!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ειναι ο Ιησους ιστορικο προσωπο?
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
- μίστερ μαξ
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 9289
- Εγγραφή: 05 Ιούλ 2018, 11:18
Re: Ειναι ο Ιησους ιστορικο προσωπο?
Αλλος ενας μυθος καταρρέει. Ανυπαρκτος ο θεος σας Χριστιανοί!
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28770
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Ειναι ο Ιησους ιστορικο προσωπο?
Δεν χρήζει απάντησης τέτοια χαζή ερώτηση!
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: Ειναι ο Ιησους ιστορικο προσωπο?
Καλά όλα αυτά αλλα οι συνοδικοί κι ο Κωνσταντίνος ήταν υπαρκτά πρόσωπα ή δημιουργήματα;Ζενίθεδρος έγραψε: 22 Απρ 2019, 17:22 Καλά όλα αυτά, αλλά ο Παύλος ήταν ιστορικό πρόσωπο ή ήταν δημιούργημα των Συνοδικων και του Κωνσταντίνου;
Re: Ειναι ο Ιησους ιστορικο προσωπο?
Και βέβαια χρήζει μιας και απευθύνεσαι σε ποστ μου, όσο χαζή κι αν φαντάζει για σένα
Ο.Ι.
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.
-
Nero
Re: Ειναι ο Ιησους ιστορικο προσωπο?
ωραία τώρα, πες μας πως σου φαίνεται η επιγραφήNandros έγραψε: 25 Απρ 2019, 18:15Οι Ισραηλινοί αρχαιολόγοι έχουν ανασκάψει την χώρα κοντά-κοντά, ψάχνοντας για αποδείξεις που να τους συνδέουν με την γη του Ισραήλ, για τεράστιους γεωπολιτικοστρατηγικούς λόγους και αναγκάζονται να παραδεχτούν πως το πρώτο μισό της Βίβλου είναι μυθολογία.Nero έγραψε: 25 Απρ 2019, 18:06το ιστορικούς για ποιο λόγο το βάζεις σε εισαγωγικά? Επίσης δεν το έφερα σαν τρανταχτή απόδειξη αλλά είναι ενδιαφέρουσα σύμπτωση, δε νομίζεις?Nandros έγραψε: 25 Απρ 2019, 18:03
It is of interest to historians of the New Testament. (βλπ Βιβλικούς "ιστορικούς")
As the original location of the stone is unknown, no clear argument can be made for the stone to be a Roman response to the empty tomb story.
Όταν ο ταλιμπανισμός αυτοξεβρακώνεται!:
![]()
Οι Βιβλικοί "αρχαιολόγοι", που ανασκάπτουν με την Βίβλο, ως δια μαγείας και μεγάλης συμπτώσεως βρίσκουν αυτά που θέλουν να βρουν, αλλά δεν βρήκαν οι Ισραηλινοί!
Ελπίζω να κατάλαβες τώρα τα εισαγωγικά.
.
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28770
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Ειναι ο Ιησους ιστορικο προσωπο?
Καμιά φώτο παίζει;
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: Ειναι ο Ιησους ιστορικο προσωπο?
Πως ακριβως αποδεικνύει αυτη η επιγραφη την ιστορικοτητα του Ιησου?
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Και εγω υπάλληλος ειμαι
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28770
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Ειναι ο Ιησους ιστορικο προσωπο?
'
Στην ιστορία τής έρευνας και τής συζήτησης γύρω άπό τό πρόβληµα τής «επιγραφής τής Ναζαρέτ» τρεις µελέτες έπαιξαν ουσιαστικότερο ρόλο.
Ή πρώτη είναι εκείνη τού Fr. Cumont, ό όποιος τοποθέτησε τήν επιγραφή στα χρόνια τοΰ Αυγούστου και τή συνέδεσε µέ τό γενικότερο θρησκευτικό πρό-γραµµα τοΰ Ρωµαίου αυτοκράτορα, διατύπωσε δµως µέ αρκετές επιφυλά-ξεις και τήν υπόθεση οτι τό κείµενο χρονολογείται στα χρόνια τοΰ Τιβερίου και συνδέεται άµεσα µέ τό περιστατικό τής ανάστασης τοΰ Ίησοΰ και τις κα-τηγορίες, γνωστές και άπό τα ευαγγέλια, οτι ο'ι µαθητές τοΰ Ίησοΰ έκλεψαν τό σώµα του (Μθ 28, 1215).
Ή δεύτερη σηµαντική συµβολή στό θέµα ήταν εκείνη τοΰ J. Carcopino, ό όποιος υποστήριξε ότι ή προέλευση τής πέτρας ήταν ή Σαµάρεια και ότι τό κείµενο αναφέρεται στό περιστατικό τής βεβή-λωσης τοΰ Ναού τών 'Ιεροσολύµων άπό τους Σαµαρΐτες µέ τή ρήψη οστών µέσα σέ αυτόν στα 8 µ.Χ., για τό όποιο κάνει λόγο ό Ίώσηπος Ίονο. Άρχαιολ. XVII. 2930).
Ή τρίτη τέλος σηµαντική µελέτη είναι εκείνη τοΰ G. de Sanctis, ό όποιος τοποθέτησε τήν επιγραφή στα χρόνια τοΰ Κλαυδίου και υποστήριξε οτι δέν θά πρέπει νά συνδεθεί µέ τό γεγονός τής ανάστασης τοΰ Ίησοΰ άλλα µέ τις αναστατώσεις τις όποιες προκάλεσαν ο'ι Ιουδαίοι κατά τό τελευταίο µισό τής βασιλείας τοΰ Ρωµαίου αυτοκράτορα, και κυρίως µέ τό περιστατικό πού περιγράφεται στό Σουητώνιο, Κλαύδιος 28.
https://www.academia.edu/3590266/_The_N ... 1_6_70-122
.
Στην ιστορία τής έρευνας και τής συζήτησης γύρω άπό τό πρόβληµα τής «επιγραφής τής Ναζαρέτ» τρεις µελέτες έπαιξαν ουσιαστικότερο ρόλο.
Ή πρώτη είναι εκείνη τού Fr. Cumont, ό όποιος τοποθέτησε τήν επιγραφή στα χρόνια τοΰ Αυγούστου και τή συνέδεσε µέ τό γενικότερο θρησκευτικό πρό-γραµµα τοΰ Ρωµαίου αυτοκράτορα, διατύπωσε δµως µέ αρκετές επιφυλά-ξεις και τήν υπόθεση οτι τό κείµενο χρονολογείται στα χρόνια τοΰ Τιβερίου και συνδέεται άµεσα µέ τό περιστατικό τής ανάστασης τοΰ Ίησοΰ και τις κα-τηγορίες, γνωστές και άπό τα ευαγγέλια, οτι ο'ι µαθητές τοΰ Ίησοΰ έκλεψαν τό σώµα του (Μθ 28, 1215).
Ή δεύτερη σηµαντική συµβολή στό θέµα ήταν εκείνη τοΰ J. Carcopino, ό όποιος υποστήριξε ότι ή προέλευση τής πέτρας ήταν ή Σαµάρεια και ότι τό κείµενο αναφέρεται στό περιστατικό τής βεβή-λωσης τοΰ Ναού τών 'Ιεροσολύµων άπό τους Σαµαρΐτες µέ τή ρήψη οστών µέσα σέ αυτόν στα 8 µ.Χ., για τό όποιο κάνει λόγο ό Ίώσηπος Ίονο. Άρχαιολ. XVII. 2930).
Ή τρίτη τέλος σηµαντική µελέτη είναι εκείνη τοΰ G. de Sanctis, ό όποιος τοποθέτησε τήν επιγραφή στα χρόνια τοΰ Κλαυδίου και υποστήριξε οτι δέν θά πρέπει νά συνδεθεί µέ τό γεγονός τής ανάστασης τοΰ Ίησοΰ άλλα µέ τις αναστατώσεις τις όποιες προκάλεσαν ο'ι Ιουδαίοι κατά τό τελευταίο µισό τής βασιλείας τοΰ Ρωµαίου αυτοκράτορα, και κυρίως µέ τό περιστατικό πού περιγράφεται στό Σουητώνιο, Κλαύδιος 28.
https://www.academia.edu/3590266/_The_N ... 1_6_70-122
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28770
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Ειναι ο Ιησους ιστορικο προσωπο?
Ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται!
Δεν φανταζόμουν πως εντολή Ρωμαίου αυτοκράτορα θα σκαλιζόταν στα Ελληνικά. Τα Αγγλικά της εποχής.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
- nik_killthemall
- Δημοσιεύσεις: 7237
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:35
Re: Ειναι ο Ιησους ιστορικο προσωπο?
Το κυριότερο σημείο εδώ είναι πως ο Νέρωνας βρισκόταν 50 χιλιόμετρα μακριά απ'τη Ρώμη τις ημέρες πριν και μετά την πυρκαγιά, και γύρισε 4 μέρες μετά από αυτήν, ενώ ο Παύλος στις αινιγματικές του επιστολές αναφέρει πως στα ανάκτορα της Ρώμης οι υπηρέτες και οι δούλοι ήταν χριστιανοί.OrderAndChaos έγραψε: 25 Απρ 2019, 18:13Ναι, βλέπεις τόσο πολύ συγκλονίστηκε ο Νέρωνας απο τον "Θεάνθρωπο" που άρχισε να καίει τους καημένους τους χριστιανούς. Παρμπιπτόντως αυτή η κατηγορία του εμπρησμου της Ρώμης στον Τάκιτο, μάλλον δεν θα βρεθεί κάπου αλλού.talaipwros έγραψε: 25 Απρ 2019, 17:27 Αφάνεια τα πρώτα 100 χρόνια. Να μην βρεθεί κάποιος να το πει στον Νέρωνα εκεί το 64 , λίγα χρόνια μετά την σταύρωση, να μην κατηγορεί τους αφανείς του ανύπαρκτου και γίνεται ρεζίλι;
Το ότι ο Νέρωνας ήταν ο εμπρηστής, που η φωτιά έκαιγε κι αυτός τραγουδούσε, ήταν απλά η τερατώδης προπαγάνδα των νικητών που ξαναέγραφαν την ιστορία όπως ήθελαν.
Ο πότε Ρωμαίος, πότε εβραίος, πότε εθνικός, πότε δούλος κλπ Παύλος πιθανότατα ήταν μπλεγμένος σε συνωμοσία για τον αυτοκρατορικό θρόνο, και η πυρκαγιά ήταν δικός του δάκτυλος στα πλαίσια της συνωμοσίας. Η σκοτεινή του δράση φαίνεται και στις αινιγματικές επιστολές του, όπου γράφει πως όλοι οι χριστιανοί φίλοι του, του γύρισαν την πλάτη και ντρέπονταν να του μιλήσουν ... προφανώς όταν είχε αποκαλυφθεί ο τρόπος με τον οποίο είχε χρησιμοποιήσει τους χριστιανούς για τον σκοπό του.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nik_killthemall την 25 Απρ 2019, 22:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.
Re: Ειναι ο Ιησους ιστορικο προσωπο?
Ακριβως ειναι μια γενικολογη επιγραφη.Ενα κριτηριο της αμφισβητησης του Ιησου ειναι οι 4 διαφορετικοι τοποι γεννησης που αναφεροντε.Εχω μελετησει και την βιογραφια του Αλεκου.Και εκει οι βιογραφοι του γραφουν αντιφατικα πραγματα οχι ομως σε γεγονοτα.Γεγονος ειναι η γεννηση ενος ιστορικου προσωπου και εκει οφειλουν οι διαφοροι βιογραφοι ενος προσωπου να συγκλινουν οχι να αποκλινουν.
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Re: Ειναι ο Ιησους ιστορικο προσωπο?
Αρκετα ακραιο μου φαίνεται αυτο.Δεν νομιζω οτι ο Παυλος να επαιζε τετοιο ρολο στα πολιτικα πεπραγμενα της περιοδου.Να ρωτησω ξερουμε εαν ο Νερων κυνηγησε και αλλους για την φωτια πλην των χριστιανων?nik_killthemall έγραψε: 25 Απρ 2019, 19:07Το κυριότερο σημείο εδώ είναι πως ο Νέρωνας βρισκόταν 50 χιλιόμετρα μακριά απ'τη Ρώμη τις ημέρες πριν και μετά την πυρκαγιά, και γύρισε 2 μέρες μετά από αυτήν, ενώ ο Παύλος στις αινιγματικές του επιστολές αναφέρει πως στα ανάκτορα της Ρώμης οι υπηρέτες και οι δούλοι ήταν χριστιανοί.OrderAndChaos έγραψε: 25 Απρ 2019, 18:13Ναι, βλέπεις τόσο πολύ συγκλονίστηκε ο Νέρωνας απο τον "Θεάνθρωπο" που άρχισε να καίει τους καημένους τους χριστιανούς. Παρμπιπτόντως αυτή η κατηγορία του εμπρησμου της Ρώμης στον Τάκιτο, μάλλον δεν θα βρεθεί κάπου αλλού.talaipwros έγραψε: 25 Απρ 2019, 17:27 Αφάνεια τα πρώτα 100 χρόνια. Να μην βρεθεί κάποιος να το πει στον Νέρωνα εκεί το 64 , λίγα χρόνια μετά την σταύρωση, να μην κατηγορεί τους αφανείς του ανύπαρκτου και γίνεται ρεζίλι;
Το ότι ο Νέρωνας ήταν ο εμπρηστής, που η φωτιά έκαιγε κι αυτός τραγουδούσε, ήταν απλά η τερατώδης προπαγάνδα των νικητών που ξαναέγραφαν την ιστορία όπως ήθελαν.
Ο πότε Ρωμαίος, πότε εβραίος, πότε εθνικός, πότε δούλος κλπ Παύλος πιθανότατα ήταν μπλεγμένος σε συνωμοσία για τον αυτοκρατορικό θρόνο, και η πυρκαγιά ήταν δικός του δάκτυλος στα πλαίσια της συνωμοσίας. Η σκοτεινή του δράση φαίνεται και στις αινιγματικές επιστολές του, όπου γράφει πως όλοι οι χριστιανοί φίλοι του, του γύρισαν την πλάτη και ντρέπονταν να του μιλήσουν ... προφανώς όταν είχε αποκαλυφθεί ο τρόπος με τον οποίο είχε χρησιμοποιήσει τους χριστιανούς για τον σκοπό του.
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Και εγω υπάλληλος ειμαι
-
Nero
Re: Ειναι ο Ιησους ιστορικο προσωπο?
δεν το φανταζόσουν γιατί εκτός που είσαι λίγο άσχετος, στη βιασύνη σου να την πεις στον αντίπαλο διαβάζεις κουτσουρεμένα. Τα ελληνικά της επιγραφής είναι λίγο της πλάκας, που σημαίνει ότι κάποιος ανέλαβε να τη μεταφράσει τα ελληνικά, προφανώς από το λατινικό πρωτότυπο. Και φυσικά για την περιοχή που μιλάμε η καθομιλουμένη ήταν η ελληνική(μαζί με τα οραμαικά) όχι τα λατινικά.Nandros έγραψε: 25 Απρ 2019, 19:03Ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται!
Δεν φανταζόμουν πως εντολή Ρωμαίου αυτοκράτορα θα σκαλιζόταν στα Ελληνικά. Τα Αγγλικά της εποχής.
.
Τώρα "γενικόλογη" επιγραφή, με αυτοκρατορικό διάταγμα, που χρονολογείται με ασφάλεια στο α' μισό του 1ου αιώνα, που βρέθηκε στη Ναζαρέτ και αναφέρεται σε συλήσεις τάφων και αναταραχές με υπερφυσικές προεκτάσεις εμένα μου μοιάζει για κόκκινο σημαίακι, κατακόκκινο που αξίζει να έχει υπόψη του όποιος συζητάει την ιστορικότητα ή όχι του Ιησού και γι'αυτό είπα να το βάλω στη συζήτηση. Εσείς που ξέρετε καλύτερα μπορείτε να το κάνετε στην άκρη σαν να μην αξίζει τίποτα. Τι να πω
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 6 Απαντήσεις
- 311 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από enaon
-
- 7 Απαντήσεις
- 245 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΓΑΛΗ
-
- 10 Απαντήσεις
- 187 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από tanipteros
-
- 6 Απαντήσεις
- 328 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa

