stavmanr έγραψε: 27 Αύγ 2019, 11:52
Natasha έγραψε: 27 Αύγ 2019, 11:44
stavmanr έγραψε: 27 Αύγ 2019, 11:32
Η ύπαρξη του κακού στον κόσμο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουν αντιμετωπίσει η θεολογία και η φιλοσοφία.
Ακόμα και αθεϊστές, όπως πχ. ο Ντώκινς, αναγκαστικά παγώνουν μπροστά στο μεγάλο αυτό ερώτημα. Πχ. όταν ρωτήθηκε ο συγκεκριμένος αν υπάρχει κακό απάντησε "όχι, όλα είναι φυσικές λειτουργίες" κι όταν ξαναρωτήθηκε αν ο βιασμός ή η δολοφονία είναι φυσικές λειτουργίες και πρέπει να αντιμετωπίζονται ως τέτοιες, απλά έπαυσε τη συζήτηση.
Τα υπαρκτικά αυτά προβλήματα είναι επί της ουσίας άλυτα. Και είναι άλυτα επειδή περιστρέφονται γύρω από τον πυρήνα της ηθικής, η οποία δεν αφορά υλική κατάσταση, φυσικές δυνάμεις, μετρήσιμα μεγέθη κλπ.
Ολα είναι θεμα της καλης ενέργειας που η πηγη της είναι ο τριαδικός Θεός (Ο Ων) και της κακής που πηγη της είναι ο Μη Ων. Απλα πραγματακια.
Τίποτα δεν είναι απλό και κακώς παρουσιάζονται ως απλά, κατά τη γνώμη μου.
Μέχρι κι ο Ιησούς σιώπησε στο ερώτημα του Πιλάτου "τί είναι η αλήθεια;"
Καλώς, ειδικά οι αθεϊστές, ρωτούν και ψάχνουν. Βοηθούν και τους θεϊστές να αναθεωρούν και να μελετούν.
Αν δεν καταλαβετε αυτό που λεω για τις ενεργειες (καλη του Θεου-φωτος και κακη του Μη Οντος), ΔΕΝ προκειται να εννοησετε τί συμβαίνει στον κόσμο και στον Θεο.
Ο Χριστός ξερεις γιατί σιωπησε εκείνη την στιγμη που ο Πιλατος τον ρωτησε τί είναι η αληθεια; Επειδη είδε ότι προφανως η ψυχη του Πιλατου δεν δεχοταν την αγιαστική ενεργεια που εξεπεμπε ο Χριστός, οποτε ο Χριστός με την σιωπή Του ηταν σαν να του ελεγε, "αφου δεν με νιωθεις, Εμενα, την πηγή της αλήθειας, δηλαδή του φωτός και της δυναμης του, τότε, ΑΣΤΟ!"
Καταλαβαινεις τωρα, γιατί πολλές φορές εδω΄μεσα είναι ΜΑΤΑΙΕΣ ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ που κανουμε για τον Θεό, τον Χριστό και τα θεία γενικά;;;
Αν ενας ΔΕΝ εχει αισθανθεί ακόμα τον Θεό μεσα του, δηλ την ενέργειά Του, ή την θεία χαρη αν θες, τότε ΔΕΝ Τον εχει γνωρίσει, δηλ ΔΕΝ Τον ξερει, όποτε ΤΙ να πει γι Αυτον;;;;;
Ο Θεός είναι ΑΙΣΘΗΣΗ, ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΙΑΣΜΟΣ. Όχι φλυαρίες και γνωμες και να χαμε να λεγαμε.
Με εννοείς τί θελω να πω;