Πάνας έγραψε: 07 Δεκ 2018, 20:08
Το μέλλον στα αεροσκάφη είναι το υδρογόνο, όση χωρητικότητα και να αποκτήσουν οι μπαταρίες ποτέ δεν θα πιάσουν τις επιδόσεις ενός αεριοστρόβιλου κινητήρα..
Θα σου απαντήσω πολύ απλά:
Τα πάντα είναι στο πόσο Kw/Kg μπορεί να επιτευχθεί και το πόσα Kw/sec μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Το 1919 ένα δημοσιογράφος σε κάποια εφημερίδα των ΗΠΑ, βλέποντας τις εξελίξεις γύρω από την κατασκευή αεροσκαφών έγραψε στο άρθρο του ακόμα και για υπερηχητικά αεροσκάφη και αεροσκάφη που θα πετάνε με 500 επιβάτες από το Λονδίνο στην Νέα Υόρκη. Ένας φυσικός διαβάζοντας το αυτό έγραψε ένα γράμμα στην εφημερίδα καταδικάζοντας την "μη επιστημονική βάση" του δημοσιογράφου και αποδεικνύοντας με μαθηματικά και φυσική ότι αεροσκάφος υπερηχητικό δεν μπορεί να υπάρξει - πόσο μάλλον το υπερατλαντικό επιβατικό τέρας. Ξέρεις ο φυσικός δεν έκανε λάθος - όμως από ότι ξέρω ήδη από το 1970 υπήρχε υπερηχητικό μεταφορικό αεροσκάφος γραμμής παραγωγής!!! Το Concorde!!! Και από το 1945 υπήρχαν εμπορικές υπερατλαντικές πτήσεις!!!
Πως γίνεται να είναι και οι δύο σωστοί;
Πολύ απλά, ο φυσικός χρησιμοποίησε ότι ήξερε εκείνη τη στιγμή - και πράγματι ακόμα και σήμερα δεν υπάρχει υπερηχητικό σκάφος με έλικες!!!
Καταλαβαίνεις λοιπόν που είναι το λάθος σου;
.