Τεχνολογική πρόοδος είναι το εργαλείο για να ανοίξεις τα τούνελ, το οποίο είναι αυτό που πραγματικά διαφημίζεται εδώ, και κατά πάσα πιθανότητα θα βρει αγοραστές εργολάβους δημοσίων έργων, όχι απαραίτητα το να δώσεις το ελεύθερο σε ράντομ ιδιώτες να κάνουν ελβετικό τυρί τα θεμέλια της πόλης σου.DIOMEDESGR έγραψε: 30 Μάιος 2019, 19:30Γιατί, δεν σαρεσει? Και, δεύτερον, τι σε κάνει να νομίζεις ότι μπορείς να εμποδίσεις την τεχνολογική πρόοδο όπως το συγκεκριμένο με τα τούνελ?Stalker έγραψε: 30 Μάιος 2019, 19:27
Το λιμπερτάριαν υγρό όνειρο, ιδιωτικοποίηση δρόμων και διόδια σε κάθε δεύτερο φανάρι.
![]()
Σε ότι αφορά τους ιδιωτικούς δρόμους και μονοπάτια δεν φαίνεται πρακτικό ούτε για τον χρήστη να κρατάει λογαριασμό από ποια περάσματα του επιτρέπει η συνδρομή του να περάσει την κάθε στιγμή, πόσο μάλλον να σταματάει κάθε τρεις και πέντε για παζάρια αν χρειαστεί να περάσει πρώτη φορά από κάπου, ούτε των οδοβαρώνων να σπαταλάνε πόρους για να αστυνομεύουν αυτή την ιστορία.
Από άποψη οικονομικής ανάπτυξης αφενός ένας τέτοιος τομέας της αγοράς δεν αφορά αναδυόμενους ιδιώτες αλλά ήδη υπάρχοντες κόρπορεητ κολοσσούς (δεν βλέπω καμιά τράπεζα να μου δανείζει του θησαυροφυλάκιο του ΜακΝτακ για να ανοίξω τούνελ κάτω από την Αριστοτέλους και να δω τα πρώτα κέρδη μετά δέκα χρόνια) και αφετέρου δεν υπάρχει προφανής τρόπος να δουλέψει ο ανταγωνισμός, μόλις κάνεις δρόμο είσαι μονοπώλιο για τη συγκεκριμένη διαδρομή.
Τρίτον, αν δεν πρόκειται για τελειωμένη μπανανία δεν μπορείς να βγάλεις το κράτος από την εξίσωση, είτε σαν εργοδότη είτε σαν επιτηρητή, θα ήταν καταστροφικό να αφήσεις κάποιον να σκάβει κάτω από τα θεμέλια μιας πόλης μόνο με τον φόβο του προστίμου κατόπιν εορτής.