!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Μετρό Θεσσαλονίκης.

Τέχνη σχεδιασμού κτηρίων, διαφορές, συγκρίσεις, σχολιασμοί.
Άβαταρ μέλους
Λίνο Βεντούρα
Δημοσιεύσεις: 12445
Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα »

gassim έγραψε: 25 Ιαν 2025, 08:04
mao mao έγραψε: 25 Ιαν 2025, 00:29
gassim έγραψε: 25 Ιαν 2025, 00:25

Δηλαδή αυτό σε τι επηρεάζει τον επιβάτη;
Ας έχει κάθε αστικό το δικό του εισιτήριο. Άλλο για το 31 , άλλο για το 10. Σε τι επηρεάζει τον επιβάτη.
Δεν έχω καταλάβει , στο μετρό στην Θεσσαλονίκη δεν μπορείς να πας να βγάλεις μηνιαία κάρτα ή ένα απλό εισιτήριο μπαίνοντας στο σταθμό και με αυτό να πας σε όποια στάση θέλεις ; Τι σημαίνει "ξεχωριστά εισιτήρια"; Το ένα είναι καλύτερο από το άλλο ;
Σημαίνει ότι επειδή είναι άχρηστοι έφτιαξαν, δηλαδή έκαναν διαγωνισμούς, έδωσαν την παραγγελία για το έργο, τα μηχανήματα αγοράς, τα μηχανήματα ανίχνευσης, τα μηχανήματα επικύρωσης, το λογισμικό, τα ίδια τα χάρτινα ή πλαστικά εισιτήρια για δυο διαφορετικά καινούργια συστήματα εισιτηρίων, ένα για το μετρό και ένα για τα λεωφορεία, και έναν μήνα πριν τεθούν σε λειτουργία «αντιλήφθηκαν» πως δεν είναι συμβατά μεταξύ τους και «θα προσπαθήσουν» να τα κάνουν συμβατά. Οπότε ένας χρήστης των αστικών συγκοινωνιών πρέπει να προμηθεύεται, να κουβαλάει πάνω του και να χρησιμοποιεί δυο διαφορετικά είδη εισιτηρίων ή καρτών και να τα επικυρώνει χώρια όποτε μετεπιβιβαζεται
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Λίνο Βεντούρα την 25 Ιαν 2025, 11:01, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
Άβαταρ μέλους
Λίνο Βεντούρα
Δημοσιεύσεις: 12445
Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα »

gassim έγραψε: 25 Ιαν 2025, 08:04
mao mao έγραψε: 25 Ιαν 2025, 00:29
gassim έγραψε: 25 Ιαν 2025, 00:25

Δηλαδή αυτό σε τι επηρεάζει τον επιβάτη;
Ας έχει κάθε αστικό το δικό του εισιτήριο. Άλλο για το 31 , άλλο για το 10. Σε τι επηρεάζει τον επιβάτη.
Δεν έχω καταλάβει , στο μετρό στην Θεσσαλονίκη δεν μπορείς να πας να βγάλεις μηνιαία κάρτα ή ένα απλό εισιτήριο μπαίνοντας στο σταθμό και με αυτό να πας σε όποια στάση θέλεις ; Τι σημαίνει "ξεχωριστά εισιτήρια"; Το ένα είναι καλύτερο από το άλλο ;
Επίσης δεν λειτουργούν τα μηχανήματα για να βγάλεις εισιτήρια ή κάρτες ούτε στο μετρό ούτε στα λεωφορεία
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
mao mao
Δημοσιεύσεις: 8475
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao »

Λίνο Βεντούρα έγραψε: 25 Ιαν 2025, 10:33
Επίσης δεν λειτουργούν τα μηχανήματα για να βγάλεις εισιτήρια ή κάρτες ούτε στο μετρό ούτε στα λεωφορεία
αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως είναι δυνατό καινούρια μηχανήματα να είναι χαλασμένα. Δεν πέρασαν από κάποιο ποιοτικό έλεγχο από την προμηθευτή; Πρέπει να υπάρχει μεγάλο σκάνδαλο ΚΑΙ εκεί με την ανάθεση έργου.
Άβαταρ μέλους
Λίνο Βεντούρα
Δημοσιεύσεις: 12445
Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα »

mao mao έγραψε: 25 Ιαν 2025, 10:47
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 25 Ιαν 2025, 10:33
Επίσης δεν λειτουργούν τα μηχανήματα για να βγάλεις εισιτήρια ή κάρτες ούτε στο μετρό ούτε στα λεωφορεία
αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως είναι δυνατό καινούρια μηχανήματα να είναι χαλασμένα. Δεν πέρασαν από κάποιο ποιοτικό έλεγχο από την προμηθευτή; Πρέπει να υπάρχει μεγάλο σκάνδαλο ΚΑΙ εκεί με την ανάθεση έργου.
Μπορεί, αλλά μην υποτιμάς ποτέ την ανικανότητα των ίδιων
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

mao mao έγραψε: 25 Ιαν 2025, 10:47
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 25 Ιαν 2025, 10:33
Επίσης δεν λειτουργούν τα μηχανήματα για να βγάλεις εισιτήρια ή κάρτες ούτε στο μετρό ούτε στα λεωφορεία
αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως είναι δυνατό καινούρια μηχανήματα να είναι χαλασμένα. Δεν πέρασαν από κάποιο ποιοτικό έλεγχο από την προμηθευτή; Πρέπει να υπάρχει μεγάλο σκάνδαλο ΚΑΙ εκεί με την ανάθεση έργου.
Δεν είναι χαλασμένα απλά δεν σηκώνει το σύστημα τόσα μηχανήματα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
Λίνο Βεντούρα
Δημοσιεύσεις: 12445
Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα »

hellegennes έγραψε: 25 Ιαν 2025, 14:25
mao mao έγραψε: 25 Ιαν 2025, 10:47
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 25 Ιαν 2025, 10:33
Επίσης δεν λειτουργούν τα μηχανήματα για να βγάλεις εισιτήρια ή κάρτες ούτε στο μετρό ούτε στα λεωφορεία
αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως είναι δυνατό καινούρια μηχανήματα να είναι χαλασμένα. Δεν πέρασαν από κάποιο ποιοτικό έλεγχο από την προμηθευτή; Πρέπει να υπάρχει μεγάλο σκάνδαλο ΚΑΙ εκεί με την ανάθεση έργου.
Δεν είναι χαλασμένα απλά δεν σηκώνει το σύστημα τόσα μηχανήματα.
Ορίστε;

Πληροφοριακά: πολλά «δεν λειτουργούν» επειδή τα βόδια δεν τα γέμισαν με κέρματα
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
mao mao
Δημοσιεύσεις: 8475
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao »

Με την αγορά εισιτηρίων μέσω καρτών τι γίνεται; Έχουν περάσει δύο μήνες από τη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ.
Άβαταρ μέλους
Garcia
Δημοσιεύσεις: 3249
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2023, 04:09
Phorum.gr user: Garcia

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Garcia »

Θα ξεφτιλιστουμε στους τουρίστες,που θα θέλουν να αγοράσουν εισιτήρια με κάρτες και nfc αλλά θα τους λένε το ένα δεν έχει ρέστα,το άλλο δεν δέχεται κάρτα,το άλλο δεν δέχεται 20αρικα.

Ρε άντε τραβάτε από δω,αληταραδες,που λέει και ο γνωστός Jas0n.
Άβαταρ μέλους
gassim
Δημοσιεύσεις: 8356
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 00:59

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gassim »

Λίνο Βεντούρα έγραψε: 25 Ιαν 2025, 10:32
gassim έγραψε: 25 Ιαν 2025, 08:04
mao mao έγραψε: 25 Ιαν 2025, 00:29

Ας έχει κάθε αστικό το δικό του εισιτήριο. Άλλο για το 31 , άλλο για το 10. Σε τι επηρεάζει τον επιβάτη.
Δεν έχω καταλάβει , στο μετρό στην Θεσσαλονίκη δεν μπορείς να πας να βγάλεις μηνιαία κάρτα ή ένα απλό εισιτήριο μπαίνοντας στο σταθμό και με αυτό να πας σε όποια στάση θέλεις ; Τι σημαίνει "ξεχωριστά εισιτήρια"; Το ένα είναι καλύτερο από το άλλο ;
Σημαίνει ότι επειδή είναι άχρηστοι έφτιαξαν, δηλαδή έκαναν διαγωνισμούς, έδωσαν την παραγγελία για το έργο, τα μηχανήματα αγοράς, τα μηχανήματα ανίχνευσης, τα μηχανήματα επικύρωσης, το λογισμικό, τα ίδια τα χάρτινα ή πλαστικά εισιτήρια για δυο διαφορετικά καινούργια συστήματα εισιτηρίων, ένα για το μετρό και ένα για τα λεωφορεία, και έναν μήνα πριν τεθούν σε λειτουργία «αντιλήφθηκαν» πως δεν είναι συμβατά μεταξύ τους και «θα προσπαθήσουν» να τα κάνουν συμβατά. Οπότε ένας χρήστης των αστικών συγκοινωνιών πρέπει να προμηθεύεται, να κουβαλάει πάνω του και να χρησιμοποιεί δυο διαφορετικά είδη εισιτηρίων ή καρτών και να τα επικυρώνει χώρια όποτε μετεπιβιβαζεται
Α είναι άλλο το εισιτήριο του λεωφορείου και άλλο του μετρό; Και αν βγάζεις μηνιαίες κάρτες πρέπει να πληρώνεις 2 διαφορετικές ;
Άβαταρ μέλους
Λίνο Βεντούρα
Δημοσιεύσεις: 12445
Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα »

gassim έγραψε: 25 Ιαν 2025, 16:47
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 25 Ιαν 2025, 10:32
gassim έγραψε: 25 Ιαν 2025, 08:04

Δεν έχω καταλάβει , στο μετρό στην Θεσσαλονίκη δεν μπορείς να πας να βγάλεις μηνιαία κάρτα ή ένα απλό εισιτήριο μπαίνοντας στο σταθμό και με αυτό να πας σε όποια στάση θέλεις ; Τι σημαίνει "ξεχωριστά εισιτήρια"; Το ένα είναι καλύτερο από το άλλο ;
Σημαίνει ότι επειδή είναι άχρηστοι έφτιαξαν, δηλαδή έκαναν διαγωνισμούς, έδωσαν την παραγγελία για το έργο, τα μηχανήματα αγοράς, τα μηχανήματα ανίχνευσης, τα μηχανήματα επικύρωσης, το λογισμικό, τα ίδια τα χάρτινα ή πλαστικά εισιτήρια για δυο διαφορετικά καινούργια συστήματα εισιτηρίων, ένα για το μετρό και ένα για τα λεωφορεία, και έναν μήνα πριν τεθούν σε λειτουργία «αντιλήφθηκαν» πως δεν είναι συμβατά μεταξύ τους και «θα προσπαθήσουν» να τα κάνουν συμβατά. Οπότε ένας χρήστης των αστικών συγκοινωνιών πρέπει να προμηθεύεται, να κουβαλάει πάνω του και να χρησιμοποιεί δυο διαφορετικά είδη εισιτηρίων ή καρτών και να τα επικυρώνει χώρια όποτε μετεπιβιβαζεται
Α είναι άλλο το εισιτήριο του λεωφορείου και άλλο του μετρό; Και αν βγάζεις μηνιαίες κάρτες πρέπει να πληρώνεις 2 διαφορετικές ;
Ναι
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Λίνο Βεντούρα έγραψε: 25 Ιαν 2025, 15:14
hellegennes έγραψε: 25 Ιαν 2025, 14:25
mao mao έγραψε: 25 Ιαν 2025, 10:47

αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως είναι δυνατό καινούρια μηχανήματα να είναι χαλασμένα. Δεν πέρασαν από κάποιο ποιοτικό έλεγχο από την προμηθευτή; Πρέπει να υπάρχει μεγάλο σκάνδαλο ΚΑΙ εκεί με την ανάθεση έργου.
Δεν είναι χαλασμένα απλά δεν σηκώνει το σύστημα τόσα μηχανήματα.
Ορίστε;

Πληροφοριακά: πολλά «δεν λειτουργούν» επειδή τα βόδια δεν τα γέμισαν με κέρματα
Αν εννοείς τα ηλετρονικά του ΟΑΣΘ, το σύστημα τηλεματικής που έχουν δεν σηκώνει όσα μηχανήματα έβαλαν.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

hellegennes έγραψε: 25 Ιαν 2025, 16:54
Αν εννοείς τα ηλετρονικά του ΟΑΣΘ, το σύστημα τηλεματικής που έχουν δεν σηκώνει όσα μηχανήματα έβαλαν.
το εχεις διαβάσει κάπου αυτό; δεν βγάζει πολυ νόημα, ετσι δεν ειναι;
Άβαταρ μέλους
Γαληνός
Δημοσιεύσεις: 6516
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 15:15

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γαληνός »

τα λέγαμε πριν μηνες για το χάος και τα διπλα συστηματα και την μη ενοποίηση των ΜΜΜ,
αλλά οι "δεξιοί" ΝΔες κοροιδευαν...
“A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song.”—Joan Walsh Anglund
Άβαταρ μέλους
Libre arbitre
Δημοσιεύσεις: 17972
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2022, 23:48
Phorum.gr user: Βασίλης

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Libre arbitre »

Δηλαδή πιστεύετε ότι δεν θα μπορέσουν να ενοποιηθούν τα ΜΜΜ;
:a0452: Οι Ρώσοι αφαίμαξαν την Ευρώπη ανεβάζοντας το φυσικό αέριο 20 φορές μέσα σε 2 χρόνια!!!
- Κάνουν τέτοια πράγματα οι ρωSSιστές; Είναι απλά γενοκτόνοι, οικοκτόνοι και αντιγκέι...
https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%A ... l/newusers
mao mao
Δημοσιεύσεις: 8475
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao »

Libre arbitre έγραψε: 25 Ιαν 2025, 17:37 Δηλαδή πιστεύετε ότι δεν θα μπορέσουν να ενοποιηθούν τα ΜΜΜ;
με τι κόστος; οικονομικό, ταλαιπωρία, χαμένες ανθρωποώρες κλπ. Όλο αυτό το μπάχαλο που οφείλεται σε ξεκάθαρη ανικανότητα των υπευθύνων πόσο μας έχει κοστίσει; Και η ανικανότητα είναι το καλό σενάριο. Γιατί η υπόθεση με το λογότυπο μας δείχνει οτι όλα αυτά τα γίνονται γιατί κάποιοι κονομάνε κιόλας εις βάρος μας.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Αρχιτεκτονική”