!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Κ. Καραμανλής: «Αποβράσματα της κοινωνίας όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό»
- Eθνικοκοινωνιστης
- Δημοσιεύσεις: 46396
- Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13
Re: Κ. Καραμανλής: «Αποβράσματα της κοινωνίας όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό»
ναι αλλα επι συριζα ειχε καταληθει η δημοκρατια οποτε δεν πιανεται 
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αλαιν ντε Μπενουα
Αλαιν ντε Μπενουα
Re: Κ. Καραμανλής: «Αποβράσματα της κοινωνίας όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό»
Kαι άλλο περιστατικό στην Ισπανία.Antares έγραψε: 31 Ιούλ 2019, 17:54Εννοώ πίσω ακόμη και από την κίτρινη γραμμή, δεν ξέρω αν υπάρχει στο μετρό, δεν έχω προσέξει.
Οι περισσότεροι απ' ότι βλέπω κάθονται πολύ κοντά. Αν είχα παιδί μαζί μου ποτέ δεν θα περίμενα τόσο κοντά.
https://www.protothema.gr/world/article ... -o-surmos/
Re: Κ. Καραμανλής: «Αποβράσματα της κοινωνίας όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό»
Και ποιος ξερει απο σουβλακι;Naida έγραψε: 04 Αύγ 2019, 09:09Ούτε εσείς εκεί πάνω ξέρετε από σουβλακι ούτε ετούτοι εδώ κάτω.BILLO έγραψε: 04 Αύγ 2019, 02:12Ρε αφηστε τα σουβλακια ησυχα, δεν τα ξερετε αυτα εσεις εκει κατω, δεν ειστε μυστες. Μην ευτελιζετε την ΙΔΕΑ.Naida έγραψε: 04 Αύγ 2019, 00:45
Έλα ρε συ! Δεν το είδα. Σαν κρέπα πρέπει να είναι λογικά απέξω. Εγώ όταν πάω εκεί πιο πολύ μυρίζω αυτά που φτιαχνουν και χαζεύω τον χώρο, τα ζελεδακια κτλ
![]()
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Κ. Καραμανλής: «Αποβράσματα της κοινωνίας όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό»
Φαντάσου τι τεκές είναι. Αφού το κράτος δεν έκανε τίποτα για να εφαρμόσει τον νόμο στην κοινωνία, θα τον εφάρμοζε μέσα στην βουλή;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Κ. Καραμανλής: «Αποβράσματα της κοινωνίας όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό»
Η Ρούμελη
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
Re: Κ. Καραμανλής: «Αποβράσματα της κοινωνίας όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό»
Ετοιμαστείτε, βλέπω ο Κυριάκος έχει όρεξη για "ξηλώματα",δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα....
Σημαντική πληγή στα οικονομικά των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας φαίνεται ότι προκάλεσε η εφαρμογή της κοινωνικής πολιτικής, με βασική αιτία το γεγονός ότι δεν είχε προϋπολογιστεί το κόστος της.
Σημαντική πληγή στα οικονομικά των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας φαίνεται ότι προκάλεσε η εφαρμογή της κοινωνικής πολιτικής, με βασική αιτία το γεγονός ότι δεν είχε προϋπολογιστεί το κόστος της.
Από τη δωρεάν μετακίνηση όλων των κατοίκων της πρωτεύουσας με το μετρό τις πρώτες ημέρες των capital controls το καλοκαίρι του 2015 μέχρι την ελεύθερη μετακίνηση των ανέργων με όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, διαπιστώνεται ότι η προηγούμενη κυβέρνηση νομοθέτησε χωρίς όμως να υπολογίσει τον ξενοδόχο. Ξενοδόχος στην προκειμένη περίπτωση είναι τα ταμεία των συγκοινωνιακών φορέων, τα οποία επωμίστηκαν ένα φορτίο πολύ μεγαλύτερο από τις αντοχές τους.
Μοναδικό «φως» στην παρούσα συγκυρία, το γεγονός ότι πλέον το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου παρέχει τη δυνατότητα στους συγκοινωνιακούς φορείς και κατ’ επέκταση στα συναρμόδια υπουργεία να γνωρίζουν τον ακριβή αριθμό των δικαιούχων μειωμένου ή δωρεάν κομίστρου. Η υποχρέωση έκδοσης προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών για όσους δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο έδωσε έναν συγκεκριμένο αριθμό πάνω στον οποίο μπορούν τόσο οι συγκοινωνιακοί φορείς όσο και τα υπουργεία να υπολογίσουν τα χρέη τους. Πλέον, υπάρχει για πρώτη φορά καταγραφή των ανέργων, πολυτέκνων κ.λπ. που κάνουν χρήση του δικαιώματος δωρεάν ή μειωμένου εισιτηρίου, με αποτέλεσμα ο λογαριασμός προς τα συναρμόδια υπουργεία να είναι συγκεκριμένος και όχι αποτέλεσμα εκτίμησης, όπως ήταν τα προηγούμενα χρόνια.
Είναι μάλιστα ενδεικτικό ότι το υπουργείο Εργασίας, για παράδειγμα, διατηρεί οφειλή προς τον ΟΑΣΑ 137 εκατ. ευρώ για φέτος, γεγονός το οποίο αποτέλεσε σημαντική έκπληξη στους αρμοδίους. Και αυτό, γιατί η σχετική σύμβαση που υπογραφόταν τα προηγούμενα έτη μεταξύ ΟΑΣΑ και υπουργείου Εργασίας για τα δωρεάν εισιτήρια των ανέργων προέβλεπε σημαντικά χαμηλότερο ποσό, το οποίο πρακτικά καταδεικνύει την άγνοια του υπουργείου Εργασίας για τον ακριβή αριθμό των δικαιούχων. Τη λύση έδωσε το ηλεκτρονικό εισιτήριο, που για την έκδοση της σχετικής προσωποποιημένης κάρτας (που παρέχει το δικαίωμα δωρεάν διέλευσης) υποχρέωνε την επίδειξη της αντίστοιχης κάρτας ανεργίας του δικαιούχου. Σημειώνεται μάλιστα ότι το ίδιο υπουργείο φαίνεται ότι χρωστάει άλλα 32 εκατ. ευρώ από την προηγούμενη χρονιά στον ΟΑΣΑ.
Από την έναρξη εφαρμογής του μέτρου της ελεύθερης μετακίνησης ανέργων, το 2015, ποτέ δεν προβλέφθηκε η εγγραφή των σχετικών δαπανών στις πιστώσεις του προϋπολογισμού του υπουργείου Εργασίας, με αποτέλεσμα ο ΟΑΣΑ να μην εισπράττει νομίμως διεκδικούμενες οφειλές και να επιβαρύνεται με το πλήρες κόστος άσκησης της σχετικής κοινωνικής πολιτικής. Οι συμβάσεις που υπογράφονταν κάθε χρόνο με τα υπουργεία που χορηγούσαν μειωμένα ή δωρεάν εισιτήρια προέβλεπαν ενδεικτικά νούμερα δικαιούχων, με αποτέλεσμα να επαφίεται στην καλή πρόθεση του κάθε υπουργείου το ποσό που θα εγγράψει στον προϋπολογισμό του για την κάλυψη των εξόδων του ΟΑΣΑ. Μεταξύ των υπουργείων που διατηρούν αυτό το δικαίωμα είναι και το υπουργείο Παιδείας (μειωμένα εισιτήρια για μαθητές και φοιτητές), το οποίο, σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, εμφανίζει μια συνέπεια. Στις προτεραιότητες του υπουργείου Υποδομών, όπως έχει επισημάνει ο υφυπουργός Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννης, είναι η άμεση συνεννόηση με το υπουργείο Εργασίας προκειμένου να διευθετηθούν οι εκκρεμότητες.
Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/ ... z5wyMY31ej
Σημαντική πληγή στα οικονομικά των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας φαίνεται ότι προκάλεσε η εφαρμογή της κοινωνικής πολιτικής, με βασική αιτία το γεγονός ότι δεν είχε προϋπολογιστεί το κόστος της.
Σημαντική πληγή στα οικονομικά των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας φαίνεται ότι προκάλεσε η εφαρμογή της κοινωνικής πολιτικής, με βασική αιτία το γεγονός ότι δεν είχε προϋπολογιστεί το κόστος της.
Από τη δωρεάν μετακίνηση όλων των κατοίκων της πρωτεύουσας με το μετρό τις πρώτες ημέρες των capital controls το καλοκαίρι του 2015 μέχρι την ελεύθερη μετακίνηση των ανέργων με όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, διαπιστώνεται ότι η προηγούμενη κυβέρνηση νομοθέτησε χωρίς όμως να υπολογίσει τον ξενοδόχο. Ξενοδόχος στην προκειμένη περίπτωση είναι τα ταμεία των συγκοινωνιακών φορέων, τα οποία επωμίστηκαν ένα φορτίο πολύ μεγαλύτερο από τις αντοχές τους.
Μοναδικό «φως» στην παρούσα συγκυρία, το γεγονός ότι πλέον το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου παρέχει τη δυνατότητα στους συγκοινωνιακούς φορείς και κατ’ επέκταση στα συναρμόδια υπουργεία να γνωρίζουν τον ακριβή αριθμό των δικαιούχων μειωμένου ή δωρεάν κομίστρου. Η υποχρέωση έκδοσης προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών για όσους δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο έδωσε έναν συγκεκριμένο αριθμό πάνω στον οποίο μπορούν τόσο οι συγκοινωνιακοί φορείς όσο και τα υπουργεία να υπολογίσουν τα χρέη τους. Πλέον, υπάρχει για πρώτη φορά καταγραφή των ανέργων, πολυτέκνων κ.λπ. που κάνουν χρήση του δικαιώματος δωρεάν ή μειωμένου εισιτηρίου, με αποτέλεσμα ο λογαριασμός προς τα συναρμόδια υπουργεία να είναι συγκεκριμένος και όχι αποτέλεσμα εκτίμησης, όπως ήταν τα προηγούμενα χρόνια.
Είναι μάλιστα ενδεικτικό ότι το υπουργείο Εργασίας, για παράδειγμα, διατηρεί οφειλή προς τον ΟΑΣΑ 137 εκατ. ευρώ για φέτος, γεγονός το οποίο αποτέλεσε σημαντική έκπληξη στους αρμοδίους. Και αυτό, γιατί η σχετική σύμβαση που υπογραφόταν τα προηγούμενα έτη μεταξύ ΟΑΣΑ και υπουργείου Εργασίας για τα δωρεάν εισιτήρια των ανέργων προέβλεπε σημαντικά χαμηλότερο ποσό, το οποίο πρακτικά καταδεικνύει την άγνοια του υπουργείου Εργασίας για τον ακριβή αριθμό των δικαιούχων. Τη λύση έδωσε το ηλεκτρονικό εισιτήριο, που για την έκδοση της σχετικής προσωποποιημένης κάρτας (που παρέχει το δικαίωμα δωρεάν διέλευσης) υποχρέωνε την επίδειξη της αντίστοιχης κάρτας ανεργίας του δικαιούχου. Σημειώνεται μάλιστα ότι το ίδιο υπουργείο φαίνεται ότι χρωστάει άλλα 32 εκατ. ευρώ από την προηγούμενη χρονιά στον ΟΑΣΑ.
Από την έναρξη εφαρμογής του μέτρου της ελεύθερης μετακίνησης ανέργων, το 2015, ποτέ δεν προβλέφθηκε η εγγραφή των σχετικών δαπανών στις πιστώσεις του προϋπολογισμού του υπουργείου Εργασίας, με αποτέλεσμα ο ΟΑΣΑ να μην εισπράττει νομίμως διεκδικούμενες οφειλές και να επιβαρύνεται με το πλήρες κόστος άσκησης της σχετικής κοινωνικής πολιτικής. Οι συμβάσεις που υπογράφονταν κάθε χρόνο με τα υπουργεία που χορηγούσαν μειωμένα ή δωρεάν εισιτήρια προέβλεπαν ενδεικτικά νούμερα δικαιούχων, με αποτέλεσμα να επαφίεται στην καλή πρόθεση του κάθε υπουργείου το ποσό που θα εγγράψει στον προϋπολογισμό του για την κάλυψη των εξόδων του ΟΑΣΑ. Μεταξύ των υπουργείων που διατηρούν αυτό το δικαίωμα είναι και το υπουργείο Παιδείας (μειωμένα εισιτήρια για μαθητές και φοιτητές), το οποίο, σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, εμφανίζει μια συνέπεια. Στις προτεραιότητες του υπουργείου Υποδομών, όπως έχει επισημάνει ο υφυπουργός Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννης, είναι η άμεση συνεννόηση με το υπουργείο Εργασίας προκειμένου να διευθετηθούν οι εκκρεμότητες.
Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/ ... z5wyMY31ej
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Κ. Καραμανλής: «Αποβράσματα της κοινωνίας όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό»
Στη Λάρισα πληρώνουμε το κανονικό εισιτήριο 1,20 ευρώ και είναι πολύ εξυπηρετικές οι αστικές συγκοινωνίες, αλλιώς δοκίμασε να παρκάρεις κοντά στο κέντρο , μπορεί να κάψεις 5 ευρώ βενζίνη σε γύρους και θέση γιοκ 
- ΜπλεΜπουμπυς
- Δημοσιεύσεις: 20369
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
- Τοποθεσία: Πανταχου παρων
Re: Κ. Καραμανλής: «Αποβράσματα της κοινωνίας όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό»
εντωμεταξύ αν οι άνεργοι δεν έχουν χρήμα για εισιτήριο, που προφανώς και δεν θα έχουν, τότε και χωρίς δωρεάν μεταφορά οι συγκοινωνίες δεν θα εισπράττουν περισσότερα λεφτά....
αλλά άντε να το εξηγήσεις αυτό τους σκασμένους στην προπαγάνδα του Σκαϊ
https://twitter.com/skaigr/status/1163043225764077568
Να πληρώσουν εισιτήριο και οι παντελώς φτωχοί και πεινασμένοι! Αλλιώς να κάθονται σπίτι τους δεν κατάλαβα!
αλλά άντε να το εξηγήσεις αυτό τους σκασμένους στην προπαγάνδα του Σκαϊ
https://twitter.com/skaigr/status/1163043225764077568
Να πληρώσουν εισιτήριο και οι παντελώς φτωχοί και πεινασμένοι! Αλλιώς να κάθονται σπίτι τους δεν κατάλαβα!
Οι ΗΠΑ θα πολεμανε την Ρωσια μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ουκρανο !
Re: Κ. Καραμανλής: «Αποβράσματα της κοινωνίας όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό»
Δεν πάει έτσι, σου λέει αφού έχουν ανάγκη να μετακινούνται οι άνεργοι θα "βρουν" λεφτά, δανεικά, μαύρα, τοκογλυφικά; Δεν τους νοιάζει, η λογική είναι "αφού σε καίει και το έχεις ανάγκη θα βρεις". Απλά με αυτό το σκεπτικό σου λέει αντί να γίνεται δικός μας πονοκέφαλος ας γίνει των άλλων, ενδεικτική στάση του πως αντιμετωπίζουμε τα πράγματα γενικά στη χώρα.ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 18 Αύγ 2019, 20:13 εντωμεταξύ αν οι άνεργοι δεν έχουν χρήμα για εισιτήριο, που προφανώς και δεν θα έχουν, τότε και χωρίς δωρεάν μεταφορά οι συγκοινωνίες δεν θα εισπράττουν περισσότερα λεφτά....
αλλά άντε να το εξηγήσεις αυτό τους σκασμένους στην προπαγάνδα του Σκαϊ
https://twitter.com/skaigr/status/1163043225764077568
Να πληρώσουν εισιτήριο και οι παντελώς φτωχοί και πεινασμένοι! Αλλιώς να κάθονται σπίτι τους δεν κατάλαβα!
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Re: Κ. Καραμανλής: «Αποβράσματα της κοινωνίας όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό»
Ρε μαγκες ποσο κοστιζει ενα εισοτηριο για εναν μηνα,οπου μπορεις να μετακινεισε οπουθες; Ή δεν υπαρχει κατι τετοιο;
Re: Κ. Καραμανλής: «Αποβράσματα της κοινωνίας όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό»
Η μηνιαία κάρτα 30 Ευρώ.Pedro έγραψε: 18 Αύγ 2019, 20:44 Ρε μαγκες ποσο κοστιζει ενα εισοτηριο για εναν μηνα,οπου μπορεις να μετακινεισε οπουθες; Ή δεν υπαρχει κατι τετοιο;
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.
- alekhine
- Δημοσιεύσεις: 12693
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:36
- Phorum.gr user: alekhine
- Τοποθεσία: Highway to ΚΤΕΛ
Re: Κ. Καραμανλής: «Αποβράσματα της κοινωνίας όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό»
30 ευρω για ολα τα μεσα της αθηνας(μετρο,τραμ,τρολει,αστικα)Pedro έγραψε: 18 Αύγ 2019, 20:44 Ρε μαγκες ποσο κοστιζει ενα εισοτηριο για εναν μηνα,οπου μπορεις να μετακινεισε οπουθες; Ή δεν υπαρχει κατι τετοιο;
πατησιωτης έγραψε: 10 Μαρ 2021, 20:59 Ο Σημίτης είναι η συνέχεια του Κωνσταντίνου Καραμανλή,στην Ευρώπη,στα ελληνοτουρκικά,στο ανήκομεν εις την Δύσιν,στην οικονομία,παντού.
Re: Κ. Καραμανλής: «Αποβράσματα της κοινωνίας όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό»
Τοσο δυσκολο ειναι πχ να το κατεβασουν πχ στα 20 για χαμηλομισθους;
Επισης,εδω στην βαυαρια,εαν παρεις για εναν ολοκληρο χρονο,γλιτωνεις δυο μηνες,δλδ πληρωνεις δεκα και εχεις για 12 μηνες.
Δλδ 240 τζιουρο ή 360 για εναν χρονο ή με αυτο που λεω 200 ή 300 τοσο δυσκολο ειναι να πληρωθει ακομη και απο χαμηλομισθους;
Ξερω οτι ειναι δυσκολα τα πραγματα,αλλα...
Επισης,εδω στην βαυαρια,εαν παρεις για εναν ολοκληρο χρονο,γλιτωνεις δυο μηνες,δλδ πληρωνεις δεκα και εχεις για 12 μηνες.
Δλδ 240 τζιουρο ή 360 για εναν χρονο ή με αυτο που λεω 200 ή 300 τοσο δυσκολο ειναι να πληρωθει ακομη και απο χαμηλομισθους;
Ξερω οτι ειναι δυσκολα τα πραγματα,αλλα...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 0 Απαντήσεις
- 307 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
-
- 51 Απαντήσεις
- 1405 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από nowhere
-
- 3 Απαντήσεις
- 256 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Dorian
-
- 6 Απαντήσεις
- 370 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Οργισμένος

