ναι.Ορέστης 35 έγραψε: 02 Οκτ 2019, 17:35
Τοτε γιατι η εταιρεια που τοποθετει ανεμογεννητριες δεχτηκε να γινουν πειραματα αγκυρωσης με τον μηχανισμο;
Αν τα πειραματα πετυχουν θα αναγνωρισετε τη χρησιμοτητα της εφευρεσης;
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
-
Ορέστης 35
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Για να δουμε.Ασέβαστος έγραψε: 03 Οκτ 2019, 08:51ναι.Ορέστης 35 έγραψε: 02 Οκτ 2019, 17:35
Τοτε γιατι η εταιρεια που τοποθετει ανεμογεννητριες δεχτηκε να γινουν πειραματα αγκυρωσης με τον μηχανισμο;
Αν τα πειραματα πετυχουν θα αναγνωρισετε τη χρησιμοτητα της εφευρεσης;
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Σιγά να μην αναγνώρισαν την χρησιμότητα της εφεύρεσης.Ασέβαστος έγραψε: 03 Οκτ 2019, 08:51ναι.Ορέστης 35 έγραψε: 02 Οκτ 2019, 17:35
Τοτε γιατι η εταιρεια που τοποθετει ανεμογεννητριες δεχτηκε να γινουν πειραματα αγκυρωσης με τον μηχανισμο;
Αν τα πειραματα πετυχουν θα αναγνωρισετε τη χρησιμοτητα της εφευρεσης;
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Γιατί να μην την αναγνωρίσουν? Γιατί δεν είμαι πολιτικός μηχανικός και δεν μου επιτρέπεται επειδή φάγατε τάπα από την μαστοράντζα?Μηχανικός έγραψε: 03 Οκτ 2019, 12:15Σιγά να μην αναγνώρισαν την χρησιμότητα της εφεύρεσης.Ασέβαστος έγραψε: 03 Οκτ 2019, 08:51ναι.Ορέστης 35 έγραψε: 02 Οκτ 2019, 17:35
Τοτε γιατι η εταιρεια που τοποθετει ανεμογεννητριες δεχτηκε να γινουν πειραματα αγκυρωσης με τον μηχανισμο;
Αν τα πειραματα πετυχουν θα αναγνωρισετε τη χρησιμοτητα της εφευρεσης;![]()
Μα δεν είναι η πρώτη φορά που τρώτε τάπα. Και ο εφευρέτης που ανακάλυψε την οριζόντια σεισμική μόνωση πριν 70 χρόνια και την χρησιμοποιείται από τότε μάστορας ήταν.
Για πες μου πολιτικέ μηχανικέ εσύ που ξέρεις και τον εξάοπο οπτόπλινθο .... σε αυτά που γράφω πάρα κάτω διαφωνείς?
seismic Απόκριση κατασκευών στις οριζόντιες μετατοπίσεις
Υπάρχουν 3 μέθοδοι σχεδιασμού και 7 βασικοί παράγοντες μεταξύ σεισμού και κατασκευής που επηρεάζουν τις εντάσεις που θα δεχθεί η κατασκευή, καθώς και την συμπεριφορά της κατασκευής απέναντι στον σεισμό.
Αυτοί οι παράγοντες είναι...
1) Το πλάτος ταλάντωσης - μετατόπισης ανά πάσα κατεύθυνση
2) Η επιτάχυνση
3) Η μάζα - βάρος της κατασκευής
4) Το ύψος της κατασκευής
5) Ο χρόνος - διάρκεια του σεισμού.
6) Οι μηχανισμοί δυνάμεων απόσβεσης που διαθέτει κάθε κατασκευή.
7) Η ποιότητα του εδάφους θεμελίωσης
Υπάρχουν και αναρίθμητοι μικρότερης σημασίας αστάθμητοι παράγοντες πιθανοτικού χαρακτήρα που επηρεάζουν την συμπεριφορά κάθε κατασκευής στον σεισμό.
Άγνωστη η διεύθυνση του σεισμού, άγνωστο το ακριβές περιεχόμενο των συχνοτήτων της σεισμικής διέγερσης. Ακόμα οι μέγιστες πιθανές επιταχύνσεις που δίδουν οι σεισμολόγοι, και καθορίζουν τον συντελεστή αντισεισμικού σχεδιασμού έχουν πιθανότητα υπέρβασης, μεγαλύτερης του 10%.
Υπάρχουν και τρις μέθοδοι σχεδιασμού και κατασκευής για να αντιμετωπίσεις αυτούς τους παράγοντες.
1) Να σχεδιάσεις μια κατασκευή με ελαστική συμπεριφορά.
2) Να σχεδιάσεις μια κατασκευή με οριζόντια σεισμική μόνωση
3) Να σχεδιάσεις μια κατασκευή με δυναμική συμπεριφορά.
Αυτά για τον υφιστάμενο αντισεισμικό σχεδιασμό.
Αν έστω και ένας παράγοντας των αναφερθέντων υπερβεί των σχεδιασμό των κατασκευών αυτές θα υποστούν ζημιές ή θα καταρρεύσουν.
Η μέθοδος μου δεν έχει περιορισμούς υπέρβασης και ανταποκρίνεται στους πάρα πάνω παράγοντες επιτυχώς.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
οχι.
επειδη ειναι αχρηστη.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Ή μπορεί να είσαστε άχρηστοι εσείς αφού ένας μάστορας σας βάζει ερωτήσεις που δεν μπορείτε να απαντήσετε
Η σαβούρα της επιστήμης ίσος είσαστε εσείς
Η επιστήμη γράφετε με πειράματα και δημοσιεύσεις. Δεν γράφετε επειδή κάποιος ανώνυμος καύλωσε να πει ότι είναι άχρηστη
Τα έχω και τα δύο και θα ολοκληρώσω τα πειράματα και με το έδαφος για να βάλω νούμερα σε πίνακα επάνω με τις εντάσεις που αντέχει ο μηχανισμός σε διαφορετικά εδάφη και βάθη.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Έλληνες εφευρέτες χωρίς πατρίδα.
Ένα παράδειγμα μεγάλου Έλληνα εφευρέτη που η Ελλάδα τον διώχνει. Αυτή η σαβούρα που κάνει κουμάντο και αποτρέπει την πρόοδο της πατρίδας μας διαπράττει προδοσία.
Οι εφευρέτες έπρεπε να είναι πάντα η πρώτη είδηση στα βοθροκάναλα και η Ελληνική πολιτεία έπρεπε να τους παρέχει κάθε ευκολία, διότι ανάπτυξη προστιθέμενης αξίας που θα φέρει συνάλλαγμα και και νέες θέσεις εργασίας με κλανιές δεν γίνετε.
Korres P4: Tεστάροντας το απίστευτο supercar του Έλληνα εφευρέτη Δημήτρη Κορρέ Πηγή: www.lifo.gr
https://www.lifo.gr/videos/lifo_picks_p ... NBQrrjx4T0

Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα.
Ένα παράδειγμα μεγάλου Έλληνα εφευρέτη που η Ελλάδα τον διώχνει. Αυτή η σαβούρα που κάνει κουμάντο και αποτρέπει την πρόοδο της πατρίδας μας διαπράττει προδοσία.
Οι εφευρέτες έπρεπε να είναι πάντα η πρώτη είδηση στα βοθροκάναλα και η Ελληνική πολιτεία έπρεπε να τους παρέχει κάθε ευκολία, διότι ανάπτυξη προστιθέμενης αξίας που θα φέρει συνάλλαγμα και και νέες θέσεις εργασίας με κλανιές δεν γίνετε.
Korres P4: Tεστάροντας το απίστευτο supercar του Έλληνα εφευρέτη Δημήτρη Κορρέ Πηγή: www.lifo.gr
https://www.lifo.gr/videos/lifo_picks_p ... NBQrrjx4T0

Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Μάθημα πρώτον ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΤΑΣΕΩΝ ΥΠΟ ΣΕΙΣΜΙΚΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ
Τα τοιχώματα κατά το λίκνισμα της κατασκευής παραλαμβάνουν ροπές ( Μ ), ορθές δυνάμεις ( Ν ) ( θλιπτικές και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q )
1) Οι ροπές ( Μ ) δημιουργούνται όταν ο κορμός των τοιχωμάτων χάσει την κατακόρυφη θέση του.
Όταν το τοίχωμα χάσει την κατακόρυφη θέση του, στα κομβικά σημεία στα οποία ενώνεται με τα οριζόντια δοκάρια δημιουργούνται ροπές ( Μ )
Ένα κομβικό σημείο που έχει σχήμα σταυρού ( + ) αποτελείτε από τέσσερις γωνίες.
Όταν ο κορμός των τοιχωμάτων χάσει την κατακόρυφη θέση του, από την μία του παρειά σηκώνει την μια δοκό με φορά προς τα επάνω, και από την άλλη του παρειά σπρώχνει βίαια την άλλη δοκό προς τα κάτω.
Τα δοκάρια αλλά και ο κορμός των τοιχωμάτων ( όλες οι διατομές ) αντιδρούν σε αυτή την στροφή - ροπή που τους επιβάλει η αλλαγή θέσης ( - στροφή - ροπή ) του τοιχώματος, με αντίρροπες ροπές ( ροπές διαφορετικής κατεύθυνσης ) Αυτές οι αντίθετες εντάσεις ροπών, λυγίζουν τον κορμό των δοκών και των τοιχωμάτων μέχρι να σπάσουν.
Θα σπάσει πρώτη η πιο αδύναμη διατομή.
Το τοίχωμα χάνει την κατακόρυφη θέση του στρέφοντας τον κορμό του διότι εφαρμόζονται στον κορμό του δύο αντίθετες εντάσεις α) Κατά την μία κατεύθυνση, η ένταση της μετατόπισης βάσης, που της επιβάλει η μετατόπιση του εδάφους, και β) η αντίθετης φοράς ένταση που του επιβάλει η αδράνεια της κατασκευής. Αυτές οι αντίθετες εντάσεις από την μία δημιουργούν ένα επικλινές ανασήκωμα - μια στροφή στο πέλμα της θεμελίωσης και από την άλλη κάμπτουν τον κορμό του τοιχώματος. Και το ανασήκωμα του πέλματος βάσης αλλά και η κάμψη του κορμού του τοιχώματος είναι οι δύο αιτίες που ευθύνονται για την αλλαγή της κατακόρυφης στάσης του τοιχώματος η οποία παραμορφώνει τους κόμβους. Συνεχίζεται...

Τα τοιχώματα κατά το λίκνισμα της κατασκευής παραλαμβάνουν ροπές ( Μ ), ορθές δυνάμεις ( Ν ) ( θλιπτικές και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q )
1) Οι ροπές ( Μ ) δημιουργούνται όταν ο κορμός των τοιχωμάτων χάσει την κατακόρυφη θέση του.
Όταν το τοίχωμα χάσει την κατακόρυφη θέση του, στα κομβικά σημεία στα οποία ενώνεται με τα οριζόντια δοκάρια δημιουργούνται ροπές ( Μ )
Ένα κομβικό σημείο που έχει σχήμα σταυρού ( + ) αποτελείτε από τέσσερις γωνίες.
Όταν ο κορμός των τοιχωμάτων χάσει την κατακόρυφη θέση του, από την μία του παρειά σηκώνει την μια δοκό με φορά προς τα επάνω, και από την άλλη του παρειά σπρώχνει βίαια την άλλη δοκό προς τα κάτω.
Τα δοκάρια αλλά και ο κορμός των τοιχωμάτων ( όλες οι διατομές ) αντιδρούν σε αυτή την στροφή - ροπή που τους επιβάλει η αλλαγή θέσης ( - στροφή - ροπή ) του τοιχώματος, με αντίρροπες ροπές ( ροπές διαφορετικής κατεύθυνσης ) Αυτές οι αντίθετες εντάσεις ροπών, λυγίζουν τον κορμό των δοκών και των τοιχωμάτων μέχρι να σπάσουν.
Θα σπάσει πρώτη η πιο αδύναμη διατομή.
Το τοίχωμα χάνει την κατακόρυφη θέση του στρέφοντας τον κορμό του διότι εφαρμόζονται στον κορμό του δύο αντίθετες εντάσεις α) Κατά την μία κατεύθυνση, η ένταση της μετατόπισης βάσης, που της επιβάλει η μετατόπιση του εδάφους, και β) η αντίθετης φοράς ένταση που του επιβάλει η αδράνεια της κατασκευής. Αυτές οι αντίθετες εντάσεις από την μία δημιουργούν ένα επικλινές ανασήκωμα - μια στροφή στο πέλμα της θεμελίωσης και από την άλλη κάμπτουν τον κορμό του τοιχώματος. Και το ανασήκωμα του πέλματος βάσης αλλά και η κάμψη του κορμού του τοιχώματος είναι οι δύο αιτίες που ευθύνονται για την αλλαγή της κατακόρυφης στάσης του τοιχώματος η οποία παραμορφώνει τους κόμβους. Συνεχίζεται...

Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Μάθημα δεύτερον ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΤΑΣΕΩΝ ΥΠΟ ΣΕΙΣΜΙΚΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ
Συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης ....
Την επικλινή ανάκληση του πέλματος βάσεις οι πολιτικοί μηχανικοί προσπαθούν να την σταματήσουν τοποθετώντας ισχυρούς πεδιλοδοκούς.
Οι πεδιλοδοκοί σε μεγάλο βαθμό κατορθώνουν να σταματήσουν την ανάκληση του πέλματος βάσης όταν οι κολόνες είναι μικρής διατομής.
Τα τοιχώματα όμως κατεβάζουν πάρα πολύ μεγάλες ροπές στην βάση οι οποίες είναι αδύνατον να παραληφθούν πλήρως από τους πεδιλοδοκούς οι οποίοι σε ισχυρές σεισμικές μετατοπίσεις σπάνε.
Συμπέρασμα
Σήμερα την ροπή ανατροπής του τοιχώματος που παραμορφώνει την δομή, οι πολιτικοί μηχανικοί την αντιμετωπίζουν με αντίρροπες ροπές χρησιμοποιώντας τις διατομές των πεδιλοδοκών, των δοκών, και των τοιχωμάτων.
Για να αυξήσουν την αντοχή των διατομών σχεδιάζουν έτσι ώστε η κατασκευή να έχει μία ελαστικότητα.
Ελαστικότητα είναι η ιδιότητα των υλικών κατασκευής να επανέρχονται στο αρχικό τους σχήμα μετά από άσκηση εξωτερικής τάσης.
Π.χ το λάστιχο το ελατήριο, είναι ελαστικό. Όταν όμως οι μετατόπιση του εδάφους είναι μεγάλη η κατασκευή χάνει την ελαστική της συμπεριφορά και περνά σε ανελαστικές μετατοπίσεις. Δηλαδή μετατοπίζεται τόσο πολύ που σπάει. Όμως ... Από σπάσιμο σε σπάσιμο υπάρχει μεγάλη διαφορά Τα ψαθυρά υλικά σπάνε απότομα Μερικά υλικά με τον κατάλληλο σχεδιασμό, πριν σπάσουν εντελώς σε ένα σημείο απότομα δημιουργούν μικρότερα σπασίματα που τα ονομάζουμε πλαστικές παραμορφώσεις. Αυτές οι πολλές μόνιμες πλαστικές παραμορφώσεις βοηθάνε την κατασκευή να δέχεται σταθερές τάσεις χωρίς να σπάει εντελώς. Η πλαστιμότητα είναι η ποσοτικοποίηση των πλαστικών παραμορφώσεων και είναι ένας δείκτης υπολογίσιμος.
Αυτά σε γενικές γραμμές είναι τα όπλα των πολιτικών μηχανικών προς την αντιμετώπιση της ροπής ανατροπής του τοιχώματος.
Στους υπολογισμούς που κάνουν χρησιμοποιούν τον ικανοτικό σχεδιασμό που δεν είναι τίποτα άλλο από τον έλεγχο αντοχής των διατομών των τοιχωμάτων συγκρίνοντας αυτές με αυτές των δοκών. Είναι προτιμότερο να σπάσουν οι διατομές των δοκών παρά οι διατομές των τοιχωμάτων με λοξή /αστοχία. Το σπάσιμο των δοκών σε επιλεγμένες περιοχές οι οποίες συνήθως βρίσκονται στα άκρα των δοκών, ονομάζονται πλαστικές αρθρώσεις και είναι πολύ χρήσιμες διότι απελευθερώνετε σεισμική ενέργεια, χωρίς να γκρεμίζεται η κατασκευή. Αν όμως αυτές οι πλαστικές περιοχές ξεπεράσουν το σημείο θραύσης, και είναι πάρα πολλές πάνω στην δομή ... η δομή θα καταρρεύσει.
Συνεχίζετε ...
Συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης ....
Την επικλινή ανάκληση του πέλματος βάσεις οι πολιτικοί μηχανικοί προσπαθούν να την σταματήσουν τοποθετώντας ισχυρούς πεδιλοδοκούς.
Οι πεδιλοδοκοί σε μεγάλο βαθμό κατορθώνουν να σταματήσουν την ανάκληση του πέλματος βάσης όταν οι κολόνες είναι μικρής διατομής.
Τα τοιχώματα όμως κατεβάζουν πάρα πολύ μεγάλες ροπές στην βάση οι οποίες είναι αδύνατον να παραληφθούν πλήρως από τους πεδιλοδοκούς οι οποίοι σε ισχυρές σεισμικές μετατοπίσεις σπάνε.
Συμπέρασμα
Σήμερα την ροπή ανατροπής του τοιχώματος που παραμορφώνει την δομή, οι πολιτικοί μηχανικοί την αντιμετωπίζουν με αντίρροπες ροπές χρησιμοποιώντας τις διατομές των πεδιλοδοκών, των δοκών, και των τοιχωμάτων.
Για να αυξήσουν την αντοχή των διατομών σχεδιάζουν έτσι ώστε η κατασκευή να έχει μία ελαστικότητα.
Ελαστικότητα είναι η ιδιότητα των υλικών κατασκευής να επανέρχονται στο αρχικό τους σχήμα μετά από άσκηση εξωτερικής τάσης.
Π.χ το λάστιχο το ελατήριο, είναι ελαστικό. Όταν όμως οι μετατόπιση του εδάφους είναι μεγάλη η κατασκευή χάνει την ελαστική της συμπεριφορά και περνά σε ανελαστικές μετατοπίσεις. Δηλαδή μετατοπίζεται τόσο πολύ που σπάει. Όμως ... Από σπάσιμο σε σπάσιμο υπάρχει μεγάλη διαφορά Τα ψαθυρά υλικά σπάνε απότομα Μερικά υλικά με τον κατάλληλο σχεδιασμό, πριν σπάσουν εντελώς σε ένα σημείο απότομα δημιουργούν μικρότερα σπασίματα που τα ονομάζουμε πλαστικές παραμορφώσεις. Αυτές οι πολλές μόνιμες πλαστικές παραμορφώσεις βοηθάνε την κατασκευή να δέχεται σταθερές τάσεις χωρίς να σπάει εντελώς. Η πλαστιμότητα είναι η ποσοτικοποίηση των πλαστικών παραμορφώσεων και είναι ένας δείκτης υπολογίσιμος.
Αυτά σε γενικές γραμμές είναι τα όπλα των πολιτικών μηχανικών προς την αντιμετώπιση της ροπής ανατροπής του τοιχώματος.
Στους υπολογισμούς που κάνουν χρησιμοποιούν τον ικανοτικό σχεδιασμό που δεν είναι τίποτα άλλο από τον έλεγχο αντοχής των διατομών των τοιχωμάτων συγκρίνοντας αυτές με αυτές των δοκών. Είναι προτιμότερο να σπάσουν οι διατομές των δοκών παρά οι διατομές των τοιχωμάτων με λοξή /αστοχία. Το σπάσιμο των δοκών σε επιλεγμένες περιοχές οι οποίες συνήθως βρίσκονται στα άκρα των δοκών, ονομάζονται πλαστικές αρθρώσεις και είναι πολύ χρήσιμες διότι απελευθερώνετε σεισμική ενέργεια, χωρίς να γκρεμίζεται η κατασκευή. Αν όμως αυτές οι πλαστικές περιοχές ξεπεράσουν το σημείο θραύσης, και είναι πάρα πολλές πάνω στην δομή ... η δομή θα καταρρεύσει.
Συνεχίζετε ...

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seismic την 05 Οκτ 2019, 16:02, έχει επεξεργασθεί 10 φορές συνολικά.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Σε παιδευει ακομη αυτο το ατιμο το κόπι παστέ ε;
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Όχι σε εσάς κάνω την τιμή να γράφω τα πρωτότυπα. Απλά θέλοντας να συνεχίσω το θέμα έκανα λάθος και αντί να κάνω κλικ στον προηγμένο επεξεργαστή έκανα κλικ στην υποβολή.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Να βάλεις και υπολογισμό θεμελίωσης ανεμογεννήτριας.
Εννοείται με την πατέντα.
Εννοείται με την πατέντα.
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
8 γεωτρήσεις βάθους 10 μέτρων και διαμέτρου 300 χιλιοστών έχουν κόστος 80 m X 50 ευρώ το μέτρο = 4000 ευρώΜηχανικός έγραψε: 05 Οκτ 2019, 19:38 Να βάλεις και υπολογισμό θεμελίωσης ανεμογεννήτριας.
Εννοείται με την πατέντα.
Οπλισμένο σκυρόδεμα πλήρωσης γεωτρήσεων εργασία και υλικά τα 5 μ3 Χ 300 ευρώ = 1500 ευρώ.
Εργασίες προέντασης 500 ευρώ.
Μηχανισμοί πάκτωσης Ο ένας μηχανισμός κοστίζει τώρα σε εμένα ( υλικά + εργασία ) 1200 ευρώ. Όταν γίνει παραγωγή σε χυτήριο θα κοστίσει λιγότερα.
8 μηχανισμοί Χ 1200 ευρώ = 9600 ευρώ.
Γενικό σύνολο εργασιών πάκτωσης 16800
Αυτά τα χρήματα είναι για να πακτώσεις ανεμογεννήτρια 650 KV 50 μέτρα ύψος η οποία σήμερα χρησιμοποιεί βάση σκυροδέματος
κόστους 155000 ευρώ.
Ο μηχανισμός που κατασκευάζω υπολόγισα ότι σε βάθος 10 μέτρων μέτριας σκληρότητας εδάφους θα αντέξει 100 τόνους έλξη χωρίς αστοχία του εδάφους
Ο τένοντας προέντασης που χρησιμοποιώ έχει διάμετρο 40 mm και ικανότητα σε εφελκυσμό 120 τόνους.
Αν μπορέσω να πακτώσω ανεμογεννήτρια 650 KV στο έδαφος μετά είναι βέβαιο ότι οι κατασκευές θα είναι παιχνιδάκι.
Όλα εξαρτώνται από τα πειράματα πάκτωσης στο έδαφος.
Οι υπολογισμοί για τις εντάσεις των τενόντων είναι 900 kN x 8 μηχανισμούς.
Για να αστοχήσει το έδαφος σε βάθος 10 μέτρων πρέπει να ανασηκωθεί έδαφος βάρους πάνω από 2000 τόνους.
Αν ξέρετε να κάνετε υπολογισμούς θα καταλάβετε ότι δεν παίζω.
Αν ξέρετε πως μπορούν να δοκιμαστούν και να μετρηθούν τόσο μεγάλες εντάσεις σε φυσική κλίματα θα σας παραδεχτώ.
Η TUV που δίνει πιστοποιητικά αγκυρώσεων δεν ξέρει. Εγώ βρήκα την μέθοδο, και όταν κάνω τα πειράματα απλά θα τους φωνάξω να κάνουν την πιστοποίηση.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/
Re: Γιατί οι μηχανικοί ανθίστανται στην πρόοδο που πρεσβεύει η εφεύρεση μου?
Μήπως μπορείς να κάνεις ανάλυση εντάσεων στο παρακάτω; Πόση δύναμη δέχεται η AB και πόση η BC;
.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση