Όλως περιέργως με τα τρία ενδεχόμενα "αθωώνεις" την ανεπάρκεια πολλών.ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:17Μα δεν είναι τίποτα. Απλώς να δούμε και 1-2 άλλα προβλήματα δίπλα για την χρήση του πληθυντικού και το πως διδάσκουν την σχετική θεωρία. Τότε θα βγάλουμε συμπέρασμα για το αν είναι λάθος, τσαπατσουλιά ή παιδαγωγική άποψη.stavmanr έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:11 Το ότι θα κατεβάζουμε τα βιβλία της Ε δημοτικού για να τα ξεψαχνίσουμε επάνω σε διαφωνίες της απλής αριθμητικής, με βρήκε απροετοίμαστο.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
τα 3/3ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:19Το 3 του κλάσματος είναι η μία σοκολάτα; Αυτό λέμε στον μαθητή;ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:16Όχι δεν είμαι. Το έγραψες και σε άλλη σελίδα αλλά δεν έφερες τέτοιο παράδειγμα. Εγώ σου έφερα τουλάχιστον 4 που δημιουργείται πρόβλημα.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:11 Αν πεις "της σοκολάτας" είσαι σίγουρος ότι ο ενικός θα σε καλύπτει και για κάθε άλλο παρόμοιο παράδειγμα;
Τελικά όμως αυτή είναι η μονάδα στην οποία αναφέρεται το κλάσμα. Δεν είναι οι 3 σοκολάτες. Είναι η μία. Αν η απάντηση στο κλάσμα ήταν 1 (3 παιδιά και 3 σοκολάτες), δεν θα έδινες στο κάθε παιδί το σύνολο των αντικειμένων αλλά μόνο 1 από αυτά.
Μόλις πας σε οριακές περιπτώσεις (όπως στο παράδειγμα με το μισό εχθές), το πρόβλημα γίνεται αμέσως ξεκάθαρο.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Λοξίας έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:21Τι; Δε θα είσαι καλά...ksk έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:14Εδώ θα βοηθήσει ο Λοξίας ξέρει αυτός , ολόκληρη διατριβή έκανε με το μακαρονοτερας.ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 17:06
Τα 6/5 των μήλων δεν είναι κάτι παραπάνω από ένα μήλο;
Ο ενικός σε βοηθάει στην περίπτωση ανομοίων ή πρέπει να δημιουργήσουμε το μπανανομηλοπορτόκαλο;![]()
Διάβσα μερικές σελίδες και δεν ξαναπερνάω ουτ' απ' όξω...τούτοι δω είναι ικανοί να τρελάνουν και ψυχίατρο λέμε...![]()
Κι όταν θα πάω στον τρελογιατρό ,θα τον τρελάνω και αυτόν..
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
αφήνω αυτό εδω, Ε δημοτικου, σελ 43.


Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Με μερικές σελίδες δεν γίνεται τίποτα. Από την αρχή σχολαστικά.Λοξίας έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:21 Διάβσα μερικές σελίδες και δεν ξαναπερνάω ουτ' απ' όξω...τούτοι δω είναι ικανοί να τρελάνουν και ψυχίατρο λέμε...![]()
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Στο παράδειγμα τι λέμε; 3/3;ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:22τα 3/3ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:19Το 3 του κλάσματος είναι η μία σοκολάτα; Αυτό λέμε στον μαθητή;ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:16
Όχι δεν είμαι. Το έγραψες και σε άλλη σελίδα αλλά δεν έφερες τέτοιο παράδειγμα. Εγώ σου έφερα τουλάχιστον 4 που δημιουργείται πρόβλημα.
Τελικά όμως αυτή είναι η μονάδα στην οποία αναφέρεται το κλάσμα. Δεν είναι οι 3 σοκολάτες. Είναι η μία. Αν η απάντηση στο κλάσμα ήταν 1 (3 παιδιά και 3 σοκολάτες), δεν θα έδινες στο κάθε παιδί το σύνολο των αντικειμένων αλλά μόνο 1 από αυτά.
Μόλις πας σε οριακές περιπτώσεις (όπως στο παράδειγμα με το μισό εχθές), το πρόβλημα γίνεται αμέσως ξεκάθαρο.
Διατύπωσε και συ τις 5 προτασούλες του παραδείγματος, όπως τις βλέπεις, σύμφωνα με το σκεπτικό σου.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Βασικά του λέμε "φέρε τη σοκολάτα σου". Τη σπάμε σε τρία κομμάτια. Του τη δίνουμε πίσω σπασμένη και τον στέλνουμε σπίτι.ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:22τα 3/3ethereal έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:19Το 3 του κλάσματος είναι η μία σοκολάτα; Αυτό λέμε στον μαθητή;ST48410 έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:16
Όχι δεν είμαι. Το έγραψες και σε άλλη σελίδα αλλά δεν έφερες τέτοιο παράδειγμα. Εγώ σου έφερα τουλάχιστον 4 που δημιουργείται πρόβλημα.
Τελικά όμως αυτή είναι η μονάδα στην οποία αναφέρεται το κλάσμα. Δεν είναι οι 3 σοκολάτες. Είναι η μία. Αν η απάντηση στο κλάσμα ήταν 1 (3 παιδιά και 3 σοκολάτες), δεν θα έδινες στο κάθε παιδί το σύνολο των αντικειμένων αλλά μόνο 1 από αυτά.
Μόλις πας σε οριακές περιπτώσεις (όπως στο παράδειγμα με το μισό εχθές), το πρόβλημα γίνεται αμέσως ξεκάθαρο.
Επιστρέφει στο σχολείο κλαμένος με τον κηδεμόνα του να ωρύεται.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
δεν έπρεπε να το κάνεις highlight
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Συγχωρέστε με... μπορεί να έχει ήδη αναρτηθεί και συζυτηθεί σχετικά. Απλά, οι αναρτήσεις αυξάνονται ραγδαία και δεν προλαβαίνω να τις παρακολουθήσω.
Είπατε κάτι για αυτό;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Θέλετε να σας πω ειλικρινά που να βάλετε τη σοκολάτα σας
ή με περιμένει μπαν;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
γκερ θα παρεις τηλ να τους πεις οτι εχουν λαθος στην σελ 43, να το κανουν "απο τις 3 σοκολάτες";
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Αν δε διευκρινίσεις αν μιλάς για το 1/1 της σοκολάτας ή το 1/3 των τριών σοκολατών, κάνω άμεσα αναφορά.Στύγιος έγραψε: 10 Δεκ 2022, 18:28 Θέλετε να σας πω ειλικρινά που να βάλετε τη σοκολάτα σαςή με περιμένει μπαν;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Στη θέση του Ασέβαστου εδώ θα ήταν που θα είχα νευριάσει εγώ. Γιατί αν και μικρότερη ηλικία δεν τους καθοδηγεί με προσχεδιασμένες τις σοκολάτες.
Φαντάσου τα παιδιά να σχεδιάσουν κάθε μια ως ένα απλό παραλληλόγραμμο...Κάποιος θα "παίρνει" κομμάτια από 2 πλάκες σοκολάτας.
Στα κουτάκια απλώς θα γράψουν το 3 και το 4 και μετά χάος.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 10 Απαντήσεις
- 621 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από regarding_to_Being