Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2020, 12:54
Επιτέλους διαβάσαμε και κάτι σοβαρό στο πχώρουμ.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Ναι, δε νομίζω πως καταλήγουν στο αποτρεπτικό των εκτρώσεων και των βρεφοκτονιών, αλλά ούτε και στο αντίθετο, κρατούν ουδέτερη στάση. Απλά δίνουν "όπλα" και στις δυο πλευρές. Τώρα πώς θα τα χρησιμοποιήσουν ή ποια πλευρά θα κερδίσει, αυτό είναι άλλο θέμα. Αλλά όταν λέμε να γίνει μια κουβέντα γύρω από το θέμα των αμβλώσεων, αυτό που έκαναν οι συγκεκριμένοι δεν εννοούμε; Και άλλωστε, διακρίνοντας περιπτώσεις, μπορεί ένα κράτος να επιτρέπει μεν τις αμβλώσεις, αλλά για συγκεκριμένους μόνο λόγους, πχ αν η εγκυμοσύνη ήταν αποτέλεσμα βιασμού, όπως γίνεται ήδη σε κάποιες χώρες.Alien666 έγραψε: 18 Ιαν 2020, 12:42Ανεξαρτήτως της υποκειμενικής ερμηνείας που του δίνουμε, η ανταπόκριση που έχει η άποψή τους σε συγκεκριμένες ομάδες, είναι πολύ συγκεκριμένη.pussycat έγραψε: 18 Ιαν 2020, 12:19 Το διάβασα στα γρήγορα το άρθρο.
Νομίζω πως το παρεξηγήσατε και τους παρεξηγήσατε τους τύπους.
Abstract
Abortion is largely accepted even for reasons that do not have anything to do with the fetus' health. By showing that (1) both fetuses and newborns do not have the same moral status as actual persons, (2) the fact that both are potential persons is morally irrelevant and (3) adoption is not always in the best interest of actual people, the authors argue that what we call ‘after-birth abortion’ (killing a newborn) should be permissible in all the cases where abortion is, including cases where the newborn is not disabled.
Δείχνοντας πως η έκτρωση είναι ουσιαστικά ίδια με τη βρεφοκτονία, θέλουνε να πούνε πως στα κράτη όπου η πρώτη επιτρέπεται, το ίδιο θα πρέπει να γίνεται και για τη δεύτερη. Και επειδή κανείς (ή σχεδόν κανείς) δεν πρόκειται να συμφωνήσει σε βρεφοκτονίες, αυτό ίσως τον κάνει να αναλογιστεί το ίδιο και για τις αμβλώσεις. Για παράδειγμα:
1. Επιτρέπεις κε νομοθέτα τις εκτρώσεις με το σκεπτικό πως η οικογένεια δεν μπορεί να μεγαλώσει το παιδί για οικονομικούς λόγους; Ε τότε θα πρέπει επίσης να επιτρέπεις τις βρεφοκτονίες για τον ίδιο λόγο.
2. Επιτρέπεις τις εκτρώσεις επειδή το παιδί θα βγει ζαβό; Ε τότε θα πρέπει να επιτρέπεις τις βρεφοκτονίες για τα παιδιά που γεννιούνται προβληματικά.
3. Επιτρέπεις τις εκτρώσεις άνευ λόγου και αιτίας, επειδή ξέρω γω οι γονείς έχουν σημαντικότερες ασχολίες από το να μεγαλώνουν ένα παιδί; Ε τότε για τους ίδιους λόγους, δηλαδή χωρίς αιτιολόγηση, θα πρέπει να επιτρέπεις και τις βρεφοκτονίες.
Έτσι λοιπόν οι παραπάνω επιστήμονες ελπίζουν στην ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης, των γονιών, αλλά και των νομοθετών.
Με άλλα λόγια, καλοί είναι αυτοί, όχι απαίσιοι και κακοί.
Το σημείο που αναφέρει ότι το βρέφος δεν μπορεί να θεωρηθεί ώριμος άνθρωπος που παίρνει αποφάσεις, είναι αντίστοιχο των συζητήσεων που γίνονται στο παρόν σχετικά με το αν το έμβρυο μπορεί να θεωρηθεί "μάζα κυττάρων" ή πλήρες άτομο.
Ασφαλώς η πρόταση είναι ότι εκεί που επιτρέπεται η έκτρωση, να επιτρέπεται και η βρεφοκτονία, ωστόσο η επιχειρηματολογία δεν είναι αποτρεπτική της έκτρωσης (άρα ούτε της βρεφοκτονίας).
Είναι αυτό που βλέπουμε πάρα πολλές φορές στους δικαιωματιστές. Οταν διεκδικούν κάτι και το πετυχαίνουν, δεν αρκούνται σε αυτό που έχουν πετύχει, αλλά ζητούν διαρκώς, επιπλέον πράγματα.
Eσένα σε τάισαν ή είσαι θεός παντοδύναμος, αυτούσιος και ανεξάρτητος;
Στο πχωρουμ βρισκεσαι.
pussycat έγραψε: 18 Ιαν 2020, 12:55Ναι, δε νομίζω πως καταλήγουν στο αποτρεπτικό των εκτρώσεων και των βρεφοκτονιών, αλλά ούτε και στο αντίθετο, κρατούν ουδέτερη στάση. Απλά δίνουν "όπλα" και στις δυο πλευρές. Τώρα πώς θα τα χρησιμοποιήσουν ή ποια πλευρά θα κερδίσει, αυτό είναι άλλο θέμα. Αλλά όταν λέμε να γίνει μια κουβέντα γύρω από το θέμα των αμβλώσεων, αυτό που έκαναν οι συγκεκριμένοι δεν εννοούμε; Και άλλωστε, διακρίνοντας περιπτώσεις, μπορεί ένα κράτος να επιτρέπει μεν τις αμβλώσεις, αλλά για συγκεκριμένους μόνο λόγους, πχ αν η εγκυμοσύνη ήταν αποτέλεσμα βιασμού, όπως γίνεται ήδη σε κάποιες χώρες.Alien666 έγραψε: 18 Ιαν 2020, 12:42Ανεξαρτήτως της υποκειμενικής ερμηνείας που του δίνουμε, η ανταπόκριση που έχει η άποψή τους σε συγκεκριμένες ομάδες, είναι πολύ συγκεκριμένη.pussycat έγραψε: 18 Ιαν 2020, 12:19 Το διάβασα στα γρήγορα το άρθρο.
Νομίζω πως το παρεξηγήσατε και τους παρεξηγήσατε τους τύπους.
Abstract
Abortion is largely accepted even for reasons that do not have anything to do with the fetus' health. By showing that (1) both fetuses and newborns do not have the same moral status as actual persons, (2) the fact that both are potential persons is morally irrelevant and (3) adoption is not always in the best interest of actual people, the authors argue that what we call ‘after-birth abortion’ (killing a newborn) should be permissible in all the cases where abortion is, including cases where the newborn is not disabled.
Δείχνοντας πως η έκτρωση είναι ουσιαστικά ίδια με τη βρεφοκτονία, θέλουνε να πούνε πως στα κράτη όπου η πρώτη επιτρέπεται, το ίδιο θα πρέπει να γίνεται και για τη δεύτερη. Και επειδή κανείς (ή σχεδόν κανείς) δεν πρόκειται να συμφωνήσει σε βρεφοκτονίες, αυτό ίσως τον κάνει να αναλογιστεί το ίδιο και για τις αμβλώσεις. Για παράδειγμα:
1. Επιτρέπεις κε νομοθέτα τις εκτρώσεις με το σκεπτικό πως η οικογένεια δεν μπορεί να μεγαλώσει το παιδί για οικονομικούς λόγους; Ε τότε θα πρέπει επίσης να επιτρέπεις τις βρεφοκτονίες για τον ίδιο λόγο.
2. Επιτρέπεις τις εκτρώσεις επειδή το παιδί θα βγει ζαβό; Ε τότε θα πρέπει να επιτρέπεις τις βρεφοκτονίες για τα παιδιά που γεννιούνται προβληματικά.
3. Επιτρέπεις τις εκτρώσεις άνευ λόγου και αιτίας, επειδή ξέρω γω οι γονείς έχουν σημαντικότερες ασχολίες από το να μεγαλώνουν ένα παιδί; Ε τότε για τους ίδιους λόγους, δηλαδή χωρίς αιτιολόγηση, θα πρέπει να επιτρέπεις και τις βρεφοκτονίες.
Έτσι λοιπόν οι παραπάνω επιστήμονες ελπίζουν στην ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης, των γονιών, αλλά και των νομοθετών.
Με άλλα λόγια, καλοί είναι αυτοί, όχι απαίσιοι και κακοί.
Το σημείο που αναφέρει ότι το βρέφος δεν μπορεί να θεωρηθεί ώριμος άνθρωπος που παίρνει αποφάσεις, είναι αντίστοιχο των συζητήσεων που γίνονται στο παρόν σχετικά με το αν το έμβρυο μπορεί να θεωρηθεί "μάζα κυττάρων" ή πλήρες άτομο.
Ασφαλώς η πρόταση είναι ότι εκεί που επιτρέπεται η έκτρωση, να επιτρέπεται και η βρεφοκτονία, ωστόσο η επιχειρηματολογία δεν είναι αποτρεπτική της έκτρωσης (άρα ούτε της βρεφοκτονίας).
Είναι αυτό που βλέπουμε πάρα πολλές φορές στους δικαιωματιστές. Οταν διεκδικούν κάτι και το πετυχαίνουν, δεν αρκούνται σε αυτό που έχουν πετύχει, αλλά ζητούν διαρκώς, επιπλέον πράγματα.
Μα αυτό υποστηρίζει το επιστημονικό άρθρο: Οτι εφόσον το νεογέννητο δεν έχει συνείδηση ώριμου ανθρώπου, να επιτρέπεται και η βρεφοκτονία.EKPLIKTIKOS έγραψε: 18 Ιαν 2020, 13:51 Τα αλλα που αναφερονται, οτι κ καλα δεν έχει συνείδηση κτλ, ισχύουν κ για το νεογέννητο.
πολύ ωραία, άρα αυτό που δίνει ηθικά το δικαίωμα σε μία μάνα να σκοτώσει το έμβρυο που ζει μέσα της είναι το γεγονός ότι είναι εξαρτημένο από τον δικό της οργανισμόEKPLIKTIKOS έγραψε: 18 Ιαν 2020, 13:51 Το μόνο που διαφέρει σε ένα έμβρυο 9 μηνών απο ενα μωρο 3 λεπτών είναι οτι το πρώτο ζει αναγκαστικά απο τη μαμα του, ενω το δευτερο απο τη στιγμή που θα γεννηθεί μπορεί να επιβιώσει με φροντίδα κ χωρις αυτήν. Η αληθεια ομως ειναι οτι ενα νεογέννητο εχει την συνείδηση της πατατας. Μιλάω παντα για τα επιχειρήματα πολλών που υποστηρίζουν την έκτρωση. Προσωπικά θεωρω οτι η διαφορα ειναι μονο αυτη που αναφέρω, και η μόνη που θα μπορούσε να δικαιολογεί το δικαίωμα στην έκτρωση, σε αντίθεση με αυτο της βρεφοκτονιας. Τα αλλα που αναφερονται, οτι κ καλα δεν έχει συνείδηση κτλ, ισχύουν κ για το νεογέννητο.
διαβάζοντας το abstract νομίζω πως δεν υποστηρίζουν πραγματικά τη βρεφοκτονία αλλά προσπαθούν να τραβήξουν τη "λογική" πίσω από τις εκτρώσεις στα άκρα για να δείξουν το πόσο παράλογα είναι τα επιχειρήματα των pro-abortionistsAlien666 έγραψε: 18 Ιαν 2020, 13:54Μα αυτό υποστηρίζει το επιστημονικό άρθρο: Οτι εφόσον το νεογέννητο δεν έχει συνείδηση ώριμου ανθρώπου, να επιτρέπεται και η βρεφοκτονία.EKPLIKTIKOS έγραψε: 18 Ιαν 2020, 13:51 Τα αλλα που αναφερονται, οτι κ καλα δεν έχει συνείδηση κτλ, ισχύουν κ για το νεογέννητο.
Διάβασέ το όλο.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 18 Ιαν 2020, 13:58διαβάζοντας το abstract νομίζω πως δεν υποστηρίζουν πραγματικά τη βρεφοκτονία αλλά προσπαθούν να τραβήξουν τη "λογική" πίσω από τις εκτρώσεις στα άκρα για να δείξουν το πόσο παράλογα είναι τα επιχειρήματα των pro-abortionistsAlien666 έγραψε: 18 Ιαν 2020, 13:54Μα αυτό υποστηρίζει το επιστημονικό άρθρο: Οτι εφόσον το νεογέννητο δεν έχει συνείδηση ώριμου ανθρώπου, να επιτρέπεται και η βρεφοκτονία.EKPLIKTIKOS έγραψε: 18 Ιαν 2020, 13:51 Τα αλλα που αναφερονται, οτι κ καλα δεν έχει συνείδηση κτλ, ισχύουν κ για το νεογέννητο.
δε μπορώ να φανταστώ ότι κάποιοι θα υποστήριζαν πραγματικά κάτι τέτοιο
δεν πρόκειται, αλλά ακόμα και το αντίθετο να ισχύει, έστω και ακούσια η δημοσίευση εξυπηρετεί αυτόν τον σκοπό που ανέφεραAlien666 έγραψε: 18 Ιαν 2020, 14:03Διάβασέ το όλο.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 18 Ιαν 2020, 13:58διαβάζοντας το abstract νομίζω πως δεν υποστηρίζουν πραγματικά τη βρεφοκτονία αλλά προσπαθούν να τραβήξουν τη "λογική" πίσω από τις εκτρώσεις στα άκρα για να δείξουν το πόσο παράλογα είναι τα επιχειρήματα των pro-abortionistsAlien666 έγραψε: 18 Ιαν 2020, 13:54
Μα αυτό υποστηρίζει το επιστημονικό άρθρο: Οτι εφόσον το νεογέννητο δεν έχει συνείδηση ώριμου ανθρώπου, να επιτρέπεται και η βρεφοκτονία.
δε μπορώ να φανταστώ ότι κάποιοι θα υποστήριζαν πραγματικά κάτι τέτοιο