!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Μαρ 2019, 11:30 η μονη νοοτροπια που κυριαρχει, ειναι "πως θα κονομησω περισσοτερα"

για αυτον ακριβως το λογο, οι επιχειρησεις εχουν τους εργαζομενους με το καροτο και οχι με το μαστιγιο. επειδη φερνει καλυτερα αποτελεσματα ως προς τον στοχο, την κονομα. οχι επειδη ειναι καλοι ανθρωποι.
ξερουν οτι θα κονομησουν περισσοτερα, αν δεν "μαστιγωνουν" τους εργαζομενους, και τους εχουν ευχαριστημενους. το αντιθετο ειναι μαλλον σπανιο, και τετοιοι εργοδοτες συνηθως δεν πανε μπροστα.
Η προσωπική μου πείρα συμφωνεί με Naida και Υδράργυρο. Παλιά ίσχυαν αυτά που είχε κάποιο κόστος η επιχείρηση ότι θα έχανε έναν υπάλληλο που ξέρει την δουλειά για να πάρει έναν που θα την μάθει. Τώρα αν έχεις περάσει και κάποια ηλικία γίνεται μέχρι και ψυχολογικός πόλεμος να εξωθηθείς σε παραίτηση για να πάρουν κάποιον ποιο νέο με λιγότερα.

Όταν είχες πχ ένα ρουχάδικο που έκανε τζίρους και πουλούσες φίρμες ήθελες τον καλό - έμπειρο πωλητή που θα έπειθε τον πελάτη να αγοράσει το ακριβό ρούχο. Όταν έπιασαν αναδουλειές έδιωξες τους έμπειρους που έπαιρναν πιο πολλά και βολευόσουν με 1-2 κοπελίτσες ίσα ίσα να φυλάνε το εμπόρευμα και να λένε καλημέρα καλησπέρα.
Άβαταρ μέλους
Naida
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 60844
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 12:12

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Naida »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Μαρ 2019, 11:49
Υδράργυρος έγραψε: 09 Μαρ 2019, 11:46
Δεν ειναι ετσι. Χριστοπαναγιες πεφτουνε στις επιχειρησεις. Το καροτο μονο δε φτανει γιατι σηκωνουν ψηλα τον αμανε και στη λενε μετα. Ειναι θεμα χρονου να συγκρουστεις
χριστοπαναγιες πεφτουνε απο το μαστορα στο βοηθο. αντε και απο τον ταβερνιαρη στο σερβιτορο. σε επιχειρησεις με μερικες εκατονταδες εργαζομενους οπως αυτη που αναφερεται στο τοπικ, οχι.
Α ναι σωστά οι εργαζόμενοι βοηθοί μαστόρων, οι κοπέλες στα μαγαζιά, οι σερβιτόροι κτλ δεν λογίζονται ως προσωπικό. Άσε που και σε μεγαλύτερες επιχειρήσεις παίζουν αυτά. Μπορεί να μην είναι παναγίες να είναι πιο κομψά όπως το μέηλ της κυράτσας.
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...

I didn't do it, but If I did, I was drunk.

Que Sera, Sera...
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

Αυτό πάντως που έχω παρατηρήσει εγώ, τόσο ως πελάτης όσο και ως επαγγελματίας είναι ότι το καθεστώς της δια βίου -ή έστω πολυετούς- παραμονής σε μία εταιρία είναι φαινόμενο του παρελθόντος, που πλέον έχει εκλείψει. Υπήρχε περισσότερος σεβασμός στους παλιότερους εργαζόμενους και σε πολλές εταιρίες (ανεξαρτήτως μεγέθους) υπήρχε μια άτυπη γραμμή να μην γίνονται απολύσεις σ' αυτήν την κατηγορία, αν και υπήρχε μεγαλύτερο μισθολογικό κόστος λόγω πολυετιών. Και δεν αναφέρομαι στα νέα δεδομένα που δημιούργησε η κρίση των τελευταίων 10 χρόνων.

Και αυτό που λέω είναι γεγονός και όχι υπόθεση γιατί δεν είναι δυνατόν να έπεφτα πάντα σε εξαιρέσεις και αφορούσε σε εργασιακά πεδία που είχαν δεχθεί επίθεση και από την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας. Ούτως ή άλλως, αυτό προκύπτει και από τα στατιστικά των συνταξιοδοτικών ταμείων.

Γιατί πιστεύετε ότι συνέβη αυτό;

Έχω μια πιθανή εξήγηση αλλά θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας απόψεις.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 26265
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Μαρ 2019, 11:49
Υδράργυρος έγραψε: 09 Μαρ 2019, 11:46
Δεν ειναι ετσι. Χριστοπαναγιες πεφτουνε στις επιχειρησεις. Το καροτο μονο δε φτανει γιατι σηκωνουν ψηλα τον αμανε και στη λενε μετα. Ειναι θεμα χρονου να συγκρουστεις
χριστοπαναγιες πεφτουνε απο το μαστορα στο βοηθο. αντε και απο τον ταβερνιαρη στο σερβιτορο. σε επιχειρησεις με μερικες εκατονταδες εργαζομενους οπως αυτη που αναφερεται στο τοπικ, οχι.
Δεν εχεις δουλεψει σε επιχειρηση προφανως. Εχει μεγαλες επιχειρησεις που γινεται της πουτανας. Πετυχαινουν ενα στοχο παιρνουν μια αυξηση και τη βλεπουνε πολυ γαμαω τυποι. Αρχιζει η γλωσαα "ρε μαλακα..", ερχεται με θρασος και σου λεει κανε αυτο, αρχιζει και μπαινει με αναιδεια στα χωραφια σου. Εσυ μαζευεις και δεν εχεις αλλη επιλογη.
Αστα την ησυχια σου εχεις στο μαγαζι, πιστεψε με
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Υδράργυρος την 09 Μαρ 2019, 12:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Naida έγραψε: 09 Μαρ 2019, 11:50
Δηλαδή θα πιάσεις την σερβιτόρα στο καφέ και θα σου πει "α ξέρεις τι; ο εργοδότης μου μου θέτει υψηλούς στόχους και μωρέ να δε τους πιάνω και γι'αυτό μας κρατάει τα μπουρμπουάρ."
Άσε μας βρε Ασέβαστε.
ειπα παραπανω, μιλαμε για επιχειρησεις καποιου μεγεθους, οχι για καφε.

μολις χτες μου ειπε κοπελλα, οτι την υποχρεωσε ο καφετζης να πληρωσει απο την τσεπη της τα ρουχα με την επωνυμια του μαγαζιου. ε, εχασε απο πελατη εμενα, οποιον ξερω, και οποιον ξερει η κοπελλα. δε θα αργησει να παει για φουντο, οπως το 90% των καφε που ανοιγουν.
φυσικα και υπαρχει η νοοτροπια, αλλα οδηγει στο γκρεμο. οτι επιχειρηση μενει ζωντανη και αναπτυσσεται, πολυ δυσκολο να δουλευει ετσι.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
talaipwros
Δημοσιεύσεις: 27573
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros »

ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:00 Αυτό πάντως που έχω παρατηρήσει εγώ, τόσο ως πελάτης όσο και ως επαγγελματίας είναι ότι το καθεστώς της δια βίου -ή έστω πολυετούς- παραμονής σε μία εταιρία είναι φαινόμενο του παρελθόντος, που πλέον έχει εκλείψει. Υπήρχε περισσότερος σεβασμός στους παλιότερους εργαζόμενους και σε πολλές εταιρίες (ανεξαρτήτως μεγέθους) υπήρχε μια άτυπη γραμμή να μην γίνονται απολύσεις σ' αυτήν την κατηγορία, αν και υπήρχε μεγαλύτερο μισθολογικό κόστος λόγω πολυετιών. Και δεν αναφέρομαι στα νέα δεδομένα που δημιούργησε η κρίση των τελευταίων 10 χρόνων.

Και αυτό που λέω είναι γεγονός και όχι υπόθεση γιατί δεν είναι δυνατόν να έπεφτα πάντα σε εξαιρέσεις και αφορούσε σε εργασιακά πεδία που είχαν δεχθεί επίθεση και από την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας. Ούτως ή άλλως, αυτό προκύπτει και από τα στατιστικά των συνταξιοδοτικών ταμείων.

Γιατί πιστεύετε ότι συνέβη αυτό;

Έχω μια πιθανή εξήγηση αλλά θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας απόψεις.
οικονομικοι λογοι συν καταρρευση του κοινωνικου ιστου
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

panos291 έγραψε: 09 Μαρ 2019, 10:07
vagabondo έγραψε: 09 Μαρ 2019, 09:08
panos291 έγραψε: 09 Μαρ 2019, 07:49
Οκ για να το πω διαφορετικά. Θα πήγαινες στα γραφεία της εταιρείας με αυτό το χαρτί, ζητώντας τι?
Να τους πει οτι 0*300=0 για να το διορθώσουν.
Προς τι η ειρωνεία? Θα πηγαινε το χαρτι για να διαμαρτυρηθει? Για να απαιτησει την απολυση της εκβιαστικα? Τι ακριβώς θα ζητουσε?
Θα το έστελνα στα κεντρικά, με την υποσημείωση ότι είναι προσβλητικό και ότι η συγκεκριμένη δεν έχει τις ικανότητες να χειρίζεται ανθρώπινο δυναμικό και πρέπει τουλάχιστον να μετακινηθεί.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Μαρ 2019, 11:47
Naida έγραψε: 09 Μαρ 2019, 11:36 Μαλακίες λες. Εάν ρωτήσεις τους εργαζομένους η πλειοψηφία τους θα σου πουν.
το συχνοτερο παραπονο ειναι οτι τους βαζουν στοχους για μπονους που ειναι αδυνατον να πιασουν.

οχι οτι ειναι ανηκουστο να υπαρχουν και ζαβοι εργοδοτες, απλως σπανιο.
Κακές συμπεριφορές παίζουν και σε μεγάλες επιχειρήσεις, ακόμα και σε αυτές που θεωρείται προνόμιο να δουλεύει κανείς σήμερα. Το ότι η x επιχείρηση έχει καλό μάνατζμεντ και καλό μερίδιο αγοράς στον κλάδο της, δεν σημαίνει ότι και όλα τα ενδιάμεσα στελέχη είναι εξίσου σωστά επιλεγμένα. Άσε για τις επιχειρήσεις που ξεκίνησαν την δεκαετία του 80, 90 και γιγαντώθηκαν σήμερα. Εκεί θα συναντήσεις σε θέσεις ευθύνης άτομα που ανέβηκαν την ιεραρχία κυρίως επειδή ξεκίνησαν μαζί με την επιχείρηση στον στενό κύκλο του επιχειρηματία μεγαλομέτοχου, και κάποια από αυτά με ένα απλό απολυτήριο Λυκείου και λίγα αγγλικά. Νομίζεις ότι έχουν τα εφόδια να χειριστούν προσωπικό και να αποφύγουν πατάτες σαν το συγκεκριμένο mail; Ξέρεις τι κόμπλεξ παίζουν όταν όλοι οι νεαροί υφιστάμενοί σου έχουν διπλά και τριπλά πτυχία; Το τι κατινιά βγαίνει δεν φαντάζεσαι.
Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος »

hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:05
panos291 έγραψε: 09 Μαρ 2019, 10:07
vagabondo έγραψε: 09 Μαρ 2019, 09:08
Να τους πει οτι 0*300=0 για να το διορθώσουν.
Προς τι η ειρωνεία? Θα πηγαινε το χαρτι για να διαμαρτυρηθει? Για να απαιτησει την απολυση της εκβιαστικα? Τι ακριβώς θα ζητουσε?
Θα το έστελνα στα κεντρικά, με την υποσημείωση ότι είναι προσβλητικό και ότι η συγκεκριμένη δεν έχει τις ικανότητες να χειρίζεται ανθρώπινο δυναμικό και πρέπει τουλάχιστον να μετακινηθεί.
το ανέκδοτο της βδομάδας;
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Υδράργυρος έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:01 Αστα την ησυχια σου εχεις στο μαγαζι, πιστεψε με
εχεις την εντυπωση οτι ολοι αυτοι οι ζαβοι που κυκλοφορουν εκει εξω, εργοδοτες και εργαζομενοι, δεν μπαινουν στο μαγαζι μου; και οταν μπαινουν, νομιζεις οτι δεν μπαινουν ως "αφεντικα", εφοσον πληρωνουν, εχουν και τις απαιτησεις που εχει καθε "αφεντικο".

νομιζεις οτι δεν εχω ακουσει απο πελατη "ελα ρε, χαμογελα και λιγο", η οτι δεν εχει υπαρξει απαιτηση για "καλυτερη τιμη" δηλαδη ουσιαστικα να δουλεψω χωρις κερδος, χωρις πληρωμη;

απο οποια θεση και αν δουλευεις, αν η δουλεια σου σε φερνει σε επαφη με κοσμο, με πελατες, βλεπεις τι σκατα ειναι ο μεσος πολιτης.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Υδράργυρος έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:01
Εχει μεγαλες επιχειρησεις που γινεται της πουτανας. Πετυχαινουν ενα στοχο παιρνουν μια αυξηση και τη βλεπουνε πολυ γαμαω τυποι. Αρχιζει η γλωσαα "ρε μαλακα..", ερχεται με θρασος και σου λεει κανε αυτο, αρχιζει και μπαινει με αναιδεια στα χωραφια σου. Εσυ μαζευεις και δεν εχεις αλλη επιλογη.
Αστα την ησυχια σου εχεις στο μαγαζι, πιστεψε με
Ακριβώς. Αν ερχόταν ένα τέτοιο mail θα πήγαινε στο κάδο με συγκαταβατικό χαμόγελο και θα ήταν Δευτέρα πρωί, ούτε καν μεσημέρι. Στη δουλειά καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε καθημερινά πολύ πιο έντονες συμπεριφορές από συνεργάτες ή πελάτες συγκριτικά με την αναιδή ηλιθιότητα του εν λόγω mail.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:12
Υδράργυρος έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:01 Αστα την ησυχια σου εχεις στο μαγαζι, πιστεψε με
εχεις την εντυπωση οτι ολοι αυτοι οι ζαβοι που κυκλοφορουν εκει εξω, εργοδοτες και εργαζομενοι, δεν μπαινουν στο μαγαζι μου; και οταν μπαινουν, νομιζεις οτι δεν μπαινουν ως "αφεντικα", εφοσον πληρωνουν, εχουν και τις απαιτησεις που εχει καθε "αφεντικο".

νομιζεις οτι δεν εχω ακουσει απο πελατη "ελα ρε, χαμογελα και λιγο", η οτι δεν εχει υπαρξει απαιτηση για "καλυτερη τιμη" δηλαδη ουσιαστικα να δουλεψω χωρις κερδος, χωρις πληρωμη;

απο οποια θεση και αν δουλευεις, αν η δουλεια σου σε φερνει σε επαφη με κοσμο, με πελατες, βλεπεις τι σκατα ειναι ο μεσος πολιτης.
Σωστά το λες. Απλά ο ψυχολογικός καταναγκασμός που μπορεί να σου προκαλέσει ο πελάτης που δεν θα αγοράσει είναι πολύ μικρότερος του προϊσταμένου που θα σε απολύσει.
Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 26265
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:01

ειπα παραπανω, μιλαμε για επιχειρησεις καποιου μεγεθους, οχι για καφε.
Μιλαμε για μεγαλες και καλες επιχειρησεις. Προσωπικα ξερω κορυφαια επιχειρηση στην ελλαδα που οποιος εχει θητευσει λεει το ιδιο, οτι ολα καλα μονο που ειναι απολιτιστοι και σε κανουν σκουπιδι με το παραμικρο. Εμενα προσωπικα με εχουν βρισει δυο φορες ως συνεργαζομενο και οχι ως υπαλληλο, αλλα ειχαν δικιο. Αμα τους κουνηθεις σε παιρνει ο διαολος.
Ετσι κρατιουνται οι σοβαρες επιχειρησεις, αλλιως το καθε τσογλανι που καβαλαει το καλαμι θα στο κανει εμπατε σκυλοι αλεστε.
Μη φοβασαι αυτους που τα λενε χυμα, αλλους να φοβασαι
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:12
Υδράργυρος έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:01 Αστα την ησυχια σου εχεις στο μαγαζι, πιστεψε με
εχεις την εντυπωση οτι ολοι αυτοι οι ζαβοι που κυκλοφορουν εκει εξω, εργοδοτες και εργαζομενοι, δεν μπαινουν στο μαγαζι μου; και οταν μπαινουν, νομιζεις οτι δεν μπαινουν ως "αφεντικα", εφοσον πληρωνουν, εχουν και τις απαιτησεις που εχει καθε "αφεντικο".

νομιζεις οτι δεν εχω ακουσει απο πελατη "ελα ρε, χαμογελα και λιγο", η οτι δεν εχει υπαρξει απαιτηση για "καλυτερη τιμη" δηλαδη ουσιαστικα να δουλεψω χωρις κερδος, χωρις πληρωμη;

απο οποια θεση και αν δουλευεις, αν η δουλεια σου σε φερνει σε επαφη με κοσμο, με πελατες, βλεπεις τι σκατα ειναι ο μεσος πολιτης.
Εγώ είμαι από φυσικού μου χαμογελαστός, αν και υπάρχουν πελάτες που είναι ηλίθιοι με τους οποίους είμαι τυπικός (ως και προσβλητικός, γιατί δεν με νοιάζει αν δεν ξαναπατήσουν). Με όσους μου ζητάνε καλύτερη τιμή είμαι επιθετικός και συνήθως χρησιμοποιώ κάποια παραλλαγή του «τι δουλειά κάνεις; Θα σου άρεσε να σου λέω εγώ πόσα θα πάρεις;».

Όσοι έχουν ύφος «τόσα λεφτά σού αφήνω» (που συνήθως είναι πελάτες του ευρώ) τους λέω να πηγαίνουν από αλλού.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

ST48410 έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:15 Σωστά το λες. Απλά ο ψυχολογικός καταναγκασμός που μπορεί να σου προκαλέσει ο πελάτης που δεν θα αγοράσει είναι πολύ μικρότερος του προϊσταμένου που θα σε απολύσει.
Και ο πελάτης μπορεί να σε απολύσει.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”