Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
foscilis έγραψε: 26 Μαρ 2019, 10:45
Όταν σας κοιτάνε στα βυζιά την ώρα που τους μιλάτε παρ' όλο που προσπαθούν να μην το κάνουν, το καταλαβαίνετε;
foscilis έγραψε: 26 Μαρ 2019, 10:49
εγώ το είχα πάθει με τη νηπιαγωγό του γιου μου. Ειλικρινά τη σεβόμουν και δεν ήταν ο τύπος μου (πολύ ψηλή, πολύ εναλλακτική) αλλά είχε τερατώδεις βυζάρες, ήταν κυριολεκτικά αδύνατο να μην πάει το μάτι. Η ενημέρωση 1-1 ήταν μια ντροπιαστική εμπειρία και για τους δυο μας.
Φιλε Φος, ξερεις πολύ καλά οτι οι απαντήσεις στα πχόρουμ είναι αναξιόπιστες. Γιατι δεν ρωτας την γυναίκα σου και να μας πεις την αξιοπιστη απάντηση της;
Αντι-Πουτιν, Αντι-Ζελενσκυ
Τα κράτη ματώνουν της γειτονιας τον χάρτη
Δηλαδή τα ένιωθαν αλλά δεν τα εκδηλώναν και εκδήλωναν άλλα πράγματα.Αλλά τώρα τα αισθάνονται και πάλι αλλά τώρα τα εκδηλώνουν. Γιατί; χμμμ γιατί Γαλή.
Γιατί έχεις ως μέτρο εκδήλωσης τον τρόπο που εκφράζουν το συναίσθημα τους οι γυναίκες.
Οι γυναίκες είναι πιο πληθωρικές σ' αυτό, οι άντρες όχι. Και ακριβώς γι' αυτό, όταν προσπαθούν να μιμηθούν τον τρόπο μας για να γίνουν πιστευτοί, νοιώθουν αμήχανα ή φαίνονται ελαφρώς αστείοι.
Όσο για τις κοινωνικές νόρμες που επηρεάζουν αυτήν την έκφραση, έχουν την ίδια δυναμική και στα δύο φύλα. Νομίζω όμως ότι και χωρίς τον συγκεκριμένο επηρεασμό, θα υπήρχε αυτή η διαφορά γιατί το λειτουργικό είναι διαφορετικό.
Αναφέρομαι στην πλειοψηφία, έτσι;
Καμία σχέση. Έχω δει μπαμπάδες να είναι μια λατρεία με τα παιδιά τους. Πιο πολύ κι από τις μαμάδες. Παλαιότερα σπάνια το έβλεπες αυτό. Να είναι ο μπαμπάς τόσο ενεργός στη ζωή του παιδιού. Η αναγκαστική ενασχόληση των ανδρών με τα μικρά τερατάκια τους έβγαλε και τα πατρικά στην επιφάνεια.
Δεν έχει σχέση το συναίσθημα με τις ώρες "ενασχόλησης". Ούτε το παιδί τις αντιλαμβάνεται έτσι.
Και δεν ξέρω τι εννοείς με το "λατρεία" αλλά ελπίζω να μην εννοείς τη χαζομπαμπαδίαση.
Το συναίσθημα των ανδρών δεν έχει καμμία σχέση με την εκδήλωση του.
Απλώς, είναι άλλος ο αντρικός και άλλος ο γυναικείος τρόπος.
Οι άντρες έχουν πιο χαμηλούς τόνους.
Δηλαδή τα ένιωθαν αλλά δεν τα εκδηλώναν και εκδήλωναν άλλα πράγματα.Αλλά τώρα τα αισθάνονται και πάλι αλλά τώρα τα εκδηλώνουν. Γιατί; χμμμ γιατί Γαλή.
Γιατί έχεις ως μέτρο εκδήλωσης τον τρόπο που εκφράζουν το συναίσθημα τους οι γυναίκες.
Οι γυναίκες είναι πιο πληθωρικές σ' αυτό, οι άντρες όχι.
Και ακριβώς γι' αυτό, όταν προσπαθούν να μιμηθούν τον τρόπο μας για να γίνουν πιστευτοί, νοιώθουν αμήχανα ή φαίνονται ελαφρώς αστείοι.
Όσο για τις κοινωνικές νόρμες που επηρεάζουν αυτήν την έκφραση, έχουν την ίδια δυναμική και στα δύο φύλα. Νομίζω όμως ότι και χωρίς τον συγκεκριμένο επηρεασμό, θα υπήρχε αυτή η διαφορά γιατί το λειτουργικό είναι διαφορετικό.
Αναφέρομαι στην πλειοψηφία, έτσι;
Σωστή. Ο ανδρας μπορεί να αισθάνεται πολλα αλλά να λέει λιγα, η γυναίκα τίποτα, αλλά να λέει πολλα.
Πάντως άνδρας που είναι πολυ εκδηλωτικος ή είναι ή απλά παραμυθιαζει για να γαμήσει. Τα εκανε και ο Ορέστης αυτα μέχρι που τελειοποίησε την τεχνική
Τον σωστό ορισμό τον έδωσε ο Τόλης στο γνωστό άσμα.
Γιατί έχεις ως μέτρο εκδήλωσης τον τρόπο που εκφράζουν το συναίσθημα τους οι γυναίκες.
Οι γυναίκες είναι πιο πληθωρικές σ' αυτό, οι άντρες όχι. Και ακριβώς γι' αυτό, όταν προσπαθούν να μιμηθούν τον τρόπο μας για να γίνουν πιστευτοί, νοιώθουν αμήχανα ή φαίνονται ελαφρώς αστείοι.
Όσο για τις κοινωνικές νόρμες που επηρεάζουν αυτήν την έκφραση, έχουν την ίδια δυναμική και στα δύο φύλα. Νομίζω όμως ότι και χωρίς τον συγκεκριμένο επηρεασμό, θα υπήρχε αυτή η διαφορά γιατί το λειτουργικό είναι διαφορετικό.
Αναφέρομαι στην πλειοψηφία, έτσι;
Καμία σχέση. Έχω δει μπαμπάδες να είναι μια λατρεία με τα παιδιά τους. Πιο πολύ κι από τις μαμάδες. Παλαιότερα σπάνια το έβλεπες αυτό. Να είναι ο μπαμπάς τόσο ενεργός στη ζωή του παιδιού. Η αναγκαστική ενασχόληση των ανδρών με τα μικρά τερατάκια τους έβγαλε και τα πατρικά στην επιφάνεια.
Δεν έχει σχέση το συναίσθημα με τις ώρες "ενασχόλησης". Ούτε το παιδί τις αντιλαμβάνεται έτσι.
Και δεν ξέρω τι εννοείς με το "λατρεία" αλλά ελπίζω να μην εννοείς τη χαζομπαμπαδίαση.
Φυσικά και εχει να κάνει με την ενασχόληση και φυσικά και το παιδί αισθάνεται διαφορετικά όταν ο πατέρας του ασχολείται μαζί του από πχ να επειδή τιβι.
Λατρεία εννοώ να είναι φουλ αρμοδιότητες ότι αφορά το παιδί και να το απολαμβάνει κιόλας.
Δηλαδή τα ένιωθαν αλλά δεν τα εκδηλώναν και εκδήλωναν άλλα πράγματα.Αλλά τώρα τα αισθάνονται και πάλι αλλά τώρα τα εκδηλώνουν. Γιατί; χμμμ γιατί Γαλή.
Γιατί έχεις ως μέτρο εκδήλωσης τον τρόπο που εκφράζουν το συναίσθημα τους οι γυναίκες.
Οι γυναίκες είναι πιο πληθωρικές σ' αυτό, οι άντρες όχι.
Και ακριβώς γι' αυτό, όταν προσπαθούν να μιμηθούν τον τρόπο μας για να γίνουν πιστευτοί, νοιώθουν αμήχανα ή φαίνονται ελαφρώς αστείοι.
Όσο για τις κοινωνικές νόρμες που επηρεάζουν αυτήν την έκφραση, έχουν την ίδια δυναμική και στα δύο φύλα. Νομίζω όμως ότι και χωρίς τον συγκεκριμένο επηρεασμό, θα υπήρχε αυτή η διαφορά γιατί το λειτουργικό είναι διαφορετικό.
Αναφέρομαι στην πλειοψηφία, έτσι;
Σωστή. Ο ανδρας μπορεί να αισθάνεται πολλα αλλά να λέει λιγα, η γυναίκα τίποτα, αλλά να λέει πολλα.
Πάντως άνδρας που είναι πολυ εκδηλωτικος ή είναι ή απλά παραμυθιαζει για να γαμήσει. Τα εκανε και ο Ορέστης αυτα μέχρι που τελειοποίησε την τεχνική
Τον σωστό ορισμό τον έδωσε ο Τόλης στο γνωστό άσμα.
Καμία σχέση. Έχω δει μπαμπάδες να είναι μια λατρεία με τα παιδιά τους. Πιο πολύ κι από τις μαμάδες. Παλαιότερα σπάνια το έβλεπες αυτό. Να είναι ο μπαμπάς τόσο ενεργός στη ζωή του παιδιού. Η αναγκαστική ενασχόληση των ανδρών με τα μικρά τερατάκια τους έβγαλε και τα πατρικά στην επιφάνεια.
Δεν έχει σχέση το συναίσθημα με τις ώρες "ενασχόλησης". Ούτε το παιδί τις αντιλαμβάνεται έτσι.
Και δεν ξέρω τι εννοείς με το "λατρεία" αλλά ελπίζω να μην εννοείς τη χαζομπαμπαδίαση.
Φυσικά και εχει να κάνει με την ενασχόληση και φυσικά και το παιδί αισθάνεται διαφορετικά όταν ο πατέρας του ασχολείται μαζί του από πχ να επειδή τιβι.
Λατρεία εννοώ να είναι φουλ αρμοδιότητες ότι αφορά το παιδί και να το απολαμβάνει κιόλας.
Παπαριες που διακινουν ακαματρες κ βαρεμένες πεοφθονουσες .
Δεν έχει σχέση το συναίσθημα με τις ώρες "ενασχόλησης". Ούτε το παιδί τις αντιλαμβάνεται έτσι.
Και δεν ξέρω τι εννοείς με το "λατρεία" αλλά ελπίζω να μην εννοείς τη χαζομπαμπαδίαση.
Φυσικά και εχει να κάνει με την ενασχόληση και φυσικά και το παιδί αισθάνεται διαφορετικά όταν ο πατέρας του ασχολείται μαζί του από πχ να επειδή τιβι.
Λατρεία εννοώ να είναι φουλ αρμοδιότητες ότι αφορά το παιδί και να το απολαμβάνει κιόλας.
Παπαριες που διακινουν ακαματρες κ βαρεμένες πεοφθονουσες .
Υπερκουλτουριάρης έγραψε: 25 Μαρ 2019, 23:12
Ο Ορέστης φορουμικά μας γλεντα όλους. Εδώ έβαλε την καλούλα Naida να του δίνει συμβουλές για γλυφομούνι με την αγνή της την καρδιά.
Φαντάζομαι τι θα κάνει στο άλλο φύλο, unknown pleasures
Naida έγραψε: 26 Μαρ 2019, 12:32
Φυσικά και εχει να κάνει με την ενασχόληση και φυσικά και το παιδί αισθάνεται διαφορετικά όταν ο πατέρας του ασχολείται μαζί του από πχ να επειδή τιβι.
Λατρεία εννοώ να είναι φουλ αρμοδιότητες ότι αφορά το παιδί και να το απολαμβάνει κιόλας.
Αυτό που εισπράττω πάντως εγώ είναι ότι δεν αντιμετωπίζεις συναισθηματικά αλλά λογιστικά (ανταγωνιστικά) το θέμα.
Υπερκουλτουριάρης έγραψε: 25 Μαρ 2019, 23:12
Ο Ορέστης φορουμικά μας γλεντα όλους. Εδώ έβαλε την καλούλα Naida να του δίνει συμβουλές για γλυφομούνι με την αγνή της την καρδιά.
Φαντάζομαι τι θα κάνει στο άλλο φύλο, unknown pleasures