Σελίδα 104 από 178

Re: Υπάρχει Θεός;

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2024, 02:35
από taxalata xalasa
Αρίστος έγραψε: 20 Οκτ 2024, 21:30

Η αρχαια Αθηνα παρηκμασε οταν εγιναν μοδα οι Σοφιστες. Ηκμασε οταν ολοι σεβοντουσαν το υπερ βωμων και εστιων.

.
η παρακμή είναι μέρος της περιστροφικής εξέλιξης...

συνφωνήσαμε... φύσα-ρούφα... ακμή από singularity και παρακμή σε singularity σε άτελο loop...

... δεν ήταν οι σοφιστές το πρόβλημα ... ούτε υπήρξε αθεΐα στην αρχαιότητα ... αλλά μην ξεχνάς πως αυτοί (και η άγνοια τους λόγω έλειψης συνχρονης τεχνολογίας) είναι θεμέλιο και όχι penthouse της παρούσας γνώσης...
...εμείς είμαστε στο penthouse του παρόντος κι αυτοί στα θεμέλια του παρελθόντος...
...ξέρμε περισσότερα απ'αυτούς γιατί ξέρμε τα δικάτων και δε αυτοί δεν ξέραν τα δικάμας...

Re: Υπάρχει Θεός;

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2024, 08:04
από Αρίστος
taxalata xalasa έγραψε: 21 Οκτ 2024, 02:35
Αρίστος έγραψε: 20 Οκτ 2024, 21:30

Η αρχαια Αθηνα παρηκμασε οταν εγιναν μοδα οι Σοφιστες. Ηκμασε οταν ολοι σεβοντουσαν το υπερ βωμων και εστιων.

.
η παρακμή είναι μέρος της περιστροφικής εξέλιξης...

συνφωνήσαμε... φύσα-ρούφα... ακμή από singularity και παρακμή σε singularity σε άτελο loop...

... δεν ήταν οι σοφιστές το πρόβλημα ... ούτε υπήρξε αθεΐα στην αρχαιότητα ... αλλά μην ξεχνάς πως αυτοί (και η άγνοια τους λόγω έλειψης συνχρονης τεχνολογίας) είναι θεμέλιο και όχι penthouse της παρούσας γνώσης...
...εμείς είμαστε στο penthouse του παρόντος κι αυτοί στα θεμέλια του παρελθόντος...
...ξέρμε περισσότερα απ'αυτούς γιατί ξέρμε τα δικάτων και δε αυτοί δεν ξέραν τα δικάμας...


Μια χαρα αθεια υπηρξε σε καποιες περιοδους της αρχαιοτητας. Πηγε καποτε ο εθνικος Λιβανιος στην Αθηνα του 4ου αιωνα και αντι να δει οσα ελπιζε, δηλαδη να υπαρχει λατρεια και σεβας στους αρχαιος θεους βρηκε μια πολη που διαρκως την αναστατωνε το ξυλο που επαιζαν οι αντιμαχομενες ομαδες των φοιτητων της εποχης που ολοι ηταν μαθητες διαφορετικων Σοφιστων. Οι Σοφιστες λοιπον εκαναν κουμαντο στα πνευματικα ιδρυματα της πολης, η νεολαια ειχε μπαχαλοποιηθει και το σεβας στους αρχαιους θεους που περιμενε ο Λιβανιος δεν υπηρχε πουθενα.

Αν σου αρεσει εσενα αυτο εμενα μου γυρναει τα αντερα, εγω θελω πεντακαθαρες, ασφαλεις πολεις, υψηλο μορφωτικο επιπεδο και παραλληλα αισθημα φιλοπατριας, οχι διαμαχες μηδενιστων μπαχαλων και αναρχια, καταστασεις που προερχονται απο την αθεια και τις μετανεοτεριστικες παπαρες.

Και για να καταληξω, το κενο που δημιουργησαν στο καραβι οι Σοφιστες επειδη η φυση απεχθανεται το κενο το καλυψε ο Χριστιανισμος. Και αν σημερα συνεχισουμε στο Woke και μηδενιστικο μονοπατι μεχρι καθε γιος να σκοτωνει τη μητερα για τη δοση του και καθε πατερας να βιαζει την κορη τοτε η φυση παλι που απεχθανεται το κενο και την υβρι θα φερει το Ισλαμ στις κοινωνιες μας για να μπει ταξη.

.

Re: Υπάρχει Θεός;

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2024, 08:52
από Αρίστος
Οι σοφιστές και οι «μπαχαλάκηδες» της αρχαίας Αθήνας

Σοφία Πατούρα*

Ο διανοητής και ρήτορας του 4ου μ. Χ. αιώνα Λιβάνιος, μεγάλος θαυμαστής της Αθήνας και της κλασικής παιδείας, κατά την περίοδο της μαθητείας του στη γενέτειρά του Αντιόχεια, αναφέρει στον «Αντιοχικό» του: «από τότε που ήμουν παιδί άκουγα ιστορίες για τις μάχες που γίνονταν στο κέντρο της Αθήνας, μεταξύ ομάδων σπουδαστών, και πίστευα ότι αυτοί ήταν τόσο γενναίοι όσο και εκείνοι που έπαιρναν τα όπλα για να υπερασπιστούν την πατρίδα. Προσευχόμουν δε στους θεούς να αξιωθώ και εγώ να αριστεύσω σε τέτοιες μάχες και να τρέξω πρώτος στον Πειραιά, στο Σούνιο και σε άλλα λιμάνια, ώστε να αρπάξω τους νεοαφιχθέντες φοιτητές, κατά την αποβίβασή τους από το πλοίο».

Αυτή η φαντασιακή αναφορά του Λιβάνιου παραπέμπει, αναμφίβολα, σε βίαιες συγκρούσεις και σε ένα ταραχώδες περιβάλλον ανάμεσα στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας της Αθήνας του 4ου μ.Χ. αιώνα. Το επιβεβαιώνει ο ίδιος, στη συνέχεια του Λόγου του, όταν, κατά την άφιξή του στην Αθήνα των ονείρων του, προσγειώνεται γρήγορα στη σκληρή πραγματικότητα. Η σύγχρονή του Αθήνα, σίγουρα, δεν ήταν εκείνη που είχε φανταστεί. Οι σκληρές εμπειρίες που βίωσε κατά την άφιξή του στην πόλη, με την απαγωγή του από το λιμάνι του Πειραιά, τη μεταφορά του στην Αθήνα, την προσωρινή φυλάκιση και τη βίαιη εισαγωγή του στη σχολή του σοφιστή Διοφάντη, μαρτυρούν το μέγεθος της απογοήτευσής του.

Οσο για τις συμπλοκές και τις μάχες στο κέντρο της πόλης ανάμεσα σε «φατρίες» φοιτητών, ο ίδιος, εγκαταλείποντας το όνειρο των παιδικών του χρόνων, απέφυγε επιμελώς να συμμετάσχει, καθώς, όπως λέει, δεν ήταν «μυημένος στις παρατάξεις, στις εφορμήσεις, στην πάλη και στις συμπλοκές του δρόμου». Περιγράφοντας μάλιστα μία «μεγάλη μάχη», όπως τη χαρακτηρίζει, «στην οποία συμμετείχαν όλοι, ακόμη και άνθρωποι προχωρημένης ηλικίας», εκείνος καθόταν μακριά και παρατηρούσε. Και συμπληρώνει ότι κρατήθηκε μακριά από «τα ξεφαντώματα και τις συναθροίσεις των νέων που εφορμούσαν στα σπίτια των πιο φτωχών πολιτών».

Με την ίδια σαφήνεια αναφέρονται στις ταραχές, τις συγκρούσεις και τα φαινόμενα βίας στους κόλπους της νεολαίας της Αθήνας και άλλοι αυτόπτες μάρτυρες της εποχής, όπως ο ιστορικός και ρήτορας Ευνάπιος, ο Γρηγόριος Ναζιανζηνός και ο Βασίλειος Καισαρίας, όλοι σπουδαστές στις σχολές της πόλης τον 4ο μ. Χ. αιώνα.

Περιγράφουν με εύγλωττο τρόπο αυτά τα γεγονότα ως μέρος της φοιτητικής εμπειρίας της εποχής και επαναλαμβανόμενη καθημερινότητα, καθολικά αποδεκτή από την κοινωνία της πόλης. Αξιοσημείωτη είναι η ανοχή των τοπικών και ρωμαϊκών αρχών απέναντι σε αυτά τα κινήματα, αφού, με εξαίρεση μία περίπτωση σύλληψης και προσαγωγής στη Δικαιοσύνη ομάδας φοιτητών, δεν αναφέρονται στις πηγές της εποχής μέτρα πρόληψης ή καταστολής αυτών των φαινομένων.

Αν και τα φαινόμενα βίας των φοιτητών είχαν καταστεί τον 4ο αιώνα μεγάλο πρόβλημα σε πολλά εκπαιδευτικά και ακαδημαϊκά κέντρα της Αυτοκρατορίας, ο βαθμός στον οποίο αυτά εκδηλώνονταν στους κόλπους της φοιτητικής κοινότητας της Αθήνας φαίνεται ότι αποτελούσε μοναδικό και ιδιαίτερο γνώρισμα των σχολών της.

Συχνά, οι μεταξύ τους συγκρούσεις και οι επιθέσεις εναντίον ορισμένων καθηγητών - σοφιστών ήταν τόσο σκληρές και ανεξέλεγκτες, ώστε οι τελευταίοι είτε να εγκαταλείπουν την πόλη και να αυτοεξορίζονται είτε, στην καλύτερη περίπτωση, να αποφεύγουν τη διδασκαλία σε ανοικτούς και δημόσιους χώρους.

Ολα αυτά συνέβαιναν στο πλαίσιο ενός ρευστού, ασταθούς και μεταβλητού περιβάλλοντος στη διεθνή σφαίρα της εποχής εκείνης, μιας εποχής μεταβατικής, με ανακατατάξεις σε όλα τα επίπεδα. Η πόλη της Αθήνας βίωνε τέτοια πολιτική, κοινωνική και οικονομική παρακμή, ώστε και το εκπαιδευτικό της σύστημα, το οποίο φαινομενικά ανθούσε, να λειτουργεί χωρίς αρχές, ελέγχους και κανόνες.

Περίοπτη θέση στο κοινωνικό και πολιτικό πεδίο της πόλης κατείχαν οι σοφιστές. Μέσα από τις ιδιωτικές σχολές τους και τον μεγάλο αριθμό φοιτητών που στρατολογούσαν από γνωστά κέντρα της αυτοκρατορίας, συχνά με τρόπους ανορθόδοξους, πλούτιζαν σε βάρος των σπουδαστών τους αλλά κυρίως σε βάρος της ποιότητας της ίδιας της εκπαίδευσης.

Είναι χαρακτηριστική η πρώιμη διαπίστωση του Λιβάνιου, ότι οι διαλέξεις που παρακολούθησε «δεν είχαν τίποτα το ιδιαίτερο, αφού η εκπαίδευση των νέων γινόταν από δασκάλους όχι πολύ διαφορετικούς στη μόρφωση από τους μαθητές τους». Ο αυξανόμενος πλούτος και το μεγάλο δίκτυο γνωριμιών και διασυνδέσεων που σταδιακά αποκτούσαν, είχαν καταστήσει τους σοφιστές πολιτικά και οικονομικά πολύ ισχυρούς και, με σημερινούς όρους, την πιο διαπλεκόμενη επαγγελματική τάξη της Αθήνας.

Παρά τον μεταξύ τους αθέμιτο ανταγωνισμό που οδηγούσε στις ταραχές και τις συγκρούσεις που περιέγραψα πιο πάνω, οι ίδιοι, σχεδόν στο σύνολό τους, είχαν εγκαθιδρύσει ένα κλειστό μεταξύ τους σύστημα σύμπραξης, από το οποίο επωφελούνταν όλοι, ανεξάρτητα από το επίπεδο της σχολής και τις ικανότητες του καθένα.

* ιστορικός

.

Re: Υπάρχει Θεός;

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2024, 11:00
από taxalata xalasa
Αρίστος έγραψε: 21 Οκτ 2024, 08:04
taxalata xalasa έγραψε: 21 Οκτ 2024, 02:35
Αρίστος έγραψε: 20 Οκτ 2024, 21:30

Η αρχαια Αθηνα παρηκμασε οταν εγιναν μοδα οι Σοφιστες. Ηκμασε οταν ολοι σεβοντουσαν το υπερ βωμων και εστιων.

.
η παρακμή είναι μέρος της περιστροφικής εξέλιξης...

συνφωνήσαμε... φύσα-ρούφα... ακμή από singularity και παρακμή σε singularity σε άτελο loop...

... δεν ήταν οι σοφιστές το πρόβλημα ... ούτε υπήρξε αθεΐα στην αρχαιότητα ... αλλά μην ξεχνάς πως αυτοί (και η άγνοια τους λόγω έλειψης συνχρονης τεχνολογίας) είναι θεμέλιο και όχι penthouse της παρούσας γνώσης...
...εμείς είμαστε στο penthouse του παρόντος κι αυτοί στα θεμέλια του παρελθόντος...
...ξέρμε περισσότερα απ'αυτούς γιατί ξέρμε τα δικάτων και δε αυτοί δεν ξέραν τα δικάμας...


Μια χαρα αθεια υπηρξε σε καποιες περιοδους της αρχαιοτητας. Πηγε καποτε ο εθνικος Λιβανιος στην Αθηνα του 4ου αιωνα και αντι να δει οσα ελπιζε, δηλαδη να υπαρχει λατρεια και σεβας στους αρχαιος θεους βρηκε μια πολη που διαρκως την αναστατωνε το ξυλο που επαιζαν οι αντιμαχομενες ομαδες των φοιτητων της εποχης που ολοι ηταν μαθητες διαφορετικων Σοφιστων. Οι Σοφιστες λοιπον εκαναν κουμαντο στα πνευματικα ιδρυματα της πολης, η νεολαια ειχε μπαχαλοποιηθει και το σεβας στους αρχαιους θεους που περιμενε ο Λιβανιος δεν υπηρχε πουθενα.

Αν σου αρεσει εσενα αυτο εμενα μου γυρναει τα αντερα, εγω θελω πεντακαθαρες, ασφαλεις πολεις, υψηλο μορφωτικο επιπεδο και παραλληλα αισθημα φιλοπατριας, οχι διαμαχες μηδενιστων μπαχαλων και αναρχια, καταστασεις που προερχονται απο την αθεια και τις μετανεοτεριστικες παπαρες.

Και για να καταληξω, το κενο που δημιουργησαν στο καραβι οι Σοφιστες επειδη η φυση απεχθανεται το κενο το καλυψε ο Χριστιανισμος. Και αν σημερα συνεχισουμε στο Woke και μηδενιστικο μονοπατι μεχρι καθε γιος να σκοτωνει τη μητερα για τη δοση του και καθε πατερας να βιαζει την κορη τοτε η φυση παλι που απεχθανεται το κενο και την υβρι θα φερει το Ισλαμ στις κοινωνιες μας για να μπει ταξη.

.
«περὶ μὲν θεῶν οὐκ ἔχω εἰδέναι, οὔθ’ ὡς εἰσὶν οὔθ’ ὡς οὐκ εἰσὶν οὔθ’ ὁποῖοί τινες ἰδέαν· πολλὰ γὰρ τὰ κωλύοντά με εἰδέναι, ἥ τε ἀδηλότης καὶ βραχὺς ὢν ὁ βίος τοῦ ἀνθρώπου 1άγορας...

Δεν τίθεται θέμα αρέσκειας... Τα πολιτικά που γράφεις είναι πολιτικά θέματα και πρέπει να τίθονται επί της γης και όχι με αναφορές στις υποθέσεις, θεωρίες και φαντασίες του άγνωστου πέρακεί στους ουρανούς....
... νοώ πως όλοι συνφωνούν νάναι οι πόλεις καθαρές, ασφαλείς... αλλαυτό ξανά είναι θέμα πολιτικό κι όχι θρησκευτικό κι όχι θεωρητικό υπόθετο... ...τα θρησκευτικά και τα υπόθετα ξεπολιτικοποιούν το γίδι και παραμένει γίδι της μόδας και υπάκουος υπήκοος της κομματικής καισαρικής τσοπαναρίας...

... τα μπάχαλα προέρχονται από το ίδιο το πολιτικό σύστημα πούναι χαλασμένο... κι είναι χαλασμένο όπως πρείπα και λόγω της μοδάτης γιδοσύνης του ξεπολιτικοποιήμενου φαντασιόπληκτου που αναμένει να περάσει καλά όταν δεν θα ζει... και χωρίς πιλάφι και χωρίς παρθένες... κορόιδο της παρέας...

...μπορούμε να διαλογάμε περί χριστιανισμού για αιώνες... έχω γράψει την άποψη της διάσωσης της out of fashion ιουδαϊκιάς κοσμογονίας διαμέσου των ελληνιστών (fashionable) ιουδαίων a.k.a. χριστιανισμός που συνεχά την ιουδαϊκιά κοσμογονία ως chapter ΙΙ πώχει κάνει και διαφήμιση για chapter III αλλά ενδιάμεσα είδαμε μια τσόντα σαν chapter ΙΙ.Ι με τους Ισμαέλους σε ρόλο καβαλάρη της άγριας μισανατολής...


και μην ξεχνάς πως το να δηλώνω agnostic δεν συνεπάγεται πως δηλώνω woker... γώμαι ξεκάθαρος... οι σπηλιομάνες κυβερνήσανε για 180-280 χιλιάδες χρόνια περίπου... οι πατερφαμιλιαίοι κυβερνάνε για 12 χιλιάδες χρόνια και οι γεροντοκόρες κάνουν σαματά γιατί τάχα υπάρχει πατριαρχία για 12 χιλιάδες χρόνια αλλά ξεχνάνε πως ήσαντε στα κουμάντα για 180-280 χιλιάδες χρόνια και δεν είχαμε ούτε κοτέτσι να τρώμε αυγά...

μην με βάζεις στο δίπολο θρήσκος vs woker... ο κόζμος είναι πολύπολος...

Re: Υπάρχει Θεός;

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2024, 11:05
από taxalata xalasa
Αρίστος έγραψε: 21 Οκτ 2024, 08:52 Οι σοφιστές και οι «μπαχαλάκηδες» της αρχαίας Αθήνας

Σοφία Πατούρα*

.
:o

Re: Υπάρχει Θεός;

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2024, 12:34
από Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7
Γράφων έγραψε: 21 Οκτ 2024, 01:05
Λοξίας έγραψε: 20 Οκτ 2024, 21:01 η αλυσίδα των αιτιών δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος
οπότε ο Θεός είναι η προϋπόθεση και για το σύμπαν και τις μεταβολές του
Λοξίας έγραψε: 20 Οκτ 2024, 21:04 αλλά πρώτα πρέπει να απαντηθεί η ερώτηση του νηματοθέτη
-"Η αλυσιδα των αιτιων δεν εχει ουτε αρχη ουτε τελος"
-"Η αλυσιδα των γεγονοτων/συμβαντων δεν εχει ουτε αρχη ουτε τελος"
Διαγραψε το πρωτο, σβηστο απ' τη συλλογιστικη σου
Επανελαβε το δευτερο μεχρι να το καταλαβεις
Εδω ακριβως σκονταφτεις, προσθετεις μια ή δυο λαθος παραδοχες/αξιωσεις στα θεμελια του συλλογισμου σου, κι απο κει και επειτα ολο το οικοδομημα ειναι λαθος

Re: Υπάρχει Θεός;

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2024, 12:48
από Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7
Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7 έγραψε: 20 Οκτ 2024, 18:37 Ισως πρεπει να ξαναπεσει στο θεμα
Η συσχετιση του δεικτη νοημοσυνης
Με την πιστη στο Θεο
Με βαση οσες ερευνες πέσαν στα χερια μου
Κατι ηξερε ο Ιησους
Οταν μακάριζε τους τω πνεύματι πτωχους
Η συσχετιση της νοημοσυνης, εμφυτης και καλλιεργημενης
Με την πιστη στο Θεο ειναι, γενικα, αρνητικη
Δηλαδη οσο πεφτει ο δεικτης και το μορφωτικο επιπεδο
Τοσο ανεβαινει, αριθμητικα, η πιστη
Κι οσο "ανεβαινει" η γνωση
Τοσο "πεφτει" η πιστη

Re: Υπάρχει Θεός;

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2024, 13:04
από Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7
Αρίστος έγραψε: 20 Οκτ 2024, 21:30
Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7 έγραψε: 20 Οκτ 2024, 19:51 Εθεσα αρκετες φορες στο νημα
Τρια ερωτηματα που αγνοουνται επιμονα
1. Υπαρχει σχεση αναμεσα στη Μετρησιμη Νοημοσυνη και την Πιστη στο Θεο;
Δεν απαντας στην ερωτηση
Οχι μονο αυτο
Αλλα "πετας τη μπαλλα στην εξεδρα"
Και "θολωνεις τα νερα"
2. Αν υπαρχει Θεος, κι εμεις Εικονα κι Ομοιωση Του, ποσο μπορει ο Χαρακτηρας του να διαφερει απο τη βασικη Προθεση και Συμπεριφορα της Ζωης, που ειναι δημιουργια του;
Το κατ' εικονα και καθ' ομοιωση αναφεροταν στο πνευματικο μερος της ψυχης, αυτο ειναι το κατ' εικονα θεου, οχι στο θνητο σωμα και οχι στον προσκαιρο χαρακτηρα με τα ελαττωματα του.

-Αν το πνευματικο μερος Του μας μοιαζει, τοτε μας μοιαζει κι ο Χαρακτηρας Του..
3. Αν αγνοησουμε το ερωτημα "υπαρχει ή οχι;", Θελουμε να υπαρχει Θεος;
-Ειμαστε "Θεος" για αρκετα ειδη ζωης
Αν ο Σκυλος ή η Αγελαδα ερωτουνταν: Θελεις να υπαρχει ο Ανθρωπος;
Εισαι καλυτερα με ή χωρις τον Ανθρωπο;
Τι θα απαντουσαν;

Re: Υπάρχει Θεός;

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2024, 14:37
από Αρίστος
Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7 έγραψε: 21 Οκτ 2024, 12:48
Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7 έγραψε: 20 Οκτ 2024, 18:37 Ισως πρεπει να ξαναπεσει στο θεμα
Η συσχετιση του δεικτη νοημοσυνης
Με την πιστη στο Θεο
Με βαση οσες ερευνες πέσαν στα χερια μου
Κατι ηξερε ο Ιησους
Οταν μακάριζε τους τω πνεύματι πτωχους
Η συσχετιση της νοημοσυνης, εμφυτης και καλλιεργημενης
Με την πιστη στο Θεο ειναι, γενικα, αρνητικη
Δηλαδη οσο πεφτει ο δεικτης και το μορφωτικο επιπεδο
Τοσο ανεβαινει, αριθμητικα, η πιστη
Κι οσο "ανεβαινει" η γνωση
Τοσο "πεφτει" η πιστη


Αν αποδειχτει οτι υπαρχει αιθερας η μιση επιστημονικη γνωση της υλιστικης ανθρωποτητας παει στα σκουπιδια, σχεδον ολη η φυσικη, η βιολογια, η θεωρια της εξελιξης και αρκετα στις κοινωνικες επιστημες.

Και βεβαια θα αποδειχτει οτι οι αρχαιοι πολιτισμοι που γνωριζαν τον αιθερα ειχαν επαφη με το συμπαν, τη φυση και τη ζωη με καναλια που εμεις τα εχουμε νεκρωσει στιβαγμενοι σε τσιμεντουπολεις και με το αγχος απο το πρωι μεχρι το βραδυ.

.

Re: Υπάρχει Θεός;

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2024, 16:06
από ksk
Αρίστος έγραψε: 19 Οκτ 2024, 15:56
ksk έγραψε: 19 Οκτ 2024, 15:40
Αρίστος έγραψε: 18 Οκτ 2024, 22:15



Οι βασικες μου επιρροες ειναι Ορφισμος, Πλατωνισμος και Χριστιανισμος.

Καμια σχεση με Πυθαγορειους και Ινδουισμο.

Δημιουργιστης οχι, Ευφυης σχεδιασμος ναι που ειναι καπου στη μεση μεταξυ Δημιουργισμου και Εξελιξης. Αλλα και εκει με πολλες διαφορες απο τα κλασσικα σεναρια.

Σε αρκετα θεολογικα θεματα εχω κατασταλαξει, σε καποια ψαχνομαι ακομη, γενικοτερα ομως εχω παψει να ενδιαφερομαι για αμεσες απαντησεις οπως παλια.

.
Πες μου σε παρακαλω πως μπορείς να συνταιριάξεις τον Ορφισμο με τον Χριστιανισμό ...
Πως έκανες αυτό το θαύμα; :lol:



Οι Ορφικοι ηταν αυτοι που πρωτοι στην αρχαια Ελλαδα πιστευαν σε αιωνια και θεικη ψυχη που εξαιτιας καποιου κριματος εγκλωβιστηκε στην υλη και πρεπει να απελευθερωθει. Και εννοειται οτι η διδασκαλια τους επηρεασε τα Ελευσινια.


.
Καποιου κριματος...ποίου;;;
Εγκλωβίστηκε στην υλη;;;;
Και εννοείται πως η βάση των Ελευσινιων είναι οι Ορφικοι Λόγοι...όταν λέω βάση δεν εννοώ ότι επηρεάστηκε ή στηρίχθηκε αλλά ότι απαγγελονταν κατά την διάρκεια των μυστηρίων.
Δεν μου ειπες πως συνταιριάζει ο Ορφισμος με τον Χριστιανισμό...
Μη μου πεις τπτ για την Ψυχη γιατί εκεί είναι η δεύτερη μεγάλη διαφορά τους...

Re: Υπάρχει Θεός;

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2024, 16:08
από ksk
tanipteros έγραψε: 19 Οκτ 2024, 16:40
ksk έγραψε: 19 Οκτ 2024, 15:45
tanipteros έγραψε: 19 Οκτ 2024, 04:05

Τα πνεύματα των σεάνς είναι συγκεκριμένης κατηγορίας.
Είναι ψυχές πεθαμένων ανθρώπων που βρίσκονται στο μεταβατικό στάδιο του 40ημέρου...
Ενώ τα Πνεύματα που σου λέω εγώ είναι από άλλα πεδία του αστρικού και έρχεσαι σε επαφή μαζί τους με διαλογισμό ή αν έχεις λάβει ενδυνάμωση στο αστρικό αν βγεις...
Εγώ από τότε που βγήκα στο αστρικό, και είδα τον φωτεινό Ήλιο που σε Αυτόν ενωνόντουσαν Πνεύματα και από Αυτόν ακτινοβολούσαν Πνεύματα και φεύγαν σε άλλα πεδία, έλαβα μια ενδυνάμωση πνευματική και όταν επέστρεψα πίσω στο σώμα μου έβλεπα και άκουγα άλλα όντα, επίσης έχω την τάση να απομακρύνω από μένα και άλλους αρνητικά πνεύματα μόνο με την παρουσία μου αν είμαστε κοντά κοντά...
Τα όνειρα μου γίναν πιο πλούσια και έντονα και σε αυτά συναναστρέφομαι με διάφορα όντα....έχω δει ουκ ολίγα σε αυτά τα χρόνια μετά την επιστροφή μου από το αστρικό...
Γιατί σαρανταημερου;
————-

Όντως είναι ειδική κατηγορία αλλά όχι αυτό που ειπες...
Περίπου 40 μέρες +/- η ψυχή κυριαρχείται από τις σκέψεις του βίου της στον εδώ κόσμο,
μέχρι να παύσει αυτή η επιροή κάνει περίπου 40+/- μέρες και η ψυχή δεν μεταβαίνει σε ανώτερα πεδία στο αστρικό...
Το παίρνεις από τον Χριστιανισμό;
Σαράντα μέρες και μετά αναλήφθηκε;
Παλαιότερα βάδιζαν με τον Σεληνιακό κυκλο.

Re: Υπάρχει Θεός;

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2024, 16:10
από tanipteros
ksk έγραψε: 21 Οκτ 2024, 16:08
tanipteros έγραψε: 19 Οκτ 2024, 16:40
ksk έγραψε: 19 Οκτ 2024, 15:45
Γιατί σαρανταημερου;
————-

Όντως είναι ειδική κατηγορία αλλά όχι αυτό που ειπες...
Περίπου 40 μέρες +/- η ψυχή κυριαρχείται από τις σκέψεις του βίου της στον εδώ κόσμο,
μέχρι να παύσει αυτή η επιροή κάνει περίπου 40+/- μέρες και η ψυχή δεν μεταβαίνει σε ανώτερα πεδία στο αστρικό...
Το παίρνεις από τον Χριστιανισμό;
Σαράντα μέρες και μετά αναλήφθηκε;
Παλαιότερα βάδιζαν με τον Σεληνιακό κυκλο.
όχι από Χριστ. από Βουδδισμό 45 μέρες

Re: Υπάρχει Θεός;

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2024, 16:10
από ksk
taxalata xalasa έγραψε: 19 Οκτ 2024, 18:20
ksk έγραψε: 19 Οκτ 2024, 15:31
taxalata xalasa έγραψε: 19 Οκτ 2024, 09:55

φαντασματα ολούθε...
:smt005:
Όπως τα λες... :smt023
αλογασυναρτησίες του υλικού ενκέφαλου...
Κάτι θα ξερεις για αυτά περισσότερο εσυ ... :003:

Re: Υπάρχει Θεός;

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2024, 16:10
από ksk
tanipteros έγραψε: 21 Οκτ 2024, 16:10
ksk έγραψε: 21 Οκτ 2024, 16:08
tanipteros έγραψε: 19 Οκτ 2024, 16:40

Περίπου 40 μέρες +/- η ψυχή κυριαρχείται από τις σκέψεις του βίου της στον εδώ κόσμο,
μέχρι να παύσει αυτή η επιροή κάνει περίπου 40+/- μέρες και η ψυχή δεν μεταβαίνει σε ανώτερα πεδία στο αστρικό...
Το παίρνεις από τον Χριστιανισμό;
Σαράντα μέρες και μετά αναλήφθηκε;
Παλαιότερα βάδιζαν με τον Σεληνιακό κυκλο.
όχι από Χριστ. από Βουδδισμό 45 μέρες
Έχω την εντύπωση ότι είναι περισσότερο εκεί...

Re: Υπάρχει Θεός;

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2024, 16:12
από tanipteros
ksk έγραψε: 21 Οκτ 2024, 16:10
tanipteros έγραψε: 21 Οκτ 2024, 16:10
ksk έγραψε: 21 Οκτ 2024, 16:08

Το παίρνεις από τον Χριστιανισμό;
Σαράντα μέρες και μετά αναλήφθηκε;
Παλαιότερα βάδιζαν με τον Σεληνιακό κυκλο.
όχι από Χριστ. από Βουδδισμό 45 μέρες
Έχω την εντύπωση ότι είναι περισσότερο εκεί...
μπορεί να είναι και 49 δεν θυμάμαι ποιο 40άρι είναι δες στην Βίβλο των Νεκρών εκεί το λέει