!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Κινηματογράφος (κριτικές και προτάσεις), θέατρο, ερμηνεία, χορός, τραγούδι, τηλεόραση, ραδιόφωνο κ.ά.
Άβαταρ μέλους
Γάταρος
Δημοσιεύσεις: 8629
Εγγραφή: 05 Σεπ 2018, 03:12
Phorum.gr user: Φορουμίτης ο Δίκαιος

Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γάταρος »

Drexler έγραψε: 02 Οκτ 2019, 10:09
Γάταρος έγραψε: 02 Οκτ 2019, 10:06 Αγγελόπουλο; Γελάει ο κόσμος.
Εκεινη τη ταινια που για καθε αλλαγη πλανου δειχνει ενα τραινο να περνα την εχεις δει?πρεπει να το εδειξε ισα με 100 φορες :)
Αγγελόπουλο και Παπακαλιάτη δεν έχω δει ποτέ και ούτε πρόκειται.
Η αλήθεια είναι μίσος γι' αυτούς που μισούν την αλήθεια.
Άβαταρ μέλους
Γάταρος
Δημοσιεύσεις: 8629
Εγγραφή: 05 Σεπ 2018, 03:12
Phorum.gr user: Φορουμίτης ο Δίκαιος

Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γάταρος »

Η Βουγιουκλάκη ήταν ταλεντάρα. Θυμάμαι σε μια σκηνή που βουρτσίζει τα μαλλιά της έχει ένα βλέμμα που μιλάει από μόνο του, κάτι που συναντάμε σε ερμηνείες μεγάλων ηθοποιών, όπως αυτή του Αλ Πατσίνο στον Νονό.
Η αλήθεια είναι μίσος γι' αυτούς που μισούν την αλήθεια.
Άβαταρ μέλους
hades
Δημοσιεύσεις: 7846
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 15:47
Phorum.gr user: hades

Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hades »

zteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 10:02
Γάταρος έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:50 Όλοι οι μεγάλοι ηθοποιοί και σεναριογράφοι ήταν δεξιοί. Οι αριστεροί είναι και ήταν ατάλαντοι μ' εξαίρεση τον Βέγγο.
Δυο παραδειγματα θα σου δωσω.
Στην ταινια Παπαφλεσσας η χορογραφια των μαχων ειναι σαν να βλεπεις να πολεμουν τραβεστι που προσεχαν να μην σπασουν κανενα νυχι.
Η πες μου σε ποσσες ταινιες εκεινης της περιοδου δεν βλεπεις την σκια του μικροφωνου στον τειχο.
Δειγμα τις αταλαντωσυνης των σκηνοθετων.
Ο Παπαφλέσσας είναι πολύ ωραία προσπάθεια .Μην κοιτάς τις μάχες εκείνη την εποχή πάνω κάτω έτσι γυρίζονταν .Δε υπήρχε ο ρεαλισμός που υπάρχει τώρα.
Πάντως από τις αγαπημενες μου της περιόδου είναι του Φώσκολου το χώμα βάφτηκε κόκκινο .Στο πνεύμα των γουέστερ της εποχής για μένα δεν έχει να ζηλέψει τπτ. Ούτε σε ερμηνείες ούτε σε σκηνικά από αντίστοιχα Αμερικάνικα
"Υπάρχουν στιγμές στις οποίες ένας λαός οφείλει ,αν θέλει να μείνει μεγάλος ,να είναι ικανός να πολεμήσει ...Έστω και χωρίς ελπίδα νίκης. Μόνο διότι πρέπει "
Άβαταρ μέλους
Γάταρος
Δημοσιεύσεις: 8629
Εγγραφή: 05 Σεπ 2018, 03:12
Phorum.gr user: Φορουμίτης ο Δίκαιος

Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γάταρος »

H κάλπικη λύρα είναι μια από τις ωραιότερες ταινίες όλων των εποχών, διεθνώς. Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Γιώργος Τζαβέλλας σίγουρα ήταν ιδιοφυΐα . Άλλες πολύ γνωστές ταινίες του είναι το Μια ζωή την έχουμε και το Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα.
Η αλήθεια είναι μίσος γι' αυτούς που μισούν την αλήθεια.
Άβαταρ μέλους
Golden Age
Δημοσιεύσεις: 35786
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Golden Age »

vatraxos έγραψε: 02 Οκτ 2019, 10:12
Golden Age έγραψε: 02 Οκτ 2019, 00:10 Επι Απριλιανών είχε βγει και η πρώτη ταινία κατά του εμφυλίου...



Μια ταινία που επέκρινε τις ηγεσίες και των δυο αντιμαχόμενων πλευρών. Και παρότι αυτή η ταινία προωθούσε την εθνική ενότητα, στα χρόνια της Μεταπολίτευσης την έφαγε η μαύρη μαρμάγκα (δεν συνέφερε η κριτική στην Αριστερά κι ας επεκρινόταν και η άλλη πλευρά...).

Αντ' αυτού, μας έχουν ζαλίσει με την "Ψυχή Βαθιά", που βγήκε την τελευταία δεκαετία. Μια ταινία δήθεν "αντιεμφυλιακή" που αναπαρράγει την κομμουνιστική προπαγάνδα (εκεί όπου χρειάζεται) και τα παραμύθια του ΚΚΕ (πχ δήθεν "πρώτη χρήση των Ναπάλμ στον ελληνικό εμφύλιο" κλπ). Ακόμη και ο τίτλος της είναι κομμουνιστικό σύνθημα.
Αυτό εδώ γιατί το κόψανε οι χουνταίοι;

Γιατί απαγόρευαν Μίκη Θεοδωράκη. :lol:

Δεν είχε να κάνει με το περιεχόμενο του. Ακόμη και η εμφυλιακή ταινία "Γράμμος", περνούσε αντιεμφυλιακό μήνυμα στο τέλος.
Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7833
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ »

πατησιωτης έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:33
zteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:26 Μιλαμε για μια περιοδο που για να επιβιωσει ενας ηθοποιος επρεπε να παιζει σε οτι σκουπιδι βγαζαν τοτε.Διοτι η χρυση εποχη του Ελληνικου κινηματογραφου αποτελειται απο 99% σκηνοθετικα και σεναριακα σκουπιδια αταλαντων δημιουργων.Συνεπως αθωος ο κατηγορουμενος.
Έκαναν όμως φοβερές εισπράξεις και η χώρα ήταν γεμάτη κινηματογράφους.Γυρίζονταν δεκάδες ταινίες κάθε χρόνο και όλες πουλούσαν στην ελεύθερη αγορά ΧΩΡΙΣ επιδοτήσεις.Δηλαδή υπήρχαν θεατές που πλήρωναν για να τις δουν.
Ακολούθησε στη μεταπολίτευση ο αριστερίζων κουλτουριάρικος "Νέος Ελληνικός Κινηματογράφος" που οδήγησε στην καταστροφή του ελληνικού κινηματογράφου. :D Οι θεατές αραίωσαν,κανείς δεν έβλεπε τις ταινίες με τα βαθιά νοήματα που ζούσαν μόνο με επιδοτήσεις του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου και την εγχώρια αγορά μονοπώλησε το Χόλλυγουντ.Έπρεπε να κυριαρχήσει η αριστερά στον κινηματογράφο για να κυριαρχήσει ο αμερικανικός κινηματογράφος στην Ελλάδα. :lol:
Άλλα όλα κύκλους κάνουν.Ήδη έχει αρχίσει και η παρακμή του Χόλλυγουντ για παρεμφερείς λόγους,την αριστερή πολιτική ορθότητα.
Στα γράφει και ο Zteo πιο πάνω αλλά να προσθέσω και εγω κάτι
στην κουβέντα.Οι περισσότεροι κινηματογράφοι σήμερα παίζουν
ταινίες του Χόλιγουντ,mainstream γαλλικές ή τις κλασικές ελληνικές
εμπορικές ταινίες τύπου "Αν","Σειρήνες του Αιγαίου" ή "Πολίτικη Κουζίνα".
Φυσικά η εμπορικότητα μιας ταινίας δε συνεπάγεται αυτομάτως και χαμηλή
ποιότητα,απλώς απαντάω στο αδωνοειδές επιχείρημα περί αριστερής
κυριαρχίας στον κινηματογράφο.
Όσον αφορά την προσέλευση στις κινηματογραφικές αίθουσες επηρεάζεται
πρώτα από όλα από την τεχνολογία.Όταν ο άλλος κατεβάζει ταινίες από
το Ίντερνετ γιατί να δώσει τα 8 ευρώ?Μόνο άμα θέλει να νιώσει την εμπειρία
της κινηματογραφικής αίθουσας.Επίσης η τηλεόραση έχει πάρει μερίδια αγοράς
από τον κινηματογράφο εδω και πολλές δεκαετίες.Όχι μόνο γιατί οι ταινίες
προβάλλονται από τα κανάλια μόλις κλείσουν τον κινηματογραφικό τους
κύκλο αλλά και γιατί η παραγωγή των τηλεοπτικών σειρών δρα ανταγωνιστικά
στις ταινίες.Ειδικά στην Ελλάδα,οι θεατές έχουν προτίμηση στις σειρές ξεκάθαρα.
Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7833
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ »

Τέλος να προσθέσουμε ότι οι ελληνικές ταινίες του 60-70
είχαν πέραση ανάμεσα στα άλλα γιατί δεν είχαν υπότιτλους.
Ο κόσμος που είχε λαική καταγωγή δεν ήξερε ξένες γλώσσες
προφανώς και δε μπορούσε καλά καλά να διαβάζει γρήγορα τα
ελληνικά.
Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7833
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ »

Υπήρξαν αρκετές καλές ταινίες τότε αλλά και πολλά σκουπίδια.
Η Βουγιουκλάκη και ο Βέγγος που αναφέρονται πιο πάνω
ανήκουν στον τρας κινηματογράφο ξεκάθαρα.
Άβαταρ μέλους
Golden Age
Δημοσιεύσεις: 35786
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Golden Age »

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 15:42

Στα γράφει και ο Zteo πιο πάνω αλλά να προσθέσω και εγω κάτι
στην κουβέντα.Οι περισσότεροι κινηματογράφοι σήμερα παίζουν
ταινίες του Χόλιγουντ,mainstream γαλλικές ή τις κλασικές ελληνικές
εμπορικές ταινίες τύπου "Αν","Σειρήνες του Αιγαίου" ή "Πολίτικη Κουζίνα".
Φυσικά η εμπορικότητα μιας ταινίας δε συνεπάγεται αυτομάτως και χαμηλή
ποιότητα,απλώς απαντάω στο αδωνοειδές επιχείρημα περί αριστερής
κυριαρχίας στον κινηματογράφο.
Όσον αφορά την προσέλευση στις κινηματογραφικές αίθουσες επηρεάζεται
πρώτα από όλα από την τεχνολογία.Όταν ο άλλος κατεβάζει ταινίες από
το Ίντερνετ γιατί να δώσει τα 8 ευρώ?Μόνο άμα θέλει να νιώσει την εμπειρία
της κινηματογραφικής αίθουσας.Επίσης η τηλεόραση έχει πάρει μερίδια αγοράς
από τον κινηματογράφο εδω και πολλές δεκαετίες.Όχι μόνο γιατί οι ταινίες
προβάλλονται από τα κανάλια μόλις κλείσουν τον κινηματογραφικό τους
κύκλο αλλά και γιατί η παραγωγή των τηλεοπτικών σειρών δρα ανταγωνιστικά
στις ταινίες.Ειδικά στην Ελλάδα,οι θεατές έχουν προτίμηση στις σειρές ξεκάθαρα.
Οι ταινίες στο ίντερνετ έχουνε κυριαρχήσει εδώ και μια δεκαετία, άντε 1,5 το πολύ.

Η δε τηλεόραση πάντα κάνει τις προβολές ένα χρόνο μετά την κινηματογραφική προβολή.

Οι εμπορικές ταινίες στον ελληνικό κινηματογράφο (πολλές απο αυτές μέσα στην αριστερή θεώρηση για την κοινωνία) βγήκαν τις δύο τελευταίες δεκαετίες, γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχε καν.
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Δημοσιεύσεις: 28993
Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47

Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης »

zteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:26 Μιλαμε για μια περιοδο που για να επιβιωσει ενας ηθοποιος επρεπε να παιζει σε οτι σκουπιδι βγαζαν τοτε.Διοτι η χρυση εποχη του Ελληνικου κινηματογραφου αποτελειται απο 99% σκηνοθετικα και σεναριακα σκουπιδια αταλαντων δημιουργων.Συνεπως αθωος ο κατηγορουμενος.
Η ταινία είναι του Σταύρου τσιωλη και λέγεται πανικός.Μια χαρά ειναι, και αριστερός ηταν ο άνθρωπος.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Δημοσιεύσεις: 7833
Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ

Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ »

Golden Age έγραψε: 02 Οκτ 2019, 16:09
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 15:42

Στα γράφει και ο Zteo πιο πάνω αλλά να προσθέσω και εγω κάτι
στην κουβέντα.Οι περισσότεροι κινηματογράφοι σήμερα παίζουν
ταινίες του Χόλιγουντ,mainstream γαλλικές ή τις κλασικές ελληνικές
εμπορικές ταινίες τύπου "Αν","Σειρήνες του Αιγαίου" ή "Πολίτικη Κουζίνα".
Φυσικά η εμπορικότητα μιας ταινίας δε συνεπάγεται αυτομάτως και χαμηλή
ποιότητα,απλώς απαντάω στο αδωνοειδές επιχείρημα περί αριστερής
κυριαρχίας στον κινηματογράφο.
Όσον αφορά την προσέλευση στις κινηματογραφικές αίθουσες επηρεάζεται
πρώτα από όλα από την τεχνολογία.Όταν ο άλλος κατεβάζει ταινίες από
το Ίντερνετ γιατί να δώσει τα 8 ευρώ?Μόνο άμα θέλει να νιώσει την εμπειρία
της κινηματογραφικής αίθουσας.Επίσης η τηλεόραση έχει πάρει μερίδια αγοράς
από τον κινηματογράφο εδω και πολλές δεκαετίες.Όχι μόνο γιατί οι ταινίες
προβάλλονται από τα κανάλια μόλις κλείσουν τον κινηματογραφικό τους
κύκλο αλλά και γιατί η παραγωγή των τηλεοπτικών σειρών δρα ανταγωνιστικά
στις ταινίες.Ειδικά στην Ελλάδα,οι θεατές έχουν προτίμηση στις σειρές ξεκάθαρα.
Οι ταινίες στο ίντερνετ έχουνε κυριαρχήσει εδώ και μια δεκαετία, άντε 1,5 το πολύ.

Η δε τηλεόραση πάντα κάνει τις προβολές ένα χρόνο μετά την κινηματογραφική προβολή.

Οι εμπορικές ταινίες στον ελληνικό κινηματογράφο (πολλές απο αυτές μέσα στην αριστερή θεώρηση για την κοινωνία) βγήκαν τις δύο τελευταίες δεκαετίες, γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχε καν.
Όπως γράφει και ο Zteo πιο πάνω υπήρχε και το βίντεο στη
προ-Ίντερνετ εποχή.Επίσης,αναφέρει πολύ σωστά ότι οι περισσότερες
ταινίες που βγήκαν παλιότερα ήταν εμπορικές.Δηλαδή οι ταινίες που
έβγαζαν ο Μουστάκας και ο Ψάλτης το 80 τι ήταν?Η μήπως οι ταινίες
του Δαλιανίδη με τους Γαρδέληδες και τους Μιχαλόπουλους ήταν αριστερές?
Η τηλεόραση στην Ελλάδα ειδικά έχει πάρει πολλά μερίδια αγοράς από τον
κινηματογράφο.Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι μεγάλες φίρμες της υποκριτικής
από το 90 και μετά αναδείχτηκαν ως πρωταγωνιστές τηλεοπτικών σειρών.
Άμα ρωτήσεις τον κόσμο εκει εξω να σου αναφέρει κάποια έργα του Μπέζου
π.χ θα σου πει τις σειρές που έχει παίξει.
Άβαταρ μέλους
Golden Age
Δημοσιεύσεις: 35786
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Golden Age »

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 17:01
Golden Age έγραψε: 02 Οκτ 2019, 16:09
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 15:42

Στα γράφει και ο Zteo πιο πάνω αλλά να προσθέσω και εγω κάτι
στην κουβέντα.Οι περισσότεροι κινηματογράφοι σήμερα παίζουν
ταινίες του Χόλιγουντ,mainstream γαλλικές ή τις κλασικές ελληνικές
εμπορικές ταινίες τύπου "Αν","Σειρήνες του Αιγαίου" ή "Πολίτικη Κουζίνα".
Φυσικά η εμπορικότητα μιας ταινίας δε συνεπάγεται αυτομάτως και χαμηλή
ποιότητα,απλώς απαντάω στο αδωνοειδές επιχείρημα περί αριστερής
κυριαρχίας στον κινηματογράφο.
Όσον αφορά την προσέλευση στις κινηματογραφικές αίθουσες επηρεάζεται
πρώτα από όλα από την τεχνολογία.Όταν ο άλλος κατεβάζει ταινίες από
το Ίντερνετ γιατί να δώσει τα 8 ευρώ?Μόνο άμα θέλει να νιώσει την εμπειρία
της κινηματογραφικής αίθουσας.Επίσης η τηλεόραση έχει πάρει μερίδια αγοράς
από τον κινηματογράφο εδω και πολλές δεκαετίες.Όχι μόνο γιατί οι ταινίες
προβάλλονται από τα κανάλια μόλις κλείσουν τον κινηματογραφικό τους
κύκλο αλλά και γιατί η παραγωγή των τηλεοπτικών σειρών δρα ανταγωνιστικά
στις ταινίες.Ειδικά στην Ελλάδα,οι θεατές έχουν προτίμηση στις σειρές ξεκάθαρα.
Οι ταινίες στο ίντερνετ έχουνε κυριαρχήσει εδώ και μια δεκαετία, άντε 1,5 το πολύ.

Η δε τηλεόραση πάντα κάνει τις προβολές ένα χρόνο μετά την κινηματογραφική προβολή.

Οι εμπορικές ταινίες στον ελληνικό κινηματογράφο (πολλές απο αυτές μέσα στην αριστερή θεώρηση για την κοινωνία) βγήκαν τις δύο τελευταίες δεκαετίες, γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχε καν.
Όπως γράφει και ο Zteo πιο πάνω υπήρχε και το βίντεο στη
προ-Ίντερνετ εποχή.Επίσης,αναφέρει πολύ σωστά ότι οι περισσότερες
ταινίες που βγήκαν παλιότερα ήταν εμπορικές.Δηλαδή οι ταινίες που
έβγαζαν ο Μουστάκας και ο Ψάλτης το 80 τι ήταν?Η μήπως οι ταινίες
του Δαλιανίδη με τους Γαρδέληδες και τους Μιχαλόπουλους ήταν αριστερές?
Η τηλεόραση στην Ελλάδα ειδικά έχει πάρει πολλά μερίδια αγοράς από τον
κινηματογράφο.Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι μεγάλες φίρμες της υποκριτικής
από το 90 και μετά αναδείχτηκαν ως πρωταγωνιστές τηλεοπτικών σειρών.
Άμα ρωτήσεις τον κόσμο εκει εξω να σου αναφέρει κάποια έργα του Μπέζου
π.χ θα σου πει τις σειρές που έχει παίξει.
Οι ταινίες που αναφέρεις ήταν εξ αρχής τηλεταινίες. Δεν έπαιζαν στον κινηματογράφο.

Ξέρεςι γιατί η τηλοεόραση και το βίντεο "έφαγαν" τον ελληνικό κινηματογράφο στη Μεταπολίτευση;

Ακριβώς επειδή η μεταπολιτευτική κουλτούρα δεν δεχόταν να παίξουν τέτοιες ταινίες εκεί.
πατησιωτης
Δημοσιεύσεις: 39932
Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
Phorum.gr user: πατησιωτης
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πατησιωτης »

ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 15:44 Τέλος να προσθέσουμε ότι οι ελληνικές ταινίες του 60-70
είχαν πέραση ανάμεσα στα άλλα γιατί δεν είχαν υπότιτλους.
Ο κόσμος που είχε λαική καταγωγή δεν ήξερε ξένες γλώσσες
προφανώς και δε μπορούσε καλά καλά να διαβάζει γρήγορα τα
ελληνικά.
Εάν ζούσες εκείνη την εποχή θα θυμάσαι ότι επίσης μεγάλη επιτυχία είχαν και οι τούρκικες για τον ίδιο λόγο που έχουν σήμερα τα σήριαλ.Την πλοκή που μοιάζει με ελληνική πλοκή.Δεν είναι αποκλειστικά θέμα γλώσσας.Τέλος η τεχνολογική αλλαγή ασφαλώς επηρεάζει τα πάντα αλλά δεν συμβαίνει σε δύο χρόνια.Εδώ για πολιτικούς λόγους κατέρρευσαν τα πάντα τη δεκαετία του 70 και αντικαταστάθηκαν από επιδοτούμενες ταινίες που έβλεπαν ελάχιστοι.
Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18283
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli »

πατησιωτης έγραψε: 02 Οκτ 2019, 17:55
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 15:44 Τέλος να προσθέσουμε ότι οι ελληνικές ταινίες του 60-70
είχαν πέραση ανάμεσα στα άλλα γιατί δεν είχαν υπότιτλους.
Ο κόσμος που είχε λαική καταγωγή δεν ήξερε ξένες γλώσσες
προφανώς και δε μπορούσε καλά καλά να διαβάζει γρήγορα τα
ελληνικά.
Εάν ζούσες εκείνη την εποχή θα θυμάσαι ότι επίσης μεγάλη επιτυχία είχαν και οι τούρκικες για τον ίδιο λόγο που έχουν σήμερα τα σήριαλ.Την πλοκή που μοιάζει με ελληνική πλοκή.Δεν είναι αποκλειστικά θέμα γλώσσας.Τέλος η τεχνολογική αλλαγή ασφαλώς επηρεάζει τα πάντα αλλά δεν συμβαίνει σε δύο χρόνια.Εδώ για πολιτικούς λόγους κατέρρευσαν τα πάντα τη δεκαετία του 70 και αντικαταστάθηκαν από επιδοτούμενες ταινίες που έβλεπαν ελάχιστοι.
Θα προσθέσω ότι στα βίντεοκλαμπ της δεκαετίας του '80 έβλεπα σαν παιδί τμήμα στα ράφια υπό τον τίτλο Τουρκικά.

Αυτα βέβαια πατησιωτη δεν υποδηλώνουν "πολιτισμικό χάσμα" :D
Άβαταρ μέλους
Maspoli
Δημοσιεύσεις: 18283
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 23:10

Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Maspoli »

zteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:53 Γενικα στην Ελλαδα δεν υπηρξε ποτε καποιο καλλιτεχνικο κινημα οπως Γαλλια-Ιταλλια ωστε να δημιουργησει ποιοτικο κινηματογραφο.Παντα επικρατουσαν αταλαντοι που το βλεπαν απλα σαν ξεπετα.Δειτε ξανα τις ταινιες της υποτιθεμενης Χυσης εποχης του Ελληνικου κινηματογραφου και θα δειται τοσα τεχνικα λαθη που θα χασεται το μετρημα.Επισης μιλαμε για σεναρια της πλακας οπου δεν εβγαζαν κανενα νοημα για σκηνοθεσια ουσιαστικα ανυπαρκτη βασιζομενη στους αυτοσχεδιασμους των ηθοποιων.
Είσαι λάθος. Τα τεχνικά λάθη ήταν θέμα μπάτζετ και όχι αταλαντοσυνης. Αταλαντοσυνης πχ θα έβρισκα στη μεριά των κριτικών και του κοινού (ειδικά του αριστερού για να τα λέμε όλα) που παραγνωρισε έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη, τον Τάκη Κανελλοπουλο
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “7η τέχνη και Ηλ. ΜΜΕ”