!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Μετρό Θεσσαλονίκης.

Τέχνη σχεδιασμού κτηρίων, διαφορές, συγκρίσεις, σχολιασμοί.
Άβαταρ μέλους
Λευκός Λύκος
Δημοσιεύσεις: 4681
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:06
Phorum.gr user: Λευκός Λύκος
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη-Μακεδονία

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λευκός Λύκος »

hellegennes έγραψε: 30 Δεκ 2024, 16:45
Λευκός Λύκος έγραψε: 30 Δεκ 2024, 15:02
hellegennes έγραψε: 30 Δεκ 2024, 00:56

Δεν εξυπηρετεί. Γεμίζει γιατί είναι εξαιρετικά μικρό και γιατί ο κόσμος έχει περιέργεια. Αλλά δεν είναι χρήσιμο έργο. Δεν βοηθάει σε κάτι η πανάκριβη μεταφορά μερικών ατόμων στο κέντρο.



Το ίδιο πράγμα είναι αυτά τα δυο. Νιώσε.



Μεγάλη υπόθεση δεν είναι. Από 20 λεπτά η διαδρομή γίνεται 10 λεπτά. Big deal. Μερικούς σίγουρα θα τους βολεύει αλλά δεν είναι και τίποτα τρομερό ακόμη και γι' αυτούς. Το θέμα είναι πως είναι ένα έργο που εξυπηρετεί πάρα πολύ λίγο κόσμο και για το οποίο ξοδέψαμε πολύ χρήμα και δημιούργησε τεράστια ζημιά στην οικονομία της πόλης για πάνω από 15 χρόνια.

Δεν έχω θέμα που είναι πήχτρα, λέω ότι δεν είναι δύσκολο να γεμίσει.
20 λεπτά Μαρτίου Βενιζέλου; Σε ώρα αιχμής; Που το έχεις δει αυτό;
Καταλαβαίνω ότι από την Σταυρούπολη δεν πρέπει να βγαίνεις παρά έξω,λόγω της δουλειάς σου,γιατί οι διαδρομές έχουν αλλάξει κατά πολύ. Όχι μόνο του δρόμου που φτιάχνουν,αλλά λόγω των πάρα πολλών αυτοκινήτων που μπαίνουν στην πόλη.
Τις προάλλες το συζητούσα με έναν, ας πούμε, ξάδερφό μου, που πριν κατέβαινε αυτοκίνητο και πλέον παίρνει μετρό.
Και έτσι να είναι,που δεν είναι. Γιατί τέτοια γκρίνια;
Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που χρησιμοποιεί τα αστικά. Είναι ένα ακόμα μέσο μεταφοράς,έστω και περιορισμένο,αλλά υπάρχει.
Θα εξυπηρετεί έναν σεβαστό αριθμό πολιτών που θα το χρησιμοποιούν για την δουλειά τους ή την βόλτα τους.

Θεωρητικά,σε κάποιο χρονικό διάστημα από τώρα θα βελτιωθεί η κίνηση στο κέντρο.
Άβαταρ μέλους
Mel
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: 31 Ιούλ 2021, 18:04

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Mel »

Ενα ακομα θετικο που εχω βρει στο λιγο καιρο που χρησιμοποιω το μετρο ειναι οτι σε αντιθεση με τον ΟΑΣΘ δεν εχει γερους.Οι γεροι -γριες ειναι καπως κοινωνικα απαιδευτοι.Δεν μπορουν να περιμενουν να κατεβει ο κοσμος και μετα να ανεβουν αυτοι,τσαμπουκαλευονται και κανουν φασαρια χωρις λογο,συχνα μιλανε με αγενεια.Οι γριες θα σε ποδοπατησουν προκειμενου να ανεβουν πρωτες και να πιασουν μια θεση-συχνα πετανε και την τσαντα τους απο μακρυα στο καθισμα για να το κατοχυρωσουν.Παλια πριν παρω το ΙΧ μου,ειχα φαει τσαντια στο κεφαλι.Για καποιο λογο ομως αποφευγουν το μετρο οπως ο διαολος το λιβανι-το φοβουνται αραγε? Η εμπειρια χρησης ειναι σαφως ανωτερη διχως γερους.
mao mao
Δημοσιεύσεις: 8475
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:33

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mao mao »

Το χρησιμοποίησα τις προηγούμενες μέρες. Τελείως διαφορετική εμπειρία να περιμένεις 3-4 λεπτά στη στάση και σε 15λεπτα να είσαι στο κέντρο. Στην επιστροφή από κέντρο σταμάτησα ανάληψη να αγοράσω κάτι, και ξαναμπήκα για να πάω Νέα Ελβετία. Με το αστικό αυτό θα ήταν αδύνατο γιατί θα έκανα δύο ώρες.

Βολεύει πολύ επίσης η νέα γραμμή λεωφορείου 2Χ Νέα Ελβετία -Αεροδρομιο που δεν κάνει καμία στάση. Σαν ταξί.
Άβαταρ μέλους
SeaHawk
Δημοσιεύσεις: 6997
Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από SeaHawk »

mao mao έγραψε: 30 Δεκ 2024, 17:47 Το χρησιμοποίησα τις προηγούμενες μέρες. Τελείως διαφορετική εμπειρία να περιμένεις 3-4 λεπτά στη στάση και σε 15λεπτα να είσαι στο κέντρο. Στην επιστροφή από κέντρο σταμάτησα ανάληψη να αγοράσω κάτι, και ξαναμπήκα για να πάω Νέα Ελβετία. Με το αστικό αυτό θα ήταν αδύνατο γιατί θα έκανα δύο ώρες.

Βολεύει πολύ επίσης η νέα γραμμή λεωφορείου 2Χ Νέα Ελβετία -Αεροδρομιο που δεν κάνει καμία στάση. Σαν ταξί.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Λευκός Λύκος
Δημοσιεύσεις: 4681
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:06
Phorum.gr user: Λευκός Λύκος
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη-Μακεδονία

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λευκός Λύκος »

mao mao έγραψε: 30 Δεκ 2024, 17:47 Το χρησιμοποίησα τις προηγούμενες μέρες. Τελείως διαφορετική εμπειρία να περιμένεις 3-4 λεπτά στη στάση και σε 15λεπτα να είσαι στο κέντρο. Στην επιστροφή από κέντρο σταμάτησα ανάληψη να αγοράσω κάτι, και ξαναμπήκα για να πάω Νέα Ελβετία. Με το αστικό αυτό θα ήταν αδύνατο γιατί θα έκανα δύο ώρες.

Βολεύει πολύ επίσης η νέα γραμμή λεωφορείου 2Χ Νέα Ελβετία -Αεροδρομιο που δεν κάνει καμία στάση. Σαν ταξί.
Μην τα λες αυτά, γιατί χαλάς την σούπα σε ορισμένους.
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

Λευκός Λύκος έγραψε: 30 Δεκ 2024, 17:08 Και έτσι να είναι,που δεν είναι. Γιατί τέτοια γκρίνια;
Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που χρησιμοποιεί τα αστικά. Είναι ένα ακόμα μέσο μεταφοράς,έστω και περιορισμένο,αλλά υπάρχει.
Θα εξυπηρετεί έναν σεβαστό αριθμό πολιτών που θα το χρησιμοποιούν για την δουλειά τους ή την βόλτα τους.

Θεωρητικά,σε κάποιο χρονικό διάστημα από τώρα θα βελτιωθεί η κίνηση στο κέντρο.
Γιατί, ρε φίλε, είναι ένα μέσο που στοίχισε έναν πακτωλό χρήμα και γάμησε την οικονομία του κέντρου για πολλά χρόνια (πάνω από 15). Ναι, οκέι, και χειράμαξες να έβαζαν θα ήταν ένα ακόμη μέσο που κάποιους θα βόλευε. Το θέμα είναι όταν σχεδιάζεις ένα σύστημα μεταφοράς να έχει ένα λογικό αναλογικό όφελος. Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ένα εξαιρετικά μικρής σημασίας έργο και ήταν καταδικασμένο απ' την αρχή. Χίλιες φορές να φτιάχνανε γέφυρα στον θερμαϊκό.

Δεν ξέρω γιατί το αντιμετωπίζεις σαν γκρίνια. Είναι ένα πράγμα που λέμε πριν καν δρομολογηθεί. Ε, τώρα, που άνοιξε τελικά, 12 χρόνια μετά την αρχική ημερομηνία εγκαινίων, κάποιοι εδώ μέσα κάνουν λες και είναι η διώρυγα του Παναμά (η οποία btw, ξεκίνησε εργασίες επέκτασης μετά το μετρό Θεσσαλονίκης και ολοκληρώθηκε 8 χρόνια πριν). Για κάποιον λόγο, δε, εκθειάζουν την παρούσα κυβέρνηση, λες και αυτοί το έφτιαξαν και λες και δεν άλλαζαν κάθε έξι μήνες την ημερομηνία εγκαινίων για να δείξουν ότι κάνουν έργο.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
SeaHawk
Δημοσιεύσεις: 6997
Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από SeaHawk »

τρελο πηξιμο
Άβαταρ μέλους
Libre arbitre
Δημοσιεύσεις: 17972
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2022, 23:48
Phorum.gr user: Βασίλης

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Libre arbitre »

Στο τέλος της καινούργιας χρονιάς θα φτάνει μέχρι την Μίκρα; Υπάρχει πιθανότητα να βρεθούν αρχαία και να καθυστερήσει;
:a0452: Οι Ρώσοι αφαίμαξαν την Ευρώπη ανεβάζοντας το φυσικό αέριο 20 φορές μέσα σε 2 χρόνια!!!
- Κάνουν τέτοια πράγματα οι ρωSSιστές; Είναι απλά γενοκτόνοι, οικοκτόνοι και αντιγκέι...
https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%A ... l/newusers
Άβαταρ μέλους
Libre arbitre
Δημοσιεύσεις: 17972
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2022, 23:48
Phorum.gr user: Βασίλης

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Libre arbitre »

Κακά τα ψέματα, τόσο μεγάλη συχνότητα των δρομολογίων μόνο με το μετρό θα ήταν εφικτή. Επίσης βρέθηκαν του... κόσμου τα αρχαία. ΤΕΛΕΙΟ!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Libre arbitre την 30 Δεκ 2024, 23:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
:a0452: Οι Ρώσοι αφαίμαξαν την Ευρώπη ανεβάζοντας το φυσικό αέριο 20 φορές μέσα σε 2 χρόνια!!!
- Κάνουν τέτοια πράγματα οι ρωSSιστές; Είναι απλά γενοκτόνοι, οικοκτόνοι και αντιγκέι...
https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%A ... l/newusers
Άβαταρ μέλους
Iced Earth
Δημοσιεύσεις: 462
Εγγραφή: 29 Σεπ 2024, 18:13
Phorum.gr user: Jon Schaffer

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Iced Earth »

Κόψτε κάτι για τον πληθυσμό της φτωχομάνας. Βάζετε μέσα και περιοχές που δεν ανήκουν στον αστικό ιστό. Έτυχε απλά με τον Καλλικράτη να γίνουν Σαλλλλονίκη.

Ένα 800άρι έχει η φτωχομάνα καθαρό.
  • ου ψευδομαρτυρήσεις κατά του πλησίον σου μαρτυρίαν ψευδή
    ου κλέψεις
    ου φονεύσεις
Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 22067
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος »

mao mao έγραψε: 30 Δεκ 2024, 17:47 Το χρησιμοποίησα τις προηγούμενες μέρες. Τελείως διαφορετική εμπειρία να περιμένεις 3-4 λεπτά στη στάση και σε 15λεπτα να είσαι στο κέντρο. Στην επιστροφή από κέντρο σταμάτησα ανάληψη να αγοράσω κάτι, και ξαναμπήκα για να πάω Νέα Ελβετία. Με το αστικό αυτό θα ήταν αδύνατο γιατί θα έκανα δύο ώρες.

Βολεύει πολύ επίσης η νέα γραμμή λεωφορείου 2Χ Νέα Ελβετία -Αεροδρομιο που δεν κάνει καμία στάση. Σαν ταξί.
Αποκλειεται, λες ψεμματα. Ο Χελης ξερει καλυτερα.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Άβαταρ μέλους
Λευκός Λύκος
Δημοσιεύσεις: 4681
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:06
Phorum.gr user: Λευκός Λύκος
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη-Μακεδονία

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λευκός Λύκος »

hellegennes έγραψε: 30 Δεκ 2024, 23:12
Λευκός Λύκος έγραψε: 30 Δεκ 2024, 17:08 Και έτσι να είναι,που δεν είναι. Γιατί τέτοια γκρίνια;
Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που χρησιμοποιεί τα αστικά. Είναι ένα ακόμα μέσο μεταφοράς,έστω και περιορισμένο,αλλά υπάρχει.
Θα εξυπηρετεί έναν σεβαστό αριθμό πολιτών που θα το χρησιμοποιούν για την δουλειά τους ή την βόλτα τους.

Θεωρητικά,σε κάποιο χρονικό διάστημα από τώρα θα βελτιωθεί η κίνηση στο κέντρο.
Γιατί, ρε φίλε, είναι ένα μέσο που στοίχισε έναν πακτωλό χρήμα και γάμησε την οικονομία του κέντρου για πολλά χρόνια (πάνω από 15). Ναι, οκέι, και χειράμαξες να έβαζαν θα ήταν ένα ακόμη μέσο που κάποιους θα βόλευε. Το θέμα είναι όταν σχεδιάζεις ένα σύστημα μεταφοράς να έχει ένα λογικό αναλογικό όφελος. Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ένα εξαιρετικά μικρής σημασίας έργο και ήταν καταδικασμένο απ' την αρχή. Χίλιες φορές να φτιάχνανε γέφυρα στον θερμαϊκό.

Δεν ξέρω γιατί το αντιμετωπίζεις σαν γκρίνια. Είναι ένα πράγμα που λέμε πριν καν δρομολογηθεί. Ε, τώρα, που άνοιξε τελικά, 12 χρόνια μετά την αρχική ημερομηνία εγκαινίων, κάποιοι εδώ μέσα κάνουν λες και είναι η διώρυγα του Παναμά (η οποία btw, ξεκίνησε εργασίες επέκτασης μετά το μετρό Θεσσαλονίκης και ολοκληρώθηκε 8 χρόνια πριν). Για κάποιον λόγο, δε, εκθειάζουν την παρούσα κυβέρνηση, λες και αυτοί το έφτιαξαν και λες και δεν άλλαζαν κάθε έξι μήνες την ημερομηνία εγκαινίων για να δείξουν ότι κάνουν έργο.
Ναι ρήμαξε πολύ κόσμο,πολλές επιχειρήσεις.
Φάγανε τα ατελείωτα εκατομμύρια σε αναθέσεις,σε μίζες κτλ.
Αλλά πλέον υπάρχει. Βλέπεις και στην Αθήνα που είναι η πρωτεύουσα,όταν φτιάχτηκε η αρχική γραμμή πριν 25 χρόνια,ήταν κάτι λίγα χιλιόμετρα,και εξυπηρετούσε συγκεκριμένο κόσμο. Βλέπεις όμως σήμερα ότι πάει σε πολλές περιοχές,και εξυπηρετεί πολύ κόσμο.

Κάποια στιγμή θα γίνει και εδώ. Το θέμα ήταν να παραδοθεί η κεντρική γραμμή. Να ξεκινήσει να δουλεύει.Με όλα τα προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια.

Σε βάθος χρόνου,θα έχει εξέλιξη όλο αυτό.
Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 22067
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος »

Iced Earth έγραψε: 30 Δεκ 2024, 23:18 Κόψτε κάτι για τον πληθυσμό της φτωχομάνας. Βάζετε μέσα και περιοχές που δεν ανήκουν στον αστικό ιστό. Έτυχε απλά με τον Καλλικράτη να γίνουν Σαλλλλονίκη.

Ένα 800άρι έχει η φτωχομάνα καθαρό.
Ο πατος σας το ξερει.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Δημοσιεύσεις: 22067
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Οργισμένος »

hellegennes έγραψε: 30 Δεκ 2024, 23:12
Λευκός Λύκος έγραψε: 30 Δεκ 2024, 17:08 Και έτσι να είναι,που δεν είναι. Γιατί τέτοια γκρίνια;
Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που χρησιμοποιεί τα αστικά. Είναι ένα ακόμα μέσο μεταφοράς,έστω και περιορισμένο,αλλά υπάρχει.
Θα εξυπηρετεί έναν σεβαστό αριθμό πολιτών που θα το χρησιμοποιούν για την δουλειά τους ή την βόλτα τους.

Θεωρητικά,σε κάποιο χρονικό διάστημα από τώρα θα βελτιωθεί η κίνηση στο κέντρο.
Γιατί, ρε φίλε, είναι ένα μέσο που στοίχισε έναν πακτωλό χρήμα και γάμησε την οικονομία του κέντρου για πολλά χρόνια (πάνω από 15). Ναι, οκέι, και χειράμαξες να έβαζαν θα ήταν ένα ακόμη μέσο που κάποιους θα βόλευε. Το θέμα είναι όταν σχεδιάζεις ένα σύστημα μεταφοράς να έχει ένα λογικό αναλογικό όφελος. Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ένα εξαιρετικά μικρής σημασίας έργο και ήταν καταδικασμένο απ' την αρχή. Χίλιες φορές να φτιάχνανε γέφυρα στον θερμαϊκό.

Δεν ξέρω γιατί το αντιμετωπίζεις σαν γκρίνια. Είναι ένα πράγμα που λέμε πριν καν δρομολογηθεί. Ε, τώρα, που άνοιξε τελικά, 12 χρόνια μετά την αρχική ημερομηνία εγκαινίων, κάποιοι εδώ μέσα κάνουν λες και είναι η διώρυγα του Παναμά (η οποία btw, ξεκίνησε εργασίες επέκτασης μετά το μετρό Θεσσαλονίκης και ολοκληρώθηκε 8 χρόνια πριν). Για κάποιον λόγο, δε, εκθειάζουν την παρούσα κυβέρνηση, λες και αυτοί το έφτιαξαν και λες και δεν άλλαζαν κάθε έξι μήνες την ημερομηνία εγκαινίων για να δείξουν ότι κάνουν έργο.
Νιωθω μια θετικοτητα, μια ευεξια , οταν σας βλεπω να πονατε τοσο εντονα.
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Άβαταρ μέλους
Λευκός Λύκος
Δημοσιεύσεις: 4681
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:06
Phorum.gr user: Λευκός Λύκος
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη-Μακεδονία

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λευκός Λύκος »

Iced Earth έγραψε: 30 Δεκ 2024, 23:18 Κόψτε κάτι για τον πληθυσμό της φτωχομάνας. Βάζετε μέσα και περιοχές που δεν ανήκουν στον αστικό ιστό. Έτυχε απλά με τον Καλλικράτη να γίνουν Σαλλλλονίκη.

Ένα 800άρι έχει η φτωχομάνα καθαρό.
Ποιες είναι η περιοχές που δεν ανήκουν στο αστικό ιστό; Γιατί Θεσσαλονίκη δεν είναι μόνο ο δήμος Θεσσαλονίκης.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Αρχιτεκτονική”