Μάντεψε.
Να θυμίσουμε πως ακόμη δεν έχει διανοιχτεί η οδός Ψελλού, και στην Πόντου και στην Μικρά δεν έχει γίνει ακόμη τίποτα
Μάντεψε.
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
Οι δύο Βούλγαροι που γνωρίζω έχουν ερωτευθεί το μετρό της Θεσσαλονίκης.
ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Ιουν 2024, 00:37
Ως αλμυρόγλυκο τόσο όσο, θα το χαρακτήριζα. Δεν είναι μόνον θέμα γεύσης αλλά και μυρωδιάς. Ακριβώς το ίδιο που ισχύει για τη γεύση και μυρωδιά των όρχεων και του σπέρματος. Αν δεν, δεν.
Όλη η κοινωνία το λέει.Οργισμένος έγραψε: 24 Ιαν 2025, 10:20το μετρο ειν αχρειαστο , το λεει ο χελης και οι λοιποι κουλομαχοι...τελος!!!Libre arbitre έγραψε: 24 Ιαν 2025, 09:49Πλέον κυκλοφορούμε χωρίς να έχουμε εκείνα τα τεράστια μποτιλιαρίσματα. Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω.Iced Earth έγραψε: 24 Ιαν 2025, 09:30 35% μείωση κίνησης σε σχέση με το προηγούμενο μήνα.
Το πανηγύρι τελείωσε.
Μήπως θέλουν να στον σφυρίξουν και σε πουλάνε παππά;Libre arbitre έγραψε: 24 Ιαν 2025, 17:29Οι δύο Βούλγαροι που γνωρίζω έχουν ερωτευθεί το μετρό της Θεσσαλονίκης.
Δηλαδή αυτό σε τι επηρεάζει τον επιβάτη;Λίνο Βεντούρα έγραψε: 24 Ιαν 2025, 08:57Ποιες «εναλλακτικές» βρε τρόμπα; Έχουν φτιάξει δυο ξεχωριστά εισιτήρια, δεν είναι «εναλλακτικά»Libre arbitre έγραψε: 24 Ιαν 2025, 08:39Όσο πιο πολλές εναλλακτικές, τόσο καλύτερα, μεσιέ.Λίνο Βεντούρα έγραψε: 24 Ιαν 2025, 08:28
αλλά αναφερόμουν κυρίως στο ότι έφτιαξαν δυο παράλληλα συστήματα εισιτηρίων
Ας έχει κάθε αστικό το δικό του εισιτήριο. Άλλο για το 31 , άλλο για το 10. Σε τι επηρεάζει τον επιβάτη.gassim έγραψε: 25 Ιαν 2025, 00:25Δηλαδή αυτό σε τι επηρεάζει τον επιβάτη;Λίνο Βεντούρα έγραψε: 24 Ιαν 2025, 08:57Ποιες «εναλλακτικές» βρε τρόμπα; Έχουν φτιάξει δυο ξεχωριστά εισιτήρια, δεν είναι «εναλλακτικά»
Ρε συ , δεν ντρεπεσαι λιγο?hellegennes έγραψε: 25 Ιαν 2025, 00:05Όλη η κοινωνία το λέει.Οργισμένος έγραψε: 24 Ιαν 2025, 10:20το μετρο ειν αχρειαστο , το λεει ο χελης και οι λοιποι κουλομαχοι...τελος!!!Libre arbitre έγραψε: 24 Ιαν 2025, 09:49
Πλέον κυκλοφορούμε χωρίς να έχουμε εκείνα τα τεράστια μποτιλιαρίσματα. Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω.
Αλήθεια τώρα;gassim έγραψε: 25 Ιαν 2025, 00:25Δηλαδή αυτό σε τι επηρεάζει τον επιβάτη;Λίνο Βεντούρα έγραψε: 24 Ιαν 2025, 08:57Ποιες «εναλλακτικές» βρε τρόμπα; Έχουν φτιάξει δυο ξεχωριστά εισιτήρια, δεν είναι «εναλλακτικά»
Το ένα είναι πιο βαρύ από το άλλοgassim έγραψε: 25 Ιαν 2025, 00:25Δηλαδή αυτό σε τι επηρεάζει τον επιβάτη;Λίνο Βεντούρα έγραψε: 24 Ιαν 2025, 08:57Ποιες «εναλλακτικές» βρε τρόμπα; Έχουν φτιάξει δυο ξεχωριστά εισιτήρια, δεν είναι «εναλλακτικά»
Δεν έχω καταλάβει , στο μετρό στην Θεσσαλονίκη δεν μπορείς να πας να βγάλεις μηνιαία κάρτα ή ένα απλό εισιτήριο μπαίνοντας στο σταθμό και με αυτό να πας σε όποια στάση θέλεις ; Τι σημαίνει "ξεχωριστά εισιτήρια"; Το ένα είναι καλύτερο από το άλλο ;mao mao έγραψε: 25 Ιαν 2025, 00:29Ας έχει κάθε αστικό το δικό του εισιτήριο. Άλλο για το 31 , άλλο για το 10. Σε τι επηρεάζει τον επιβάτη.gassim έγραψε: 25 Ιαν 2025, 00:25Δηλαδή αυτό σε τι επηρεάζει τον επιβάτη;Λίνο Βεντούρα έγραψε: 24 Ιαν 2025, 08:57
Ποιες «εναλλακτικές» βρε τρόμπα; Έχουν φτιάξει δυο ξεχωριστά εισιτήρια, δεν είναι «εναλλακτικά»
Ναι δεν έχω καταλάβει τι σημαίνει "δύο ξεχωριστά εισιτήρια", αλλά είναι κάτι που έχει να κάνει με το αν θα σε πάει το τρένο στην δουλειά σου;hellegennes έγραψε: 25 Ιαν 2025, 01:39Αλήθεια τώρα;gassim έγραψε: 25 Ιαν 2025, 00:25Δηλαδή αυτό σε τι επηρεάζει τον επιβάτη;Λίνο Βεντούρα έγραψε: 24 Ιαν 2025, 08:57
Ποιες «εναλλακτικές» βρε τρόμπα; Έχουν φτιάξει δυο ξεχωριστά εισιτήρια, δεν είναι «εναλλακτικά»