hellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 16:54
Όχι, δεν είναι καθόλου αυτό που περιγράφω. Αυτό που περιγράφω είναι αντικειμενική πραγματικότητα. Το χλώριο είναι στοιχείο. Τα στοιχεία δεν έχουν ποιότητες. Κάνεις λάθος ότι δεν κοιτάζουν μάρκες στα πιο σύνθετα απορρυπαντικά.
Δεν νομιζω πως κοιτανε τοσο πολυ μαρκες απορρυπαντικων, σκεψου οτι προ κρισης εποχη και καπου στα τελη 90s ξεφυτρωναν καταστημα-αποθηκες χαρτικων-απορρυπαντικων με φθηνα προιοντα αγνωστα τα περισσοτερα και πηγαιναν αρκετα καλα. Τα απορρυπαντικα δεν διαθετουν μονο ενα χημικο στοιχειο αλλα και αλλα πολλα.
hellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 16:54
Και πάλι, αν είναι στην ΕΕ είναι δερματολογικά ελεγμένο και τα ρέστα, οπότε το αν δεν βγάζει τόσο αφρό είναι δευτερεύουσας σημασίας. Είναι απείρως λιγότερο πιθανό να περιέχει κάτι βλαβερό ή να έχει αστοχίες στην παραγωγή του. Είναι πολύ πιο ελεγχόμενη η παραγωγή. Τα τρόφιμα είναι σαφέστατα πιο μεταβλητά και φυσικά πιο επιρρεπή σε αστοχίες της παραγωγής, λάθη, παραλείψεις, κτλ.
Δεν είναι καθόλου καχύποπτη η στάση στα τρόφιμα. Είναι απολύτως δικαιολογημένη.
Απο τα παραπανω που λες προκυπτει οτι εφοσον τα ιδιωτικης ετικετας τροφιμα παραγονται στην ΕΕ, τοτε και αυτα με προδιαγραφες θα παραγονται. Επειτα λες πως ειναι πιο ευπαθη σε παραλειψεις, λαθη, αστοχιες κλπ μπορει και να ειναι, αλλα θα πρεπει ωστοσο να μας το δειξεις. Σε καθε περιπτωση ομως, παει περιπατο ο μεχρι τωρα ισχυρισμος σου της εσκεμμενης αλλοιωσης της παραγωγης λογω κερδους και υποστηριζεις την ευκολη ροπη στην παραλειψη. Εντυπωσιακα εγκατελειψες τον μεχρι τωρα ισχυρισμο σου.
hellegennes έγραψε: 12 Αύγ 2019, 16:54
Α, μου το εξήγησε κιόλας, που πέταξε 3 μεγαλειώδεις πίπες με τις οποίες συμφώνησες!
Ρε, σοβαρά τώρα; Ξέρεις πώς δουλεύει η αγορά; Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο γίνεται η προώθηση και στα ΣΜ και στα μικρότερα καταστήματα λιανικής. Με τον ίδιο-ίδιο-ίδιο ακριβώς τρόπο. Οι διανομείς είναι ίδιοι, χρησιμοποιούν πωλητές, στα ράφια τα τοποθετεί πάντα το κατάστημα και κανείς δεν ξοδεύει σε διαφημίσεις. Μπορεί στην δεκαετία του '90 να υπήρχαν πολλές διαφημίσεις καταναλωτικών προϊόντων, οπότε και δεν υπήρχαν ιδιαίτερα προϊόντα ετικέτας, αλλά σήμερα δεν υπάρχουν διαφημίσεις. Ελάχιστα προϊόντα διαφημίζονται. Π.χ. για να πάρω μια εταιρεία που διαφημίζεται, έχω γύρω στους 60 κωδικούς της Chipita (υπάρχουν αρκετοί περισσότεροι). Πόσοι απ' αυτούς διαφημίζονται και μάλιστα σε ετήσια βάση;
Συγκεκριμένα για το γάλα, ας πούμε, δεν υπάρχει πωλητής που έρχεται στο σημείο πώλησης. Υπάρχουν μόνο μάνατζερ που είναι υπεύθυνοι για την προώθηση και που πηγαίνουν και στα μικρά σημεία και στα ΣΜ κι αυτό συμβαίνει όταν ανοίγουν νέα καταστήματα ή μια-δυο φορές τον χρόνο max. Για την ακρίβεια, εγώ έχω δει μια φορά μόνο το συγκεκριμένο άτομο, πιο συχνά πηγαίνουν στα ΣΜ παρά σε εμάς. Τις πωλήσεις τις κάνει ο ίδιος ο διανομέας και είναι ο ίδιος που κάνει τις πωλήσεις σε εμάς και στα ΣΜ.
Τα υπόλοιπα είναι παραμύθια της Χαλιμάς.
Τοτε θα πρεπει να εξηγησεις πχ γιατι η Αθηναικη Ζυθοποιια εχει πωλητες που γυρνουν την Ελλαδα και κλεινουν εμπορικες συμφωνιες, δεν θα χρειαζονταν, αφου ειναι τοσα χρονια γνωστη στη χωρα, μονο διανομεις θα επρεπε να υπαρχουν.Θα περιμεναν μονο ενα τηλεφωνακι απο τον καταστηματαρχη και αυτο ηταν.
Επισης πρεπει να διαψευσεις οσους ειδικους περιγραφουν απο ολο το κοσμο τους λογους για τους οποιους ενα ιδιωτικης ετικετας προιον ειναι φθηνοτερο απο ενα επωνυμο. Φαινομενο που εμφανιζεται παντου. Ολοι λοιπον αναφερουν ως τετοιους λογους τα μειωμενα κοστη της διαφημισης, ελλειψη χρησης επιπλεον προσωπικου (πωλητες) κλπ.
«Μνημείο περιβαλλοντικού χάους, αρρώστιας και ανθρώπινου πόνου».
Για τον ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ η Επιτροπη Αναφορων του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.