!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
Alberto Giubilini και Francesca Minerva
Η εισήγησή τους στο περιοδικό Journal of Medican ethics είναι η παρακάτω:
https://jme.bmj.com/content/39/5/261
After-birth abortion: why should the baby live?
Abstract
(μπλα μπλα μπλα) the authors argue that what we call ‘after-birth abortion’ (killing a newborn) should be permissible in all the cases where abortion is, including cases where the newborn is not disabled.
(παρακάτω)
There are two reasons which, taken together, justify this claim:
The moral status of an infant is equivalent to that of a fetus, that is, neither can be considered a ‘person’ in a morally relevant sense.
It is not possible to damage a newborn by preventing her from developing the potentiality to become a person in the morally relevant sense.
We are going to justify these two points in the following two sections.
Δεν πρόκειται για υποθετικό σενάριο, αλλά για υπαρκτό άρθρο.
Ερώτηση: Τι θα τους λέγατε;
Να κάποια responses που έχουν γίνει στο παραπάνω άρθρο (εμφανίζονται αν πατήσει κανείς το "responses")
https://jme.bmj.com/content/39/5/261.responses
Η εισήγησή τους στο περιοδικό Journal of Medican ethics είναι η παρακάτω:
https://jme.bmj.com/content/39/5/261
After-birth abortion: why should the baby live?
Abstract
(μπλα μπλα μπλα) the authors argue that what we call ‘after-birth abortion’ (killing a newborn) should be permissible in all the cases where abortion is, including cases where the newborn is not disabled.
(παρακάτω)
There are two reasons which, taken together, justify this claim:
The moral status of an infant is equivalent to that of a fetus, that is, neither can be considered a ‘person’ in a morally relevant sense.
It is not possible to damage a newborn by preventing her from developing the potentiality to become a person in the morally relevant sense.
We are going to justify these two points in the following two sections.
Δεν πρόκειται για υποθετικό σενάριο, αλλά για υπαρκτό άρθρο.
Ερώτηση: Τι θα τους λέγατε;
Να κάποια responses που έχουν γίνει στο παραπάνω άρθρο (εμφανίζονται αν πατήσει κανείς το "responses")
https://jme.bmj.com/content/39/5/261.responses
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
είναι τόσο ηλίθιο σαν όρος και σαν ιδέα που λογικά είναι τρολιά.είναι σαν να ζητάνε κάποιοι να επιτραπούν οι φόνοι των πεθαμένων
Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
Τρολιά θα ήταν σε κάποιο φόρουμ όπως εδώ, όπου γίνεται συζήτηση καφενείου.nowhere έγραψε: 17 Ιαν 2020, 18:04 είναι τόσο ηλίθιο σαν όρος και σαν ιδέα που λογικά είναι τρολιά.είναι σαν να ζητάνε κάποιοι να επιτραπούν οι φόνοι των πεθαμένων
Το bmj είναι επιστημονικό περιοδικό και εγκρίνει επιστημονικά άρθρα από επιστήμονες.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_BMJ
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
Tους ρίχνεις μια στο δόξα πατρί. Μικρή η απώλεια. Τα ζιζάνια δεν χρησιμεύουν πουθενά.
Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
Βρήκα και τα βιογραφικά τους, που σημαίνει ότι υπάρχουν στ' αλήθεια.
https://www.practicalethics.ox.ac.uk/pe ... -giubilini
https://www.francescaminerva.com/
https://www.practicalethics.ox.ac.uk/pe ... -giubilini
https://www.francescaminerva.com/
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
τότε τα καφενεία έχουν περισσότερη σοβαροτητα.οι επιστήμονες υποτίθεται πρέπει να χρησιμοποιούν τις λεξούλες με κάποια ακρίβειαAlien666 έγραψε: 17 Ιαν 2020, 18:08 Τρολιά θα ήταν σε κάποιο φόρουμ όπως εδώ, όπου γίνεται συζήτηση καφενείου.
Το bmj είναι επιστημονικό περιοδικό και εγκρίνει επιστημονικά άρθρα από επιστήμονες.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_BMJ
Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
Αν κρίνω από τις φάτσες σε αυτούς έπρεπε να κάνουν ευθανασία με την γέννηση.
Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
Νόμιζα ότι θα είναι γιατροί από τον τίτλο του περιοδικού. Τελικά δεν είναι καν επιστήμονες, βλέποντας και τα βιογραφικά τους επιβεβαιώνεται. Οποτε μην είστε τόσο σκληροί μαζί τους θα μπορούσε το άρθρο να είναι δημοσιευμένο σε εφημερίδα η σάιτ.
Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
Εγώ θα τους έριχνα στο κεφαλι, μια που σίγουρα δεν θα έβρισκα ικανοποιητική την απάντηση τους στην ερώτηση μου "γιατί να σε αφήσω να ζήσεις?".
-
Δημοκράτης
- Δημοσιεύσεις: 27998
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
Ζούμε σε εποχές τίγκα στην παρακμή, όλα αυτά είναι αναμενόμενα. Το σύστημα πάει για μέγα ρισερ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Δημοκράτης την 17 Ιαν 2020, 18:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
φιλόσοφοι είναι οι κηφήνες του ουεχιρο οπότε για τον κακ προκρίνω ΚΖ- η σαλούφα επίσης, αυτόχρημα
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
Με τι δωμάτια έχετε μπλέξει ρε τύποι;
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
H "έκτρωση μετά τη γέννα" είναι ένα ζητούμενο που έχει περιληφθεί και στο φεμινιστικό περιοδικό της μιγάδα. Αναφέρεται στα περιεχόμενα, αλλά πρέπει να είναι κανείς συνδρομητής για να το διαβάσει. Πριν λίγο καιρό είχα αναρτήσει μία αφίσα που περιέγραφε το πνεύμα.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
Το διάβασα στα γρήγορα το άρθρο.
Νομίζω πως το παρεξηγήσατε και τους παρεξηγήσατε τους τύπους.
Abstract
Abortion is largely accepted even for reasons that do not have anything to do with the fetus' health. By showing that (1) both fetuses and newborns do not have the same moral status as actual persons, (2) the fact that both are potential persons is morally irrelevant and (3) adoption is not always in the best interest of actual people, the authors argue that what we call ‘after-birth abortion’ (killing a newborn) should be permissible in all the cases where abortion is, including cases where the newborn is not disabled.
Δείχνοντας πως η έκτρωση είναι ουσιαστικά ίδια με τη βρεφοκτονία, θέλουνε να πούνε πως στα κράτη όπου η πρώτη επιτρέπεται, το ίδιο θα πρέπει να γίνεται και για τη δεύτερη. Και επειδή κανείς (ή σχεδόν κανείς) δεν πρόκειται να συμφωνήσει σε βρεφοκτονίες, αυτό ίσως τον κάνει να αναλογιστεί το ίδιο και για τις αμβλώσεις. Για παράδειγμα:
1. Επιτρέπεις κε νομοθέτα τις εκτρώσεις με το σκεπτικό πως η οικογένεια δεν μπορεί να μεγαλώσει το παιδί για οικονομικούς λόγους; Ε τότε θα πρέπει επίσης να επιτρέπεις τις βρεφοκτονίες για τον ίδιο λόγο.
2. Επιτρέπεις τις εκτρώσεις επειδή το παιδί θα βγει ζαβό; Ε τότε θα πρέπει να επιτρέπεις τις βρεφοκτονίες για τα παιδιά που γεννιούνται προβληματικά.
3. Επιτρέπεις τις εκτρώσεις άνευ λόγου και αιτίας, επειδή ξέρω γω οι γονείς έχουν σημαντικότερες ασχολίες από το να μεγαλώνουν ένα παιδί; Ε τότε για τους ίδιους λόγους, δηλαδή χωρίς αιτιολόγηση, θα πρέπει να επιτρέπεις και τις βρεφοκτονίες.
Έτσι λοιπόν οι παραπάνω επιστήμονες ελπίζουν στην ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης, των γονιών, αλλά και των νομοθετών.
Με άλλα λόγια, καλοί είναι αυτοί, όχι απαίσιοι και κακοί.
Νομίζω πως το παρεξηγήσατε και τους παρεξηγήσατε τους τύπους.
Abstract
Abortion is largely accepted even for reasons that do not have anything to do with the fetus' health. By showing that (1) both fetuses and newborns do not have the same moral status as actual persons, (2) the fact that both are potential persons is morally irrelevant and (3) adoption is not always in the best interest of actual people, the authors argue that what we call ‘after-birth abortion’ (killing a newborn) should be permissible in all the cases where abortion is, including cases where the newborn is not disabled.
Δείχνοντας πως η έκτρωση είναι ουσιαστικά ίδια με τη βρεφοκτονία, θέλουνε να πούνε πως στα κράτη όπου η πρώτη επιτρέπεται, το ίδιο θα πρέπει να γίνεται και για τη δεύτερη. Και επειδή κανείς (ή σχεδόν κανείς) δεν πρόκειται να συμφωνήσει σε βρεφοκτονίες, αυτό ίσως τον κάνει να αναλογιστεί το ίδιο και για τις αμβλώσεις. Για παράδειγμα:
1. Επιτρέπεις κε νομοθέτα τις εκτρώσεις με το σκεπτικό πως η οικογένεια δεν μπορεί να μεγαλώσει το παιδί για οικονομικούς λόγους; Ε τότε θα πρέπει επίσης να επιτρέπεις τις βρεφοκτονίες για τον ίδιο λόγο.
2. Επιτρέπεις τις εκτρώσεις επειδή το παιδί θα βγει ζαβό; Ε τότε θα πρέπει να επιτρέπεις τις βρεφοκτονίες για τα παιδιά που γεννιούνται προβληματικά.
3. Επιτρέπεις τις εκτρώσεις άνευ λόγου και αιτίας, επειδή ξέρω γω οι γονείς έχουν σημαντικότερες ασχολίες από το να μεγαλώνουν ένα παιδί; Ε τότε για τους ίδιους λόγους, δηλαδή χωρίς αιτιολόγηση, θα πρέπει να επιτρέπεις και τις βρεφοκτονίες.
Έτσι λοιπόν οι παραπάνω επιστήμονες ελπίζουν στην ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης, των γονιών, αλλά και των νομοθετών.
Με άλλα λόγια, καλοί είναι αυτοί, όχι απαίσιοι και κακοί.
Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες
Ανεξαρτήτως της υποκειμενικής ερμηνείας που του δίνουμε, η ανταπόκριση που έχει η άποψή τους σε συγκεκριμένες ομάδες, είναι πολύ συγκεκριμένη.pussycat έγραψε: 18 Ιαν 2020, 12:19 Το διάβασα στα γρήγορα το άρθρο.
Νομίζω πως το παρεξηγήσατε και τους παρεξηγήσατε τους τύπους.
Abstract
Abortion is largely accepted even for reasons that do not have anything to do with the fetus' health. By showing that (1) both fetuses and newborns do not have the same moral status as actual persons, (2) the fact that both are potential persons is morally irrelevant and (3) adoption is not always in the best interest of actual people, the authors argue that what we call ‘after-birth abortion’ (killing a newborn) should be permissible in all the cases where abortion is, including cases where the newborn is not disabled.
Δείχνοντας πως η έκτρωση είναι ουσιαστικά ίδια με τη βρεφοκτονία, θέλουνε να πούνε πως στα κράτη όπου η πρώτη επιτρέπεται, το ίδιο θα πρέπει να γίνεται και για τη δεύτερη. Και επειδή κανείς (ή σχεδόν κανείς) δεν πρόκειται να συμφωνήσει σε βρεφοκτονίες, αυτό ίσως τον κάνει να αναλογιστεί το ίδιο και για τις αμβλώσεις. Για παράδειγμα:
1. Επιτρέπεις κε νομοθέτα τις εκτρώσεις με το σκεπτικό πως η οικογένεια δεν μπορεί να μεγαλώσει το παιδί για οικονομικούς λόγους; Ε τότε θα πρέπει επίσης να επιτρέπεις τις βρεφοκτονίες για τον ίδιο λόγο.
2. Επιτρέπεις τις εκτρώσεις επειδή το παιδί θα βγει ζαβό; Ε τότε θα πρέπει να επιτρέπεις τις βρεφοκτονίες για τα παιδιά που γεννιούνται προβληματικά.
3. Επιτρέπεις τις εκτρώσεις άνευ λόγου και αιτίας, επειδή ξέρω γω οι γονείς έχουν σημαντικότερες ασχολίες από το να μεγαλώνουν ένα παιδί; Ε τότε για τους ίδιους λόγους, δηλαδή χωρίς αιτιολόγηση, θα πρέπει να επιτρέπεις και τις βρεφοκτονίες.
Έτσι λοιπόν οι παραπάνω επιστήμονες ελπίζουν στην ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης, των γονιών, αλλά και των νομοθετών.
Με άλλα λόγια, καλοί είναι αυτοί, όχι απαίσιοι και κακοί.
Το σημείο που αναφέρει ότι το βρέφος δεν μπορεί να θεωρηθεί ώριμος άνθρωπος που παίρνει αποφάσεις, είναι αντίστοιχο των συζητήσεων που γίνονται στο παρόν σχετικά με το αν το έμβρυο μπορεί να θεωρηθεί "μάζα κυττάρων" ή πλήρες άτομο.
Ασφαλώς η πρόταση είναι ότι εκεί που επιτρέπεται η έκτρωση, να επιτρέπεται και η βρεφοκτονία, ωστόσο η επιχειρηματολογία δεν είναι αποτρεπτική της έκτρωσης (άρα ούτε της βρεφοκτονίας).
Είναι αυτό που βλέπουμε πάρα πολλές φορές στους δικαιωματιστές. Οταν διεκδικούν κάτι και το πετυχαίνουν, δεν αρκούνται σε αυτό που έχουν πετύχει, αλλά ζητούν διαρκώς, επιπλέον πράγματα.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 31 Απαντήσεις
- 974 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από EKPLIKTIKOS
-
- 0 Απαντήσεις
- 180 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από 20---
-
- 4 Απαντήσεις
- 591 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kappa
-
- 0 Απαντήσεις
- 266 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Filosofos555