!!! DEVELOPMENT MODE !!!

11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Εδώ συζητάμε οτιδήποτε δεν περιλαμβάνεται στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Άβαταρ μέλους
elchav
Δημοσιεύσεις: 8659
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 16:27

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από elchav »

Και τις εφημερίες των γιατρών
Άγνωστος Πατέρας Χελώνων
Άβαταρ μέλους
Chainis
Δημοσιεύσεις: 21281
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 19:39
Phorum.gr user: Chainis

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chainis »

Ορέστης 35 έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:04 Υπαρχει πιεση απο τους εργοδοτες να ειναι σβελτοι.
Κι από τους ίδιους για να έχουν περισσότερα φιλοδωρήματα.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας

Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Άβαταρ μέλους
Lord Brum
Δημοσιεύσεις: 17430
Εγγραφή: 08 Δεκ 2018, 00:27
Phorum.gr user: coriander

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Lord Brum »

brb και tyt έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:09
elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:07 Αποφοιτος ΑΕΙ με μάστερ και νεοεισερχόμενος στην αγορά εργασίας παίρνει 5-6 κατοστάρικα καθαρά, κι ο ντελιβεράς θα καθαρίζει 710 (μαζί με επιδόματα 800).

Που ζείτε ρε μλκ;
Τι δουλειά θα κάνει ο απόφοιτος; Και γιατί είναι μέσο σύγκρισης;

Τελικά έχουμε πολλούς Μέρκελ (να αποφασίζουν για άλλους από την καρέκλα τους).
κλασική αριστερή εξίσωση/ισοπέδωση
ο ντελιβεράς είναι κατ ουσίαν ανειδίκευτος εργάτης σαφώς και θα πάρει τα λιγότερα στην αγορά εργασίας, ο καθένας μπορεί να κάνει τη δουλειά του. Δεν είναι επιθυμιτή δουλειά ούτε θα ήθελε κανείς να την κάνει αλλά όλοι μπορούν αν την κάνουν. Από εκεί και πέρα με τέτοιες λογικές λογική η απέχθειά σας στην αριστεία.
Επί του θέματος θα έπρεπε να υποχρεώνεται ο εργοδότης είτε να παρέχει ο ίδιος μέσο μετακίνησης και να καλύπτει έξοδα συντήρησης και καύσιμα (και κράνος) είτε να πληρώνει τον εργαζόμενο για τη χρήση δου δικού του μέσου. Η αμοιβή είναι θέμα διαπραγμάτευσης και προφανώς διαπραγματευτική ισχύ δεν έχουν οι ανειδίκευτοι εργάτες σε πριδόδους υψηλής ανεργείας.
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
brb και tyt
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6812
Εγγραφή: 17 Οκτ 2018, 15:11

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από brb και tyt »

Lord Brum έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:24
brb και tyt έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:09
elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:07 Αποφοιτος ΑΕΙ με μάστερ και νεοεισερχόμενος στην αγορά εργασίας παίρνει 5-6 κατοστάρικα καθαρά, κι ο ντελιβεράς θα καθαρίζει 710 (μαζί με επιδόματα 800).

Που ζείτε ρε μλκ;
Τι δουλειά θα κάνει ο απόφοιτος; Και γιατί είναι μέσο σύγκρισης;

Τελικά έχουμε πολλούς Μέρκελ (να αποφασίζουν για άλλους από την καρέκλα τους).
κλασική αριστερή εξίσωση/ισοπέδωση
ο ντελιβεράς είναι κατ ουσίαν ανειδίκευτος εργάτης σαφώς και θα πάρει τα λιγότερα στην αγορά εργασίας, ο καθένας μπορεί να κάνει τη δουλειά του. Δεν είναι επιθυμιτή δουλειά ούτε θα ήθελε κανείς να την κάνει αλλά όλοι μπορούν αν την κάνουν. Από εκεί και πέρα με τέτοιες λογικές λογική η απέχθειά σας στην αριστεία.
Επί του θέματος θα έπρεπε να υποχρεώνεται ο εργοδότης είτε να παρέχει ο ίδιος μέσο μετακίνησης και να καλύπτει έξοδα συντήρησης και καύσιμα (και κράνος) είτε να πληρώνει τον εργαζόμενο για τη χρήση δου δικού του μέσου. Η αμοιβή είναι θέμα διαπραγμάτευσης και προφανώς διαπραγματευτική ισχύ δεν έχουν οι ανειδίκευτοι εργάτες σε πριδόδους υψηλής ανεργείας.
Αν εγώ είμαι αριστερός εσύ είσαι Νεοναζί. Κλασικός κοινωνικός αυτοματισμός.

Και συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Δεν είπες τι δουλειά θα κάνει ο απόφοιτος, θα είναι στο αντικείμενο του ή θα είναι ντελιβεράς;
Ο Λεωνίδας, ο Κολοκοτρώνης και οι Ταγματασφαλίτες
Γάταρος έγραψε: 05 Φεβ 2019, 15:27
Άβαταρ μέλους
elchav
Δημοσιεύσεις: 8659
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 16:27

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από elchav »

Αν δεν βρίσκει δουλειά στο αντικείμενο του και δουλέψει ως ντελιβεράς, λογίζεται ανιδείκευτος.

Θεωρείς πως ο απόφοιτος Κοινωνιολογίας παίρνει παραπάνω λεφτά από τον απόφοιτο ΕΠΑΛ όταν σου φέρνει σουβλάκια;
Άγνωστος Πατέρας Χελώνων
Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 9233
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA »

brb και tyt έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:38 Δεν είπες τι δουλειά θα κάνει ο απόφοιτος, θα είναι στο αντικείμενο του ή θα είναι ντελιβεράς;
Εάν ο απόφοιτος είναι τόσο ηλίθιος που να διαλέξει π.χ. μαθηματικός ή κοινωνικές επιστήμες ή πάντειο ή αθλητικά ή δημοσιογράφος - ναι τότε θα καταλήξει ντελιβεράς ή στην καλύτερη περίπτωση σουβλακοτυλιχτής!!!

Επίσης, είδε ποτέ κάποιος πως κυκλοφορούν οι ντελιβεράδες;
Μόνο ένας στους 10 έχει κράνος!!! Χώρια βέβαια ότι έχουν χεσμένο τον ΚΟΚ...
Οπότε μπορεί να κάνουμε λάθος να μιλάμε για νεκρούς ντελιβεράδες, αλλά μπορεί να ήταν απλά βλαμμένα...

.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Άβαταρ μέλους
Thor
Δημοσιεύσεις: 13493
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 16:13
Phorum.gr user: Thor

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Thor »

Airman68 έγραψε: 10 Ιαν 2019, 15:44 Λογικά μου φαίνονται τα περισσότερα αιτήματά τους.
Αλλά γιατί βαρέα κι ανθυγιεινά; Θεωρητικά είναι απλοί οδηγοί που μεταφέρουν εμπόρευμα.
Οι κίνδυνοι της οδήγησης είναι ίδιοι για όλους όσους τηρούν τον ΚΟΚ.
Με το ίδιο σκεπτικό, κάθε φορά που για επαγγελματικούς λόγους θα έπρεπε να μετακινηθώ με το δικό μου όχημα και όχι με ΜΜΜ, θα έπρεπε να ζητώ βαρέα και ανθυγιεινά.
Επίσης δεν συμφωνώ με τη μη απασχόληση σε άλλα καθήκοντα. Δηλαδή αν γίνεται χαμός με τους καθήμενους πελάτες και δεν υπάρχουν παραγγελίες για διανομή θα πρέπει να απέχουν;
Πριν από πολλά χρόνια που δούλευα κάποια καλοκαίρια σε ταβέρνα, οι σερβιτόροι βοηθάγαμε και στην κουζίνα και στο κουβάλημα και στην καθαριότητα...
δεν ειναι βαρυ και ανθυγιεινο επαγγελμα,να εισαι 8 ωρες μες τον καυσωνα το καλοκαιρι,μεσα στο κρυο,τη βροχη,το χιονι το Χειμωνα;
Να κινδυνευεις ανα πασα ωρα και στιγμη να σκοτωθεις;
Το ιδιο καυσαεριο και σκονη αναπνεει καποιος πανω σ'ενα μηχανακι μεσα σε 8 ωρες και το ιδιο καποιος σ'ενα αυτοκινητο που οδηγαει για μια-δυο ωρες;
Δεν ειναι οι κινδυνοι της οδηγησης για ολους ιδιες.
Αλλιως κινδυνευει καποιος που παει στη δουλεια του και οδηγαει μια ωρα κι αλλο να ειναι πανω σε δυο τροχους 8 ωρες και περισσοτερο.
Γι αυτο κι εχει θεσπιστει υποχρεωτικα για τους επαγγελματιες οδηγους,να μη ξεπερνουν τις 8 ωρες στο τιμονι.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
brb και tyt
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6812
Εγγραφή: 17 Οκτ 2018, 15:11

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από brb και tyt »

elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:42 Αν δεν βρίσκει δουλειά στο αντικείμενο του και δουλέψει ως ντελιβεράς, λογίζεται ανιδείκευτος.

Θεωρείς πως ο απόφοιτος Κοινωνιολογίας παίρνει παραπάνω λεφτά από τον απόφοιτο ΕΠΑΛ όταν σου φέρνει σουβλάκια;
Πρέπει να ανοίξετε νήμα για τον επαγγελματικό προσανατολισμό των απόφοιτων. Εδώ είναι για τους ντελιβεράδες.
Ο Λεωνίδας, ο Κολοκοτρώνης και οι Ταγματασφαλίτες
Γάταρος έγραψε: 05 Φεβ 2019, 15:27
Ορέστης 35

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης 35 »

elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:14
brb και tyt έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:09
elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:07 Αποφοιτος ΑΕΙ με μάστερ και νεοεισερχόμενος στην αγορά εργασίας παίρνει 5-6 κατοστάρικα καθαρά, κι ο ντελιβεράς θα καθαρίζει 710 (μαζί με επιδόματα 800).

Που ζείτε ρε μλκ;
Τι δουλειά θα κάνει ο απόφοιτος; Και γιατί είναι μέσο σύγκρισης;

Τελικά έχουμε πολλούς Μέρκελ (να αποφασίζουν για άλλους από την καρέκλα τους).
Ξέρω γω;
Γιατί κάποιος του Πολυτεχνείου μπορεί σε 3 μήνες να κάνει δουλειά ντελιβερά (αν υποθέσουμε ότι δεν ξέρει να οδηγεί μηχανάκι).
Αντίθετα, κάποιος ντελιβεράς-απόφοιτος Λυκείου χρειάζεται 6-7 χρόνια για να κάνει δουλειά απόφοιτου Πολυτεχνείου

Καταλαβαίνεις πόσο περισσότεροι διαθέσιμοι υπάρχουν στον έναν κλάδο;
Έλυσα την απορία σου;
Χρειαζόταν να γράψω όλα αυτά;

Θεωρούμαι Μέρκελ επειδή μου φαίνεται ακραίο να παίρνει ντελιβεράς παραπάνω από νεοδιοριζόμενο γιατρό; :hammer:
Αυτες οι θεωριες οτι ο σπουδαγμενος πρεπει να βγαζει περισσοτερα λεφτα απο τον ασπουδαστο εχουν βαση στην κομουνιστικη θεωρια της αξιας. Αν τον νοιαζουν μονο τα λεφτα το γιατρο ας γινει κατι αλλο απο γιατρος.
Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17974
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno »

Saliveros έγραψε: 10 Ιαν 2019, 15:48
Ηράκλειτος έγραψε: 10 Ιαν 2019, 15:45 Τι σχέση έχουν τα οικονομικά αιτήματα με τους θανάτους; Αν πληρώνονται καλύτερα, θα σκοτώνονται λιγότερο; :smt017
Όχι, αλλά τουλάχιστον θα το φχαριστιούνται.
Το πρόβλημα είναι πως τους έχουν για πέταμα γενικώς. Τους λιώνουν στη δουλειά και τους πιέζουν να κάνουν πιο γρήγορα για να βγουν πολλές παραγγελίες από λίγα άτομα και έχουν γίνει καταγγελίες ότι κάποιοι βάζουν χρηματικές ποινές αν ο πελάτης πάρει τηλέφωνο να διαμαρτυρηθεί πως ακόμα περιμένει την παραγγελία του.
Πιστεύω πως υπάρχει πίεση αλλιώς γιατί να τρέχει κάποιος του σκοτωμού; Για να γυρίσει γρήγορα πίσω και να αράξει; Επίσης όλοι έχουμε δει αγγελίες να ζητείται κάποιος για ντελίβερι με δικό του μηχανάκι.
Το θέμα είναι πως κάποιος τους δουλεύει, άρα μάλλον έχουν οργανώσει την αντίδρασή τους νόμιμα και ωραία και γι' αυτό προσπαθούν να τους γελοιοποιήσουν. Επίδομα λαθών ταμειακής μηχανής; Άδεια γάμου; Θα δώσει ο σουβλατζής άδεια γάμου; νομίζω πως αυτό έγινε για να μην τους παίρνει σοβαρά κανείς.
Αντί να σταθούν στα σοβαρά θέματα όπως της ασφάλειας, όριο ωρών εργασίας αφού οδηγούν, η επιχείρηση να παρέχει το μηχανάκι και την προστασία (κράνος κλπ), κάθονται και λένε βλακείες. Ποιος θα ασχοληθεί σοβαρά μαζί τους έτσι;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Juno την 10 Ιαν 2019, 18:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
How are Albanians distorting history
Leporello έγραψε: 24 Ιαν 2019, 18:07 Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!
Άβαταρ μέλους
ΜπλεΜπουμπυς
Δημοσιεύσεις: 20369
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
Τοποθεσία: Πανταχου παρων

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΜπλεΜπουμπυς »

Thor έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:45
Airman68 έγραψε: 10 Ιαν 2019, 15:44 Λογικά μου φαίνονται τα περισσότερα αιτήματά τους.
Αλλά γιατί βαρέα κι ανθυγιεινά; Θεωρητικά είναι απλοί οδηγοί που μεταφέρουν εμπόρευμα.
Οι κίνδυνοι της οδήγησης είναι ίδιοι για όλους όσους τηρούν τον ΚΟΚ.
Με το ίδιο σκεπτικό, κάθε φορά που για επαγγελματικούς λόγους θα έπρεπε να μετακινηθώ με το δικό μου όχημα και όχι με ΜΜΜ, θα έπρεπε να ζητώ βαρέα και ανθυγιεινά.
Επίσης δεν συμφωνώ με τη μη απασχόληση σε άλλα καθήκοντα. Δηλαδή αν γίνεται χαμός με τους καθήμενους πελάτες και δεν υπάρχουν παραγγελίες για διανομή θα πρέπει να απέχουν;
Πριν από πολλά χρόνια που δούλευα κάποια καλοκαίρια σε ταβέρνα, οι σερβιτόροι βοηθάγαμε και στην κουζίνα και στο κουβάλημα και στην καθαριότητα...
δεν ειναι βαρυ και ανθυγιεινο επαγγελμα,να εισαι 8 ωρες μες τον καυσωνα το καλοκαιρι,μεσα στο κρυο,τη βροχη,το χιονι το Χειμωνα;
Να κινδυνευεις ανα πασα ωρα και στιγμη να σκοτωθεις;
Το ιδιο καυσαεριο και σκονη αναπνεει καποιος πανω σ'ενα μηχανακι μεσα σε 8 ωρες και το ιδιο καποιος σ'ενα αυτοκινητο που οδηγαει για μια-δυο ωρες;
Δεν ειναι οι κινδυνοι της οδηγησης για ολους ιδιες.
Αλλιως κινδυνευει καποιος που παει στη δουλεια του και οδηγαει μια ωρα κι αλλο να ειναι πανω σε δυο τροχους 8 ωρες και περισσοτερο.
Γι αυτο κι εχει θεσπιστει υποχρεωτικα για τους επαγγελματιες οδηγους,να μη ξεπερνουν τις 8 ωρες στο τιμονι.



Οι ΗΠΑ θα πολεμανε την Ρωσια μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ουκρανο !
brb και tyt
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6812
Εγγραφή: 17 Οκτ 2018, 15:11

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από brb και tyt »

Ο Λεωνίδας, ο Κολοκοτρώνης και οι Ταγματασφαλίτες
Γάταρος έγραψε: 05 Φεβ 2019, 15:27
Άβαταρ μέλους
Airman68
Δημοσιεύσεις: 10671
Εγγραφή: 09 Ιαν 2019, 20:22
Phorum.gr user: Airman68
Τοποθεσία: UK

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Airman68 »

Thor έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:45
Airman68 έγραψε: 10 Ιαν 2019, 15:44 Λογικά μου φαίνονται τα περισσότερα αιτήματά τους.
Αλλά γιατί βαρέα κι ανθυγιεινά; Θεωρητικά είναι απλοί οδηγοί που μεταφέρουν εμπόρευμα.
Οι κίνδυνοι της οδήγησης είναι ίδιοι για όλους όσους τηρούν τον ΚΟΚ.
Με το ίδιο σκεπτικό, κάθε φορά που για επαγγελματικούς λόγους θα έπρεπε να μετακινηθώ με το δικό μου όχημα και όχι με ΜΜΜ, θα έπρεπε να ζητώ βαρέα και ανθυγιεινά.
Επίσης δεν συμφωνώ με τη μη απασχόληση σε άλλα καθήκοντα. Δηλαδή αν γίνεται χαμός με τους καθήμενους πελάτες και δεν υπάρχουν παραγγελίες για διανομή θα πρέπει να απέχουν;
Πριν από πολλά χρόνια που δούλευα κάποια καλοκαίρια σε ταβέρνα, οι σερβιτόροι βοηθάγαμε και στην κουζίνα και στο κουβάλημα και στην καθαριότητα...
δεν ειναι βαρυ και ανθυγιεινο επαγγελμα,να εισαι 8 ωρες μες τον καυσωνα το καλοκαιρι,μεσα στο κρυο,τη βροχη,το χιονι το Χειμωνα;
Να κινδυνευεις ανα πασα ωρα και στιγμη να σκοτωθεις;
Το ιδιο καυσαεριο και σκονη αναπνεει καποιος πανω σ'ενα μηχανακι μεσα σε 8 ωρες και το ιδιο καποιος σ'ενα αυτοκινητο που οδηγαει για μια-δυο ωρες;
Δεν ειναι οι κινδυνοι της οδηγησης για ολους ιδιες.
Αλλιως κινδυνευει καποιος που παει στη δουλεια του και οδηγαει μια ωρα κι αλλο να ειναι πανω σε δυο τροχους 8 ωρες και περισσοτερο.
Γι αυτο κι εχει θεσπιστει υποχρεωτικα για τους επαγγελματιες οδηγους,να μη ξεπερνουν τις 8 ωρες στο τιμονι.
Τότε θα πρέπει να παίρνουν το επίδομα όταν υπάρχουν ακραία/επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα.
Ή όταν οδηγούν σε περιβάλλον αυξημένης ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Δεν είναι όλες τις ώρες αντίξοες οι συνθήκες οδήγησης
Και ο κίνδυνος να σκοτωθείς αυξάνεται όταν δεν τηρείς τον ΚΟΚ.
Yippie Kay Yay
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Thor έγραψε: 10 Ιαν 2019, 14:54 τα αυτονοητα δηλαδη που ζητουν,σου φαινονται παραλογα;
παραλογα, οχι. απολυτως λογικα και αυτονοητα, ολα. πλην ενος.*

ομως, κανενα απο αυτα, δεν μπορει να μειωσει τα ατυχηματα, τους νεκρους. πατανε λοιπον στο θανατο των συναδελφων τους, για να βελτιωσουν την τσεπη τους.

* ο εξοπλισμος ασφαλειας, το κρανος δηλαδη και ο αναλογος ρουχισμος. ειναι το μονο που εχει σχεση με την ασφαλεια, αλλα και το μονο που δεν στεκει να το ζητανε απο τους εργοδοτες. καθενας απο αυτους, εχει δικο του εξοπλισμο εφοσον ειναι μοτοσικλετιστης. σιγα μη βαζουν στο κεφαλι τους το βρωμοκρανοε που εβαζε και ο προηγουμενος.
το οτι δεν το φορανε, ειναι επειδη δε θελουν, οχι επειδη δεν εχουν κρανος.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:14
Ξέρω γω;
Γιατί κάποιος του Πολυτεχνείου μπορεί σε 3 μήνες να κάνει δουλειά ντελιβερά (αν υποθέσουμε ότι δεν ξέρει να οδηγεί μηχανάκι).
Αντίθετα, κάποιος ντελιβεράς-απόφοιτος Λυκείου χρειάζεται 6-7 χρόνια για να κάνει δουλειά απόφοιτου Πολυτεχνείου

Καταλαβαίνεις πόσο περισσότεροι διαθέσιμοι υπάρχουν στον έναν κλάδο;
εγω δεν καταλαβαινω. αν υπαρχουν, θα ρυθμιστει αναλογα η αγορα. μπορει να ειναι λιγοτεροι αυτοι που ειναι διατεθειμενοι να αντεξουν τις κακουχιες του ντελιβερα, και αρα να πρεπει να πληρωθουν περισσοτερο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Περί ανέμων και υδάτων”