Nandros έγραψε: 06 Απρ 2019, 21:30
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 06 Απρ 2019, 19:24
μίστερ μαξ έγραψε: 03 Απρ 2019, 22:56
1)Γιατί έπρεπε να πεθάνει ο γιος του ώστε να σωθούμε;
2)Ο Ιησους δεν πέθανε, αφού είναι αθάνατος. Αρα τι σόι θυσία ειναι αυτή, αν ξέρεις εκ των προταίρων οτι δεν θα πεθάνεις.
3)Αν έστειλε τον γιο του για να πεθάνει ωστε να πειστούμε, τότε αναγνωρίζει την αξία της απόδειξης. Τοτε για ποιο λόγο θέλει να πιστέψουμε σε Αυτόν, εαν δεν έχουμε αποδείξεις στις μέρες μας;
Τον Ιησού δεν τον θεωρούσαν ως Θεό οι πρώτοι χριστιανοί (και στα ευαγγέλια δεν φαίνεται να το θεωρεί και ο ίδιος κάτι τέτοιο ) απλά για τις ανάγκες της νέας θρησκείας του τέταρτου αιώνα έπρεπε να θεοπιηθει
Και στην προσπάθεια θεοπιησης του προέκυψαν αυτές οι αντιφάσεις , οι οποίες είναι μεν ορατές σήμερα που ο πολύς κόσμος μελετά διαβάζει και κρίνει πιο ελεύθερα όμως για τα δεδομένα εκείνης της εποχής οι περισσότεροι πιστοί δεν τις ήξεραν καν και ..ούτε είχαν δικαίωμα να τις κρίνουν
ΟΥΤΙΣ, μην το ξεπερνάς, πρέπει να απαντήσεις.
Παλιά άποψη που δεν δικαιώνεται, όμως. Ακόμη και ο Bart Ehrman, άθεος Ιστορικός του Χριστιανισμού που θεωρείται και είναι ίσως ο κορυφαίος στον χώρο του αυτή την στιγμή και ο οποίος υποστήριζε περίπου όσα λέει ο Αινειάν, έχει μεταβάλει άποψη και λέει ότι όλοι οι Ευαγγελιστές θεωρούσαν τον Ιησού ως Θεό, αλλά ο καθένας με διαφορετικό τρόπο. Υπάρχει κείμενο του στο μπλογκ του που εξηγεί αναλυτικότερα την θέση του. Βέβαια, ο Ehrman δεν υποστήριζε ότι ο Χριστός ανακηρύχθηκε Θεός κατά τον τέταρτο αιώνα. Βρίσκει προβλήματα στα Συνοπτικά Ευαγγέλια. Στο Κατά Ιωάννη, που γράφτηκε περίπου στο 100 μ.Χ δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία για την θεότητα του Ιησού.
Επίσης, έχουμε την Επιστολή Προς Εφεσίους του Ιγνάτιου του Θεοφόρου(μαρτύρησε μεταξύ 107 και 113 μ.Χ.) στην οποία αναγράφεται σαφέστατα, " ἐν θελήματι τοῦ πατρὸς καὶ Ἰησοῦ Χριστοῦ τοῦ Θεοῦ ἡμῶν", "Διὰ τί δὲ οὐ πάντες φρόνιμοι γινόμεθα λαβόντες Θεοῦ γνῶσιν, ὅ ἐστιν Ἰησοῦς Χριστός;", "Ὁ γὰρ Θεὸς ἡμῶν Ἰησοῦς ὁ Χριστὸς ἐκυοφορήθη", και στην Προς Σμυρναίους ξεκινά, "Δοξάζω Ἰησοῦν Χριστὸν τὸν θεὸν...".
Δεν έχουμε λόγο να θεωρήσουμε ότι ο Ιγνάτιος ο Θεοφόρος καινοτομεί αποκαλώντας τον Ιησού ως Θεό, αλλά ότι εκφράζει μια κοινή στην αρχαία Εκκλησία αντίληψη.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.