Νέες κυκλοφορίες, προτάσεις για νέα ακούσματα, κριτικές
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Eπιτέλους λογική.
Δεν θα τους έγραφα από πείσμα λόγω της αστείας λίστας.
Μιά και ... υπάρχει ελπίδα στον παλιόκοσμο ας συνεχίσω.
Επιμένετε να αγνοείτε τους Σπυριδούλα
Επειδή ο Παύλος είπε το μπαναλοσαχλ "Να μ' αγαπάς" και είναι μόδα στο πχώρουμ η αποκύρηξή του ; Έλεος με την σνομπαρία
Ξέρετε πολλές ελληνικές μπάντες που να παίξαν έτσι ;
"I beseech you, in the bowels of Christ, think it possible you may be mistaken".
Eπιτέλους λογική.
Δεν θα τους έγραφα από πείσμα λόγω της αστείας λίστας.
Μιά και ... υπάρχει ελπίδα στον παλιόκοσμο ας συνεχίσω.
Επιμένετε να αγνοείτε τους Σπυριδούλα
Επειδή ο Παύλος είπε το μπαναλοσαχλ "Να μ' αγαπάς" και είναι μόδα στο πχώρουμ η αποκύρηξή του ; Έλεος με την σνομπαρία
Ξέρετε πολλές ελληνικές μπάντες που να παίξαν έτσι ;
Εγώ δεν τον άντεχα τον Σιδηρόπουλο και πολύ περισσότερο δεν άντεχα αυτό το στυλάκι των Σπυρόπουλων που νόμιζαν ότι είναι οι Γενικοί Γραμματείς της αναρχίας, αλλά ο ήχος ήταν καλός
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Namrail έγραψε: 30 Απρ 2018, 22:52
Ρε φίλε δεν τους πρόλαβα τους σόκρατες είναι παλιοί.
προλάβανε και ηχογραφήσανε τα τραγούδια τους.
Namrail έγραψε:Τους έχω ακούσει και δεν μου έκαναν εντύπωση. Την δυναμική που είχαν για την εποχή τους την ξέρω, την αναγνωρίζω και τη σέβιμαι αλλά θεωρώ λογικότερο να γράψω για συγκροτήματα που έχω ζήσει ο ίδιος την πορεία τους.
Η δυναμική αυτή από που εκπορευόταν;
δύο λόγους εἶναι περὶ παντὸς πράγματος, ἀντικειμένους ἀλλήλοις
And so I leave this world, where the heart
Must either break or turn to lead
Namrail έγραψε: 30 Απρ 2018, 23:07
Τα ημίζ, που πολλοί έχετε ήδη αναφέρει, είχαν ήδη χτυπήσει ταβάνι κατά τη δημιουργία τους, με τη θεματολογία που επέλεξαν.
Όπως ο Τσιφόρος και ο Ψαθάς ήταν γαμηστεροί στο είδος τους αλλά ποτέ δεν θα πήγαιναν για νόμπελ λογοτεχνίας, έτσι και τα ημίζ. Κορυφή σε αυτό που έκαναν, θεμελιωτές της σκηνής αλλά σε καμία περίπτωση οι τοπ έβερ.
Όπως έγραψα οι txc ήταν το πλέον επιδραστικό συγκρότημα για την σκηνή. Ίσως και οι ffc.
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.
Namrail έγραψε: 30 Απρ 2018, 23:07
Τα ημίζ, που πολλοί έχετε ήδη αναφέρει, είχαν ήδη χτυπήσει ταβάνι κατά τη δημιουργία τους, με τη θεματολογία που επέλεξαν.
Όπως ο Τσιφόρος και ο Ψαθάς ήταν γαμηστεροί στο είδος τους αλλά ποτέ δεν θα πήγαιναν για νόμπελ λογοτεχνίας, έτσι και τα ημίζ. Κορυφή σε αυτό που έκαναν, θεμελιωτές της σκηνής αλλά σε καμία περίπτωση οι τοπ έβερ.
Όπως έγραψα οι txc ήταν το πλέον επιδραστικό συγκρότημα για την σκηνή. Ίσως και οι ffc.
Οι ffc είχαν μεγαλύτερη επίδραση από τους txc στη σκηνή, αν και λιγότερο ταλέντο.
sys3x έγραψε: 30 Απρ 2018, 23:09
Τρύπες χωρίς καμία επιπλέον συζήτηση, δεν είναι μόνο ο Γιάννης, είναι και ο Μπάμπης και οι Γιώργηδες όλοι γαμάνε.
Επίσης αφήνω αυτήν την κομματούνγκα εδώ:
Καθαρα τοπικα ειναι οι Τρυπες, αλλα κρινομενα σε παγκοσμιο επιπεδο , το συγκροτημα Τρυπες δεν φτουρα μπρος στο τιτανιο Ροτενκραηστ.
Γιωργης έγραψε: 29 Απρ 2018, 16:43
συνθετικοι, αλλα εσεις ειστε αραβες, σλαβοι και αλβανοι, απογονοι της οθωμανικης αυτοκρατοριας. δε με κανει εντυπωση που ουτε καν τους εχετε στη λιστα. κουνηστε τον κωλο σας μπας και ερθουν τουριστες να δουν τα αρχαια, σπαστε πιατα, φτυστε πεντοχιλιαρα και σφαλιαριστε τα στα κουτελα σας, εμπρος, λοιπον τι περιμενετε;
Η Μαρίνα πάντως είναι πολύ καλή ζωγράφος ε και δεν το λέω επειδή είναι πόντια.
Cavaliere έγραψε: 29 Απρ 2018, 17:27
Οι Τρύπες, όσο καραγκιόζης και αν είναι ο Αγγελάκας, όσο δήθεν και υφάκιας, όσο ντεμέκ και κρυφοκατίνα, οι Τρύπες ήταν η σοβαρότερη προσπάθεια για την εποχή τους.
Μια χαρά είναι ο άνθρωπος και αληθινός καλλιτέχνης.
Υπαρχει και ο ανεπαναληπτος δισκος 666 των Aphroodite's Child
Απο wiki:
Οι Aphrodite's Child (Παιδί της Αφροδίτης, συντομογραφία AC) ήταν ελληνικό συγκρότημα προοδευτικής ροκ μουσικής που ιδρύθηκε το 1967 από τους Βαγγέλη Παπαθανασίου (πλήκτρα), Ντέμη Ρούσσο (μπάσο κιθάρα και φωνητικά), Λουκά Σιδερά (ντράμς και φωνητικά), και Αργύρη "Silver" Κουλούρη (κιθάρα)
Με τον καιρό, το άλμπουμ αναγνωρίστηκε ως ένα από τα σημαντικότερα έργα πρώιμης προοδευτικής ροκ μουσικής (παγκοσμίως).
“A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song.”—Joan Walsh Anglund