Και έτσι να είναι,που δεν είναι. Γιατί τέτοια γκρίνια;hellegennes έγραψε: 30 Δεκ 2024, 16:45Τις προάλλες το συζητούσα με έναν, ας πούμε, ξάδερφό μου, που πριν κατέβαινε αυτοκίνητο και πλέον παίρνει μετρό.Λευκός Λύκος έγραψε: 30 Δεκ 2024, 15:0220 λεπτά Μαρτίου Βενιζέλου; Σε ώρα αιχμής; Που το έχεις δει αυτό;hellegennes έγραψε: 30 Δεκ 2024, 00:56
Δεν εξυπηρετεί. Γεμίζει γιατί είναι εξαιρετικά μικρό και γιατί ο κόσμος έχει περιέργεια. Αλλά δεν είναι χρήσιμο έργο. Δεν βοηθάει σε κάτι η πανάκριβη μεταφορά μερικών ατόμων στο κέντρο.
Το ίδιο πράγμα είναι αυτά τα δυο. Νιώσε.
Μεγάλη υπόθεση δεν είναι. Από 20 λεπτά η διαδρομή γίνεται 10 λεπτά. Big deal. Μερικούς σίγουρα θα τους βολεύει αλλά δεν είναι και τίποτα τρομερό ακόμη και γι' αυτούς. Το θέμα είναι πως είναι ένα έργο που εξυπηρετεί πάρα πολύ λίγο κόσμο και για το οποίο ξοδέψαμε πολύ χρήμα και δημιούργησε τεράστια ζημιά στην οικονομία της πόλης για πάνω από 15 χρόνια.
Δεν έχω θέμα που είναι πήχτρα, λέω ότι δεν είναι δύσκολο να γεμίσει.
Καταλαβαίνω ότι από την Σταυρούπολη δεν πρέπει να βγαίνεις παρά έξω,λόγω της δουλειάς σου,γιατί οι διαδρομές έχουν αλλάξει κατά πολύ. Όχι μόνο του δρόμου που φτιάχνουν,αλλά λόγω των πάρα πολλών αυτοκινήτων που μπαίνουν στην πόλη.
Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που χρησιμοποιεί τα αστικά. Είναι ένα ακόμα μέσο μεταφοράς,έστω και περιορισμένο,αλλά υπάρχει.
Θα εξυπηρετεί έναν σεβαστό αριθμό πολιτών που θα το χρησιμοποιούν για την δουλειά τους ή την βόλτα τους.
Θεωρητικά,σε κάποιο χρονικό διάστημα από τώρα θα βελτιωθεί η κίνηση στο κέντρο.
