Τα Ελληνόπουλα ξέρουν υπέραρκετά σε γενικές γνώσεις, δεν χρειάζονται παραπάνω. Μια σοβαρή μελέτη για σύνδεση της Εκπαίδευσης με τις οικονομικές ανάγκες χρειάζεται, ώστε να ξεμπλοκαριστεί το Γίνε, παιδί μου, επιστήμονας. Ο σημερινός κτηνοτρόφος 25αρης στην ελληνική ύπαιθρο είναι εγκυκλοπαιδικά πιο μορφωμένος από τον αντίστοιχο άλλο Ευρωπαίο. Από ξερολισμό είμαστε αρκετά εντάξει.Μπίστης έγραψε: 06 Σεπ 2019, 13:17Μα είναι χαζά τα παιδιά, άσχετα, ξεκομμένα, ανάπηρα, δεν γίνεται να αδιαφορήσεις κι άλλο !
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»
Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»
Ordem e Progresso.
Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»
Πείτε της αγαπητής υπουργού πρώτα να αλλάξει τα παλιά,δυσνόητα , προχειρογραμμένα ,αντιγραμμένα με ποτ πουρί βιβλία Ιστορίας ,κάποια εκ των οποίων ήδη συμπληρώνουν 15 χρόνια ζωής και μετά ας αναπτύξει και την .. εθνική συνείδηση.
Ιστορία Β' Γυμνασίου!!
Η οικονομία του Πρώιμου Βυζαντινού Κράτους είχε τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Η κύρια πηγή πλούτου ήταν η γεωργία.
Το κράτος ακολουθούσε παρεμβατική πολιτική, προσπαθώντας να καθορίσει τις οικονομικές εξελίξεις.
Στις εμπορικές συναλλαγές χρησιμοποιούνταν ευρύτατα το νόμισμα. Αντίθετα οι ανταλλαγές είδους με είδος ήταν περιορισμένες (εκχρηματισμένη οικονομία).
Στο ανατολικό τμήμα, ως τα μέσα του 6ου αι., οι πόλεις είχαν βαρύνουσα οικονομική σημασία.
Στην ύπαιθρο η γη άρχισε να συγκεντρώνεται στα χέρια των μεγάλων γαιοκτημόνων, που μετέτρεπαν τους καταχρεωμένους μικροϊδιοκτήτες σε εξαρτημένους αγρότες ή πάροικους.
Παρακάτω γίνεται και καλύτερο
Εκτός του ορθόδοξου σλαβικού κόσμου, χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η ιταλική προαναγεννησιακή τέχνη και η οθωμανική αρχιτεκτονική. Το Βυζάντιο διαφύλαξε, καλλιέργησε και μετέδωσε στην Ευρώπη την κλασική κληρονομιά, στην οποία ανήκει και η ρωμαϊκή νομική παράδοση. Ανέπτυξε νέα γραμματειακά είδη (όπως τη χρονογραφία και τη λειτουργική ποίηση) και τις θετικές επιστήμες (όπως την αστρονομία και τα μαθηματικά) και τελειοποίησε την οργάνωση των κρατικών υπηρεσιών, από την οποία επηρεάστηκαν το Χαλιφάτο, τα μεσαιωνικά βαλκανικά κράτη, η Ρωσία και το Οθωμανικό Κράτος. Συνέβαλε επίσης στη διαμόρφωση της θρησκευτικής μουσικής, του μοναστισμού, των ουμανιστικών ή ανθρωπιστικών σπουδών και άλλων εκφάνσεων του πολιτισμού στη δυτική Ευρώπη.
Ιστορία Β' Γυμνασίου!!
Η οικονομία του Πρώιμου Βυζαντινού Κράτους είχε τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Η κύρια πηγή πλούτου ήταν η γεωργία.
Το κράτος ακολουθούσε παρεμβατική πολιτική, προσπαθώντας να καθορίσει τις οικονομικές εξελίξεις.
Στις εμπορικές συναλλαγές χρησιμοποιούνταν ευρύτατα το νόμισμα. Αντίθετα οι ανταλλαγές είδους με είδος ήταν περιορισμένες (εκχρηματισμένη οικονομία).
Στο ανατολικό τμήμα, ως τα μέσα του 6ου αι., οι πόλεις είχαν βαρύνουσα οικονομική σημασία.
Στην ύπαιθρο η γη άρχισε να συγκεντρώνεται στα χέρια των μεγάλων γαιοκτημόνων, που μετέτρεπαν τους καταχρεωμένους μικροϊδιοκτήτες σε εξαρτημένους αγρότες ή πάροικους.
Παρακάτω γίνεται και καλύτερο
Εκτός του ορθόδοξου σλαβικού κόσμου, χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η ιταλική προαναγεννησιακή τέχνη και η οθωμανική αρχιτεκτονική. Το Βυζάντιο διαφύλαξε, καλλιέργησε και μετέδωσε στην Ευρώπη την κλασική κληρονομιά, στην οποία ανήκει και η ρωμαϊκή νομική παράδοση. Ανέπτυξε νέα γραμματειακά είδη (όπως τη χρονογραφία και τη λειτουργική ποίηση) και τις θετικές επιστήμες (όπως την αστρονομία και τα μαθηματικά) και τελειοποίησε την οργάνωση των κρατικών υπηρεσιών, από την οποία επηρεάστηκαν το Χαλιφάτο, τα μεσαιωνικά βαλκανικά κράτη, η Ρωσία και το Οθωμανικό Κράτος. Συνέβαλε επίσης στη διαμόρφωση της θρησκευτικής μουσικής, του μοναστισμού, των ουμανιστικών ή ανθρωπιστικών σπουδών και άλλων εκφάνσεων του πολιτισμού στη δυτική Ευρώπη.
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 26265
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
- Eθνικοκοινωνιστης
- Δημοσιεύσεις: 46396
- Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13
Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»
ενταξει λαμβανοντας τις καταβολες της και οχι μονο τιποτε το περιεργο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Eθνικοκοινωνιστης την 06 Σεπ 2019, 20:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αλαιν ντε Μπενουα
Αλαιν ντε Μπενουα
Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»
Αυτό που το έχεις δει γραμμένο;Pam έγραψε: 06 Σεπ 2019, 19:26
Ο ρόλος της ιστορίας στο σχολείο είναι να δημιουργεί εθνική συνήδειση στους μαθητές.
Ο ρόλος μιας επιστήμης στο σχολείο είναι να πλάθει συνειδήσεις;
Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»
Εδώ ολόκληρη φυσική και βιολογία καλλιεργούν συνειδήσεις και συνειδήσεις,
η ιστορία μας εμάρανε...
Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»
Μια χαρά λοιπόν.
Ας μην ασχοληθεί άλλο η υπουργός παιδείας με την ύλη των σχολικών μαθημάτων,ας βγει το πρόγραμμα απ`την Αρχιεπισκοπή και ας απαλειφθούν όλα τα βλάσφημα μαθήματα που αναφέρουν ό,τι μη Χριστιανικό.
Για παράδειγμα δεν χρειάζεται τα παιδιά να μαθαίνουν φυσική,αρκεί να μάθουν ότι τα πάντα εν σοφία εποίησε.
Συμφωνώ.
Ας μην ασχοληθεί άλλο η υπουργός παιδείας με την ύλη των σχολικών μαθημάτων,ας βγει το πρόγραμμα απ`την Αρχιεπισκοπή και ας απαλειφθούν όλα τα βλάσφημα μαθήματα που αναφέρουν ό,τι μη Χριστιανικό.
Για παράδειγμα δεν χρειάζεται τα παιδιά να μαθαίνουν φυσική,αρκεί να μάθουν ότι τα πάντα εν σοφία εποίησε.
Συμφωνώ.
- Ζενίθεδρος
- Δημοσιεύσεις: 15492
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2018, 18:56
- Phorum.gr user: Ζενίθεδρος
- Επικοινωνία:
Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢
☦𓀢
Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»
Το ορθότερο θα ήταν το σχολείο να είχε μαθήματα πιο ωφέλιμα για την ψυχοπνευματική ανάπτυξη των παιδιών.waldorf έγραψε: 06 Σεπ 2019, 20:29 Μια χαρά λοιπόν.
Ας μην ασχοληθεί άλλο η υπουργός παιδείας με την ύλη των σχολικών μαθημάτων,ας βγει το πρόγραμμα απ`την Αρχιεπισκοπή και ας απαλειφθούν όλα τα βλάσφημα μαθήματα που αναφέρουν ό,τι μη Χριστιανικό.
Για παράδειγμα δεν χρειάζεται τα παιδιά να μαθαίνουν φυσική,αρκεί να μάθουν ότι τα πάντα εν σοφία εποίησε.
Συμφωνώ.
Δεν μπορεί απ' την μία το σχολείο να θέλει να διδάσκει περί βαρύτητας, εξέλιξης και άλλων σαχλαμάρων,
και απ' την άλλη να παίρνουν απολυτήριο άτομα που δεν ξέρουν να μετρούν ή να συντάξουν σωστά μια πρόταση
στα νέα ελληνικά.
Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»
Εσένα ρε κιαρατά σε "κόβω" να μην έχεις εθνική συνείδηση. Αναρχοκουμούνι είσαι;waldorf έγραψε: 06 Σεπ 2019, 20:29 Μια χαρά λοιπόν.
Ας μην ασχοληθεί άλλο η υπουργός παιδείας με την ύλη των σχολικών μαθημάτων,ας βγει το πρόγραμμα απ`την Αρχιεπισκοπή και ας απαλειφθούν όλα τα βλάσφημα μαθήματα που αναφέρουν ό,τι μη Χριστιανικό.
Για παράδειγμα δεν χρειάζεται τα παιδιά να μαθαίνουν φυσική,αρκεί να μάθουν ότι τα πάντα εν σοφία εποίησε.
Συμφωνώ.
Κάτσε να βγάλω το πατριδόμετρο.
Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»
Αφήνω εδώ ενα σχετικό άρθρο με τίτλο "Η " Εθνικοφροσυνη" της Κεραμεως(όχι γιατί συμφωνώ απόλυτα μαζί του αλλά για να δώσω τροφή για συζήτηση): https://www.ethnos.gr/apopseis/59125_i- ... s-kerameos
"Το έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικό αυτό που είναι αληθές"
Διονύσιος Σολομος
Διονύσιος Σολομος
- Πρετεντέρης
- Δημοσιεύσεις: 13482
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 14:13
- Phorum.gr user: Φωτιά στα τόπια
- Τοποθεσία: Μακεδονία ξακουστή
Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»
Πηζετε ανθέλληνες;
Ωραία!
Ωραία!
Ζήτω ο Μπαρτζωκισμός!
Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»
Τάδε έφη Αρίστος:
ΧΑ και ΚΚΕ θα παρουν μαζι 20%.
Συριζα και ΝΔ θα παρουν μαζι 65%.
Θα μεινουν εκτος Βουλης κομματα που πηραν ψηφους 15%.
ΧΑ και ΚΚΕ θα παρουν μαζι 20%.
Συριζα και ΝΔ θα παρουν μαζι 65%.
Θα μεινουν εκτος Βουλης κομματα που πηραν ψηφους 15%.
Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»
https://twitter.com/NIKSOTIROPOYLOS/sta ... 8949808128vantono έγραψε: 05 Σεπ 2019, 17:29Για τα δικά της δεδομένα, προφανώς όχι.Dwarven Blacksmith έγραψε: 05 Σεπ 2019, 17:27 Δηλαδή νομίζει ότι το μάθημα της Ιστορίας αυτή τη στιγμή δεν έχει αυτή τη στόχευση;![]()
Αγαπητοι αριστεροι πηξτε ελευθερα.
Τάδε έφη Αρίστος:
ΧΑ και ΚΚΕ θα παρουν μαζι 20%.
Συριζα και ΝΔ θα παρουν μαζι 65%.
Θα μεινουν εκτος Βουλης κομματα που πηραν ψηφους 15%.
ΧΑ και ΚΚΕ θα παρουν μαζι 20%.
Συριζα και ΝΔ θα παρουν μαζι 65%.
Θα μεινουν εκτος Βουλης κομματα που πηραν ψηφους 15%.
Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»
Τι ειναι αυτα ρε σεις?Στύγιος έγραψε: 06 Σεπ 2019, 20:16 Πείτε της αγαπητής υπουργού πρώτα να αλλάξει τα παλιά,δυσνόητα , προχειρογραμμένα ,αντιγραμμένα με ποτ πουρί βιβλία Ιστορίας ,κάποια εκ των οποίων ήδη συμπληρώνουν 15 χρόνια ζωής και μετά ας αναπτύξει και την .. εθνική συνείδηση.
Ιστορία Β' Γυμνασίου!!![]()
![]()
Η οικονομία του Πρώιμου Βυζαντινού Κράτους είχε τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Η κύρια πηγή πλούτου ήταν η γεωργία.
Το κράτος ακολουθούσε παρεμβατική πολιτική, προσπαθώντας να καθορίσει τις οικονομικές εξελίξεις.
Στις εμπορικές συναλλαγές χρησιμοποιούνταν ευρύτατα το νόμισμα. Αντίθετα οι ανταλλαγές είδους με είδος ήταν περιορισμένες (εκχρηματισμένη οικονομία).
Στο ανατολικό τμήμα, ως τα μέσα του 6ου αι., οι πόλεις είχαν βαρύνουσα οικονομική σημασία.
Στην ύπαιθρο η γη άρχισε να συγκεντρώνεται στα χέρια των μεγάλων γαιοκτημόνων, που μετέτρεπαν τους καταχρεωμένους μικροϊδιοκτήτες σε εξαρτημένους αγρότες ή πάροικους.
Παρακάτω γίνεται και καλύτερο![]()
Εκτός του ορθόδοξου σλαβικού κόσμου, χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η ιταλική προαναγεννησιακή τέχνη και η οθωμανική αρχιτεκτονική. Το Βυζάντιο διαφύλαξε, καλλιέργησε και μετέδωσε στην Ευρώπη την κλασική κληρονομιά, στην οποία ανήκει και η ρωμαϊκή νομική παράδοση. Ανέπτυξε νέα γραμματειακά είδη (όπως τη χρονογραφία και τη λειτουργική ποίηση) και τις θετικές επιστήμες (όπως την αστρονομία και τα μαθηματικά) και τελειοποίησε την οργάνωση των κρατικών υπηρεσιών, από την οποία επηρεάστηκαν το Χαλιφάτο, τα μεσαιωνικά βαλκανικά κράτη, η Ρωσία και το Οθωμανικό Κράτος. Συνέβαλε επίσης στη διαμόρφωση της θρησκευτικής μουσικής, του μοναστισμού, των ουμανιστικών ή ανθρωπιστικών σπουδών και άλλων εκφάνσεων του πολιτισμού στη δυτική Ευρώπη.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 0 Απαντήσεις
- 98 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
-
- 61 Απαντήσεις
- 1447 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από dna replication
-
- 94 Απαντήσεις
- 1998 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πατησιωτης
-
- 142 Απαντήσεις
- 3988 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Πασιφάη
