκίνητα και οι ρύποι. Όλα αυτά είναι ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Απλά κοιτάνε να αρπάξουν φράγκα από όπου μπορούν επειδή η οικονομία πάει ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ. Το ΑΕΠ προβλέπεται σε 2 χρόνια να είναι εντελώς καθηλωμένο. Αν δεν βρουν αυτή τη μαλακία θα βρουν άλλη. Το χειμώνα θα χαρατσώνουν τα άσπρα αυτοκίνητα επειδή ανάβουν πολύ τη θέρμανση και το καλοκαίρι τα μαύρα επειδή ανάβουν πολύ την ψύξη. Θα αρπάξουν από οπουδήποτε μπορούν μέχρι να πάνε κι οι ίδιοι στα τσακίδια.

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2024, 16:41
από Εμπεδοκλής
Otto Weininger έγραψε: 12 Οκτ 2024, 14:23
Mike Bassett έγραψε: 12 Οκτ 2024, 14:01
Κανονικά το κράτος θα έπρεπε να επιβάλλει υποχρεωτική δια νόμου απόσυρση σε όλα τα μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεκαετίας και πάνω.
Τι λες μωρέ;
Πήρε ο άλλος Πόρσε το 2012 και θα την αποσύρει για να κυκλοφορεί η κάθε φτωχάτζα με ηλεκτρικό KIA ;
Και ποια πιστεύεις ότι θα έπρεπε να είναι η ηλικία ενός οχήματος για να πει το κράτος φτάνει, πάρε άλλο;
Γιατί και στα ταξί και τα λεωφορεία για να κάνει χατίρια η εκάστοτε κυβέρνηση, και με διάφορες δικαιολογίες είχαν φτάσει να κυκλοφορούν λεωφορεία άνω των 27 ετών και ταξί άνω των 20.
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2024, 17:00
από Eθνικοκοινωνιστης
nostromos έγραψε: 13 Οκτ 2024, 13:52
η κυβερνηση το παει απο μαλακια σε μαλακια ...
2032

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2024, 17:00
από Eθνικοκοινωνιστης
stergiosbik έγραψε: 13 Οκτ 2024, 10:06
OANNHSEA έγραψε: 13 Οκτ 2024, 09:12
γίνεσαι ρεζίλι κάθε μέρα!!!
.
Πραγματικα ειναι να απορεις με την σταση του.
Οταν μιλαει για την ΝΔ μεταμορφωνεται.
Λες και ειναι αλλος Otto.

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2024, 17:17
από Imperium
Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 16:41
Otto Weininger έγραψε: 12 Οκτ 2024, 14:23
Mike Bassett έγραψε: 12 Οκτ 2024, 14:01
Κανονικά το κράτος θα έπρεπε να επιβάλλει υποχρεωτική δια νόμου απόσυρση σε όλα τα μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεκαετίας και πάνω.
Τι λες μωρέ;
Πήρε ο άλλος Πόρσε το 2012 και θα την αποσύρει για να κυκλοφορεί η κάθε φτωχάτζα με ηλεκτρικό KIA ;
Και ποια πιστεύεις ότι θα έπρεπε να είναι η ηλικία ενός οχήματος για να πει το κράτος φτάνει, πάρε άλλο;
Γιατί και στα ταξί και τα λεωφορεία για να κάνει χατίρια η εκάστοτε κυβέρνηση, και με διάφορες δικαιολογίες είχαν φτάσει να κυκλοφορούν λεωφορεία άνω των 27 ετών και ταξί άνω των 20.
Εφόσον δεν μιλάμε για Βόρεια Κορεα, αλλα για
ΙΧ στην Δύση, θα έλεγα ΠΟΤΕ. Αεί γαμηθείτε, Σταλίνες.
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2024, 17:19
από Eθνικοκοινωνιστης
Imperium έγραψε: 13 Οκτ 2024, 17:17
Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 16:41
Otto Weininger έγραψε: 12 Οκτ 2024, 14:23
Τι λες μωρέ;
Πήρε ο άλλος Πόρσε το 2012 και θα την αποσύρει για να κυκλοφορεί η κάθε φτωχάτζα με ηλεκτρικό KIA ;
Και ποια πιστεύεις ότι θα έπρεπε να είναι η ηλικία ενός οχήματος για να πει το κράτος φτάνει, πάρε άλλο;
Γιατί και στα ταξί και τα λεωφορεία για να κάνει χατίρια η εκάστοτε κυβέρνηση, και με διάφορες δικαιολογίες είχαν φτάσει να κυκλοφορούν λεωφορεία άνω των 27 ετών και ταξί άνω των 20.
Εφόσον δεν μιλάμε για Βόρεια Κορεα, αλλα για
ΙΧ στην Δύση, θα έλεγα ΠΟΤΕ. Αεί γαμηθείτε, Σταλίνες.
να ειμαστε ακριβεις τυπε μου,τροτσκες

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2024, 17:21
από Εμπεδοκλής
Imperium έγραψε: 13 Οκτ 2024, 17:17
Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 16:41
Otto Weininger έγραψε: 12 Οκτ 2024, 14:23
Τι λες μωρέ;
Πήρε ο άλλος Πόρσε το 2012 και θα την αποσύρει για να κυκλοφορεί η κάθε φτωχάτζα με ηλεκτρικό KIA ;
Και ποια πιστεύεις ότι θα έπρεπε να είναι η ηλικία ενός οχήματος για να πει το κράτος φτάνει, πάρε άλλο;
Γιατί και στα ταξί και τα λεωφορεία για να κάνει χατίρια η εκάστοτε κυβέρνηση, και με διάφορες δικαιολογίες είχαν φτάσει να κυκλοφορούν λεωφορεία άνω των 27 ετών και ταξί άνω των 20.
Εφόσον δεν μιλάμε για Βόρεια Κορεα, αλλα για
ΙΧ στην Δύση, θα έλεγα ΠΟΤΕ. Αεί γαμηθείτε, Σταλίνες.
Ώρα είμαι να μας βγάλετε και την Ευρωπαϊκή Ένωση σταλινιστές. Σοβαρευτείτε. Ένα όχημα δεν είναι δυνατό να λειτουργεί ες αεί. Για λίγους ασφαλείας, για περιβαλλοντικούς λόγους. Ώρα είναι να μας πείτε ότι πρέπει να κυκλοφορούν και καρβουνιάρηδες γιατί αλλιώς Στάλιν.
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2024, 18:00
από OANNHSEA
Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 17:21
Imperium έγραψε: 13 Οκτ 2024, 17:17
Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 16:41
Και ποια πιστεύεις ότι θα έπρεπε να είναι η ηλικία ενός οχήματος για να πει το κράτος φτάνει, πάρε άλλο;
Γιατί και στα ταξί και τα λεωφορεία για να κάνει χατίρια η εκάστοτε κυβέρνηση, και με διάφορες δικαιολογίες είχαν φτάσει να κυκλοφορούν λεωφορεία άνω των 27 ετών και ταξί άνω των 20.
Εφόσον δεν μιλάμε για Βόρεια Κορεα, αλλα για
ΙΧ στην Δύση, θα έλεγα ΠΟΤΕ. Αεί γαμηθείτε, Σταλίνες.
Ώρα είμαι να μας βγάλετε και την Ευρωπαϊκή Ένωση σταλινιστές. Σοβαρευτείτε. Ένα όχημα δεν είναι δυνατό να λειτουργεί ες αεί. Για λίγους ασφαλείας, για περιβαλλοντικούς λόγους. Ώρα είναι να μας πείτε ότι πρέπει να κυκλοφορούν και καρβουνιάρηδες γιατί αλλιώς Στάλιν.
Για πάντα όχι - για πολύ μεγάλο διάστημα ναι...
Πρώτον, υπάρχουν αυτοκίνητα ΙΧ, τα οποία με επιμελή συντήρηση έχουν φτάσει τα 1.000.000 χιλιόμετρα και συνεχίζουν.
Δεύτερον, εάν εγώ αντικαταστήσω τον κινητήρα ενός οχήματος, με έναν ηλεκτρικό, θα είναι όλα εντάξει;
Τρίτον, τα σημερινά αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα για 250.000 χιλιόμετρα. Με λογική συντήρηση μπορούν να φτάσουν άνετα τα 300-325.000 χιλιόμετρα. Ξέρεις πόσος χρόνος είναι αυτός για ένα μέσο αυτοκίνητο; Κοντά 20 χρόνια... Γιατί λοιπόν ο σημερινός βόθρος της ΕΕ βάζει χαράτσι ακόμα και στα 10χρονα ΙΧ;
Εάν δεν το έχετε καταλάβει, δεν έχει καμία σχέση με το περιβάλλον!!!
Έχει σχέση με την κατάσταση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ΕΕ, όπως και με την οικονομική κατάσταση πολλών μελών της ΕΕ!!!
Πρέπει να γαμηθούν οι φτωχοί πολίτες της ΕΕ για να στηριχθούν οι σάπιες "δημοκρατίες" της ΕΕ και φυσικά η αυτοκινητοβιομηχανία της ΕΕ!!!
.
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2024, 18:08
από Εμπεδοκλής
OANNHSEA έγραψε: 13 Οκτ 2024, 18:00
Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 17:21
Imperium έγραψε: 13 Οκτ 2024, 17:17
Εφόσον δεν μιλάμε για Βόρεια Κορεα, αλλα για
ΙΧ στην Δύση, θα έλεγα ΠΟΤΕ. Αεί γαμηθείτε, Σταλίνες.
Ώρα είμαι να μας βγάλετε και την Ευρωπαϊκή Ένωση σταλινιστές. Σοβαρευτείτε. Ένα όχημα δεν είναι δυνατό να λειτουργεί ες αεί. Για λίγους ασφαλείας, για περιβαλλοντικούς λόγους. Ώρα είναι να μας πείτε ότι πρέπει να κυκλοφορούν και καρβουνιάρηδες γιατί αλλιώς Στάλιν.
Για πάντα όχι - για πολύ μεγάλο διάστημα ναι...
Πρώτον, υπάρχουν αυτοκίνητα ΙΧ, τα οποία με επιμελή συντήρηση έχουν φτάσει τα 1.000.000 χιλιόμετρα και συνεχίζουν.
Δεύτερον, εάν εγώ αντικαταστήσω τον κινητήρα ενός οχήματος, με έναν ηλεκτρικό, θα είναι όλα εντάξει;
Τρίτον, τα σημερινά αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα για 250.000 χιλιόμετρα. Με λογική συντήρηση μπορούν να φτάσουν άνετα τα 300-325.000 χιλιόμετρα. Ξέρεις πόσος χρόνος είναι αυτός για ένα μέσο αυτοκίνητο; Κοντά 20 χρόνια... Γιατί λοιπόν ο σημερινός βόθρος της ΕΕ βάζει χαράτσι ακόμα και στα 10χρονα ΙΧ;
Εάν δεν το έχετε καταλάβει, δεν έχει καμία σχέση με το περιβάλλον!!!
Έχει σχέση με την κατάσταση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ΕΕ, όπως και με την οικονομική κατάσταση πολλών μελών της ΕΕ!!!
Πρέπει να γαμηθούν οι φτωχοί πολίτες της ΕΕ για να στηριχθούν οι σάπιες "δημοκρατίες" της ΕΕ και φυσικά η αυτοκινητοβιομηχανία της ΕΕ!!!
.
Τα έχεις μπλέξει στο μυαλό σου. Φυσικά και δεν έχεις δικαίωμα να πάρεις ένα σασί και να πας να αλλάξεις τη μηχανή του γιατί έτσι. Θα πρέπει να αλλάξεις μαζί και ο όλα τα χαρτιά του οχήματος και να αλλάξει προφανώς και η άδεια κυκλοφορίας. Από τη στιγμή που ένα όχημα κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους θα πρέπει να υπακούει σε κανόνες, κανόνες ασφαλείας, κανόνες κατασκευής, κανόνες ΚΟΚ, κατανάλωσης και πολλούς άλλους κανόνες που υπάρχει λόγος που δημιουργήθηκαν. Στο χωράφι σου μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις. Όχι όμως σε δημόσιο δρόμο.
Και για να στο θέσω αλλιώς. Το κράτος θα έπρεπε να απαγορεύσει την ασφάλιση οχημάτων από μία ηλικία και πάνω, ή τουλάχιστον να είναι ασύμφορη, και αντιστοίχως να κόβονται στο ΚΤΕΟ. Και χωρίς ασφάλεια και ΚΤΕΟ απλά απαγορεύεται να κυκλοφορήσουν.
Δε μπορεί να βγαίνεις και να λες ότι και όχημα με 1.000.000 επιτρέπεται να κυκλοφορήσει στους δρόμους. Δεν είναι μουσείο οι δρόμοι.
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2024, 18:42
από vagabondo
Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 18:08
Από τη στιγμή που ένα όχημα κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους θα πρέπει να υπακούει σε κανόνες, κανόνες ασφαλείας, κανόνες κατασκευής, κανόνες ΚΟΚ, κατανάλωσης και πολλούς άλλους κανόνες που υπάρχει λόγος που δημιουργήθηκαν. Στο χωράφι σου μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις. Όχι όμως σε δημόσιο δρόμο.
Δεν ζητάει να κάνει ο,τι θέλει, να μην αλλάξουν οι κανόνες ζητάει. Και τους σημερινούς κανόνες, δεν τους επέβαλε ούτε ο Στάλιν ούτε ο Χίτλερ, είναι πολύ πρόσφατοι.
Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 18:08
Δε μπορεί να βγαίνεις και να λες ότι και όχημα με 1.000.000 επιτρέπεται να κυκλοφορήσει στους δρόμους. Δεν είναι μουσείο οι δρόμοι.
Μια χαρά κυκλοφορούν ιστορικά οχήματα 50 και 70 ετών.
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2024, 18:48
από The Rebel
nostromos έγραψε: 13 Οκτ 2024, 15:00
Otto Weininger έγραψε: 13 Οκτ 2024, 14:59
nostromos έγραψε: 13 Οκτ 2024, 13:52
η κυβερνηση το παει απο μαλακια σε μαλακια ...
Το τι έχει κάνει η κυβέρνηση τις τελευταίες 2 εβδομάδες ούτε που το έχεις πάρει χαμπάρι.
Ασχολείστε μόνο με μαλακίες.
αυτο εγραψα ... ασχολουμαστε με τις μαλακιες που κανει η κυβερνηση

Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2024, 19:11
από Otto Weininger
Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 16:41
Otto Weininger έγραψε: 12 Οκτ 2024, 14:23
Mike Bassett έγραψε: 12 Οκτ 2024, 14:01
Κανονικά το κράτος θα έπρεπε να επιβάλλει υποχρεωτική δια νόμου απόσυρση σε όλα τα μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεκαετίας και πάνω.
Τι λες μωρέ;
Πήρε ο άλλος Πόρσε το 2012 και θα την αποσύρει για να κυκλοφορεί η κάθε φτωχάτζα με ηλεκτρικό KIA ;
Και ποια πιστεύεις ότι θα έπρεπε να είναι η ηλικία ενός οχήματος για να πει το κράτος φτάνει, πάρε άλλο;
Γιατί και στα ταξί και τα λεωφορεία για να κάνει χατίρια η εκάστοτε κυβέρνηση, και με διάφορες δικαιολογίες είχαν φτάσει να κυκλοφορούν λεωφορεία άνω των 27 ετών και ταξί άνω των 20.
Δεν ξέρω αλλά θεωρώ παράλογο αυτοκίνητο δεκαετίας (ειδικά αν έχει και λίγα χιλιόμετρα) να πρέπει να αποσυρθεί.
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2024, 19:20
από ST48410
Ούτε χαράτσι χρειάζεται ούτε τίποτα. Εντατικοί έλεγχοι και κλείσιμο των KTEO που χρηματίζονται ΣΥΤΗΜΑΤΙΚΑ και περνάνε σαπάκια.
Επίσης διασταυρώσεις και μεγάλα πρόστιμα (που να εισπράττονται) σε όσους κυκλοφορούν με ανασφάλιστο όχημα.
Οτιδήποτε άλλο θα δικαιολογεί όσους γράφουν για μέτρο εισπρακτικού χαρακτήρα.
Re: Οριστικό: Χαράτσι στα παλιά αυτοκίνητα (άνω της δεκαετίας) και νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2024, 20:29
από OANNHSEA
Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 18:08
OANNHSEA έγραψε: 13 Οκτ 2024, 18:00
Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Οκτ 2024, 17:21
Ώρα είμαι να μας βγάλετε και την Ευρωπαϊκή Ένωση σταλινιστές. Σοβαρευτείτε. Ένα όχημα δεν είναι δυνατό να λειτουργεί ες αεί. Για λίγους ασφαλείας, για περιβαλλοντικούς λόγους. Ώρα είναι να μας πείτε ότι πρέπει να κυκλοφορούν και καρβουνιάρηδες γιατί αλλιώς Στάλιν.
Για πάντα όχι - για πολύ μεγάλο διάστημα ναι...
Πρώτον, υπάρχουν αυτοκίνητα ΙΧ, τα οποία με επιμελή συντήρηση έχουν φτάσει τα 1.000.000 χιλιόμετρα και συνεχίζουν.
Δεύτερον, εάν εγώ αντικαταστήσω τον κινητήρα ενός οχήματος, με έναν ηλεκτρικό, θα είναι όλα εντάξει;
Τρίτον, τα σημερινά αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα για 250.000 χιλιόμετρα. Με λογική συντήρηση μπορούν να φτάσουν άνετα τα 300-325.000 χιλιόμετρα. Ξέρεις πόσος χρόνος είναι αυτός για ένα μέσο αυτοκίνητο; Κοντά 20 χρόνια... Γιατί λοιπόν ο σημερινός βόθρος της ΕΕ βάζει χαράτσι ακόμα και στα 10χρονα ΙΧ;
Εάν δεν το έχετε καταλάβει, δεν έχει καμία σχέση με το περιβάλλον!!!
Έχει σχέση με την κατάσταση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ΕΕ, όπως και με την οικονομική κατάσταση πολλών μελών της ΕΕ!!!
Πρέπει να γαμηθούν οι φτωχοί πολίτες της ΕΕ για να στηριχθούν οι σάπιες "δημοκρατίες" της ΕΕ και φυσικά η αυτοκινητοβιομηχανία της ΕΕ!!!
.
Τα έχεις μπλέξει στο μυαλό σου. Φυσικά και δεν έχεις δικαίωμα να πάρεις ένα σασί και να πας να αλλάξεις τη μηχανή του γιατί έτσι. Θα πρέπει να αλλάξεις μαζί και ο όλα τα χαρτιά του οχήματος και να αλλάξει προφανώς και η άδεια κυκλοφορίας. Από τη στιγμή που ένα όχημα κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους θα πρέπει να υπακούει σε κανόνες, κανόνες ασφαλείας, κανόνες κατασκευής, κανόνες ΚΟΚ, κατανάλωσης και πολλούς άλλους κανόνες που υπάρχει λόγος που δημιουργήθηκαν. Στο χωράφι σου μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις. Όχι όμως σε δημόσιο δρόμο.
Και για να στο θέσω αλλιώς. Το κράτος θα έπρεπε να απαγορεύσει την ασφάλιση οχημάτων από μία ηλικία και πάνω, ή τουλάχιστον να είναι ασύμφορη, και αντιστοίχως να κόβονται στο ΚΤΕΟ. Και χωρίς ασφάλεια και ΚΤΕΟ απλά απαγορεύεται να κυκλοφορήσουν.
Δε μπορεί να βγαίνεις και να λες ότι και όχημα με 1.000.000 επιτρέπεται να κυκλοφορήσει στους δρόμους. Δεν είναι μουσείο οι δρόμοι.
Πρώτον, υπάρχουν οχήματα που κάνουν 1.000.000 χιλιόμετρα σε 10 χρόνια - πολλά επαγγελματικά δηλαδή. Άρα είναι για το μουσείο οχήματα 10 ετών;
Δεύτερον, πολλοί δεν έχουν τα χρήματα να τα αλλάξουν - π.χ. ιδιόκτητες νταλίκες. Αυτές μπορεί να κάνουν πάνω από 2.000.000 χιλιόμετρα σε 10-15 χρόνια, πριν δουν ότι δεν πάει άλλο. Είναι και αυτές για μουσείο ε;
Τρίτον, δεν το έπιασες όταν έγραφα για αλλαγή κινητήρα. Εάν βάλω κινητήρα ηλεκτρικό, νόμιμα, στο 10ετίας όχημα μου, πόσα χιλιόμετρα μπορώ να κάνω; 1.000.000; 2.000.000;
Για να θέσουμε πιο απλά: πόσα χιλιόμετρα μπορεί να κάνει ένα ηλεκτρικό βαν πριν το θεωρήσεις "για το μουσείο";
Τέταρτον, ξεχνάς τα συλλεκτικά αυτοκίνητα τα οποία - δια νόμου!!! - μπορούν να κυκλοφορούν άνετα στους ελληνικούς δρόμους. Άρα εάν εγώ πάρω ένα αμάξι 60 ετών, μπορώ άνετα να το κυκλοφορώ και κανείς δεν μπορεί να μου κάνει τίποτα!!!
Τέλος ξεχνάς βολικά ότι τα αυτοκίνητα 15 και 20 ετών δεν υπάρχουν γιατί είναι ανώμαλοι οι κάτοχοι τους - υπάρχουν γιατί δεν υπάρχει χρήμα να το αλλάξουν!!! Οπότε τι λες σε αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι έχουν το αυτοκίνητο κυρίως για να πηγαίνουν στη δουλειά τους; Κόψε το λαιμό σου ρε καθίκι να πάρεις ένα νέο αμάξι με το αίμα σου;
Θα πρέπει να καταλάβεις κάποια στιγμή, ότι πόλεις σαν την Αθήνα δημιουργήθηκαν χάρη στο χρήμα που έπεσε σαν μίζα στις κυβερνήσεις από τους πετρελαιάδες και τους εισαγωγείς αυτοκινήτων. Εάν δεν έχεις αυτοκίνητο στην Αθήνα, οι δουλειές που μπορείς να βρεις περιορίζονται πάρα πολύ...
.