!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Γερμανία vs Ιαπωνία

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
- Casper -

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από - Casper - »

talaipwros έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 16:49
- Casper - έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 16:23
enterprise-psi έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 16:21 Αντλία νερού; Γιατί ανεβάζει θερμοκρασία;

Τώρα για τα χρόνια τι να πω, εμένα είναι 14 χρόνων και δεν έχει πάθει ποτέ τίποτα.

Αν είναι ιταλικό τότε κάθε εξάμηνο επίσκεψη στο συνεργείο είναι φυσιολογικό 😁
Όχι. Το τσεκάρω. Χάνει νερό λίγο λίγο και μου είπαν πως μέσα στην βδομάδα το αργότερο πρέπει να ξανακλείσω ραντεβού. Δεν το ρισκάρω, μην κάψω την μηχανή.

Γερμανικό είναι (opel). Εγώ γιαπωνέζικο ήθελα :(
Τα Opel Δεν ειναι γερμανικά
Ρε συ λες να μην ξέρω που κατασκευάστηκε το αμάξι που πήρα;
Τουλάχιστον το δικό μου στην Γερμανία κατασκευάστηκε.
stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18863
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik »

Η αντλια νερου ειναι οντως αναλωσιμο ανταλλακτικο.
Βεβαια το να αρχισει να χανει στα 5 χρονια δεν ειναι και κατι συνηθισμενο αλλα τελος παντων εγινε.
Αλλαξε την και μη σκας.Δεν ειναι ακριβο ανταλλακτικο.
Απλα μιας και η "μαμα" αντλια δεν σου βγηκε και τοσο αξιοπιστη,ζητα να σου βαλουν μια καλυτερη αντλια after market με κατα προτιμηση μεταλλικη φτερωτη.
Ξερουν τα μαστορια.
- Casper -

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από - Casper - »

stergiosbik έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 19:40 Η αντλια νερου ειναι οντως αναλωσιμο ανταλλακτικο.
Βεβαια το να αρχισει να χανει στα 5 χρονια δεν ειναι και κατι συνηθισμενο αλλα τελος παντων εγινε.
Αλλαξε την και μη σκας.Δεν ειναι ακριβο ανταλλακτικο.
Απλα μιας και η "μαμα" αντλια δεν σου βγηκε και τοσο αξιοπιστη,ζητα να σου βαλουν μια καλυτερη αντλια after market με κατα προτιμηση μεταλλικη φτερωτη.
Ξερουν τα μαστορια.
135 ευρώ δεν τα λες και λίγα. Και όταν στο ίδιο χρονικό διάστημα έδωσα άλλα 90 για σωληνάκι ψυκτικού. Ρώτησα αν υπήρχε κάποιο άλλο να βάλω και όχι το δικό του και μου είπαν πως μόνο το δικό του ταιριάζει στην υποδοχή. Σήμερα που πήγα να το πάρω μου έδειξαν άλλα σωληνάκια, κάποια μικροσκοπικά, άλλα τεράστια και πως αυτός είναι ο λόγος που δεν ταιριάζουν στο δικό μου και έπρεπε να παραγγείλουν το original. Οκ να κάνω την καρδιά μου πέτρα, αλλά αν στα 5 χρόνια χαλάνε όλα και πρέπει να τα αλλάζω, αρχίζω να αναρωτιέμαι. Γι' αυτό ρώτησα για φυσιολογικές φθορές. Σήμερα το σωληνάκι, αύριο η αντλία, μεθαύριο τι; Στα 5 χρόνια είναι φυσιολογικό να ξεκινάνε όλα τα προβλήματα και οι αλλαγές δηλαδή;

Ήθελα να ρωτήσω τιμή και σε άλλα συνεργεία και όχι σε αυτό της αντιπροσωπείας αλλά λέω να το πηγαίνω εκεί για λίγους μήνες ακόμα μην γίνει κάτι όσο είναι στην εγγύηση και μετά τέλος. Και επίσης φοβάμαι πως αν τους πω να μην μου βάλουν original (όπως είπα για το άλλο) θα μου πούνε πως δεν γίνεται.

Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

- Casper - έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 16:15 Guys γράφω εδώ που είστε ειδικοί για να μην ανοίξω θέμα.

Στα πόσα χρόνια θεωρούνται οι φθορές στο αυτοκίνητο ως φυσιολογικές; Το δικό μου το έχω σχεδόν 5 χρόνια (60.000 χλμ). Άλλαξα πριν μια βδομάδα σωληνάκι που έκανε διαρροή ψυκτικού (μου είπανε πως παίζει ρόλο και η θερμοκρασία της Κύπρου) και ΤΩΡΑ πρέπει να αλλάξω και αντλία, και όλα αυτά δεν τα καλύπτει η εγγύηση (αυτά καλύπτονται μέχρι τα 2 χρόνια - το έψαξα και σε άλλα sites η αλήθεια είναι) και θεωρούνται φυσιολογικές φθορές.

Κάθε πόσο καιρό είναι "λογικό" να τρέχεις στους μηχανικούς και να αλλάζεις εξαρτήματα; 5 χρόνια είναι αρκετός καιρός και έπειτα είναι αναμενόμενο να τα αλλάζεις;
οι συγκεκριμμενες φθορες, δεν ειναι παραξενο να συμβουν στην πενταετια. αν ειχες φτασει τα 100κ, μαλλον θα σου ειχαν αλλαξει και την αντλια μαζι με ιμαντες, ως φυσιολογικη συντηρηση.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
- Casper -

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από - Casper - »

Ασέβαστος έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 20:19
- Casper - έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 16:15 Guys γράφω εδώ που είστε ειδικοί για να μην ανοίξω θέμα.

Στα πόσα χρόνια θεωρούνται οι φθορές στο αυτοκίνητο ως φυσιολογικές; Το δικό μου το έχω σχεδόν 5 χρόνια (60.000 χλμ). Άλλαξα πριν μια βδομάδα σωληνάκι που έκανε διαρροή ψυκτικού (μου είπανε πως παίζει ρόλο και η θερμοκρασία της Κύπρου) και ΤΩΡΑ πρέπει να αλλάξω και αντλία, και όλα αυτά δεν τα καλύπτει η εγγύηση (αυτά καλύπτονται μέχρι τα 2 χρόνια - το έψαξα και σε άλλα sites η αλήθεια είναι) και θεωρούνται φυσιολογικές φθορές.

Κάθε πόσο καιρό είναι "λογικό" να τρέχεις στους μηχανικούς και να αλλάζεις εξαρτήματα; 5 χρόνια είναι αρκετός καιρός και έπειτα είναι αναμενόμενο να τα αλλάζεις;
οι συγκεκριμμενες φθορες, δεν ειναι παραξενο να συμβουν στην πενταετια. αν ειχες φτασει τα 100κ, μαλλον θα σου ειχαν αλλαξει και την αντλια μαζι με ιμαντες, ως φυσιολογικη συντηρηση.
Μάλιστα :(

Ευχαριστώ!
stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18863
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik »

- Casper - έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 20:13
stergiosbik έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 19:40 Η αντλια νερου ειναι οντως αναλωσιμο ανταλλακτικο.
Βεβαια το να αρχισει να χανει στα 5 χρονια δεν ειναι και κατι συνηθισμενο αλλα τελος παντων εγινε.
Αλλαξε την και μη σκας.Δεν ειναι ακριβο ανταλλακτικο.
Απλα μιας και η "μαμα" αντλια δεν σου βγηκε και τοσο αξιοπιστη,ζητα να σου βαλουν μια καλυτερη αντλια after market με κατα προτιμηση μεταλλικη φτερωτη.
Ξερουν τα μαστορια.
135 ευρώ δεν τα λες και λίγα. Και όταν στο ίδιο χρονικό διάστημα έδωσα άλλα 90 για σωληνάκι ψυκτικού. Ρώτησα αν υπήρχε κάποιο άλλο να βάλω και όχι το δικό του και μου είπαν πως μόνο το δικό του ταιριάζει στην υποδοχή. Σήμερα που πήγα να το πάρω μου έδειξαν άλλα σωληνάκια, κάποια μικροσκοπικά, άλλα τεράστια και πως αυτός είναι ο λόγος που δεν ταιριάζουν στο δικό μου και έπρεπε να παραγγείλουν το original. Οκ να κάνω την καρδιά μου πέτρα, αλλά αν στα 5 χρόνια χαλάνε όλα και πρέπει να τα αλλάζω, αρχίζω να αναρωτιέμαι. Γι' αυτό ρώτησα για φυσιολογικές φθορές. Σήμερα το σωληνάκι, αύριο η αντλία, μεθαύριο τι; Στα 5 χρόνια είναι φυσιολογικό να ξεκινάνε όλα τα προβλήματα και οι αλλαγές δηλαδή;

Ήθελα να ρωτήσω τιμή και σε άλλα συνεργεία και όχι σε αυτό της αντιπροσωπείας αλλά λέω να το πηγαίνω εκεί για λίγους μήνες ακόμα μην γίνει κάτι όσο είναι στην εγγύηση και μετά τέλος. Και επίσης φοβάμαι πως αν τους πω να μην μου βάλουν original (όπως είπα για το άλλο) θα μου πούνε πως δεν γίνεται.

Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις.
135 ευρω για αντλια; :o
Ενταξει,εχει καποια εργασια αλλα ειναι παρα πολλα ρε.
Αντλια after market υπαρχει 1000%.
Γραψε κυβικα,ιππους και χρονολογια να σου βαλω link.
Η εγγυηση σε καλυπτει και σε ανταλλακτικα ΟΕΜ.Αρκει δηλαδη να τηρουν τις προδιαγραφες του κατασκευαστη.
Αλλωστε τι νομιζεις;Οτι η καθε OPEL κατασκευαζει αντλιες νερου;
Απο αλλον κατασκευαστη τις παιρνει και κοτσαρει το ονομα της.
Σε ξυριζουν επειδη ειναι αντιπροσωπεια και πατανε και καλα στην δηθεν εγγυηση.
Τελος παντων.
Με το που τελειωσει η εγγυηση φευγεις σφαιρα σε συνεργειο εξω.
- Casper -

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από - Casper - »

stergiosbik έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 21:39 135 ευρω για αντλια; :o
Ενταξει,εχει καποια εργασια αλλα ειναι παρα πολλα ρε.
Αντλια after market υπαρχει 1000%.
Γραψε κυβικα,ιππους και χρονολογια να σου βαλω link.
Η εγγυηση σε καλυπτει και σε ανταλλακτικα ΟΕΜ.Αρκει δηλαδη να τηρουν τις προδιαγραφες του κατασκευαστη.
Αλλωστε τι νομιζεις;Οτι η καθε OPEL κατασκευαζει αντλιες νερου;
Απο αλλον κατασκευαστη τις παιρνει και κοτσαρει το ονομα της.
Σε ξυριζουν επειδη ειναι αντιπροσωπεια και πατανε και καλα στην δηθεν εγγυηση.
Τελος παντων.
Με το που τελειωσει η εγγυηση φευγεις σφαιρα σε συνεργειο εξω.
Αυτό λέει και ο μπαμπάς μου και γενικά που μπήκα να κοιτάξω τι λένε στο ίντερνετ τα ίδια διάβασα. Εννοείται πως με το που κλείσω τα 5 χρόνια (σε κάνα 4μηνο, δεν γλυτώνω ούτε το σέρβις σε αυτούς) την κάνω. Σου στέλνω σε πμ τι αυτοκίνητο έχω.

(Δεν θέλω να φωτογραφήσω περισσότερο τον εαυτό μου).
stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 18863
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik »

Και για να ευλογησουμε τα γενια μας,αν και δεν ειμαι οπαδος του ντραγκστερ,αξιζουν πολλα συγχαρητηρια στον συμπατριωτη μας και την ομαδα του για το παγκοσμιο ρεκορ!!! :blm:

Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Για να μην ανοίγω νήμα. Yaris του '10, θα του αλλάξουν κινητήρα (γιατί ενώ το βιβλιαράκι λέει σέρβις κάθε 15 χιλ χλμ του έκαναν τα σέρβις στα 20). Και σήμερα μου είπαν δε μπαίνουν οι ταχύτητες. Και μετά σου λένε, πρώτο σε πωλήσεις και με μεταπωλητική αξία.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 28770
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros »

Gherschaagk έγραψε: 28 Ιούλ 2019, 14:56 Για να μην ανοίγω νήμα. Yaris του '10, θα του αλλάξουν κινητήρα (γιατί ενώ το βιβλιαράκι λέει σέρβις κάθε 15 χιλ χλμ του έκαναν τα σέρβις στα 20). Και σήμερα μου είπαν δε μπαίνουν οι ταχύτητες. Και μετά σου λένε, πρώτο σε πωλήσεις και με μεταπωλητική αξία.
Κάθε 15.000 χλμ ή κάθε χρόνο, όποιο προκύψει πρώτο.
Αν έκανες λιγότερα από 15.000 χλμ πρέπει να έχεις κάνει 9-10 σέρβις.
Τα σέρβις κάθε 20.000 ήταν πρόταση του συνεργείου ΤΟΥΟΤΑ και γίνονταν στο ίδιο πάντα;
Αν ναι, δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη;
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Δεν είναι δικό μου το αυτοκίνητο. Και καλά ο πωλητής είπε στον ιδιοκτήτη να κάνει κάθε 20 και δεν τρέχει τίποτα. Του έχει γίνει μετατροπή σε αέριο και εννοείται πως τα σέρβις του είναι εκτός αντιπροσωπείας γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να αναλάβει η τουότα τέτοιο αυτοκίνητο. Και σήμερα δεν δουλεύει ούτε το κιβώτιο ταχυτήτων.

Μιλάμε το μαμήσανε και ψό φι σε.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
enterprise-psi
Υπερσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 13233
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
Phorum.gr user: enterprise-psi
Τοποθεσία: Sector 001
Επικοινωνία:

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enterprise-psi »

Πήγα να γράψω πως γίνεται να σπάσει μοτέρ γιαρις , αλλά είδα μετατροπή αέριο 😂

Δεν σπάει το μοτέρ αν αλλαγή λαδιών έγινε ανά 20.000 αντί 15.000 χιλιόμετρα.
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Άβαταρ μέλους
vagabondo
Δημοσιεύσεις: 10766
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vagabondo »

enterprise-psi έγραψε: 28 Ιούλ 2019, 17:10 Πήγα να γράψω πως γίνεται να σπάσει μοτέρ γιαρις , αλλά είδα μετατροπή αέριο 😂

Δεν σπάει το μοτέρ αν αλλαγή λαδιών έγινε ανά 20.000 αντί 15.000 χιλιόμετρα.
Με αέριο δεν κάνει να ανεβάζει πάνω από 4.000 στροφές. Δεν το ήξερε ο ξάδερφός μου και έλιωσε μηχανή.
Την άλλαξε με μια μεταχειρισμένη πληρώνοντας 1000 ευρώ.
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
talaipwros
Δημοσιεύσεις: 27573
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros »

μα ειναι δυνατον να πατε και να αλλαζετε το καυσιμο του αυτοκινητου ρε γαμωτο;

παρεπιμπτοντως μικρο σερβις στο CT - λαδια δηλαδη και ελεγχος οτι ολα καλα - βγηκε πανω κατω τα ιδια με την 7αρα
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

vagabondo έγραψε: 28 Ιούλ 2019, 17:15
enterprise-psi έγραψε: 28 Ιούλ 2019, 17:10 Πήγα να γράψω πως γίνεται να σπάσει μοτέρ γιαρις , αλλά είδα μετατροπή αέριο 😂

Δεν σπάει το μοτέρ αν αλλαγή λαδιών έγινε ανά 20.000 αντί 15.000 χιλιόμετρα.
Με αέριο δεν κάνει να ανεβάζει πάνω από 4.000 στροφές. Δεν το ήξερε ο ξάδερφός μου και έλιωσε μηχανή.
Την άλλαξε με μια μεταχειρισμένη πληρώνοντας 1000 ευρώ.
Α μπα, δεν το έτρεχαν, αλλά ποιος ξέρει τι άλλη βλακεία κάνανε και τώρα τρέχουν να αλλάξουν κινητήρα.

Δεν έπρεπε να γίνει μετατροπή, απλά. Δεν τα πειράζεις τέτοια αυτοκίνητα.

Σαν τα Κασκάϊ που σε όποιο του έγινε μετατροπή, ήταν για να το ρίξεις στη θάλασσα μετά.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”