!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Παλαιομνήμων
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 19:56
Τοποθεσία: Κάπου εδώ...

Re: Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Παλαιομνήμων »

Βινόσαυρος έγραψε: 06 Μάιος 2018, 17:17
Παλαιομνήμων έγραψε: 06 Μάιος 2018, 12:26 Φυσικά, να κάνω τήν απαραίτητη διευκρίνιση ότι, δεν σημαίνει ότι επ' ουδενί λόγω προσωπικώς επικροτώ τίς περιπτώσεις τυχόν αδικαιολογήτου αστυνομικής βίας, όταν αυτή πράγματι υφίσταται. Τονίζω όμως το "αδικαιολογήτου". Διότι βία -νόμιμη- η αστυνομία οφείλει να ασκεί, προς επιβολήν τής τάξεως και προστασίας τών νομοταγών πολιτών, δηλ. τού κοινωνικού συνόλου. Αυτός είναι κατά ένα ποσοστό εξάλλου και ο ρόλος της. Είναι ο μόνος φορέας που έχει την εξουσιοδότηση -και συνεπώς μπορεί και πρέπει- να ασκεί νόμιμη βία, επ' ωφελείᾳ τής Κοινωνίας.
Υπάρχει και η αντιβία απέναντι στην "νόμιμη" κρατική βία η οποία δεν είναι ούτε νόμιμη, ούτε παράνομη, ούτε ηθική, ούτε ανήθικη, είναι αναγκαία.
Αναγκαία για ποιον;

[Παράνομη είναι σίγουρα. Ανήθική, εξαρτάται από την οπτική που το βλέπει ο καθένας].
Ανησύχησα! Μα κάποιοι έσπευσαν αμέσως να με "καθησυχάσουν"...
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
Ορέστης 35

Re: Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης 35 »

Παλαιομνήμων έγραψε: 08 Μάιος 2018, 03:57
Ορέστης 35 έγραψε: 06 Μάιος 2018, 14:28 Οι αλλοδαποι ακουνε τη λεξη αστυνομια και γελανε. Εγω αυτο ξερω. Μονο τον εισαγγελεα φοβουνται καπως.
Ακριβώς. Διότι ξέρουν ότι πλέον η Αστυνομία έχει στερηθεί κάθε αποτρεπτικής δύναμης. Πιάνουν αλλοδαπούς που εγκληματούν, και σε λίγο αυτοί είναι πάλι έξω. Αν, δε, γίνουν λίγο πιο βίαιοι εις βάρος των εγκληματιών, κινδυνεύουν από κρατικά όργανα τής τάξεως, να μετατραπούν σε κατηγορουμένους. Ε, όσο διάθεση προσφοράς και καθήκοντος και να έχει κάποιος, κάποια στιγμή, όπως ο αστυνομικός τής πρώτης περιπτώσεως που ανέφερα παραπάνω, θα απογοητευτεί και θα βαριεστήσει, και θα πει και αυτός «βρε, δεν με παρατάνε όλοι! Θα θυσιάζομαι εγώ, για να με κατηγορούν και από πάνω και να σύρομαι ως εγκληματίας επειδή έκανα το καθήκον μου; Θα κάνω πως δεν βλέπω, εκτελώντας μόνον τα απαραίτητα, και αυτό μονάχα όταν δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά». Και μετά οι υπόλοιποι, όταν γίνει το κακό κοντά τους, φωνάζουν «Τι κάνει η αστυνομία!»...
Αμα ειναι κανας ανθρωπακος ελληνας μια χαρα τον κακομεταχειριζονται οι μπατσοι. Τους αλλοδαπους και τους εγκληματιες φοβουνται. Βεβαια βασικη αιτια της απροθυμιας τους δεν ειναι ο φοβος αλλα η τεμπελια. Εχω κανει καταγγελιες και αυτοι οι αχρηστοι βαριουνται να βγουν απο τα εβερεστ και να ασχοληθουν. Σε λιγο θα μας δερνουν που τους ενοχλησαμε.
Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος »

Για την κοινωνία.
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Άβαταρ μέλους
Παλαιομνήμων
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 19:56
Τοποθεσία: Κάπου εδώ...

Re: Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Παλαιομνήμων »

Ορέστης 35 έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:03 [....] Βεβαια βασικη αιτια της απροθυμιας τους δεν ειναι ο φοβος αλλα η τεμπελια. Εχω κανει καταγγελιες και αυτοι οι αχρηστοι βαριουνται να βγουν απο τα εβερεστ και να ασχοληθουν. Σε λιγο θα μας δερνουν που τους ενοχλησαμε.
Θα θυμάσαι περιπτώσεις αστυνομικών, που ήσαν εκτός υπηρεσίας (άρα κανείς δεν θα καταλάβαινε ότι δεν επενέβησαν αν δεν το έκαναν - ούτε και ήταν τυπικά "υποχρεωμένοι" εξάλλου), που επενέβησαν για να σταματήσουν κάποιον κακοποιό, πυροβολώντας τον, και έπειτα βρήκαν τον μπελά τους για την πράξη τους...

Τούτο δεν σημαίνει, βεβαίως, ότι σαφώς δεν υπάρχουν και κάποιοι που ούτως ή άλλως δεν έχουν αίσθηση καθήκοντος και πράγματι βαριούνται κτλ· δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Γι' αυτό πρέπει όμως να επαινούμε -και να "προστατεύουμε"- τους καλούς αστυνομικούς, ώστε να μπορούμε έπειτα να στηλιτεύουμε τους κακούς, απαιτώντας να γίνουν όπως οι καλοί.
Ανησύχησα! Μα κάποιοι έσπευσαν αμέσως να με "καθησυχάσουν"...
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος »

Μπάτσο και καλό δυσκολα θα βρεις. Καταλαβαίνω ότι η ανεργία μπορεί να σε στρέψει εκεί αλλά ύπαρχουν και πιο τίμιες δουλειές να ψάξει κάποιος.
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Άβαταρ μέλους
Παλαιομνήμων
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 19:56
Τοποθεσία: Κάπου εδώ...

Re: Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Παλαιομνήμων »

Παλαιομνήμων έγραψε: 08 Μάιος 2018, 03:59
Βινόσαυρος έγραψε: 06 Μάιος 2018, 17:17 Υπάρχει και η αντιβία απέναντι στην "νόμιμη" κρατική βία η οποία δεν είναι ούτε νόμιμη, ούτε παράνομη, ούτε ηθική, ούτε ανήθικη, είναι αναγκαία.
Αναγκαία για ποιον;

[Παράνομη είναι σίγουρα. Ανήθική, εξαρτάται από την οπτική που το βλέπει ο καθένας].
Βινόσαυρος έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:09 Για την κοινωνία.
Μα όταν η νόμιμη αστυνομική "βία" ασκείται κατά πώς πρέπει, δηλ. εις βάρος τών εγκληματιών και υπέρ τών πολιτών, τότε «για την κοινωνία» γίνεται. Οπότε η "αντιβία" απέναντι στην «νόμιμη κρατική βία», στρέφεται εις βάρος τής κοινωνίας.
Ανησύχησα! Μα κάποιοι έσπευσαν αμέσως να με "καθησυχάσουν"...
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
Άβαταρ μέλους
Παλαιομνήμων
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 19:56
Τοποθεσία: Κάπου εδώ...

Re: Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Παλαιομνήμων »

Βινόσαυρος έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:16 Μπάτσο και καλό δυσκολα θα βρεις. Καταλαβαίνω ότι η ανεργία μπορεί να σε στρέψει εκεί αλλά ύπαρχουν και πιο τίμιες δουλειές να ψάξει κάποιος.
Μα καλός αστυνομικός δεν είναι αυτός που λόγω ανεργίας επιλέγει την αστυνομική "καριέρα". Κατά κανόνα μάλιστα, αυτοί είναι οι κακοί αστυνομικοί, τουλάχιστον το κομμάτι εκείνων που τους χαρακτηρίζουμε ως αδιάφορους και έχουν συμπεριφορές όπως αυτήν που κατήγγηλε ο Ορέστης. Οι καλοί αστυνομικοί είναι αυτοί που με συνειδητή διάθεση προσφοράς και αυτοθυσίας υπέρ τού συνόλου εισέρχονται στο αστυνομικό σώμα.
Ανησύχησα! Μα κάποιοι έσπευσαν αμέσως να με "καθησυχάσουν"...
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος »

Παλαιομνήμων έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:18
Παλαιομνήμων έγραψε: 08 Μάιος 2018, 03:59
Βινόσαυρος έγραψε: 06 Μάιος 2018, 17:17 Υπάρχει και η αντιβία απέναντι στην "νόμιμη" κρατική βία η οποία δεν είναι ούτε νόμιμη, ούτε παράνομη, ούτε ηθική, ούτε ανήθικη, είναι αναγκαία.
Αναγκαία για ποιον;

[Παράνομη είναι σίγουρα. Ανήθική, εξαρτάται από την οπτική που το βλέπει ο καθένας].
Βινόσαυρος έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:09 Για την κοινωνία.
Μα όταν η νόμιμη αστυνομική "βία" ασκείται κατά πώς πρέπει, δηλ. εις βάρος τών εγκληματιών και υπέρ τών πολιτών, τότε «για την κοινωνία» γίνεται. Οπότε η "αντιβία" απέναντι στην «νόμιμη κρατική βία», στρέφεται εις βάρος τής κοινωνίας.
Φίλε η κοινωνία είναι ταξική(ταξικά διαχωρισμένη) και το νομοθετικό πλαίσιο ρυθμισμένο προς αυτην την κατευθυνση
να περνάνε σαν νόμοι το δίκαιο της κυρίαρχης τάξης. Σήμερα τυγχάνει να είναι η αστική αυτη η τάξη. Η αστική τάξη
όμως δεν είναι η κοινωνία αλλα μια ισχνλη μειονότητα που κάθεται στο σβέρκο των εκμεταλλευόμενων. Επειδή όμως
πιστευω ότι είσαι αρνητικά προσκείμενος μόνο ακόμα και στους όρους που χρησημοποιώ ας δώσω ένα παράδειγμα πιο
προσφιλές, θέλω να πιστευω: Η βία των επαναστατημένων ρωμιών δεν ήταν εναντίον της καθεκυστίας τάξης; Δεν ήταν
εις βάρος του νόμου που είχε οριστεί απο την πύλη;
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Ορέστης 35

Re: Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης 35 »

Βινόσαυρος έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:46
Παλαιομνήμων έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:18
Παλαιομνήμων έγραψε: 08 Μάιος 2018, 03:59
Αναγκαία για ποιον;

[Παράνομη είναι σίγουρα. Ανήθική, εξαρτάται από την οπτική που το βλέπει ο καθένας].
Βινόσαυρος έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:09 Για την κοινωνία.
Μα όταν η νόμιμη αστυνομική "βία" ασκείται κατά πώς πρέπει, δηλ. εις βάρος τών εγκληματιών και υπέρ τών πολιτών, τότε «για την κοινωνία» γίνεται. Οπότε η "αντιβία" απέναντι στην «νόμιμη κρατική βία», στρέφεται εις βάρος τής κοινωνίας.
Φίλε η κοινωνία είναι ταξική(ταξικά διαχωρισμένη) και το νομοθετικό πλαίσιο ρυθμισμένο προς αυτην την κατευθυνση
να περνάνε σαν νόμοι το δίκαιο της κυρίαρχης τάξης. Σήμερα τυγχάνει να είναι η αστική αυτη η τάξη. Η αστική τάξη
όμως δεν είναι η κοινωνία αλλα μια ισχνλη μειονότητα που κάθεται στο σβέρκο των εκμεταλλευόμενων. Επειδή όμως
πιστευω ότι είσαι αρνητικά προσκείμενος μόνο ακόμα και στους όρους που χρησημοποιώ ας δώσω ένα παράδειγμα πιο
προσφιλές, θέλω να πιστευω: Η βία των επαναστατημένων ρωμιών δεν ήταν εναντίον της καθεκυστίας τάξης; Δεν ήταν
εις βάρος του νόμου που είχε οριστεί απο την πύλη;
Τι σκεφτεσαι για την αποψη οτι η αστικη ταξη ειναι η μονη πολιτισμενη ταξη που συγκροτειται βασισμενη σε αξιες;
Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος »

Παλαιομνήμων έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:22
Βινόσαυρος έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:16 Μπάτσο και καλό δυσκολα θα βρεις. Καταλαβαίνω ότι η ανεργία μπορεί να σε στρέψει εκεί αλλά ύπαρχουν και πιο τίμιες δουλειές να ψάξει κάποιος.
Μα καλός αστυνομικός δεν είναι αυτός που λόγω ανεργίας επιλέγει την αστυνομική "καριέρα". Κατά κανόνα μάλιστα, αυτοί είναι οι κακοί αστυνομικοί, τουλάχιστον το κομμάτι εκείνων που τους χαρακτηρίζουμε ως αδιάφορους και έχουν συμπεριφορές όπως αυτήν που κατήγγηλε ο Ορέστης. Οι καλοί αστυνομικοί είναι αυτοί που με συνειδητή διάθεση προσφοράς και αυτοθυσίας υπέρ τού συνόλου εισέρχονται στο αστυνομικό σώμα.
Κρατικοί υπάλληλοι είναι οι μπάτσοι, όργανα καταστολής.
Ο συνειδητός λοιπόν αστυνομικός πρέπει να σιχαίνεται τον
εαυτό του αν έχει συνείδηση του τι ρόλο βαράει. Φυσικά
υπάρχουν και δευτερεύοντα καθήκοντα στην υπηρεσία
που συνήθως προβάλονται ως κυρίαρχα τύπου "προστασία
του πολίτη" και όποιος τα καταπίνει δεν έχει συνείδηση
του ρόλου που είναι εντεταλμένος να υπηρετεί.

Φιλικά.
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος »

Ορέστης 35 έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:51
Βινόσαυρος έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:46
Παλαιομνήμων έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:18

Μα όταν η νόμιμη αστυνομική "βία" ασκείται κατά πώς πρέπει, δηλ. εις βάρος τών εγκληματιών και υπέρ τών πολιτών, τότε «για την κοινωνία» γίνεται. Οπότε η "αντιβία" απέναντι στην «νόμιμη κρατική βία», στρέφεται εις βάρος τής κοινωνίας.
Φίλε η κοινωνία είναι ταξική(ταξικά διαχωρισμένη) και το νομοθετικό πλαίσιο ρυθμισμένο προς αυτην την κατευθυνση
να περνάνε σαν νόμοι το δίκαιο της κυρίαρχης τάξης. Σήμερα τυγχάνει να είναι η αστική αυτη η τάξη. Η αστική τάξη
όμως δεν είναι η κοινωνία αλλα μια ισχνλη μειονότητα που κάθεται στο σβέρκο των εκμεταλλευόμενων. Επειδή όμως
πιστευω ότι είσαι αρνητικά προσκείμενος μόνο ακόμα και στους όρους που χρησημοποιώ ας δώσω ένα παράδειγμα πιο
προσφιλές, θέλω να πιστευω: Η βία των επαναστατημένων ρωμιών δεν ήταν εναντίον της καθεκυστίας τάξης; Δεν ήταν
εις βάρος του νόμου που είχε οριστεί απο την πύλη;
Τι σκεφτεσαι για την αποψη οτι η αστικη ταξη ειναι η μονη πολιτισμενη ταξη που συγκροτειται βασισμενη σε αξιες;
Όλες οι ταξεις έχουν και είχαν αξίες. Η αριστοκρατία και αν είχε αξίες, δεν την έσωσαν όμως.
Το κόβουμε όμως εδώ γιατί ξεφύγαμε. Αυτό που ήθελα με την παρέμβαση μου να πω ήταν για την βία.
Δεν είναι εξορισμού η βία αρνητική.
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
run
Δημοσιεύσεις: 9314
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 14:02
Phorum.gr user: ran
Τοποθεσία: sterea ellada

Re: Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από run »

πρωτα κι κυρια αυτοι που πρεπει να συχαινονται τον εαυτο τους είναι οσοι σιαστρεβλωνουν την πραγματικοτητα συνειδητα με την προπγανδα υπερ διεθνισμου παγκοσμιοποίησης νεας ταξης

ο αστυνομικος είναι ακιδυνος αντιθέτως με το φανατικο παπαγαλακι-προπαγανδιστη
αθάνατος καραίσκος" ρωτηκσα τον μπουτζον μου πασά και μουπε να μη σε προσκυνησω"
Άβαταρ μέλους
Παλαιομνήμων
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 19:56
Τοποθεσία: Κάπου εδώ...

Re: Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Παλαιομνήμων »

Βινόσαυρος έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:46
Παλαιομνήμων έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:18
Βινόσαυρος έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:09 Για την κοινωνία.
Μα όταν η νόμιμη αστυνομική "βία" ασκείται κατά πώς πρέπει, δηλ. εις βάρος τών εγκληματιών και υπέρ τών πολιτών, τότε «για την κοινωνία» γίνεται. Οπότε η "αντιβία" απέναντι στην «νόμιμη κρατική βία», στρέφεται εις βάρος τής κοινωνίας.
Φίλε η κοινωνία είναι ταξική(ταξικά διαχωρισμένη) και το νομοθετικό πλαίσιο ρυθμισμένο προς αυτην την κατευθυνση
να περνάνε σαν νόμοι το δίκαιο της κυρίαρχης τάξης. Σήμερα τυγχάνει να είναι η αστική αυτη η τάξη. Η αστική τάξη
όμως δεν είναι η κοινωνία αλλα μια ισχνλη μειονότητα που κάθεται στο σβέρκο των εκμεταλλευόμενων. Επειδή όμως
πιστευω ότι είσαι αρνητικά προσκείμενος μόνο ακόμα και στους όρους που χρησημοποιώ ας δώσω ένα παράδειγμα πιο
προσφιλές, θέλω να πιστευω: Η βία των επαναστατημένων ρωμιών δεν ήταν εναντίον της καθεκυστίας τάξης; Δεν ήταν
εις βάρος του νόμου που είχε οριστεί απο την πύλη;
Όταν σε μια πολιτεία υπάρχει αυξημένη εγκληματικότητα, τούτο δεν λειτουργεί εις βάρος μόνον μιας τάξεως, αλλά όλων των νομοταγών πολιτών. Κλέφτες π.χ. μπαίνουν τόσο στα πλούσια σπίτια, όσο και στα πιο φτωχικά. Τα τελευταία μάλιστα, θα μπορούσε ίσως κάποιος να πει ότι πληττονται και περισσότερο, διότι δεν έχουν την δυνατότητα προστασίας, που ίσως έχουν τα πλουσιώτερα (συναγερμοί, φύλακες κτλ). Πέραν του ότι οι φτωχότεροι μένουν κατά κανόνα και σε πιο υποβαθμισμένες περιοχές, άρα ούτως ή άλλως πλήττονται πρώτοι από την εγκληματικότητα.

Συνεπώς, σε μιαν ευνομούμενη πολιτεία, όπου η αστυνομία έχει τον ρόλο που οφείλει να έχει, ήτοι την προστασία των πολιτών, η λειτουργία της ωφελεί όλες τις τάξεις. Αυτούς που δεν ωφελεί, είναι μονάχα τους εγκληματίες.

Από κει και πέρα, αν ένα κράτος δεν λειτουργεί όπως πρέπει, όπως δυστυχώς συμβαίνει και σήμερα, τότε βεβαίως και η λειτουργία τής αστυνομίας αλλοιώνεται. Πάλι όμως, δεν φτάιει η αστυνομία γι' αυτό, αλλά η πολιτεία, την οποίαν θα πρέπει να προσπαθούμε να αλλάξουμε. Αν δηλ. η αστυνομία π.χ. ξαφνικά, αντί να προστατεύει τους πολίτες από τους εγκληματίες, αποκτά ρόλο να συλλαμβάνει πολίτες που αντιστέκονται στην κατάσχεση τού σπιτιού τους, διότι η αφαιμακτική πολιτιή τού Κράτους τους έκανε να μη μπορούν να πληρώσουν τα χρέη τους (και όχι γιατί επέλεξαν να είναι τσαμπατζήδες), τότε έχουμε, όπως είπα, μία αλλοίωση τού ρόλου τής αστυνομίας, πρόβλημα όμως που πρέπει να το εντοπίσουμε στην Πολιτεία και τους -εκάστοτε- κυβερνώντες και όχι στα αστυνομικά όργανα, που οφείλουν σε κάθε περίπτωση να υπηρετούν πιστά την Πολιτεία και όχι να κάνουν του κεφαλιού τους.

Ως προς τον παραλληλισμό που έκανες, αναφερόμενος στην «βία των επαναστατημένων ρωμιών εναντίον της καθεκυστίας τάξης» θα σου αντιλέξω ότι μιλάμε για κάτι τελείως διαφορετικό. Εκεί οι Ρωμιοί ήταν κατακτημένοι και δη από αλλοφύλους. Σήμερα όμως, υποτίθεται ότι έχουμε Δημοκρατία, δηλ. δικό μας Κράτος, για το οποίο επιλέγουμε εμείς ποιοι θα είναι επί κεφαλής. Δικοί μας άνθρωποι υποτίθεται ότι μας κυβερνούν, που μέσα από εμάς, από το σώμα δηλ. των Ελλήνων ενηλίκων, επελέγησαν ως εκπρόσωποί μας και διαχειριστές των κοινών.

Και αν δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, τότε έχουμε το νόμιμο δικαίωμα να τους αλλάξουμε. Με εκλογές φυσικά, όπως προβλέπει το Σύνταγμα, και όχι ενόπλως, όχι βιαίως. Διότι και οι Συνταγματάρχες το 1967, ένα έκφυλο πολιτικό σύστημα ήθελαν να ανατρέψουν. Γιατί τους κατηγορούμε όμως; Διότι το έκαναν με τα όπλα, με την βία, ανατρέποντας εκλεγμένη κυβέρνηση.

Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι αντιστοίχως και σήμερα, αν, όποιος -δικαίως- νοιώθει δυσαρεστημένος από το πολιτικό σύστημα, την Κυβέρνηση κτλ, αποφασίζει να παρακάμπτει τους νόμους, ασκώντας βία, τότε το μόνο που μπορεί να προσφέρει είναι ζημιά στην χώρα μας και την κοινωνία μας, και πιθανώς άνοιγμα τού ασκού του Αιόλου, με ό,τι κινδύνους αυτό συνεπάγεται. Οι Δημοκρατικές κυβερνήσεις πρέπει να αλλάζουν με δημοκρατικές διαδικασίες και μόνον (χωρίς φυσικά να σημαίνει ότι σε θεωρητικό επίπεδο δεν είμαι διατεθειμένος να συζητήσω όλες τις εκδοχές, φέρνοντας μάλιστα στο μυαλό μου την ρήση τού Ίωνος Δραγούμη που έλεγε ότι «Όταν το κράτος είναι αντεθνικό, τότε λέω: "Ζήτω το Έθνος! Κάτω το κράτος!"»). Και πρέπει να "πολεμούνται" με τα νόμιμα προβλεπόμενα μέσα, όπως είναι η κριτική τού Τύπου, ο εντός και εκτός τού κοινοβουλίου επίσημος αντιπολιτευτικός λόγος, οι μη βίαιες συγκεντρώσεις προς ενημέρωσιν του κόσμου κτλ κτλ.

Θα συμφωνήσω όμως μαζί σου, ως γενική τοποθέτηση, ότι ένα κράτος, μία δημοκρατική κυβέρνηση, όταν παρεκτρέπονται μη λειτουργώντας προς όφελος των πολιτών, τότε ομοιάζουν με τους Τούρκους (ή τους οποιουσδήποτε άλλους αλλοφύλους) κατακτητές δυνάστες. Πρέπει όμως να στοχεύουμε, όπως είπα, στην νόμιμη, δημοκρατική ανατροπή τους, και όχι να μετέχουμε βίας ως μέσον αντίδρασης.
Ανησύχησα! Μα κάποιοι έσπευσαν αμέσως να με "καθησυχάσουν"...
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
Άβαταρ μέλους
Παλαιομνήμων
Δημοσιεύσεις: 766
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 19:56
Τοποθεσία: Κάπου εδώ...

Re: Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Παλαιομνήμων »

Βινόσαυρος έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:56
Παλαιομνήμων έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:22
Βινόσαυρος έγραψε: 08 Μάιος 2018, 04:16 Μπάτσο και καλό δυσκολα θα βρεις. Καταλαβαίνω ότι η ανεργία μπορεί να σε στρέψει εκεί αλλά ύπαρχουν και πιο τίμιες δουλειές να ψάξει κάποιος.
Μα καλός αστυνομικός δεν είναι αυτός που λόγω ανεργίας επιλέγει την αστυνομική "καριέρα". Κατά κανόνα μάλιστα, αυτοί είναι οι κακοί αστυνομικοί, τουλάχιστον το κομμάτι εκείνων που τους χαρακτηρίζουμε ως αδιάφορους και έχουν συμπεριφορές όπως αυτήν που κατήγγηλε ο Ορέστης. Οι καλοί αστυνομικοί είναι αυτοί που με συνειδητή διάθεση προσφοράς και αυτοθυσίας υπέρ τού συνόλου εισέρχονται στο αστυνομικό σώμα.
Κρατικοί υπάλληλοι είναι οι μπάτσοι, όργανα καταστολής.
Ο συνειδητός λοιπόν αστυνομικός πρέπει να σιχαίνεται τον
εαυτό του αν έχει συνείδηση του τι ρόλο βαράει. Φυσικά
υπάρχουν και δευτερεύοντα καθήκοντα στην υπηρεσία
που συνήθως προβάλονται ως κυρίαρχα τύπου "προστασία
του πολίτη" και όποιος τα καταπίνει δεν έχει συνείδηση
του ρόλου που είναι εντεταλμένος να υπηρετεί.

Φιλικά.
"Κρατικοί υπάλληλοι", που όπως όλοι οι κρατικοί υπάλληλοι, βρίσκονται σε ένα πόστο και υπηρετούν το ελεύθερο Κράτος μας.

"Όργανα καταστολής" είναι, διότι οφείλουν να καταστέλουν το έγκλημα, προς όφελος των νομοταγών πολιτών.

Όπως έγραψα όμως στο προηγούμενο ποστ, αν μια Κυβέρνηση παρεκτρέπεται, παύοντας να λειτουργεί υπέρ των πολιτών (ομοιάζουσα αυτομάτως με αλλόφυλο κατακτητή και όχι με εκλεγμένο διαχειριστή), τότε -λογικό είναι- θα χρησιμοποιεί με ανάλογο τρόπο και τους υπαλλήλους της, στους οποίους συγκαταλέγονται και οι αστυνομικοί. Οπότε, ναι -εκεί έχεις δίκιο- υπάρχει πρόβλημα.

Κατανοώ όμως ότι εσύ, ουσιαστικώς, όταν κάνεις λόγο για αστυνομικούς (ή μάλλον "μπάτσους"), εστιάζεις κυρίως σε ειδικές ομάδες, όπως τα ΜΑΤ, όπου η κατασταλτική τους δράση εις βάρος πλέον όχι εγκληματιών, αλλά εν γένει αντουδρούντων πολιτών είναι εντονότερη. Ως εκ τούτου, μπορώ εν μέρει να σε δικαιολογήσω. Αυτό όμως δεν αλλάζει ούτε κατ' ελάχιστον την γενική μου τοποθέτηση, που εξηγεί τις όποιοες παρεκτροπές: Όταν το κράτος είναι κακό, θα χρησιμοποιεί όλους τους υπαλλήλους του κακώς: Οι αστυνομικοί θα διώκουν συνταξιούχους που διαμαρτύρονται για τις κομμένες συντάξεις τους, αντί να διώκουν εγληματίες. Οι δάσκαλοι θα προσφέρουν στους μαθητές περίεργες διδασκαλίες (εφ' όσον αυτές πήραν εντολή να διδάσκουν), αντί των δοκιμασμένων παραδοσιακών αξιών. Οι υπάλληλοι των διαφόρων υπηρεσιών θα ταλαιπωρούν τους πολίτες με ατελείωτη γραφειοκρατία και πολύ αγένεια, αντί να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους με τον αποτελεσματικότερο δυνατό τρόπο. Και ούτω καθ' εξής...
Ανησύχησα! Μα κάποιοι έσπευσαν αμέσως να με "καθησυχάσουν"...
----------
9 Αυγ. 2016: https://web.archive.org/web/20160809180 ... d6eccbaaf4
Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Οι αγαπημένοι μας μετανάστες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος »

Ξεφεύγουμε. Η παρέμβση μου είχε να κάνει με την βία σαν αποκλειστικό προνόμιο του κράτους.
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”