Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 03 Δεκ 2024, 11:58
δεν έχει 24ωρη λειτουργία απότι είδα, τι γιωτάδες είναι αυτοί;
Σταμάταααααααααα!!
κανένα, πουθενά, δεν έχει 24ωρη λειτουργία
Σταμάταααααααα!!!!!!
στον 21ο αιώνα ζούμε και η τάση είναι άνθρωποι να κινούνται καθόλο το 24ωρο.
Όχι, οι άνθρωποι δεν έχουν την τάση να κινούνται 24/7 επειδή έχουμε 21ο αιώνα. Σας έχει καλομαθει ο καπιταλισμός και αντί να κοιμαστε από τις 9 για να πάτε στις 6 να σπάτε πέτρες, είστε έξω μέχρι το ξημέρωμα.
στον 21ο αιώνα ζούμε και η τάση είναι άνθρωποι να κινούνται καθόλο το 24ωρο.
Όχι, οι άνθρωποι δεν έχουν την τάση να κινούνται 24/7 επειδή έχουμε 21ο αιώνα. Σας έχει καλομαθει ο καπιταλισμός και αντί να κοιμαστε από τις 9 για να πάτε στις 6 να σπάτε πέτρες, είστε έξω μέχρι το ξημέρωμα.
Στην τελική πάρε λεωφορείο ρε τυπε.
για ποιο λόγο ενα μέσο μαζικής μεταφοράς να αδρανοποιείται σε ένα αστικό κέντρο, υπάρχει κάποιο τεχνικό ζήτημα π.χ. παίρνει ενέργεια από ηλιακά πάνελ; Δεν υπάρχει λόγος να μένει σε αχρηστία για τόσες ώρες.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 03 Δεκ 2024, 12:06
στον 21ο αιώνα ζούμε και η τάση είναι άνθρωποι να κινούνται καθόλο το 24ωρο.
Όχι, οι άνθρωποι δεν έχουν την τάση να κινούνται 24/7 επειδή έχουμε 21ο αιώνα. Σας έχει καλομαθει ο καπιταλισμός και αντί να κοιμαστε από τις 9 για να πάτε στις 6 να σπάτε πέτρες, είστε έξω μέχρι το ξημέρωμα.
Στην τελική πάρε λεωφορείο ρε τυπε.
για ποιο λόγο ενα μέσο μαζικής μεταφοράς να αδρανοποιείται σε ένα αστικό κέντρο, υπάρχει κάποιο τεχνικό ζήτημα π.χ. παίρνει ενέργεια από ηλιακά πάνελ; Δεν υπάρχει λόγος να μένει σε αχρηστία για τόσες ώρες.
Συνήθως, σε όλες τις χώρες του πλανήτη, το μετρό κλείνει το βράδυ πρώτον για λόγους ασφαλείας και δεύτερον για συντήρηση/έργα.
Όχι, οι άνθρωποι δεν έχουν την τάση να κινούνται 24/7 επειδή έχουμε 21ο αιώνα. Σας έχει καλομαθει ο καπιταλισμός και αντί να κοιμαστε από τις 9 για να πάτε στις 6 να σπάτε πέτρες, είστε έξω μέχρι το ξημέρωμα.
Στην τελική πάρε λεωφορείο ρε τυπε.
για ποιο λόγο ενα μέσο μαζικής μεταφοράς να αδρανοποιείται σε ένα αστικό κέντρο, υπάρχει κάποιο τεχνικό ζήτημα π.χ. παίρνει ενέργεια από ηλιακά πάνελ; Δεν υπάρχει λόγος να μένει σε αχρηστία για τόσες ώρες.
Συνήθως, σε όλες τις χώρες του πλανήτη, το μετρό κλείνει το βράδυ πρώτον για λόγους ασφαλείας και δεύτερον για συντήρηση/έργα.
Ας αφήσουμε την κατσίκα του γείτονα και ας ασχοληθούμε με το πιο σύγχρονο μετρό, της θεσσαλονίκης. Τι ζήτημα ασφάλειας υπάρχει αν λειτουργεί το μετρό και δεν μπορεί να συντηρηθεί αλλιώς;
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Η κατάσταση είναι πολυ καλή κυκλοφοριακά σε σχέση με προηγουμενη βδομάδα...Χθες με βροχές και μποφόρια ο περιφερειακός πήγαινε καρφί, όνειρο ζω
Γλυτωσαμε απ τους κεντροανατολικους (σκουλίκια)
Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 03 Δεκ 2024, 12:35
για ποιο λόγο ενα μέσο μαζικής μεταφοράς να αδρανοποιείται σε ένα αστικό κέντρο, υπάρχει κάποιο τεχνικό ζήτημα π.χ. παίρνει ενέργεια από ηλιακά πάνελ; Δεν υπάρχει λόγος να μένει σε αχρηστία για τόσες ώρες.
Συνήθως, σε όλες τις χώρες του πλανήτη, το μετρό κλείνει το βράδυ πρώτον για λόγους ασφαλείας και δεύτερον για συντήρηση/έργα.
Ας αφήσουμε την κατσίκα του γείτονα και ας ασχοληθούμε με το πιο σύγχρονο μετρό, της θεσσαλονίκης. Τι ζήτημα ασφάλειας υπάρχει αν λειτουργεί το μετρό και δεν μπορεί να συντηρηθεί αλλιώς;
Η ασφάλεια δεν έχει να κάνει μόνο με την κατασκευή, αλλά και με εξωτερικούς παράγοντες. Πχ, δεν μπορείς να εχεις στις 2 το ξημέρωμα μεσα στο μετρό εναν σουρόβλακα του ΠΑΟΚ και εναν του Άρη να τα γαμήσουν όλα την μάνα. Επίσης η συντήρηση περιλαμβάνει χίλια δυο πράγματα που δεν έχουν να κάνουν μόνο με τα βαγόνια και τις ράγες.
Συνήθως, σε όλες τις χώρες του πλανήτη, το μετρό κλείνει το βράδυ πρώτον για λόγους ασφαλείας και δεύτερον για συντήρηση/έργα.
Ας αφήσουμε την κατσίκα του γείτονα και ας ασχοληθούμε με το πιο σύγχρονο μετρό, της θεσσαλονίκης. Τι ζήτημα ασφάλειας υπάρχει αν λειτουργεί το μετρό και δεν μπορεί να συντηρηθεί αλλιώς;
Η ασφάλεια δεν έχει να κάνει μόνο με την κατασκευή, αλλά και με εξωτερικούς παράγοντες. Πχ, δεν μπορείς να εχεις στις 2 το ξημέρωμα μεσα στο μετρό εναν σουρόβλακα του ΠΑΟΚ και εναν του Άρη να τα γαμήσουν όλα την μάνα. Επίσης η συντήρηση περιλαμβάνει χίλια δυο πράγματα που δεν έχουν να κάνουν μόνο με τα βαγόνια και τις ράγες.
Δηλαδή είναι επικίνδυνο να μπαίνει κόσμος στο μετρό γιατί μπορεί να είναι χαζοί; την μέρα μπορούν να μπουν πιο πολλοί που είναι χαζοί.
Ναι αλλά δεν μιλάς, ποια συντήρηση δεν μπορεί να γίνει με παράλληλη λειτουργία του μετρό και πόσο διαρκεί;
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 03 Δεκ 2024, 12:06
στον 21ο αιώνα ζούμε και η τάση είναι άνθρωποι να κινούνται καθόλο το 24ωρο.
Όχι, οι άνθρωποι δεν έχουν την τάση να κινούνται 24/7 επειδή έχουμε 21ο αιώνα. Σας έχει καλομαθει ο καπιταλισμός και αντί να κοιμαστε από τις 9 για να πάτε στις 6 να σπάτε πέτρες, είστε έξω μέχρι το ξημέρωμα.
Στην τελική πάρε λεωφορείο ρε τυπε.
για ποιο λόγο ενα μέσο μαζικής μεταφοράς να αδρανοποιείται σε ένα αστικό κέντρο, υπάρχει κάποιο τεχνικό ζήτημα π.χ. παίρνει ενέργεια από ηλιακά πάνελ; Δεν υπάρχει λόγος να μένει σε αχρηστία για τόσες ώρες.
Ρε μπαγλαμά έχεις κόψει εντελώς περα;
Δεν θέλει καθάρισμα, συντήρηση, επιδιόρθωση;
Θα συντηρείς εργαζόμενους και πόρους 24 7 γιατί ο κάθε μπετοβάκας θέλει να είναι ανοιχτό το μετρο στις 4 το πρωί ενώ θα έχει 2 επιβάτες ανά βαγόνι;
Οι χαζοί όταν έχει κόσμο μαζευονται, θα τους λιντσάρουν
2 τα ξημερώματα σε ένα βαγόνι 3 σουρωμένοι και 2 κοπέλες μετά το κλαμπ ή 5 μπαχαλακηδες θα γίνουν μαλακίες
Και αυτοί δεν είναι καν που θα μπουν με σκοπό να κλέψουν
Άστο, δεν είμαστε για τέτοια