Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 08 Οκτ 2019, 09:05
O Lou Reed έκανε την καλύτερη δουλειά του μέχρι τα 30. Από το transformer και ύστερα ποτέ δεν κατάφερε να φτάσει στο ελάχιστο προηγούμενες δουλειές του. Ο Peter Hammill ανέκαθεν αδιάφορος. Ο Bowie όντως είχε την ικανότητα να επανεφευρίσκει αδιάκοπα τον εαυτό του φτάνοντας στο σημείο να παρουσιάζει ενδιαφέροντα πράγματα ακόμα και από το νεκροκρέβατό του αλλά και αυτός τα καλύτερα τραγούδια του τα έγραψε στην αρχή.
o lou reed στα 31 έγραψε το berlin και στα 48 το songs for drella κλπ.
o petter hammill μέχρι το 1998 έβγαζε δισκάρες.
o bowie μέχρι πριν πεθάνει.
Φίλε μου αποφεύγω τους χαρακτηρισμούς. Διασκεδαστικό το songs for drella αλλά μέχρι εκεί. Peter Hammill προτείνει ο καλός γιατρός για αϋπνίες. Διάβαζε πιο προσεκτικά. Καλός μέχρι να πεθάνει ο Bowie αλλά χωρίς space oddity, ziggy stardust, life on mars. Γιατί να κοροιδευόμαστε. Κάθε πράγμα στον καιρό του.
δεν αποφεύγεις τους χαρακτηρισμούς. δες πιο πάνω.
αν δεν σ' αρέσουν οι δουλειές καλλιτεχνών σε πιο ώριμες ηλικίες είναι δικό σου θέμα και όχι κανόνας. περί ορέξεως... μάλλον είσαι και ανώριμος.
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 08 Οκτ 2019, 09:05
O Lou Reed έκανε την καλύτερη δουλειά του μέχρι τα 30. Από το transformer και ύστερα ποτέ δεν κατάφερε να φτάσει στο ελάχιστο προηγούμενες δουλειές του. Ο Peter Hammill ανέκαθεν αδιάφορος. Ο Bowie όντως είχε την ικανότητα να επανεφευρίσκει αδιάκοπα τον εαυτό του φτάνοντας στο σημείο να παρουσιάζει ενδιαφέροντα πράγματα ακόμα και από το νεκροκρέβατό του αλλά και αυτός τα καλύτερα τραγούδια του τα έγραψε στην αρχή.
o lou reed στα 31 έγραψε το berlin και στα 48 το songs for drella κλπ.
o petter hammill μέχρι το 1998 έβγαζε δισκάρες.
o bowie μέχρι πριν πεθάνει.
Φίλε μου αποφεύγω τους χαρακτηρισμούς. Διασκεδαστικό το songs for drella αλλά μέχρι εκεί. Peter Hammill προτείνει ο καλός γιατρός για αϋπνίες. Διάβαζε πιο προσεκτικά. Καλός μέχρι να πεθάνει ο Bowie αλλά χωρίς space oddity, ziggy stardust, life on mars. Γιατί να κοροιδευόμαστε. Κάθε πράγμα στον καιρό του.
δεν αποφεύγεις τους χαρακτηρισμούς. δες πιο πάνω.
αν δεν σ' αρέσουν οι δουλειές καλλιτεχνών σε πιο ώριμες ηλικίες είναι δικό σου θέμα και όχι κανόνας. περί ορέξεως... μάλλον είσαι και ανώριμος.
Δεν επιλέγω τα έργα βάσει της ηλικίας του ερμηνευτή/συνθέτη αλλά βάσει της καλλιτεχνικής τους αξίας. Ο Μπετόβεν για παράδειγμα έγραφε αριστουργήματα μέχρι τον θάνατό του. Ο Βάγκνερ το ίδιο. Δυστυχώς δεν μπορεί να πει κανείς το ίδιο για τον Μπομπ Ντύλαν που ακούγεται εδώ και μια δεκαετία σαν κότα που την πνίγουν. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν έγραψε κάποτε πολύ ωραία τραγούδια που γι' αυτά αξίζει το σεβασμό μας. Απλούστατα δεν γράφει πια.
Όλα αυτά είναι γνωστά.
Φίλε μου αποφεύγω τους χαρακτηρισμούς. Διασκεδαστικό το songs for drella αλλά μέχρι εκεί. Peter Hammill προτείνει ο καλός γιατρός για αϋπνίες. Διάβαζε πιο προσεκτικά. Καλός μέχρι να πεθάνει ο Bowie αλλά χωρίς space oddity, ziggy stardust, life on mars. Γιατί να κοροιδευόμαστε. Κάθε πράγμα στον καιρό του.
δεν αποφεύγεις τους χαρακτηρισμούς. δες πιο πάνω.
αν δεν σ' αρέσουν οι δουλειές καλλιτεχνών σε πιο ώριμες ηλικίες είναι δικό σου θέμα και όχι κανόνας. περί ορέξεως... μάλλον είσαι και ανώριμος.
Δεν επιλέγω τα έργα βάσει της ηλικίας του ερμηνευτή/συνθέτη αλλά βάσει της καλλιτεχνικής τους αξίας. Ο Μπετόβεν για παράδειγμα έγραφε αριστουργήματα μέχρι τον θάνατό του. Ο Βάγκνερ το ίδιο. Δυστυχώς δεν μπορεί να πει κανείς το ίδιο για τον Μπομπ Ντύλαν που ακούγεται εδώ και μια δεκαετία σαν κότα που την πνίγουν. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν έγραψε κάποτε πολύ ωραία τραγούδια που γι' αυτά αξίζει το σεβασμό μας. Απλούστατα δεν γράφει πια.
Όλα αυτά είναι γνωστά.
δεν αποφεύγεις τους χαρακτηρισμούς. δες πιο πάνω.
αν δεν σ' αρέσουν οι δουλειές καλλιτεχνών σε πιο ώριμες ηλικίες είναι δικό σου θέμα και όχι κανόνας. περί ορέξεως... μάλλον είσαι και ανώριμος.
Δεν επιλέγω τα έργα βάσει της ηλικίας του ερμηνευτή/συνθέτη αλλά βάσει της καλλιτεχνικής τους αξίας. Ο Μπετόβεν για παράδειγμα έγραφε αριστουργήματα μέχρι τον θάνατό του. Ο Βάγκνερ το ίδιο. Δυστυχώς δεν μπορεί να πει κανείς το ίδιο για τον Μπομπ Ντύλαν που ακούγεται εδώ και μια δεκαετία σαν κότα που την πνίγουν. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν έγραψε κάποτε πολύ ωραία τραγούδια που γι' αυτά αξίζει το σεβασμό μας. Απλούστατα δεν γράφει πια.
Όλα αυτά είναι γνωστά.
αδιάφοροι όσοι αναφέρεις.
Το διαβάσαμε κι αυτό. Όπως και να 'χει για λόγους αρχείου αναφέρω ότι στους τραγουδοποιούς η δημιουργικότητα εξαρτάται κατά κύριο λόγο από τη φωνητική τους δεινότητα με τη συνθετική τους ικανότητα να έπεται. Ο εκφυλισμός της συνθετικής τους ικανότητας είναι αποτέλεσμα κυρίως του μαρασμού του εκφραστικού τους μέσου. Της φωνής.
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 08 Οκτ 2019, 11:08
Όπως και να 'χει για λόγους αρχείου αναφέρω ότι στους τραγουδοποιούς η δημιουργικότητα εξαρτάται κατά κύριο λόγο από τη φωνητική τους δεινότητα με τη συνθετική τους ικανότητα να έπεται. Ο εκφυλισμός της συνθετικής τους ικανότητας είναι αποτέλεσμα κυρίως του μαρασμού του εκφραστικού τους μέσου. Της φωνής.
παιδια φθορα υ[αρχει δε θα εισαι τοσο καλος στο λαιβ και θα χασεις και μιση οκταβα στη φωνη και θα βαριεσαι και το λαιβ.
εισαι πιο εμπειρος ομως πιο καλος ,μαστορας.
ειναι οπως στις δουλειες, γινεσαι καλυτερος.
μη βαζετε την τριτη ηλικια στη μεση, ειναι φθηνο