Σελίδα 97 από 149

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 18:21
από ethereal
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:17
stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:11 Το ότι θα κατεβάζουμε τα βιβλία της Ε δημοτικού για να τα ξεψαχνίσουμε επάνω σε διαφωνίες της απλής αριθμητικής, με βρήκε απροετοίμαστο.
Μα δεν είναι τίποτα. Απλώς να δούμε και 1-2 άλλα προβλήματα δίπλα για την χρήση του πληθυντικού και το πως διδάσκουν την σχετική θεωρία. Τότε θα βγάλουμε συμπέρασμα για το αν είναι λάθος, τσαπατσουλιά ή παιδαγωγική άποψη.
Όλως περιέργως με τα τρία ενδεχόμενα "αθωώνεις" την ανεπάρκεια πολλών.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 18:21
από stavmanr
Naida έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:20 Η φάση είναι
Grigoris_Petrakos_324 joined the chat
:lol:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 18:22
από ST48410
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:19
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:16
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:11 Αν πεις "της σοκολάτας" είσαι σίγουρος ότι ο ενικός θα σε καλύπτει και για κάθε άλλο παρόμοιο παράδειγμα;
Όχι δεν είμαι. Το έγραψες και σε άλλη σελίδα αλλά δεν έφερες τέτοιο παράδειγμα. Εγώ σου έφερα τουλάχιστον 4 που δημιουργείται πρόβλημα.

Τελικά όμως αυτή είναι η μονάδα στην οποία αναφέρεται το κλάσμα. Δεν είναι οι 3 σοκολάτες. Είναι η μία. Αν η απάντηση στο κλάσμα ήταν 1 (3 παιδιά και 3 σοκολάτες), δεν θα έδινες στο κάθε παιδί το σύνολο των αντικειμένων αλλά μόνο 1 από αυτά.

Μόλις πας σε οριακές περιπτώσεις (όπως στο παράδειγμα με το μισό εχθές), το πρόβλημα γίνεται αμέσως ξεκάθαρο.
Το 3 του κλάσματος είναι η μία σοκολάτα; Αυτό λέμε στον μαθητή;
τα 3/3

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 18:24
από Στύγιος
Λοξίας έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:21
ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:14
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:06

Τα 6/5 των μήλων δεν είναι κάτι παραπάνω από ένα μήλο;
Ο ενικός σε βοηθάει στην περίπτωση ανομοίων ή πρέπει να δημιουργήσουμε το μπανανομηλοπορτόκαλο;
Εδώ θα βοηθήσει ο Λοξίας ξέρει αυτός , ολόκληρη διατριβή έκανε με το μακαρονοτερας.
Τι; Δε θα είσαι καλά... :lol:
Διάβσα μερικές σελίδες και δεν ξαναπερνάω ουτ' απ' όξω...τούτοι δω είναι ικανοί να τρελάνουν και ψυχίατρο λέμε... :g030:

Κι όταν θα πάω στον τρελογιατρό ,θα τον τρελάνω και αυτόν..

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 18:24
από enaon
αφήνω αυτό εδω, Ε δημοτικου, σελ 43.

Εικόνα

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 18:24
από ST48410
Λοξίας έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:21 Διάβσα μερικές σελίδες και δεν ξαναπερνάω ουτ' απ' όξω...τούτοι δω είναι ικανοί να τρελάνουν και ψυχίατρο λέμε... :g030:
Με μερικές σελίδες δεν γίνεται τίποτα. Από την αρχή σχολαστικά. :lol:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 18:24
από ethereal
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:22
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:19
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:16

Όχι δεν είμαι. Το έγραψες και σε άλλη σελίδα αλλά δεν έφερες τέτοιο παράδειγμα. Εγώ σου έφερα τουλάχιστον 4 που δημιουργείται πρόβλημα.

Τελικά όμως αυτή είναι η μονάδα στην οποία αναφέρεται το κλάσμα. Δεν είναι οι 3 σοκολάτες. Είναι η μία. Αν η απάντηση στο κλάσμα ήταν 1 (3 παιδιά και 3 σοκολάτες), δεν θα έδινες στο κάθε παιδί το σύνολο των αντικειμένων αλλά μόνο 1 από αυτά.

Μόλις πας σε οριακές περιπτώσεις (όπως στο παράδειγμα με το μισό εχθές), το πρόβλημα γίνεται αμέσως ξεκάθαρο.
Το 3 του κλάσματος είναι η μία σοκολάτα; Αυτό λέμε στον μαθητή;
τα 3/3
Στο παράδειγμα τι λέμε; 3/3;
Διατύπωσε και συ τις 5 προτασούλες του παραδείγματος, όπως τις βλέπεις, σύμφωνα με το σκεπτικό σου.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 18:25
από stavmanr
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:22
ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:19
ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:16

Όχι δεν είμαι. Το έγραψες και σε άλλη σελίδα αλλά δεν έφερες τέτοιο παράδειγμα. Εγώ σου έφερα τουλάχιστον 4 που δημιουργείται πρόβλημα.

Τελικά όμως αυτή είναι η μονάδα στην οποία αναφέρεται το κλάσμα. Δεν είναι οι 3 σοκολάτες. Είναι η μία. Αν η απάντηση στο κλάσμα ήταν 1 (3 παιδιά και 3 σοκολάτες), δεν θα έδινες στο κάθε παιδί το σύνολο των αντικειμένων αλλά μόνο 1 από αυτά.

Μόλις πας σε οριακές περιπτώσεις (όπως στο παράδειγμα με το μισό εχθές), το πρόβλημα γίνεται αμέσως ξεκάθαρο.
Το 3 του κλάσματος είναι η μία σοκολάτα; Αυτό λέμε στον μαθητή;
τα 3/3
Βασικά του λέμε "φέρε τη σοκολάτα σου". Τη σπάμε σε τρία κομμάτια. Του τη δίνουμε πίσω σπασμένη και τον στέλνουμε σπίτι.
Επιστρέφει στο σχολείο κλαμένος με τον κηδεμόνα του να ωρύεται.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 18:26
από ST48410
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:24
δεν έπρεπε να το κάνεις highlight

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 18:27
από Puma
Εικόνα

Συγχωρέστε με... μπορεί να έχει ήδη αναρτηθεί και συζυτηθεί σχετικά. Απλά, οι αναρτήσεις αυξάνονται ραγδαία και δεν προλαβαίνω να τις παρακολουθήσω.

Είπατε κάτι για αυτό;

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 18:27
από mao mao
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:24 αφήνω αυτό εδω, Ε δημοτικου, σελ 43.

Εικόνα

:8)

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 18:28
από Στύγιος
Θέλετε να σας πω ειλικρινά που να βάλετε τη σοκολάτα σας :oops: ή με περιμένει μπαν;

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 18:29
από enaon
γκερ θα παρεις τηλ να τους πεις οτι εχουν λαθος στην σελ 43, να το κανουν "απο τις 3 σοκολάτες";

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 18:29
από stavmanr
Στύγιος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:28 Θέλετε να σας πω ειλικρινά που να βάλετε τη σοκολάτα σας :oops: ή με περιμένει μπαν;
Αν δε διευκρινίσεις αν μιλάς για το 1/1 της σοκολάτας ή το 1/3 των τριών σοκολατών, κάνω άμεσα αναφορά.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2022, 18:31
από ethereal
enaon έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:24 αφήνω αυτό εδω, Ε δημοτικου, σελ 43.

Εικόνα
Στη θέση του Ασέβαστου εδώ θα ήταν που θα είχα νευριάσει εγώ. Γιατί αν και μικρότερη ηλικία δεν τους καθοδηγεί με προσχεδιασμένες τις σοκολάτες.
Φαντάσου τα παιδιά να σχεδιάσουν κάθε μια ως ένα απλό παραλληλόγραμμο...Κάποιος θα "παίρνει" κομμάτια από 2 πλάκες σοκολάτας.
Στα κουτάκια απλώς θα γράψουν το 3 και το 4 και μετά χάος.