Σελίδα 108 από 149
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:02
από ethereal
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Κι εσείς υπέρ του homeschooling;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:03
από John Dear
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:02
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Κι εσείς υπέρ του homeschooling;
Ναι αλλά είναι άσχετο αυτό. Για κάποιους λόγους είμαι υπέρ.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:04
από nik_killthemall
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά
το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Αυτό ακριβώς ! Κι όμως όχι, τα 3/8 του "συνολου = 3 σοκολατες" θα σου πουνε.
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση :
ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε. Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης των συντακτών που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος. Αν η μονάδα μέτρησης ειναι το συνολο καθενας λαμβάνει το 1/μ του συνόλου, αν η μονάδα μέτρησης ειναι τα τεμάχια, καθένας λαμβάνει ν/μ του τεμαχίου.
Αν ν/μ < 1 θα διατυπωθει σαν ν/μ του τεμαχίου. Αν ν/μ > 1 θα διατυπωθεί ως ν/μ τεμάχια γιατί είναι πάνω από 1 άρα πληθυντικός.
Στην Αγγλική όπως βλέπω δεν έχουν τέτοια θέματα έκφρασης
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:04
από enaon
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:02
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Κι εσείς υπέρ του homeschooling;
εθερέαλ μολις μπηκε ο ανθρωπος, μπορει να μην καταλαβει οτι προσπαθεις να τον προσβάλεις και να παει χαμένο, στους νεους λεγε κατευθειαν οτι ειναι ηλίθιοι νομιζω να μην χανουμε χρόνο.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:06
από ethereal
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:59
Puma έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
Εμένα όλο αυτό μου θυμίζει: να ρωτήσω την άποψή σου για κάτι;
Ο άλλος εκφράζει την άποψή του, η οποία είναι διαφορετική άποψη από τη δική σου και τότε ξεσπάς: "@#$@#@# τι είναι αυτά που λες! Δεν ξέρεις τι σου γίνεται!". Καμία διάθεση για ανταλλαγή απόψεων.
Ανταλλάξαμε απόψεις. Έγραψα ήδη 2-3 φορές ότι κατανοώ το σκεπτικό της χρήσης του πληθυντικού που εξήγησε αναλυτικά ο ethereal. Αλλά το θεωρώ προβληματικό ως γενική πρακτική.
Καταλαβαίνουμε ότι για να δείξουμε πως ένα πηλίκο μπορεί να εκφραστεί και ως κλάσμα ΔΕΝ μπορούμε να πάμε σε "ειδική πρακτική";
Παραθυράκια, εξαιρέσεις και πολυλογία για έναν ΑΠΛΟ κανόνα που θέλουμε να μάθουν να εφαρμόζουν ως προαπαιτούμενο για όσα θα ακολουθήσουν;
Λογοτεχνισμοί, ακροβασίες και υποπεριπτώσεις από εσάς που ζητάτε την ακριβολογία στα μαθηματικά πώς συμβαδίζουν;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:06
από ST48410
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:01
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:52
Και καλή η πλακίτσα έκτοτε, αλλά ούτε λευκές σημαίες ούτε τίποτα.
Νομίζω με αδικείς.
Η Γκερ μας κάνει πλάκα εδώ και 106 σελίδες και σε εκείνην και μόνο απευθύνθηκε αυτό το σχόλιο. Με ειλικρινά καλή διάθεση γιατί ο γραπτός λόγος μπορεί και να παραξηγηθεί.
Και είναι πλέον φανερό ότι κάνει πλάκα αφού μου ζητάει να ξανατοποθετηθώ σε ένα πράγμα που έχω απαντήσει (ακόμα και με σχήματα προσωπικά σε εκείνη άρα δεν μπορεί να πει ότι δεν το είδε) προκειμένου να αποφύγει να απαντήσει στην άσκηση με τα μπισκότα.
Επειδή πολύ εύκολα κάθε νήμα μπορεί να εκτραπεί σε προσωπικές αντιδικίες ή πλακίτσα, καλό θα είναι να κλείνει ένα ένα θέμα κι εδώ είσαστε να βάλετε ό,τι αριθμητικούς γρίφους θέλετε και να πελαγοδρομείτε.
Μέχρι τότε ας μη στοχοποιούμε κάποιον που έχει εκφράσει επιχειρήματα και περιμένει αντίκρουση ή δικαίωση.
Οι αναρτήσεις της από την αρχή μέχρι τώρα μου δίνουν την εντύπωση ότι το διασκεδάζει. Αν όχι, δεν το συνεχίζω.
Εσύ όμως ξέρεις τι είναι κανονικός διάλογος. Ρωτάει ο ένας και απαντάει ο άλλος. Μετά ρωτάει κι αυτός με την σειρά του και περιμένει μία απάντηση. Όχι μία υπεκφυγή. Εκεί την τσίγκλησα λίγο με την σημαία, μπας και φιλοτιμηθεί
Αν φάνηκε σαν να την στοχοποιώ, το σταματάω εδώ.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:07
από ethereal
enaon έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:02
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Κι εσείς υπέρ του homeschooling;
εθερέαλ μολις μπηκε ο ανθρωπος, μπορει να μην καταλαβει οτι προσπαθεις να τον προσβάλεις και να παει χαμένο, στους νεους λεγε κατευθειαν οτι ειναι ηλίθιοι νομιζω να μην χανουμε χρόνο.
Όταν σου απευθύνθηκα με παρέπεμψες αλλού.
Τώρα πάλι τρίβεσαι στην γκλίτσα.
Και διαπιστώνεις ανοήτως προσπάθεια προσβολής άλλου χρήστη.
Κάνε μου τη χάρη.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:08
από ethereal
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:06
ethereal έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:01
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
Νομίζω με αδικείς.
Η Γκερ μας κάνει πλάκα εδώ και 106 σελίδες και σε εκείνην και μόνο απευθύνθηκε αυτό το σχόλιο. Με ειλικρινά καλή διάθεση γιατί ο γραπτός λόγος μπορεί και να παραξηγηθεί.
Και είναι πλέον φανερό ότι κάνει πλάκα αφού μου ζητάει να ξανατοποθετηθώ σε ένα πράγμα που έχω απαντήσει (ακόμα και με σχήματα προσωπικά σε εκείνη άρα δεν μπορεί να πει ότι δεν το είδε) προκειμένου να αποφύγει να απαντήσει στην άσκηση με τα μπισκότα.
Επειδή πολύ εύκολα κάθε νήμα μπορεί να εκτραπεί σε προσωπικές αντιδικίες ή πλακίτσα, καλό θα είναι να κλείνει ένα ένα θέμα κι εδώ είσαστε να βάλετε ό,τι αριθμητικούς γρίφους θέλετε και να πελαγοδρομείτε.
Μέχρι τότε ας μη στοχοποιούμε κάποιον που έχει εκφράσει επιχειρήματα και περιμένει αντίκρουση ή δικαίωση.
Οι αναρτήσεις της από την αρχή μέχρι τώρα μου δίνουν την εντύπωση ότι το διασκεδάζει. Αν όχι, δεν το συνεχίζω.
Εσύ όμως ξέρεις τι είναι κανονικός διάλογος. Ρωτάει ο ένας και απαντάει ο άλλος. Μετά ρωτάει κι αυτός με την σειρά του και περιμένει μία απάντηση. Όχι μία υπεκφυγή. Εκεί την τσίγκλησα λίγο με την σημαία, μπας και φιλοτιμηθεί
Αν φάνηκε σαν να την στοχοποιώ, το σταματάω εδώ.
Εσύ όχι. Είναι εμφανείς οι προθέσεις σου και, προσωπικά, μου αρέσει που εμφανίζεσαι πιο "λυμένος" απ' ό,τι συνήθως.
Αλλά επειδή η συγκεκριμένη έχει στοχοποιηθεί και κακοπροαίρετα ας μη ρίχνουμε λάδι στη φωτιά.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:09
από John Dear
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά
το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Αυτό ακριβώς ! Κι όμως όχι, τα 3/8 του "συνολου = 3 σοκολατες" θα σου πουνε.
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση :
ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος.
Στην Αγγλική όπως βλέπω δεν έχουν τέτοια θέματα
Αυτό που λες είναι και ένας από τους λόγους που είμαι υπέρ της εκπαίδευσης στο σπίτι (με πολλές προϋποθέσεις βεβαίως). Δεν είναι μόνο φιλολογικό το θέμα. Είναι και θέμα διάθεσης και υπευθυνότητας.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:10
από enaon
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:06
Αν φάνηκε σαν να την στοχοποιώ, το σταματάω εδώ.
εσένα να ακούς, κοπάνα την στο ψαχνό.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:11
από Gherschaagk
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:48
Gherschaagk έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:42
ST48410 έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:39
Είμαι στο σκεπτικό αυτού που άνοιξε το νήμα. Όλες οι προηγούμενες σελίδες ήταν κυρίως off topic.
Άστα αυτά.
Για δες την εικόνα και πες μας τα λάθη.
Η εικόνα ήταν αυτή.

Κάνε πρώτα εσύ έναν κόπο και τα λέμε.
Κατάλαβα. Σήκωσες λευκή σημαία. Δεκτό.
Δεν θα μου γυρίσετε εσείς το θέμα του νήματος. Εσύ μπορεί να ξέχασες πως ξεκίνησε, εγώ θυμάμαι.
Επίσης αν θεωρείς λανθασμένο το παράδειγμα του βιβλίου, που σου λένε 2 εκπαιδευτικοί πως δεν είναι, τότε δεν έχουμε να συζητήσουμε και πολλά γιατί προσπαθείτε να γυρίσετε την κουβέντα και να τα κάνετε όλα αχταρμά. Το θέμα μας είναι το συγκεκριμένο απόσπασμα αλλά βρίσκετε ευκαιρία να βγάλετε τα βιβλία στραβά.
-Το παράδειγμα με τις σοκολάτες είναι λάθος, κακογραμμένο το βιβλίο.
-Όχι δεν είναι λάθος, είναι σωστό.
-Βρήκα άλλο λάθος, σε άλλη άσκηση, καλά έλεγα εγώ, όλα τα βιβλία είναι κακογραμμένα τελικά.
-Για το θέμα τι έχεις να πεις;
-Δεν συμφωνώ μαζί σας, κακογραμμένο το βιβλίο.
-Πώς το αιτιολογείς;
-Δεν μου φαίνεται σωστή η έκφραση έτσι όπως την έχετε διατυπωμένη.
-Αυτό δεν σημαίνει πως είναι λάθος.
-Εφόσον δεν μου φαίνεται εμένα σωστή, είναι λάθος.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:12
από ethereal
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση :
ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε. Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης των συντακτών που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος. Αν η μονάδα μέτρησης ειναι το συνολο καθενας λαμβάνει το 1/μ του συνόλου, αν η μονάδα μέτρησης ειναι τα τεμάχια, καθένας λαμβάνει ν/μ του τεμαχίου.
Δεν ξέρω αν διάβασες όσα έγραψα σε μορφή σεντονιού λίγο πριν.
Αν το κάνεις, πες μας αν θεωρείς ότι η χρήση ενικού είναι ορθότερη σε κάθε περίπτωση ή προτιμάς μια πολυλογία κάθε φορά;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:12
από John Dear
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά
το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Αυτό ακριβώς ! Κι όμως όχι, τα 3/8 του "συνολου = 3 σοκολατες" θα σου πουνε.
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση :
ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε. Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης των συντακτών που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος. Αν η μονάδα μέτρησης ειναι το συνολο καθενας λαμβάνει το 1/μ του συνόλου, αν η μονάδα μέτρησης ειναι τα τεμάχια, καθένας λαμβάνει ν/μ του τεμαχίου.
Αν ν/μ < 1 θα διατυπωθει σαν ν/μ του τεμαχίου. Αν ν/μ > 1 θα διατυπωθεί ως ν/μ τεμάχια γιατί είναι πάνω από 1 άρα πληθυντικός.
Στην Αγγλική όπως βλέπω δεν έχουν τέτοια θέματα έκφρασης
Είτε μία σοκολάτα είτε χίλιες, ως ένα θα το αντιμετωπίσεις. Και από αυτό το ένα θα πάρεις το ένα όγδοο, απλά.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:14
από ethereal
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:12
nik_killthemall έγραψε: 11 Δεκ 2022, 16:04
John Dear έγραψε: 11 Δεκ 2022, 15:57
Από κάθε σοκολάτα, το ένα όγδοο θα πάρει ο καθένας. Από όλες τις σοκολάτες μαζί, καλό είναι να το πούμε τρία εικοστά τέταρτα. Μα εκατό σελίδες γι αυτό; Αφού είναι οχτώ τα παιδιά
το ένα όγδοο του συνόλου θα πάρει το καθένα.
Αυτό ακριβώς ! Κι όμως όχι, τα 3/8 του "συνολου = 3 σοκολατες" θα σου πουνε.
Παντως θα συμφωνήσω με τον Σταθα. Το θεμα ειναι άκρως φιλολογικό και δείχνει την έλλειψη σωστής έκφρασης στους συντάκτες των βιβλίων μαθηματικών.
Δηλ. το πρόβλημα : ειτε κάμποσα τεμάχια, ειτε ν τεμάχια, μοιράζονται σε μ μαθητές, εχει σαν απαντηση :
ο κάθε μαθητής θα πάρει το ν/μ των τεμαχίων (κάμποσων ή ν) ?
Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε. Εδώ μιλάμε για ξεκάθαρο πρόβλημα εκφρασης των συντακτών που οδηγεί σε μαθηματικό λάθος. Αν η μονάδα μέτρησης ειναι το συνολο καθενας λαμβάνει το 1/μ του συνόλου, αν η μονάδα μέτρησης ειναι τα τεμάχια, καθένας λαμβάνει ν/μ του τεμαχίου.
Αν ν/μ < 1 θα διατυπωθει σαν ν/μ του τεμαχίου. Αν ν/μ > 1 θα διατυπωθεί ως ν/μ τεμάχια γιατί είναι πάνω από 1 άρα πληθυντικός.
Στην Αγγλική όπως βλέπω δεν έχουν τέτοια θέματα έκφρασης
Είτε μία σοκολάτα είτε χίλιες, ως ένα θα το αντιμετωπίσεις. Και από αυτό το ένα θα πάρεις το ένα όγδοο, απλά.
Η συμμετοχή σε έναν διάλογο "απαιτεί" να έχουμε μια στοιχειώδη ενημέρωση για όσα έχουν προηγηθεί.
Όχι είδα φως και μπήκα.
Αν θέλουμε να τον προχωρήσουμε βέβαια και όχι απλώς να πούμε την αποψάρα μας.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2022, 16:16
από ΓΑΛΗ
Φαντασθείτε τον ethereal να διδάσκει σε τάξη με "ημιμαθή" παιδάκια.
Τίποτα άλλο.