αλλο ο αγοραστης και αλλο καποιος φορεας βιολογικης καλλιεργειας.
οι φορεις δεν κανουν ελεγχους ποτε.
Οι φορείς της βιολογικής καλλιέργειας θα σου δώσουν αρχικά την πιστοποίηση και σε ελέγχουν στο 6μηνο τουλάχιστον αν πληρής τις προϋποθέσεις.
Οι εταιρίες προώθησης απ την άλλη με τις οποίες συνάπτεις σύμβαση είτε για να δώσεις παραδειγμα τον βασιλικό πολτό (πχ ΕΟΦ, μπαγιερ κλπ) σου ελέγχουν ξανά το δείγμα και το τελικό προϊόν βάση των ορισμένων τιμών-συνθηκών.
Αυτά ισχύουν εδώ και χρόνια.
οι βιολογικοι φορεις δεν ελεγχουν ποτε στην απο δω γειτονιτσα
Αυτές τις μαλακίες κάνουμε σαν χώρα και βγάζουμε τα ίδια μας τα μάτια.
Βασικά το πρόβλημα ξεκινάει από χαμηλότερα.
Απ την συνεννόηση των ίδιων των μελισσοκόμων μεταξύ τους.Η οποία συνήθως δεν υπάρχει.
Είναι προτιμότερο δηλαδή να πληρώνουν ένα σκασμό λεφτά για διάφορα εξαρτήματα στις κυψέλες τους απ το να συνεννοηθούν μεταξύ τους να πάνε για μια καλύτερη τιμή.
Και τώρα που θα εφαρμοστούν οι κανονισμοί και στην Ελλάδα αναφορικά με την μελισσοκομία (τυποποίηση, συσκευασία, όριο πώλησης μελιού ανά περιφέρεια) τα οποία τα περάσατε εσείς οι ζαίοι και θα τα εφαρμόσουν οι Ν.Δ θα πάμε ακόμη χειρότερα ή καλύτερα. Θα δείξει.
Σε λίγα χρόνια 3-4 εταιρίες θα παίρνουν όλη την παραγωγή μας. Και θα τελειώσει η παράσταση.
taliban έγραψε: 29 Σεπ 2019, 18:11
Και τώρα που θα εφαρμοστούν οι κανονισμοί και στην Ελλάδα αναφορικά με την μελισσοκομία (τυποποίηση, συσκευασία, όριο πώλησης μελιού ανά περιφέρεια) τα οποία τα περάσατε εσείς οι ζαίοι και θα τα εφαρμόσουν οι Ν.Δ θα πάμε ακόμη χειρότερα ή καλύτερα. Θα δείξει.
Σε λίγα χρόνια 3-4 εταιρίες θα παίρνουν όλη την παραγωγή μας. Και θα τελειώσει η παράσταση.
Gherschaagk έγραψε: 29 Σεπ 2019, 18:11
Και τι σημασία έχει αν το κερί είναι από παραφινέλαιο ή από μελισσοκέρι;
Δεν έχω ρωτήσει, κάπου θα αναφαίρετε στις γραφές ότι στην εκκλησία πρέπει να καίει λάδι ή κερί.
Δεν νομίζω ας πούμε να επιτρεπόταν να καίνε ζωικό λίπος στα καντήλια των εκκλησιών.
Gherschaagk έγραψε: 29 Σεπ 2019, 16:37
Γενικά η συζήτηση έχει ενδιαφέρον. Έχει ενδιαφέρον να διαβάζω ότι ο Θεσσαλικός κάμπος στον οποίο καλλιεργείται βαμβάκι τα τελευταία 20 χρόνια περίπου έχει δεχτεί μεγαλύτερη επιβάρυνση από τη χρήση χημικών απ' ότι ο Μακεδονικός κάμπος στον οποίο το βαμβάκι καλλιεργήθηκε για περισσότερα από 50 χρόνια. Θα έπρεπε να πεθαίναμε σαν τα κουνούπια μετά από επιτυχή ψεκασμό, παραδόξως ζούμε ακόμη.
Αναρωτιέμαι που τα βρίσκουν τα φυτοφάρμακα και τα χρησιμοποιούν οι συμπαθείς κατά τα άλλα Θεσσαλοί. Δεν τα αγοράζουν όπως εμείς; Αλόγιστη χρήση τι ακριβώς σημαίνει; Το ρωτάω γιατί εγώ γνωρίζω πως αν το φυτοφάρμακο χρησιμοποιηθεί σε μεγαλύτερη ποσότητα από την επιτρεπτή μπορεί να κάψει το φυτό. Έχει συμβεί από ανθρώπους που ήταν αγράμματοι και δεν καταλάβαιναν πως το περισσότερο σε τέτοιες περιπτώσεις δεν είναι και το καλύτερο αλλά είχε και τις επιπτώσεις του σε παραγωγές και τσέπες γιατί αν σου καούν πχ 20 στρέμματα από τα οποία υπολογίζεις πως θα πάρεις κι από κει, δεν το λες και τόσο καλό... Δύο κάμποι, η ίδια καλλιέργεια σε διαφορετικό χρόνο. Οι Μακεδόνες γνώριζαν πως αν μη τι άλλο περισσότερη χρήση φυτοφαρμάκων είναι κακή για την τσέπη τους βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα γιατί ισχύει και για τον τετράνυχο ότι ισχύει για όλα τα παράσιτα που γίνονται με τον χρόνο ανθεκτικότερα στα φάρμακα. Οι Θεσσαλοί απ' ότι φαίνεται είναι πιο φραγκάτοι από εμάς, άσχετα αν αλλάξανε από τα σιτηρά στο βαμβάκι γιατί έβγαζαν φραγκοδίφραγκα.
Επίσης ήθελα να ρωτήσω αν στις άσπρες ποικιλίες ελληνικού ρυζιού καρολίνα (για το νυχάκι δεν είμαι σίγουρη) σταμάτησαν να χρησιμοποιούν ταλκ και παραφίνη για το coating των κόκκων οι εταιρίες. Θα ήθελα να ρωτήσω πόσοι από εσάς κάνετε το ρυζάκι σας μπανάκι σε κρύο νερό για ένα 30λεπτο πριν το χρησιμοποιήσετε για να το απαλλάξετε από τα περιττά τα οποία το συκώτι σας δεν πρόκειται ποτέ να μεταβολίσει.
Κι ένα τελευταίο. Ας μου πει κάποιος που γνωρίζει ποιο είναι το φυτικό έλαιο που χρησιμοποιείται στις σοκολάτες για να είναι γυαλιστερές και λαχταριστές γιατί έτσι όπως αναφέρεται στα συστατικά είναι ύποπτα ασαφές. Είναι βρώσιμο αυτό το έλαιο ή όχι; Αν δεν είναι γιατί χρησιμοποιείται;
Όσο για τα οπωροκηπευτικά αναφέρθηκε ο ειδικός, δεν θα κάνω την έξυπνη. Λίγο, πολύ αν δεν είναι βιολογικό ή οργανικό είναι σκουπίδι ακόμη κι αν φαίνεται λαχταριστό.
Το μέλι είναι η ουρά του γαϊδάρου αλλά αλίμονο μας μη στάξει στο πηγάδι.
Gherschaagk έγραψε: 29 Σεπ 2019, 18:11
Και τι σημασία έχει αν το κερί είναι από παραφινέλαιο ή από μελισσοκέρι;
Δεν έχω ρωτήσει, κάπου θα αναφαίρετε στις γραφές ότι στην εκκλησία πρέπει να καίει λάδι ή κερί.
Δεν νομίζω ας πούμε να επιτρεπόταν να καίνε ζωικό λίπος στα καντήλια των εκκλησιών.
Δεν ανέφερα πουθενά για ζωικό λίπος. Ο δικός μας παπάς πάλι είπε κάποια στιγμή πως προτιμά το κερί από παραφινέλαιο γιατί το μελισσοκέρι καθαρίζει πολύ πιο δύσκολα.
Οι αφορισμοί όμως μόνο καλό δεν κάνουν κι εσύ θα κάνεις μλκια αν κάνεις κακό στον μελισσοκόμο σου γιατί ένα δείγμα που θα εξεταστεί μπορεί να έχει πρόβλημα. Κάποιο άλλο δείγμα από τον ίδιο μελισσοκόμο μπορεί να είναι το αγνότερο μέλι έβερ.
Αν πάλι θες να είσαι εντελώς σίγουρος πάρε 5-6 κυψέλες, βάλτες ένα σημείο που να τις ξέρεις μόνο εσύ και κάνε το δικό σου μέλι. Σε μια καλή χρονιά θα δώσεις και στη μάνα σου.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Όποιος νομίζει πως το φυτοφάρμακο περισσεύει στο Θεσσαλικό κάμπο και μόνο εκεί ανά την ελληνική επικράτεια και νομίζει πως το κρητικό αγγουράκι είναι μεγαλωμένο με νερό και ήλιο δεν ξέρει τι του γίνεται.
ρε παντου γινεται της καραπτναρας λεμε.
αλλα οταν κατι δεντρωγεται (βαμβακι) μπορεις να υποθεσεις με ασφαλεια οτι η τζουλια ειναι η οσια λουκια συγκριτικα
Το ότι οι Θεσσαλοί είναι ούγκανοι δεν έχει να κάνει με το βαμβάκι όμως. Να τα λέμε όλα. Έχει να κάνει με την νοοτροπία. Κι εμείς καλλιεργήσαμε βαμβάκι αλλά δεν το πήγαμε ποτέ στο εκκοκκιστήριο με τα καρύδια ούτε δηλώσαμε ποτέ τα διπλάσια κιλά από τους συμπαθείς κατά τα άλλα ούγκανους που μας λέγανε πόσα κιλά βγάλανε ανά στρέμμα και μας έπιαναν τα γέλια. Δεν ήταν χωράφια αυτά που είχαν, ήταν χρυσορυχεία.
Εισαι μικρη ακομη.
Οταν μεγαλωσεις ελα να σου κανω ξεναγηση σε χωραφαδες εδω στον καμπο να σου πουν κολπα που γινοντουσαν με το βαμβακι να σου πεσουν τ αυτια.
πήζον bot έγραψε: 29 Σεπ 2019, 16:59
ρε παντου γινεται της καραπτναρας λεμε.
αλλα οταν κατι δεντρωγεται (βαμβακι) μπορεις να υποθεσεις με ασφαλεια οτι η τζουλια ειναι η οσια λουκια συγκριτικα
Το ότι οι Θεσσαλοί είναι ούγκανοι δεν έχει να κάνει με το βαμβάκι όμως. Να τα λέμε όλα. Έχει να κάνει με την νοοτροπία. Κι εμείς καλλιεργήσαμε βαμβάκι αλλά δεν το πήγαμε ποτέ στο εκκοκκιστήριο με τα καρύδια ούτε δηλώσαμε ποτέ τα διπλάσια κιλά από τους συμπαθείς κατά τα άλλα ούγκανους που μας λέγανε πόσα κιλά βγάλανε ανά στρέμμα και μας έπιαναν τα γέλια. Δεν ήταν χωράφια αυτά που είχαν, ήταν χρυσορυχεία.
Εισαι μικρη ακομη.
Οταν μεγαλωσεις ελα να σου κανω ξεναγηση σε χωραφαδες εδω στον καμπο να σουν κολπα που γινοντουσαν με το βαμβακι να σου πεσουν τ αυτια.
Δεν υπάρχει λαμογιά και κομπίνα που κάνατε και δεν την ξέρω Στέργιο μου.
Είστε κατσαπλιάδες ολκής.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Το ότι οι Θεσσαλοί είναι ούγκανοι δεν έχει να κάνει με το βαμβάκι όμως. Να τα λέμε όλα. Έχει να κάνει με την νοοτροπία. Κι εμείς καλλιεργήσαμε βαμβάκι αλλά δεν το πήγαμε ποτέ στο εκκοκκιστήριο με τα καρύδια ούτε δηλώσαμε ποτέ τα διπλάσια κιλά από τους συμπαθείς κατά τα άλλα ούγκανους που μας λέγανε πόσα κιλά βγάλανε ανά στρέμμα και μας έπιαναν τα γέλια. Δεν ήταν χωράφια αυτά που είχαν, ήταν χρυσορυχεία.
Εισαι μικρη ακομη.
Οταν μεγαλωσεις ελα να σου κανω ξεναγηση σε χωραφαδες εδω στον καμπο να σουν κολπα που γινοντουσαν με το βαμβακι να σου πεσουν τ αυτια.
Δεν υπάρχει λαμογιά και κομπίνα που κάνατε και δεν την ξέρω Στέργιο μου.
Είστε κατσαπλιάδες ολκής.
Aν με το ειστε εννοεις κι εμενα λογω γεωγραφιας,αναγκαστικά θα το δεχτω.
Για οποιονδηποτε αλλο λογο θα φαμε τα μουστακια μας.
Εισαι μικρη ακομη.
Οταν μεγαλωσεις ελα να σου κανω ξεναγηση σε χωραφαδες εδω στον καμπο να σουν κολπα που γινοντουσαν με το βαμβακι να σου πεσουν τ αυτια.
Δεν υπάρχει λαμογιά και κομπίνα που κάνατε και δεν την ξέρω Στέργιο μου.
Είστε κατσαπλιάδες ολκής.
Aν με το ειστε εννοεις κι εμενα λογω γεωγραφιας,αναγκαστικά θα το δεχτω.
Για οποιονδηποτε αλλο λογο θα φαμε τα μουστακια μας.
Αμάσητο να το καταπιείς.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.