!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Arisvilla
Δημοσιεύσεις: 10029
Εγγραφή: 13 Μάιος 2019, 16:40

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Arisvilla »

Μια χαρά τα γράφει ο συνάδελφος. Τα βίντεο δόθηκαν κατά παραγγελία της κυβέρνησης με σκοπό να δημιουργήσουν αμφιβολίες για το τι προκάλεσε την έκρηξη. Ομως και ένας χαζός καταλαβαίνει οτι μια έκρηξη και η πυρόσφαιρα δεν γίνεται να προκλήθηκαν από λαμαρίνες ούτε από τα ελαια σιλικόνης οπως απέδειξαν οι πραγματογνώμονες. Μέχρι και ο γαλάζιος Χατζηνικολάου με πρωτοσέλιδο του προχθές το αναφέρει.
Άβαταρ μέλους
Saturn
Δημοσιεύσεις: 12268
Εγγραφή: 21 Ιουν 2023, 08:35
Phorum.gr user: Saturn

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Saturn »

Είχα μια απορία, αν ξέρουμε γενικότερα πώς συμβαίνει η μετακίνηση λαθρεμπορίου, και θέλησα να το ψάξω, έτσι για να έχουμε μια ιδέα γενικότερα
chatgpt:


Μεταφορά αερίων και λαθρεμπόριο


Για να μπορέσουν να μεταφερθούν υδρογονάνθρακες ή άλλα εύφλεκτα υλικά σε μεγάλες ποσότητες, συνήθως χρησιμοποιούνται συγκεκριμένα δοχεία που εξασφαλίζουν τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την εύκολη μεταφορά των υλικών. Ειδικά αν πρόκειται για λαθραία φορτία, η επιλογή του τύπου και του μεγέθους των δοχείων θα μπορούσε να ποικίλλει ανάλογα με τις ανάγκες και τους στόχους των ατόμων που τα μεταφέρουν, αλλά γενικά θα ακολουθούν τις παρακάτω κατηγορίες:
1. Δοχεία με Συμπιεσμένα Αέρια (Κυλινδρικά Δοχεία)

Τι είναι: Τα κυλινδρικά δοχεία είναι συνήθως φιαλίδια ή φιάλες υψηλής πίεσης που περιέχουν αέρια ή αέριους υδρογονάνθρακες (όπως προπάνιο, μεθάνιο κ.λπ.). Συνήθως κατασκευάζονται από χάλυβα ή αλουμίνιο για να αντέχουν σε υψηλές πιέσεις.
Μέγεθος: Μπορούν να κυμαίνονται από μικρές φιάλες 1-2 κιλών (που χρησιμοποιούνται συνήθως για οικιακή χρήση) έως μεγαλύτερες φιάλες 20-50 κιλών ή ακόμα και φιάλες 100 κιλών για βιομηχανική χρήση.
Προορισμός: Αυτά τα δοχεία μπορεί να χρησιμοποιηθούν για τη μεταφορά αερίων και εύφλεκτων υλικών σε μεγάλες αποστάσεις, και σε περιπτώσεις λαθραίων φορτίων, μπορεί να είναι κρυμμένα σε φορτία ή ειδικά κατασκευασμένα κουτιά ή θήκες για να μην γίνουν αντιληπτά.

2. Δοχεία Χημικών Υγρών (Δοχεία και Δεξαμενές)

Τι είναι: Για τη μεταφορά υγρών υδρογονανθράκων ή άλλων εύφλεκτων υλικών (π.χ. βενζίνης, ντίζελ, διαλυτών, κ.λπ.), χρησιμοποιούνται δοχεία μεταφοράς, δεξαμενές και βαρέλια.
Μέγεθος: Η χωρητικότητα αυτών των δοχείων μπορεί να φτάσει μέχρι και 200 λίτρα ανά βαρέλι ή δεξαμενές μεγάλου όγκου για εμπορική χρήση που κυμαίνονται από 1.000 έως 10.000 λίτρα.
Προορισμός: Η μεταφορά υγρών αυτών των τύπων σε μεγάλες ποσότητες συνήθως απαιτεί δεξαμενές σε φορτηγά ή βαγόνια τρένων, με το φορτίο να είναι ή να μεταφέρεται από "tankers" ή φορτηγά που διαθέτουν ειδικές δεξαμενές.

3. Δοχεία Μεταφοράς Υγρών με Χημικές Συνθέσεις (Καμπίνες ή Κοντέινερ)

Τι είναι: Αν το φορτίο είναι υγρό και απαιτεί ιδιαίτερη προστασία από θερμότητα ή διαρροές, χρησιμοποιούνται ειδικά κοντέινερ ή καμπίνες. Αυτά είναι επενδεδυμένα με υλικά που αντέχουν στη θερμοκρασία και τη χημική αντίδραση των υλικών.
Μέγεθος: Κοντέινερ 20 ή 40 ποδιών (περίπου 6 και 12 μέτρα αντίστοιχα) για μεταφορά μεγάλων ποσοτήτων, που συνήθως μεταφέρονται με πλοία ή μεγάλα φορτηγά.

4. Ειδικά Δοχεία για Λαθραία Φορτία

Τι είναι: Ειδικές κατασκευές ή μηχανισμοί για λαθραία φορτία, οι οποίοι μπορεί να περιλαμβάνουν μικρές, εύχρηστες συσκευασίες, ή ακόμα και κρυμμένα δοχεία σε εσωτερικούς χώρους που είναι δύσκολο να εντοπιστούν. Αυτά τα δοχεία μπορεί να είναι τόσο μικρά ώστε να χωρούν σε μια κανονική αποσκευή ή σε κρυφούς χώρους του οχήματος.
Μέγεθος: Ποικίλλει. Πιθανώς 10-30 λίτρα ανά μονάδα για μικρές ποσότητες υλικών.

Πιθανές Πηγές Μεταφοράς για Υδρογονάνθρακες ή Λαθραία Φορτία:

Μικρές συσκευασίες που χρησιμοποιούνται για το λαθρεμπόριο, συχνά σε περιορισμένες ποσότητες και κρυμμένες μέσα σε άλλους τύπους φορτίων.
Μεγάλα βαρέλια ή φιάλες συμπιεσμένων αερίων που μπορεί να μεταφερθούν μέσα σε εμπορικά φορτηγά ή ακόμα και μέσα σε σιδηροδρομικά βαγόνια.
Βιομηχανικά δοχεία όπως εκείνα που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά καυσίμων ή διαλυτών με ειδικές συσκευές ασφάλειας (για να μην διαρρεύσουν ή γίνουν αντιληπτά εύκολα).

Η ακριβής διάσταση ή ποσότητα εξαρτάται από τις ανάγκες της μεταφοράς, αλλά γενικά για λαθραία φορτία υδρογονανθράκων, τα υλικά μπορούν να τοποθετηθούν σε μικρότερες συσκευασίες (π.χ. βαρέλια 50-200 λίτρων ή φιάλες 10-20 κιλών) που μπορεί να είναι πιο εύκολο να διακινηθούν και να κρυφτούν μέσα σε μεγαλύτερα φορτία.
..................
Όταν μιλάμε για τη μεταφορά αερίων (όπως υδρογονάνθρακες σε αέρια κατάσταση, π.χ. προπάνιο, μεθάνιο ή άλλα αέρια καύσιμα) σε τρένα, η συσκευασία και οι μέθοδοι μεταφοράς διαφέρουν, καθώς τα αέρια απαιτούν ειδικές συνθήκες αποθήκευσης και διαχείρισης λόγω της φύσης τους (υψηλή πίεση, επικινδυνότητα για εκρήξεις κ.λπ.).
1. Φιάλες Υψηλής Πίεσης για Αέρια (Κυλινδρικά Δοχεία)

Τι είναι: Τα αέρια υδρογονανθράκων, όπως το προπάνιο και το ασετυλένιο, συχνά μεταφέρονται σε κυλινδρικές φιάλες ή φιάλες υψηλής πίεσης. Αυτά τα δοχεία κατασκευάζονται από χάλυβα ή αλουμίνιο για να αντέχουν σε υψηλή πίεση και να διατηρούν τα αέρια υπό ασφάλεια.
Μέγεθος:
Μικρές φιάλες (1-10 κιλά), όπως εκείνες που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά αερίων σε οικιακή ή βιομηχανική χρήση.
Μεγαλύτερες φιάλες (50-100 κιλά) για επαγγελματική χρήση ή για μεγαλύτερες ποσότητες αερίων.
Μεταφορά: Οι φιάλες μπορούν να μεταφερθούν με φορτηγά ή σιδηροδρομικά βαγόνια που είναι εξοπλισμένα για τη μεταφορά επικίνδυνων υλών.

2. Δοχεία Συμπιεσμένων Αερίων (Φιάλες Υψηλής Πίεσης για Υδρογονάνθρακες)

Τι είναι: Σε περιπτώσεις πιο ισχυρών υδρογονανθράκων, όπως το ασετυλένιο (που είναι επικίνδυνο για εκρήξεις υπό συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας), χρησιμοποιούνται εξειδικευμένα κυλινδρικά δοχεία υψηλής πίεσης. Ειδικά συστήματα αποθήκευσης και διαχείρισης σχεδιάζονται για να περιλαμβάνουν τις ασφαλείς διαδικασίες κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.
Μέγεθος: Αυτά τα δοχεία μπορεί να είναι μεγάλου μεγέθους, από 20 έως 50 κιλά ή ακόμη και 100 κιλά, και να καταλαμβάνουν τον απαιτούμενο χώρο στα βαγόνια ή φορτηγά.
Μεταφορά: Κατά την αποθήκευση και τη μεταφορά αυτών των αερίων, τα βαγόνια και τα φορτηγά πρέπει να πληρούν τις ειδικές προδιαγραφές ασφαλείας για επικίνδυνα αέρια.

3. Ειδικές Δεξαμενές Υγροποιημένων Αερίων (LNG - Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο)

Τι είναι: Ειδικά διαμορφωμένες δεξαμενές μεταφοράς για αέρια σε υγροποιημένη μορφή (π.χ. Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο – LNG) χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά μεγάλων ποσοτήτων αερίων που πρέπει να διατηρηθούν σε υγρή κατάσταση με θερμοκρασίες πολύ χαμηλές.
Μέγεθος: Αυτές οι δεξαμενές είναι μεγάλες και τοποθετούνται σε εξειδικευμένα βαγόνια ή φορτηγά. Η χωρητικότητα μπορεί να φτάσει σε χιλιάδες λίτρα (π.χ. 1.000-10.000 λίτρα).
Μεταφορά: Αυτές οι δεξαμενές μεταφέρονται κυρίως μέσω μεγάλων τρένων που είναι εξοπλισμένα με ειδικά χαρακτηριστικά ασφαλείας και ψύξης για την αποθήκευση του LNG.

4. Μεταφορά μέσω Συσκευών Λαθρεμπορίου ή Κρυφών Κοιλοτήτων

Τι είναι: Σε περιπτώσεις λαθρεμπορίου, τα αέρια μπορεί να μεταφέρονται σε μικρότερες φιάλες υψηλής πίεσης ή ακόμα και να κρύβονται σε λιγότερο εμφανή μέρη του βαγονιού, όπως εσωτερικά τοιχώματα ή κρυμμένες θήκες.
Μέγεθος: Συνήθως πρόκειται για μικρές φιάλες ή μικρές δεξαμενές, που είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμες και κρυμμένες.
Μεταφορά: Αυτά τα μικρότερα δοχεία μεταφέρονται μέσα σε εμπορικά φορτία ή μαζί με άλλα προϊόντα, προκειμένου να μην εντοπιστούν εύκολα από τις αρχές.
....................................
4. Μεταφορά μέσω Συσκευών Λαθρεμπορίου ή Κρυφών Κοιλοτήτων

Τι είναι: Σε περιπτώσεις λαθρεμπορίου, τα αέρια μπορεί να μεταφέρονται σε μικρότερες φιάλες υψηλής πίεσης ή ακόμα και να κρύβονται σε λιγότερο εμφανή μέρη του βαγονιού, όπως εσωτερικά τοιχώματα ή κρυμμένες θήκες.
Μέγεθος: Συνήθως πρόκειται για μικρές φιάλες ή μικρές δεξαμενές, που είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμες και κρυμμένες.
Η μεταφορά αερίων μέσω λαθρεμπορίου, όπως προαναφέρθηκε, γίνεται κυρίως με μικρές φιάλες ή δεξαμενές υψηλής πίεσης, οι οποίες μπορούν να κρυφτούν σε διάφορα μέρη του τρένου. Αυτή η μέθοδος είναι συχνά προτιμώμενη για το λαθρεμπόριο, επειδή επιτρέπει την απόκρυψη των επικίνδυνων φορτίων και καθιστά δύσκολη την ανίχνευση τους κατά τη διάρκεια ελέγχων. Εδώ είναι περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς αυτά τα αέρια μπορούν να μεταφερθούν:
1. Μικρές Φιάλες Υψηλής Πίεσης

Τι είναι: Αυτές οι φιάλες χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά αερίων υπό πίεση. Συνήθως κατασκευάζονται από χάλυβα ή αλουμίνιο για να αντέχουν σε υψηλή πίεση και διαρροές. Οι μικρές φιάλες είναι κατάλληλες για τη μεταφορά αερίων όπως το ασετυλένιο, το προπάνιο ή το βουτάνιο, τα οποία είναι εύφλεκτα.
Μέγεθος: Οι φιάλες μπορούν να έχουν χωρητικότητα από 1 έως 10 κιλά για μικρές ποσότητες αερίων ή από 20 έως 50 κιλά για μεγαλύτερες ποσότητες.
Τοποθέτηση στο τρένο: Αυτές οι φιάλες μπορούν να τοποθετηθούν σε λιγότερο προφανή μέρη του τρένου, όπως στις εσωτερικές κοιλότητες ή σε ειδικές κρυφές θήκες μέσα στο βαγόνι. Για παράδειγμα, μπορεί να κρυφτούν πίσω από ξύλινες επενδύσεις ή σε εσωτερικές αποθήκες που είναι δύσκολο να ελεγχθούν.

2. Μικρές Δεξαμενές Υψηλής Πίεσης

Τι είναι: Πρόκειται για μικρές, κινητές δεξαμενές ή μεταλλικά δοχεία που περιέχουν αέρια υπό πίεση. Αυτές οι δεξαμενές είναι σχεδιασμένες για να μεταφέρουν εύφλεκτα αέρια σε υψηλές πιέσεις και να προστατεύουν τα αέρια από την απώλεια ή την αναθυμίαση.
Μέγεθος: Αυτές οι δεξαμενές είναι πιο μεγάλες σε σχέση με τις μικρές φιάλες, και η χωρητικότητά τους μπορεί να φτάνει και τα 100 κιλά ή περισσότερο.
Τοποθέτηση στο τρένο: Αυτές οι δεξαμενές μπορεί να κρυφτούν σε αποθήκες που δεν είναι άμεσα προσβάσιμες ή σε τμήματα του βαγονιού που δεν αναμένονται να ελεγχθούν εύκολα. Αυτές οι περιοχές μπορεί να περιλαμβάνουν τον κάτω όροφο των βαγονιών, εσωτερικούς διαδρόμους ή κρυφούς αποθηκευτικούς χώρους που δεν είναι εμφανείς.

3. Κρυφές Θήκες ή Εσωτερικές Κοιλότητες

Τι είναι: Οι λαθρεμπόροι μπορεί να δημιουργήσουν εσωτερικές κοιλότητες ή να μετατρέψουν υπάρχοντες χώρους του βαγονιού σε κρυφούς χώρους αποθήκευσης αερίων. Αυτοί οι χώροι μπορεί να έχουν μικρές δεξαμενές ή φιάλες, οι οποίες κρύβονται πίσω από τοίχους, κάτω από καθίσματα ή σε άλλες περιοχές που είναι δύσκολο να ελεγχθούν.
Μέγεθος: Αυτοί οι κρυφοί χώροι μπορούν να φιλοξενήσουν μικρές φιάλες ή ακόμα και μεγαλύτερες δεξαμενές, ανάλογα με τον διαθέσιμο χώρο στο βαγόνι.
Τοποθέτηση στο τρένο: Οι πιο συνηθισμένες περιοχές για κρυφούς αποθηκευτικούς χώρους είναι τα κάτω διαμερίσματα των βαγονιών, τα πατώματα ή τα διαλείμματα των βαγονιών που δεν είναι εύκολα προσβάσιμα χωρίς εξειδικευμένο έλεγχο.

4. Μεταφορά μέσα σε Άλλα Εμπορικά Φορτία

Τι είναι: Τα αέρια μπορούν να κρυφτούν σε κοντέινερ ή φορτία που είναι λιγότερο ύποπτα για έλεγχο, όπως εμπορικά αγαθά (π.χ., χαρτιά, ξύλο, μεταλλικά προϊόντα). Η τοποθέτηση των φιαλών ή δεξαμενών μέσα σε τέτοια φορτία βοηθά στο να μην εντοπιστούν κατά τη διάρκεια επιφανειακών ελέγχων.
Μέγεθος: Μπορούν να τοποθετηθούν φιάλες ή μικρές δεξαμενές με χωρητικότητα από 1 έως 50 κιλά, ανάλογα με το μέγεθος του φορτίου.
Τοποθέτηση στο τρένο: Οι φιάλες ή οι δεξαμενές μπορούν να τοποθετηθούν μέσα σε εμπορικά φορτία, πίσω από ή κάτω από άλλες αποθήκες ή φορτία, ώστε να μην εντοπιστούν εύκολα.

Αυτή η μέθοδος μεταφοράς μέσω κρυφών θηκών και λαθρεμπορίου εξαρτάται από την ικανότητα να αποφεύγονται οι έλεγχοι ή να χρησιμοποιούνται μηχανισμοί που μειώνουν την ανίχνευση. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα βαγόνια που μεταφέρουν τέτοια φορτία δεν είναι εύκολα διακριτά και θα απαιτούσαν εξειδικευμένο εξοπλισμό ή προσέγγιση για να ανιχνευθούν.
.............................................
α) Για 3 τόνους αερίου (π.χ. υδρογόνο ή άλλες εύφλεκτες ουσίες), αυτό το ποσό μπορεί να κρυφτεί σε ένα βαγόνι, είτε εμπορικό είτε επιβατικό, αλλά εξαρτάται από τον τύπο του αερίου και τις συνθήκες μεταφοράς. Σε εμπορικά βαγόνια, η αποθήκευση αυτών των ποσοτήτων μπορεί να γίνει πιο διακριτικά μέσα σε ειδικές κρυφές θήκες ή μεταξύ άλλων φορτίων. Σε επιβατικό βαγόνι, οι δυσκολίες απόκρυψης αυξάνονται, αλλά θεωρητικά είναι εφικτό εάν τα αέρια είναι σε μικρές συσκευασίες, όπως φιάλες ή δεξαμενές υψηλής πίεσης.

β) Στο λαθρεμπόριο, η συνήθης πρακτική είναι η μεταφορά μικρών ποσοτήτων σε κρυφές συσκευασίες, λόγω του κινδύνου εντοπισμού και της ευκολίας απόκρυψης. Στην περίπτωση λαθρεμπορίου καυσίμων ή διαλυτών που χρησιμοποιούνται για ναρκωτικά, συνήθως προτιμώνται μικρές συσκευασίες (π.χ. φιάλες ή μικρές δεξαμενές) που μπορούν να χωρέσουν σε διάφορες κρυφές θέσεις, όπως εσωτερικά τοιχώματα ή κάτω από άλλα εμπορεύματα.
Αέρια που μπορεί να διακινούνται με αυτόν τον τρόπο:

Υδρογόνο (Η₂): Χρησιμοποιείται σε βιομηχανίες, αλλά και στη παραγωγή ναρκωτικών, ως καύσιμο ή στην παραγωγή άλλων ουσιών.
Ακετονίδιο (Acetone): Χρησιμοποιείται για την παραγωγή ναρκωτικών και μπορεί να κρυφτεί σε μικρές φιάλες.
Μεθάνιο (CH₄) ή άλλα αέρια καυσίμων: Παρόμοιοι στόχοι με το υδρογόνο, είναι εξαιρετικά εύφλεκτα και ενδέχεται να μεταφέρονται με μικρές συσκευασίες.
Αμμωνία (NH₃): Σε κάποιες περιπτώσεις χρησιμοποιείται παράνομα για την παραγωγή εκρηκτικών ή ως συστατικό άλλων επικίνδυνων ουσιών.
Εάν το αέριο είναι σε μικρές φιάλες 10-20 κιλών (οι πιο συνηθισμένες για τη μεταφορά μικρών ποσοτήτων), για να φτάσουμε τις 3 τόνους αερίου που αναφέρθηκαν (όπως για την πυρομπάλα):

Θα χρειάζονταν 150-300 μικρές φιάλες των 10-20 κιλών για να φτάσουμε συνολικά 3 τόνους.
Αν οι φιάλες ήταν μεγαλύτερες (π.χ. 100 κιλών), θα χρειάζονταν μόνο 30-50 φιάλες.

Συμπέρασμα:

Αυτές οι ποσότητες θα μπορούσαν να μεταφερθούν σε ένα ή δύο βαγόνια (ανάλογα με το μέγεθος και τη χωρητικότητα), ακόμα και αν ήταν κρυμμένες σε μικρές θήκες ή διαμερίσματα του τρένου. Αν πρόκειται για διακίνηση μεμονωμένων φορτίων αερίων, θα μπορούσαν να είναι μικρές ποσότητες που ενσωματώνονται σε άλλες εμπορικές αποστολές για να περάσουν απαρατήρητες. Έτσι, η φόρτωση αυτών των μικρών φιαλών ή μεγαλύτερων δεξαμενών σε ένα τρένο είναι εφικτό και οικονομικά συμφέρει τον διακινητή.

Ο διακινητής μπορεί να φορτώσει τις φιάλες σε πολλά διακριτικά σημεία του τρένου, καθιστώντας τη μεταφορά αυτών των μικρών ποσοτήτων απολύτως εφικτή και πιο δύσκολη να εντοπιστεί από τις αρχές.
δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν ... κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς
Άβαταρ μέλους
SeaHawk
Δημοσιεύσεις: 6997
Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από SeaHawk »

Arisvilla έγραψε: 11 Φεβ 2025, 12:45 Απο συνάδελφο στο fb.
- Ουδέποτε ισχυρίσθηκαν οι πραγματογνώμονες των συγγενών ότι η έκρηξη προήλθε από υλικό που βρισκόταν στα τρία πρώτα βαγόνια.
Δεν μας εφταναν οι παπαριες απο τους δικους μας εδω,επρεπε να φερουμε και εισαγωμενες απο το φου μπου
Άβαταρ μέλους
Πασιφάη
Δημοσιεύσεις: 17045
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:32

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πασιφάη »

Μαντρόσκυλα γαμημένα.
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Άβαταρ μέλους
vatraxos
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 10551
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 22:26
Τοποθεσία: Ειδυλλιακή

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vatraxos »

Otto Weininger έγραψε: 10 Φεβ 2025, 21:25
vatraxos έγραψε: 10 Φεβ 2025, 21:22
Otto Weininger έγραψε: 10 Φεβ 2025, 21:17

Θα μπορούσε, όλες τις συμβάσεις επι ζαιων τις πήρε.
Αλλά δεν είπα αυτό.

Ρώτησα ποιος εχει ωφεληθεί με την καθυστέρηση. Ο Μητσοτάκης; Σίγουρα όχι.

Πάρε παράδειγμα από τον Ευαγγελάτο τι ωραία που έριξε την πιρουέτα.
Τις μεγαλύτερες, επί των ημερών σας τις πήρε.

Και video διαρρέει το πρωτοπαλήκαρό του, ο γλοιώδης δημοσιογράφος.
Για βάλε μας τις μεγαλύτερες.
Σόρρυ που δεν απάντησα, αλλά νομίζω πλέον έχει γίνει ήδη γνωστό.
Όποιος δε θέλει να ζυμώσει, είκοσι χρόνια σεχταρίζει
Άβαταρ μέλους
Eθνικοκοινωνιστης
Δημοσιεύσεις: 46396
Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης »

Πασιφάη έγραψε: 11 Φεβ 2025, 13:32 Μαντρόσκυλα γαμημένα.


:102:
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"

Αλαιν ντε Μπενουα
nemo
Δημοσιεύσεις: 12009
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2018, 11:08

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nemo »

Otto Weininger έγραψε: 11 Φεβ 2025, 13:10
Τι λέει λοιπόν το πόρισμα;
Το πόρισμα λέει στη σελίδα 34 ότι το βαγόνι που προκάλεσε τη έκρηξη ήταν το ΤΕΤΑΡΤΟ βαγόνι, δηλαδή βαγόνι μεταφοράς container και καθόλου, πουθενά, ούτε απλώς ως υπονοούμενο, τα τρία πρώτα βαγονια μεταφοράς λαμαρίνων.
Δηλαδή την έκρηξη την προκάλεσε το 4ο βαγονι, δηλαδή το νούμερο 1 στην παρακάτω εικόνα

[img]https://i.postimg.cc/59FPK7TV/2025 ... .jpg[/img]

Αλλά :

1)Το οποίο έμεινε ανέπαφο και ακαυτο.
2) ένα μήνα τώρα οι πραγματογνώμονες μας δείχνουν σε πιοο σημείο των τριών πρώτων ήταν η δεξαμενη/δεξαμενές
3) Λακαφώσης και Ευαγγελάτος να ζωγραφίζουν κύκλους και σημεία στα πρώτα 3 βαγόνια με τις λαμαρίνες.

Αλλά ήταν στο τέταρτο. Όκ. Όλα καλά.
οκ εχω την εικονα και θελω να σε ρωτησω οτι οι μηχανοδηγοι του εμπορικου βρεθηκαν ακαυτοι
ετσι λενε και αυτο λογικα δεν επρεπε να συμβει αν ειχαν παρει φωτια οι μηχανες και των δυο στην συγκρουση
πως το εξηγεις εσυ;...
Άβαταρ μέλους
Otto Weininger
Δημοσιεύσεις: 38340
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Otto Weininger »

Πασιφάη έγραψε: 11 Φεβ 2025, 13:18 Όττο, αγορίνα, έχεις ξεφύγει. Κοιμάσαι καθόλου;
Πες μου, αλήθεια. Πόσα παίρνεις ρε μάνα μου;
Τέτοιο μένος δεν το έχω ξαναδεί και έχω βρεθεί σε φόρα διάφορα. Δεν μπορεί. Κατάντια.
Δεν κάνω μονόλογο όπως βλέπεις. Απλά προφανώς σε ενοχλει η μια πλευρά και η μία άποψη.

Και αν αυτό το θεωρείς μένος, μάλλον δεν έχεις δει μένος. Εγώ απλά απαντάω. Δεν κάνω τίποτα παραπάνω βασικά από όσα κάνουν οι άλλοι.
Αλλά όπως είπα το πρόβλημα είναι η άλλη πλευρά.

Θέλετε τον μονόλογο της τρέλας.


Let them make the first mistake. We make the last move.

Άβαταρ μέλους
Otto Weininger
Δημοσιεύσεις: 38340
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Otto Weininger »

nemo έγραψε: 11 Φεβ 2025, 13:54
Otto Weininger έγραψε: 11 Φεβ 2025, 13:10
Τι λέει λοιπόν το πόρισμα;
Το πόρισμα λέει στη σελίδα 34 ότι το βαγόνι που προκάλεσε τη έκρηξη ήταν το ΤΕΤΑΡΤΟ βαγόνι, δηλαδή βαγόνι μεταφοράς container και καθόλου, πουθενά, ούτε απλώς ως υπονοούμενο, τα τρία πρώτα βαγονια μεταφοράς λαμαρίνων.
Δηλαδή την έκρηξη την προκάλεσε το 4ο βαγονι, δηλαδή το νούμερο 1 στην παρακάτω εικόνα

[img]https://i.postimg.cc/59FPK7TV/2025 ... .jpg[/img]

Αλλά :

1)Το οποίο έμεινε ανέπαφο και ακαυτο.
2) ένα μήνα τώρα οι πραγματογνώμονες μας δείχνουν σε πιοο σημείο των τριών πρώτων ήταν η δεξαμενη/δεξαμενές
3) Λακαφώσης και Ευαγγελάτος να ζωγραφίζουν κύκλους και σημεία στα πρώτα 3 βαγόνια με τις λαμαρίνες.

Αλλά ήταν στο τέταρτο. Όκ. Όλα καλά.
οκ εχω την εικονα και θελω να σε ρωτησω οτι οι μηχανοδηγοι του εμπορικου βρεθηκαν ακαυτοι
ετσι λενε και αυτο λογικα δεν επρεπε να συμβει αν ειχαν παρει φωτια οι μηχανες και των δυο στην συγκρουση
πως το εξηγεις εσυ;...
Τι να σου πω.
Τώρα περιμένουμε το νέο σενάριο που έβγαλε την Κυριακή το Βημα.


Let them make the first mistake. We make the last move.

Άβαταρ μέλους
Kauldron
Δημοσιεύσεις: 55853
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 18:53

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kauldron »

Εδώ φτάσατε να μας λέτε οτι δεν έγινε καν έκρηξη.
Αυτό το μίνι μάρκετ το καταραμένο, που είχε βίντεο απ' την έκρηξη, το γκρέμισε ο Μητσοτάκης?
Δε το τσεκάρατε μην είναι αυθαίρετο?
SeaHawk έγραψε: 01 Φεβ 2025, 14:04 Βασικα δεν υπαρχει εκρηξη
Υπαρχει αναφλεξη
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
nemo
Δημοσιεύσεις: 12009
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2018, 11:08

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nemo »

Otto Weininger έγραψε: 11 Φεβ 2025, 14:22
nemo έγραψε: 11 Φεβ 2025, 13:54
Otto Weininger έγραψε: 11 Φεβ 2025, 13:10

Δηλαδή την έκρηξη την προκάλεσε το 4ο βαγονι, δηλαδή το νούμερο 1 στην παρακάτω εικόνα

[img]https://i.postimg.cc/59FPK7TV/2025 ... .jpg[/img]

Αλλά :

1)Το οποίο έμεινε ανέπαφο και ακαυτο.
2) ένα μήνα τώρα οι πραγματογνώμονες μας δείχνουν σε πιοο σημείο των τριών πρώτων ήταν η δεξαμενη/δεξαμενές
3) Λακαφώσης και Ευαγγελάτος να ζωγραφίζουν κύκλους και σημεία στα πρώτα 3 βαγόνια με τις λαμαρίνες.

Αλλά ήταν στο τέταρτο. Όκ. Όλα καλά.
οκ εχω την εικονα και θελω να σε ρωτησω οτι οι μηχανοδηγοι του εμπορικου βρεθηκαν ακαυτοι
ετσι λενε και αυτο λογικα δεν επρεπε να συμβει αν ειχαν παρει φωτια οι μηχανες και των δυο στην συγκρουση
πως το εξηγεις εσυ;...
Τι να σου πω.
Τώρα περιμένουμε το νέο σενάριο που έβγαλε την Κυριακή το Βημα.
εγω τι να σκεφτω οταν το ιδιο ερωτημα εκανα και στον εανον και κανενας δεν απανταει

αν το πρωτο βαγονι με την μηχανη ηταν απομακρυσμένο δικαιολογειτο λιγο να μην πιασει φωτια
αν δεν συμβαινει αυτο τοτε η πυροσφαιρα ή οτι αλλο εννοουν ευθυνεται το επιβατικο
και οχι η εμπορικη
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Arisvilla έγραψε: 11 Φεβ 2025, 13:18 Μια χαρά τα γράφει ο συνάδελφος. Τα βίντεο δόθηκαν κατά παραγγελία της κυβέρνησης με σκοπό να δημιουργήσουν αμφιβολίες για το τι προκάλεσε την έκρηξη. Ομως και ένας χαζός καταλαβαίνει οτι μια έκρηξη και η πυρόσφαιρα δεν γίνεται να προκλήθηκαν από λαμαρίνες ούτε από τα ελαια σιλικόνης οπως απέδειξαν οι πραγματογνώμονες. Μέχρι και ο γαλάζιος Χατζηνικολάου με πρωτοσέλιδο του προχθές το αναφέρει.
ετσι για να δω το σκεπτικο, ας πουμε ναι.

και ας πουμε οτι η εκρηξη προηλθε απο κατι παρανομο που κουβαλουσε το τραινο.

τι ζορι τραβαει η κυβερνηση να πει οτι η εκρηξη προηλθε πραγματι απο κατι παρανομο; ο κουλης το φορτωσε το τραινο;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Saturn
Δημοσιεύσεις: 12268
Εγγραφή: 21 Ιουν 2023, 08:35
Phorum.gr user: Saturn

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Saturn »

Γιατί δηλαδή, το επιβατικό, χώρους δεν έχει? :003:
δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν ... κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς
nemo
Δημοσιεύσεις: 12009
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2018, 11:08

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nemo »

Saturn έγραψε: 11 Φεβ 2025, 14:31 Γιατί δηλαδή, το επιβατικό, χώρους δεν έχει? :003:
αυτο λεω ! ολοι σας εχετε πεσει με τα μουτρα στην εμπορικη αμαξοστοιχια

δεν εχω ασχοληθει αλλα το λιγο που ακουω ειναι οτι δεν ειναι καμμενο κανενα βαγονι της

οσο για την πυροσφαιρα που λενε γινεται το ιδιο με μερικα κιλα βενζινης 'η προπανιο
αρκει να επικρατουν μεγαλες θερμοκρασιες
Άβαταρ μέλους
Saturn
Δημοσιεύσεις: 12268
Εγγραφή: 21 Ιουν 2023, 08:35
Phorum.gr user: Saturn

Re: Ας δουμε λιγο και το βιντεο της εμπορικης που εδωσε ο Καπερναρος στον ανακριτη.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Saturn »

ρε νεμο, αντε παρε τον Ασεβαστο να παίξετε μπιμπλίκια
δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν ... κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”