Αγγελόπουλο και Παπακαλιάτη δεν έχω δει ποτέ και ούτε πρόκειται.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Η αλήθεια είναι μίσος γι' αυτούς που μισούν την αλήθεια.
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Η Βουγιουκλάκη ήταν ταλεντάρα. Θυμάμαι σε μια σκηνή που βουρτσίζει τα μαλλιά της έχει ένα βλέμμα που μιλάει από μόνο του, κάτι που συναντάμε σε ερμηνείες μεγάλων ηθοποιών, όπως αυτή του Αλ Πατσίνο στον Νονό.
Η αλήθεια είναι μίσος γι' αυτούς που μισούν την αλήθεια.
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Ο Παπαφλέσσας είναι πολύ ωραία προσπάθεια .Μην κοιτάς τις μάχες εκείνη την εποχή πάνω κάτω έτσι γυρίζονταν .Δε υπήρχε ο ρεαλισμός που υπάρχει τώρα.zteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 10:02Δυο παραδειγματα θα σου δωσω.Γάταρος έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:50 Όλοι οι μεγάλοι ηθοποιοί και σεναριογράφοι ήταν δεξιοί. Οι αριστεροί είναι και ήταν ατάλαντοι μ' εξαίρεση τον Βέγγο.
Στην ταινια Παπαφλεσσας η χορογραφια των μαχων ειναι σαν να βλεπεις να πολεμουν τραβεστι που προσεχαν να μην σπασουν κανενα νυχι.
Η πες μου σε ποσσες ταινιες εκεινης της περιοδου δεν βλεπεις την σκια του μικροφωνου στον τειχο.
Δειγμα τις αταλαντωσυνης των σκηνοθετων.
Πάντως από τις αγαπημενες μου της περιόδου είναι του Φώσκολου το χώμα βάφτηκε κόκκινο .Στο πνεύμα των γουέστερ της εποχής για μένα δεν έχει να ζηλέψει τπτ. Ούτε σε ερμηνείες ούτε σε σκηνικά από αντίστοιχα Αμερικάνικα
"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες ένας λαός οφείλει ,αν θέλει να μείνει μεγάλος ,να είναι ικανός να πολεμήσει ...Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνο διότι πρέπει "
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
H κάλπικη λύρα είναι μια από τις ωραιότερες ταινίες όλων των εποχών, διεθνώς. Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Γιώργος Τζαβέλλας σίγουρα ήταν ιδιοφυΐα . Άλλες πολύ γνωστές ταινίες του είναι το Μια ζωή την έχουμε και το Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα.
Η αλήθεια είναι μίσος γι' αυτούς που μισούν την αλήθεια.
- Golden Age
- Δημοσιεύσεις: 35786
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Γιατί απαγόρευαν Μίκη Θεοδωράκη.vatraxos έγραψε: 02 Οκτ 2019, 10:12Αυτό εδώ γιατί το κόψανε οι χουνταίοι;Golden Age έγραψε: 02 Οκτ 2019, 00:10 Επι Απριλιανών είχε βγει και η πρώτη ταινία κατά του εμφυλίου...
Μια ταινία που επέκρινε τις ηγεσίες και των δυο αντιμαχόμενων πλευρών. Και παρότι αυτή η ταινία προωθούσε την εθνική ενότητα, στα χρόνια της Μεταπολίτευσης την έφαγε η μαύρη μαρμάγκα (δεν συνέφερε η κριτική στην Αριστερά κι ας επεκρινόταν και η άλλη πλευρά...).
Αντ' αυτού, μας έχουν ζαλίσει με την "Ψυχή Βαθιά", που βγήκε την τελευταία δεκαετία. Μια ταινία δήθεν "αντιεμφυλιακή" που αναπαρράγει την κομμουνιστική προπαγάνδα (εκεί όπου χρειάζεται) και τα παραμύθια του ΚΚΕ (πχ δήθεν "πρώτη χρήση των Ναπάλμ στον ελληνικό εμφύλιο" κλπ). Ακόμη και ο τίτλος της είναι κομμουνιστικό σύνθημα.
Δεν είχε να κάνει με το περιεχόμενο του. Ακόμη και η εμφυλιακή ταινία "Γράμμος", περνούσε αντιεμφυλιακό μήνυμα στο τέλος.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7833
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Στα γράφει και ο Zteo πιο πάνω αλλά να προσθέσω και εγω κάτιπατησιωτης έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:33Έκαναν όμως φοβερές εισπράξεις και η χώρα ήταν γεμάτη κινηματογράφους.Γυρίζονταν δεκάδες ταινίες κάθε χρόνο και όλες πουλούσαν στην ελεύθερη αγορά ΧΩΡΙΣ επιδοτήσεις.Δηλαδή υπήρχαν θεατές που πλήρωναν για να τις δουν.zteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:26 Μιλαμε για μια περιοδο που για να επιβιωσει ενας ηθοποιος επρεπε να παιζει σε οτι σκουπιδι βγαζαν τοτε.Διοτι η χρυση εποχη του Ελληνικου κινηματογραφου αποτελειται απο 99% σκηνοθετικα και σεναριακα σκουπιδια αταλαντων δημιουργων.Συνεπως αθωος ο κατηγορουμενος.
Ακολούθησε στη μεταπολίτευση ο αριστερίζων κουλτουριάρικος "Νέος Ελληνικός Κινηματογράφος" που οδήγησε στην καταστροφή του ελληνικού κινηματογράφου.Οι θεατές αραίωσαν,κανείς δεν έβλεπε τις ταινίες με τα βαθιά νοήματα που ζούσαν μόνο με επιδοτήσεις του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου και την εγχώρια αγορά μονοπώλησε το Χόλλυγουντ.Έπρεπε να κυριαρχήσει η αριστερά στον κινηματογράφο για να κυριαρχήσει ο αμερικανικός κινηματογράφος στην Ελλάδα.
![]()
Άλλα όλα κύκλους κάνουν.Ήδη έχει αρχίσει και η παρακμή του Χόλλυγουντ για παρεμφερείς λόγους,την αριστερή πολιτική ορθότητα.
στην κουβέντα.Οι περισσότεροι κινηματογράφοι σήμερα παίζουν
ταινίες του Χόλιγουντ,mainstream γαλλικές ή τις κλασικές ελληνικές
εμπορικές ταινίες τύπου "Αν","Σειρήνες του Αιγαίου" ή "Πολίτικη Κουζίνα".
Φυσικά η εμπορικότητα μιας ταινίας δε συνεπάγεται αυτομάτως και χαμηλή
ποιότητα,απλώς απαντάω στο αδωνοειδές επιχείρημα περί αριστερής
κυριαρχίας στον κινηματογράφο.
Όσον αφορά την προσέλευση στις κινηματογραφικές αίθουσες επηρεάζεται
πρώτα από όλα από την τεχνολογία.Όταν ο άλλος κατεβάζει ταινίες από
το Ίντερνετ γιατί να δώσει τα 8 ευρώ?Μόνο άμα θέλει να νιώσει την εμπειρία
της κινηματογραφικής αίθουσας.Επίσης η τηλεόραση έχει πάρει μερίδια αγοράς
από τον κινηματογράφο εδω και πολλές δεκαετίες.Όχι μόνο γιατί οι ταινίες
προβάλλονται από τα κανάλια μόλις κλείσουν τον κινηματογραφικό τους
κύκλο αλλά και γιατί η παραγωγή των τηλεοπτικών σειρών δρα ανταγωνιστικά
στις ταινίες.Ειδικά στην Ελλάδα,οι θεατές έχουν προτίμηση στις σειρές ξεκάθαρα.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7833
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Τέλος να προσθέσουμε ότι οι ελληνικές ταινίες του 60-70
είχαν πέραση ανάμεσα στα άλλα γιατί δεν είχαν υπότιτλους.
Ο κόσμος που είχε λαική καταγωγή δεν ήξερε ξένες γλώσσες
προφανώς και δε μπορούσε καλά καλά να διαβάζει γρήγορα τα
ελληνικά.
είχαν πέραση ανάμεσα στα άλλα γιατί δεν είχαν υπότιτλους.
Ο κόσμος που είχε λαική καταγωγή δεν ήξερε ξένες γλώσσες
προφανώς και δε μπορούσε καλά καλά να διαβάζει γρήγορα τα
ελληνικά.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7833
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Υπήρξαν αρκετές καλές ταινίες τότε αλλά και πολλά σκουπίδια.
Η Βουγιουκλάκη και ο Βέγγος που αναφέρονται πιο πάνω
ανήκουν στον τρας κινηματογράφο ξεκάθαρα.
Η Βουγιουκλάκη και ο Βέγγος που αναφέρονται πιο πάνω
ανήκουν στον τρας κινηματογράφο ξεκάθαρα.
- Golden Age
- Δημοσιεύσεις: 35786
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Οι ταινίες στο ίντερνετ έχουνε κυριαρχήσει εδώ και μια δεκαετία, άντε 1,5 το πολύ.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 15:42
Στα γράφει και ο Zteo πιο πάνω αλλά να προσθέσω και εγω κάτι
στην κουβέντα.Οι περισσότεροι κινηματογράφοι σήμερα παίζουν
ταινίες του Χόλιγουντ,mainstream γαλλικές ή τις κλασικές ελληνικές
εμπορικές ταινίες τύπου "Αν","Σειρήνες του Αιγαίου" ή "Πολίτικη Κουζίνα".
Φυσικά η εμπορικότητα μιας ταινίας δε συνεπάγεται αυτομάτως και χαμηλή
ποιότητα,απλώς απαντάω στο αδωνοειδές επιχείρημα περί αριστερής
κυριαρχίας στον κινηματογράφο.
Όσον αφορά την προσέλευση στις κινηματογραφικές αίθουσες επηρεάζεται
πρώτα από όλα από την τεχνολογία.Όταν ο άλλος κατεβάζει ταινίες από
το Ίντερνετ γιατί να δώσει τα 8 ευρώ?Μόνο άμα θέλει να νιώσει την εμπειρία
της κινηματογραφικής αίθουσας.Επίσης η τηλεόραση έχει πάρει μερίδια αγοράς
από τον κινηματογράφο εδω και πολλές δεκαετίες.Όχι μόνο γιατί οι ταινίες
προβάλλονται από τα κανάλια μόλις κλείσουν τον κινηματογραφικό τους
κύκλο αλλά και γιατί η παραγωγή των τηλεοπτικών σειρών δρα ανταγωνιστικά
στις ταινίες.Ειδικά στην Ελλάδα,οι θεατές έχουν προτίμηση στις σειρές ξεκάθαρα.
Η δε τηλεόραση πάντα κάνει τις προβολές ένα χρόνο μετά την κινηματογραφική προβολή.
Οι εμπορικές ταινίες στον ελληνικό κινηματογράφο (πολλές απο αυτές μέσα στην αριστερή θεώρηση για την κοινωνία) βγήκαν τις δύο τελευταίες δεκαετίες, γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχε καν.
-
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
- Δημοσιεύσεις: 28993
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Η ταινία είναι του Σταύρου τσιωλη και λέγεται πανικός.Μια χαρά ειναι, και αριστερός ηταν ο άνθρωπος.zteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:26 Μιλαμε για μια περιοδο που για να επιβιωσει ενας ηθοποιος επρεπε να παιζει σε οτι σκουπιδι βγαζαν τοτε.Διοτι η χρυση εποχη του Ελληνικου κινηματογραφου αποτελειται απο 99% σκηνοθετικα και σεναριακα σκουπιδια αταλαντων δημιουργων.Συνεπως αθωος ο κατηγορουμενος.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7833
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Όπως γράφει και ο Zteo πιο πάνω υπήρχε και το βίντεο στηGolden Age έγραψε: 02 Οκτ 2019, 16:09Οι ταινίες στο ίντερνετ έχουνε κυριαρχήσει εδώ και μια δεκαετία, άντε 1,5 το πολύ.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 15:42
Στα γράφει και ο Zteo πιο πάνω αλλά να προσθέσω και εγω κάτι
στην κουβέντα.Οι περισσότεροι κινηματογράφοι σήμερα παίζουν
ταινίες του Χόλιγουντ,mainstream γαλλικές ή τις κλασικές ελληνικές
εμπορικές ταινίες τύπου "Αν","Σειρήνες του Αιγαίου" ή "Πολίτικη Κουζίνα".
Φυσικά η εμπορικότητα μιας ταινίας δε συνεπάγεται αυτομάτως και χαμηλή
ποιότητα,απλώς απαντάω στο αδωνοειδές επιχείρημα περί αριστερής
κυριαρχίας στον κινηματογράφο.
Όσον αφορά την προσέλευση στις κινηματογραφικές αίθουσες επηρεάζεται
πρώτα από όλα από την τεχνολογία.Όταν ο άλλος κατεβάζει ταινίες από
το Ίντερνετ γιατί να δώσει τα 8 ευρώ?Μόνο άμα θέλει να νιώσει την εμπειρία
της κινηματογραφικής αίθουσας.Επίσης η τηλεόραση έχει πάρει μερίδια αγοράς
από τον κινηματογράφο εδω και πολλές δεκαετίες.Όχι μόνο γιατί οι ταινίες
προβάλλονται από τα κανάλια μόλις κλείσουν τον κινηματογραφικό τους
κύκλο αλλά και γιατί η παραγωγή των τηλεοπτικών σειρών δρα ανταγωνιστικά
στις ταινίες.Ειδικά στην Ελλάδα,οι θεατές έχουν προτίμηση στις σειρές ξεκάθαρα.
Η δε τηλεόραση πάντα κάνει τις προβολές ένα χρόνο μετά την κινηματογραφική προβολή.
Οι εμπορικές ταινίες στον ελληνικό κινηματογράφο (πολλές απο αυτές μέσα στην αριστερή θεώρηση για την κοινωνία) βγήκαν τις δύο τελευταίες δεκαετίες, γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχε καν.
προ-Ίντερνετ εποχή.Επίσης,αναφέρει πολύ σωστά ότι οι περισσότερες
ταινίες που βγήκαν παλιότερα ήταν εμπορικές.Δηλαδή οι ταινίες που
έβγαζαν ο Μουστάκας και ο Ψάλτης το 80 τι ήταν?Η μήπως οι ταινίες
του Δαλιανίδη με τους Γαρδέληδες και τους Μιχαλόπουλους ήταν αριστερές?
Η τηλεόραση στην Ελλάδα ειδικά έχει πάρει πολλά μερίδια αγοράς από τον
κινηματογράφο.Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι μεγάλες φίρμες της υποκριτικής
από το 90 και μετά αναδείχτηκαν ως πρωταγωνιστές τηλεοπτικών σειρών.
Άμα ρωτήσεις τον κόσμο εκει εξω να σου αναφέρει κάποια έργα του Μπέζου
π.χ θα σου πει τις σειρές που έχει παίξει.
- Golden Age
- Δημοσιεύσεις: 35786
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Οι ταινίες που αναφέρεις ήταν εξ αρχής τηλεταινίες. Δεν έπαιζαν στον κινηματογράφο.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 17:01Όπως γράφει και ο Zteo πιο πάνω υπήρχε και το βίντεο στηGolden Age έγραψε: 02 Οκτ 2019, 16:09Οι ταινίες στο ίντερνετ έχουνε κυριαρχήσει εδώ και μια δεκαετία, άντε 1,5 το πολύ.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 15:42
Στα γράφει και ο Zteo πιο πάνω αλλά να προσθέσω και εγω κάτι
στην κουβέντα.Οι περισσότεροι κινηματογράφοι σήμερα παίζουν
ταινίες του Χόλιγουντ,mainstream γαλλικές ή τις κλασικές ελληνικές
εμπορικές ταινίες τύπου "Αν","Σειρήνες του Αιγαίου" ή "Πολίτικη Κουζίνα".
Φυσικά η εμπορικότητα μιας ταινίας δε συνεπάγεται αυτομάτως και χαμηλή
ποιότητα,απλώς απαντάω στο αδωνοειδές επιχείρημα περί αριστερής
κυριαρχίας στον κινηματογράφο.
Όσον αφορά την προσέλευση στις κινηματογραφικές αίθουσες επηρεάζεται
πρώτα από όλα από την τεχνολογία.Όταν ο άλλος κατεβάζει ταινίες από
το Ίντερνετ γιατί να δώσει τα 8 ευρώ?Μόνο άμα θέλει να νιώσει την εμπειρία
της κινηματογραφικής αίθουσας.Επίσης η τηλεόραση έχει πάρει μερίδια αγοράς
από τον κινηματογράφο εδω και πολλές δεκαετίες.Όχι μόνο γιατί οι ταινίες
προβάλλονται από τα κανάλια μόλις κλείσουν τον κινηματογραφικό τους
κύκλο αλλά και γιατί η παραγωγή των τηλεοπτικών σειρών δρα ανταγωνιστικά
στις ταινίες.Ειδικά στην Ελλάδα,οι θεατές έχουν προτίμηση στις σειρές ξεκάθαρα.
Η δε τηλεόραση πάντα κάνει τις προβολές ένα χρόνο μετά την κινηματογραφική προβολή.
Οι εμπορικές ταινίες στον ελληνικό κινηματογράφο (πολλές απο αυτές μέσα στην αριστερή θεώρηση για την κοινωνία) βγήκαν τις δύο τελευταίες δεκαετίες, γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχε καν.
προ-Ίντερνετ εποχή.Επίσης,αναφέρει πολύ σωστά ότι οι περισσότερες
ταινίες που βγήκαν παλιότερα ήταν εμπορικές.Δηλαδή οι ταινίες που
έβγαζαν ο Μουστάκας και ο Ψάλτης το 80 τι ήταν?Η μήπως οι ταινίες
του Δαλιανίδη με τους Γαρδέληδες και τους Μιχαλόπουλους ήταν αριστερές?
Η τηλεόραση στην Ελλάδα ειδικά έχει πάρει πολλά μερίδια αγοράς από τον
κινηματογράφο.Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι μεγάλες φίρμες της υποκριτικής
από το 90 και μετά αναδείχτηκαν ως πρωταγωνιστές τηλεοπτικών σειρών.
Άμα ρωτήσεις τον κόσμο εκει εξω να σου αναφέρει κάποια έργα του Μπέζου
π.χ θα σου πει τις σειρές που έχει παίξει.
Ξέρεςι γιατί η τηλοεόραση και το βίντεο "έφαγαν" τον ελληνικό κινηματογράφο στη Μεταπολίτευση;
Ακριβώς επειδή η μεταπολιτευτική κουλτούρα δεν δεχόταν να παίξουν τέτοιες ταινίες εκεί.
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Εάν ζούσες εκείνη την εποχή θα θυμάσαι ότι επίσης μεγάλη επιτυχία είχαν και οι τούρκικες για τον ίδιο λόγο που έχουν σήμερα τα σήριαλ.Την πλοκή που μοιάζει με ελληνική πλοκή.Δεν είναι αποκλειστικά θέμα γλώσσας.Τέλος η τεχνολογική αλλαγή ασφαλώς επηρεάζει τα πάντα αλλά δεν συμβαίνει σε δύο χρόνια.Εδώ για πολιτικούς λόγους κατέρρευσαν τα πάντα τη δεκαετία του 70 και αντικαταστάθηκαν από επιδοτούμενες ταινίες που έβλεπαν ελάχιστοι.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 15:44 Τέλος να προσθέσουμε ότι οι ελληνικές ταινίες του 60-70
είχαν πέραση ανάμεσα στα άλλα γιατί δεν είχαν υπότιτλους.
Ο κόσμος που είχε λαική καταγωγή δεν ήξερε ξένες γλώσσες
προφανώς και δε μπορούσε καλά καλά να διαβάζει γρήγορα τα
ελληνικά.
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Θα προσθέσω ότι στα βίντεοκλαμπ της δεκαετίας του '80 έβλεπα σαν παιδί τμήμα στα ράφια υπό τον τίτλο Τουρκικά.πατησιωτης έγραψε: 02 Οκτ 2019, 17:55Εάν ζούσες εκείνη την εποχή θα θυμάσαι ότι επίσης μεγάλη επιτυχία είχαν και οι τούρκικες για τον ίδιο λόγο που έχουν σήμερα τα σήριαλ.Την πλοκή που μοιάζει με ελληνική πλοκή.Δεν είναι αποκλειστικά θέμα γλώσσας.Τέλος η τεχνολογική αλλαγή ασφαλώς επηρεάζει τα πάντα αλλά δεν συμβαίνει σε δύο χρόνια.Εδώ για πολιτικούς λόγους κατέρρευσαν τα πάντα τη δεκαετία του 70 και αντικαταστάθηκαν από επιδοτούμενες ταινίες που έβλεπαν ελάχιστοι.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 15:44 Τέλος να προσθέσουμε ότι οι ελληνικές ταινίες του 60-70
είχαν πέραση ανάμεσα στα άλλα γιατί δεν είχαν υπότιτλους.
Ο κόσμος που είχε λαική καταγωγή δεν ήξερε ξένες γλώσσες
προφανώς και δε μπορούσε καλά καλά να διαβάζει γρήγορα τα
ελληνικά.
Αυτα βέβαια πατησιωτη δεν υποδηλώνουν "πολιτισμικό χάσμα"
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Είσαι λάθος. Τα τεχνικά λάθη ήταν θέμα μπάτζετ και όχι αταλαντοσυνης. Αταλαντοσυνης πχ θα έβρισκα στη μεριά των κριτικών και του κοινού (ειδικά του αριστερού για να τα λέμε όλα) που παραγνωρισε έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη, τον Τάκη Κανελλοπουλοzteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:53 Γενικα στην Ελλαδα δεν υπηρξε ποτε καποιο καλλιτεχνικο κινημα οπως Γαλλια-Ιταλλια ωστε να δημιουργησει ποιοτικο κινηματογραφο.Παντα επικρατουσαν αταλαντοι που το βλεπαν απλα σαν ξεπετα.Δειτε ξανα τις ταινιες της υποτιθεμενης Χυσης εποχης του Ελληνικου κινηματογραφου και θα δειται τοσα τεχνικα λαθη που θα χασεται το μετρημα.Επισης μιλαμε για σεναρια της πλακας οπου δεν εβγαζαν κανενα νοημα για σκηνοθεσια ουσιαστικα ανυπαρκτη βασιζομενη στους αυτοσχεδιασμους των ηθοποιων.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση