!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Cavaliere
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 15685
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 04:07
Τοποθεσία: HH

Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Cavaliere »

Μπίστης έγραψε: 06 Σεπ 2019, 13:17Μα είναι χαζά τα παιδιά, άσχετα, ξεκομμένα, ανάπηρα, δεν γίνεται να αδιαφορήσεις κι άλλο !
Τα Ελληνόπουλα ξέρουν υπέραρκετά σε γενικές γνώσεις, δεν χρειάζονται παραπάνω. Μια σοβαρή μελέτη για σύνδεση της Εκπαίδευσης με τις οικονομικές ανάγκες χρειάζεται, ώστε να ξεμπλοκαριστεί το Γίνε, παιδί μου, επιστήμονας. Ο σημερινός κτηνοτρόφος 25αρης στην ελληνική ύπαιθρο είναι εγκυκλοπαιδικά πιο μορφωμένος από τον αντίστοιχο άλλο Ευρωπαίο. Από ξερολισμό είμαστε αρκετά εντάξει.
Ordem e Progresso.
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

Πείτε της αγαπητής υπουργού πρώτα να αλλάξει τα παλιά,δυσνόητα , προχειρογραμμένα ,αντιγραμμένα με ποτ πουρί βιβλία Ιστορίας ,κάποια εκ των οποίων ήδη συμπληρώνουν 15 χρόνια ζωής και μετά ας αναπτύξει και την .. εθνική συνείδηση.




Ιστορία Β' Γυμνασίου!! :-? :011:


Η οικονομία του Πρώιμου Βυζαντινού Κράτους είχε τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Η κύρια πηγή πλούτου ήταν η γεωργία.
Το κράτος ακολουθούσε παρεμβατική πολιτική, προσπαθώντας να καθορίσει τις οικονομικές εξελίξεις.
Στις εμπορικές συναλλαγές χρησιμοποιούνταν ευρύτατα το νόμισμα. Αντίθετα οι ανταλλαγές είδους με είδος ήταν περιορισμένες (εκχρηματισμένη οικονομία).
Στο ανατολικό τμήμα, ως τα μέσα του 6ου αι., οι πόλεις είχαν βαρύνουσα οικονομική σημασία.
Στην ύπαιθρο η γη άρχισε να συγκεντρώνεται στα χέρια των μεγάλων γαιοκτημόνων, που μετέτρεπαν τους καταχρεωμένους μικροϊδιοκτήτες σε εξαρτημένους αγρότες ή πάροικους.


Παρακάτω γίνεται και καλύτερο :lol:

Εκτός του ορθόδοξου σλαβικού κόσμου, χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η ιταλική προαναγεννησιακή τέχνη και η οθωμανική αρχιτεκτονική. Το Βυζάντιο διαφύλαξε, καλλιέργησε και μετέδωσε στην Ευρώπη την κλασική κληρονομιά, στην οποία ανήκει και η ρωμαϊκή νομική παράδοση. Ανέπτυξε νέα γραμματειακά είδη (όπως τη χρονογραφία και τη λειτουργική ποίηση) και τις θετικές επιστήμες (όπως την αστρονομία και τα μαθηματικά) και τελειοποίησε την οργάνωση των κρατικών υπηρεσιών, από την οποία επηρεάστηκαν το Χαλιφάτο, τα μεσαιωνικά βαλκανικά κράτη, η Ρωσία και το Οθωμανικό Κράτος. Συνέβαλε επίσης στη διαμόρφωση της θρησκευτικής μουσικής, του μοναστισμού, των ουμανιστικών ή ανθρωπιστικών σπουδών και άλλων εκφάνσεων του πολιτισμού στη δυτική Ευρώπη.

Άβαταρ μέλους
Eθνικοκοινωνιστης
Δημοσιεύσεις: 46396
Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13

Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης »

ενταξει λαμβανοντας τις καταβολες της και οχι μονο τιποτε το περιεργο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Eθνικοκοινωνιστης την 06 Σεπ 2019, 20:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"

Αλαιν ντε Μπενουα
Άβαταρ μέλους
waldorf
Δημοσιεύσεις: 3612
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:47

Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από waldorf »

Pam έγραψε: 06 Σεπ 2019, 19:26

Ο ρόλος της ιστορίας στο σχολείο είναι να δημιουργεί εθνική συνήδειση στους μαθητές.
Αυτό που το έχεις δει γραμμένο;
Ο ρόλος μιας επιστήμης στο σχολείο είναι να πλάθει συνειδήσεις;
Nandros έγραψε: 26 Αύγ 2024, 17:56

Άντε γαμήσου λοιπόν συφιλιασμένο μουνόπανο.
.
Άβαταρ μέλους
Parrot
Δημοσιεύσεις: 7296
Εγγραφή: 31 Ιούλ 2019, 19:48

Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Parrot »

waldorf έγραψε: 06 Σεπ 2019, 20:20
Pam έγραψε: 06 Σεπ 2019, 19:26

Ο ρόλος της ιστορίας στο σχολείο είναι να δημιουργεί εθνική συνήδειση στους μαθητές.
Αυτό που το έχεις δει γραμμένο;
Ο ρόλος μιας επιστήμης στο σχολείο είναι να πλάθει συνειδήσεις;
Εδώ ολόκληρη φυσική και βιολογία καλλιεργούν συνειδήσεις και συνειδήσεις,
η ιστορία μας εμάρανε...
:wave:
Άβαταρ μέλους
waldorf
Δημοσιεύσεις: 3612
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:47

Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από waldorf »

Μια χαρά λοιπόν.
Ας μην ασχοληθεί άλλο η υπουργός παιδείας με την ύλη των σχολικών μαθημάτων,ας βγει το πρόγραμμα απ`την Αρχιεπισκοπή και ας απαλειφθούν όλα τα βλάσφημα μαθήματα που αναφέρουν ό,τι μη Χριστιανικό.
Για παράδειγμα δεν χρειάζεται τα παιδιά να μαθαίνουν φυσική,αρκεί να μάθουν ότι τα πάντα εν σοφία εποίησε.
Συμφωνώ.
Nandros έγραψε: 26 Αύγ 2024, 17:56

Άντε γαμήσου λοιπόν συφιλιασμένο μουνόπανο.
.
Άβαταρ μέλους
Ζενίθεδρος
Δημοσιεύσεις: 15492
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2018, 18:56
Phorum.gr user: Ζενίθεδρος
Επικοινωνία:

Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζενίθεδρος »

Εικόνα
Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢
Άβαταρ μέλους
Parrot
Δημοσιεύσεις: 7296
Εγγραφή: 31 Ιούλ 2019, 19:48

Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Parrot »

waldorf έγραψε: 06 Σεπ 2019, 20:29 Μια χαρά λοιπόν.
Ας μην ασχοληθεί άλλο η υπουργός παιδείας με την ύλη των σχολικών μαθημάτων,ας βγει το πρόγραμμα απ`την Αρχιεπισκοπή και ας απαλειφθούν όλα τα βλάσφημα μαθήματα που αναφέρουν ό,τι μη Χριστιανικό.
Για παράδειγμα δεν χρειάζεται τα παιδιά να μαθαίνουν φυσική,αρκεί να μάθουν ότι τα πάντα εν σοφία εποίησε.
Συμφωνώ.
Το ορθότερο θα ήταν το σχολείο να είχε μαθήματα πιο ωφέλιμα για την ψυχοπνευματική ανάπτυξη των παιδιών.
Δεν μπορεί απ' την μία το σχολείο να θέλει να διδάσκει περί βαρύτητας, εξέλιξης και άλλων σαχλαμάρων,
και απ' την άλλη να παίρνουν απολυτήριο άτομα που δεν ξέρουν να μετρούν ή να συντάξουν σωστά μια πρόταση
στα νέα ελληνικά.
:wave:
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

waldorf έγραψε: 06 Σεπ 2019, 20:29 Μια χαρά λοιπόν.
Ας μην ασχοληθεί άλλο η υπουργός παιδείας με την ύλη των σχολικών μαθημάτων,ας βγει το πρόγραμμα απ`την Αρχιεπισκοπή και ας απαλειφθούν όλα τα βλάσφημα μαθήματα που αναφέρουν ό,τι μη Χριστιανικό.
Για παράδειγμα δεν χρειάζεται τα παιδιά να μαθαίνουν φυσική,αρκεί να μάθουν ότι τα πάντα εν σοφία εποίησε.
Συμφωνώ.
Εσένα ρε κιαρατά σε "κόβω" να μην έχεις εθνική συνείδηση. Αναρχοκουμούνι είσαι;

Κάτσε να βγάλω το πατριδόμετρο.
Άβαταρ μέλους
Apergos8
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: 31 Οκτ 2018, 20:54

Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Apergos8 »

Αφήνω εδώ ενα σχετικό άρθρο με τίτλο "Η " Εθνικοφροσυνη" της Κεραμεως(όχι γιατί συμφωνώ απόλυτα μαζί του αλλά για να δώσω τροφή για συζήτηση): https://www.ethnos.gr/apopseis/59125_i- ... s-kerameos
"Το έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικό αυτό που είναι αληθές"
Διονύσιος Σολομος
Άβαταρ μέλους
Πρετεντέρης
Δημοσιεύσεις: 13482
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 14:13
Phorum.gr user: Φωτιά στα τόπια
Τοποθεσία: Μακεδονία ξακουστή

Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πρετεντέρης »

Πηζετε ανθέλληνες;

Ωραία!
Ζήτω ο Μπαρτζωκισμός!
Άβαταρ μέλους
Pam
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2018, 01:10

Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Pam »

Τάδε έφη Αρίστος:
ΧΑ και ΚΚΕ θα παρουν μαζι 20%.

Συριζα και ΝΔ θα παρουν μαζι 65%.

Θα μεινουν εκτος Βουλης κομματα που πηραν ψηφους 15%.
Άβαταρ μέλους
Pam
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2018, 01:10

Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Pam »

vantono έγραψε: 05 Σεπ 2019, 17:29
Dwarven Blacksmith έγραψε: 05 Σεπ 2019, 17:27 Δηλαδή νομίζει ότι το μάθημα της Ιστορίας αυτή τη στιγμή δεν έχει αυτή τη στόχευση; :lol:
Για τα δικά της δεδομένα, προφανώς όχι.
https://twitter.com/NIKSOTIROPOYLOS/sta ... 8949808128
Αγαπητοι αριστεροι πηξτε ελευθερα.
Τάδε έφη Αρίστος:
ΧΑ και ΚΚΕ θα παρουν μαζι 20%.

Συριζα και ΝΔ θα παρουν μαζι 65%.

Θα μεινουν εκτος Βουλης κομματα που πηραν ψηφους 15%.
Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 15854
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: Κεραμέως: «Το μάθημα της Ιστορίας να αναπτύσσει την εθνική συνείδηση»

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 »

Στύγιος έγραψε: 06 Σεπ 2019, 20:16 Πείτε της αγαπητής υπουργού πρώτα να αλλάξει τα παλιά,δυσνόητα , προχειρογραμμένα ,αντιγραμμένα με ποτ πουρί βιβλία Ιστορίας ,κάποια εκ των οποίων ήδη συμπληρώνουν 15 χρόνια ζωής και μετά ας αναπτύξει και την .. εθνική συνείδηση.




Ιστορία Β' Γυμνασίου!! :-? :011:


Η οικονομία του Πρώιμου Βυζαντινού Κράτους είχε τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Η κύρια πηγή πλούτου ήταν η γεωργία.
Το κράτος ακολουθούσε παρεμβατική πολιτική, προσπαθώντας να καθορίσει τις οικονομικές εξελίξεις.
Στις εμπορικές συναλλαγές χρησιμοποιούνταν ευρύτατα το νόμισμα. Αντίθετα οι ανταλλαγές είδους με είδος ήταν περιορισμένες (εκχρηματισμένη οικονομία).
Στο ανατολικό τμήμα, ως τα μέσα του 6ου αι., οι πόλεις είχαν βαρύνουσα οικονομική σημασία.
Στην ύπαιθρο η γη άρχισε να συγκεντρώνεται στα χέρια των μεγάλων γαιοκτημόνων, που μετέτρεπαν τους καταχρεωμένους μικροϊδιοκτήτες σε εξαρτημένους αγρότες ή πάροικους.


Παρακάτω γίνεται και καλύτερο :lol:

Εκτός του ορθόδοξου σλαβικού κόσμου, χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η ιταλική προαναγεννησιακή τέχνη και η οθωμανική αρχιτεκτονική. Το Βυζάντιο διαφύλαξε, καλλιέργησε και μετέδωσε στην Ευρώπη την κλασική κληρονομιά, στην οποία ανήκει και η ρωμαϊκή νομική παράδοση. Ανέπτυξε νέα γραμματειακά είδη (όπως τη χρονογραφία και τη λειτουργική ποίηση) και τις θετικές επιστήμες (όπως την αστρονομία και τα μαθηματικά) και τελειοποίησε την οργάνωση των κρατικών υπηρεσιών, από την οποία επηρεάστηκαν το Χαλιφάτο, τα μεσαιωνικά βαλκανικά κράτη, η Ρωσία και το Οθωμανικό Κράτος. Συνέβαλε επίσης στη διαμόρφωση της θρησκευτικής μουσικής, του μοναστισμού, των ουμανιστικών ή ανθρωπιστικών σπουδών και άλλων εκφάνσεων του πολιτισμού στη δυτική Ευρώπη.

Τι ειναι αυτα ρε σεις? :o
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”